ja, anders valt het iedereen opquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Tijn het volgende:
Omdat de kapper zijn haar had verneukt, voelde jij je genoodzaakt een pet te dragen
Voornamelijk hierom een terechte klacht!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef sjipsjap het volgende:
en moslima's mogen wel gewoon hun hoofddoeken ophouden
als jongen? ;')quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Starm het volgende:
Gebruik dan ook een hoofddoek in plaats van een pet
Opgelost.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Starm het volgende:
Gebruik dan ook een hoofddoek in plaats van een pet
Ja, je wilt toch dat je klasgenoten je haar niet zien.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ben je een eckte G.
Maar je bedoelt hopelijk dat je dit dan moet dragen bij een verknipte coupe. Toch niet elke dag?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ben je een eckte G.
Dan moet TS anders heel kut haar hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar je bedoelt hopelijk dat je dit dan moet dragen bij een verknipte coupe. Toch niet elke dag?
Nee, gelukkig, ik dacht al, iedereen zo'n zakdoek om z'n hoofd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan moet TS anders heel kut haar hebben
Inderdaad, dat zijn gewoon fatsoensnormen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Terecht, je hoort je pet of hoed binnenshuis af te doen.
Waarom eigenlijk? En "omdat dat hoort" is geen goede redenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn gewoon fatsoensnormen.
Het is gewoon onbeschoft, jarenlange beschaving heeft deze norm tot stand gebrachtquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? En "omdat dat hoort" is geen goede reden. Ik draag overigens nooit hoofddeksels (
).
Ja, snap ik, maar waarom nou precies eigenlijk? Het staat ook niet geschrevenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is gewoon onbeschoft, jarenlange beschaving heeft deze norm tot stand gebracht
Mensen, doe niet zo moeilijk over allesquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn gewoon fatsoensnormen.
Met jouw redenering kan je naakt op straat lopen ook goedkeuren. Het gaat er gewoon om dat het niet fatsoenlijk is, vaak belemmert het ook oogcontact voor de docent.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar waarom nou precies eigenlijk? Het staat ook niet geschreven.
Je zult maar bankier zijn en nóg met zo'n petje rondlopen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef robin007bond het volgende:
School hoort je ook klaar te maken voor het echte werk. Je werkgever zit niet op een petjespauper te wachten.
Wat een onzin. Waarom zou een docent je in de ogen moeten kunnen kijken. Daarbij hebben de meesten van ons petjesdragers de petjes ook nog op zo'n manier op dat je ons prima in de ogen kunt kijken. Bullshit dus!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met jouw redenering kan je naakt op straat lopen ook goedkeuren. Het gaat er gewoon om dat het niet fatsoenlijk is, vaak belemmert het ook oogcontact voor de docent.
Zo'n honkbalpetje-achtig geval, half Nederland loopt er mee!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef LolaLovesYou het volgende:
Wie draagt er tegenwoordig nou nog een pet?
Wat voor kansloos kut ventje ben jij eigenlijk TS?
Ik zie je overal kansloze topic's maken die zelfs een wigger met een iQ van 30 nog stom zou vinden en jij doet HAVO?
Jij mag je bij deze van mij nooit voortplanten.
Regels zijn regels.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waarom zou een docent je in de ogen moeten kunnen kijken. Daarbij hebben de meesten van ons petjesdragers de petjes ook nog op zo'n manier op dat je ons prima in de ogen kunt kijken. Bullshit dus!
Niet zo haten op volgelingen van de grote El Pet. Dat deze religie minder volgelingen heeft dan sommige andere maakt hun geloof niet minder oprechtquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef _Loki het volgende:
Oh ja want een pet is ook een vorm van geloofsuiting, net als hoofddoekjes
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo'n honkbalpetje-achtig geval, half Nederland loopt er mee!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met jouw redenering kan je naakt op straat lopen ook goedkeuren. Het gaat er gewoon om dat het niet fatsoenlijk is, vaak belemmert het ook oogcontact voor de docent.
School hoort je ook klaar te maken voor het echte werk. Je werkgever zit niet op een petjespauper te wachten.
El Petquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Niet zo haten op volgelingen van de grote El Pet. Dat deze religie minder volgelingen heeft dan sommige andere maakt hun geloof niet minder oprecht
Nee- dat is PETAquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een Spaanse Furry fetish groep..
Regels zijn er om overtreden te worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Regels zijn regels.
Een beetje discipline is nooit verkeerd, maar blijkbaar hebben sommige mensen daar hele erge moeite mee.
Maar dat is openbare schennispleging (?) en dus strafbaar, kromme vergelijking dus. Wáárom is het niet fatsoenlijk? Oogcontact kán een reden zijn, maar het meerendeel draagt die petjes hoog op hun kopquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lol, dat zeg ik. Behalve dat ik dus een petjesdrager benquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef Moofasah het volgende:
Wat een onzin. Waarom zou een docent je in de ogen moeten kunnen kijken. Daarbij hebben de meesten van ons petjesdragers de petjes ook nog op zo'n manier op dat je ons prima in de ogen kunt kijken. Bullshit dus!
Door dit hele topic zit ik nu met een vraag,quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar dat is openbare schennispleging (?) en dus strafbaar, kromme vergelijking dus. Wáárom is het niet fatsoenlijk? Oogcontact kán een reden zijn, maar het meerendeel draagt die petjes hoog op hun kop.
Ik neem ook aan dat ze wel het verschil tussen je werkplek (formeel) en school (meestal informeel) kennen.
Dat is gewoon omdat de pet van functioneel voorwerp tot "mode-accessoire" is geworden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Door dit hele topic zit ik nu met een vraag,
waarom zetten die gasten dat petje boven op hun hoofd en niet op hun hoofd?
Is dat iets moslim gerelateerd of gewoon.. raar?[Hipster]
Ja maar dan nog...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat de pet van functioneel voorwerp tot "mode-accessoire" is geworden.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben voor petjes, kan je meteen zien wie er te dom is om te schijten.
Petjes
Joden die een keppeltje op mogen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:57 schreef bjanaan het volgende:
Ja er zijn uitzonderingen zoals meisjes die in het Islamitische geloof geloven, en jongens/meisjes die een ziekte hebben door een chemokuur waardoor de bijwerking haren verdwijnen.
Ik snap dat nooit, waarom teveel eraf? Doe dan juist te weinig eraf, dan komt de klant juist sneller terug.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef bjanaan het volgende:
Heeft TS trouwens een Turkse kapper die doen het altijd te kort als je zegt; ja maar zo'n stukkie er af.
Ja als je veel zegt kan je net zo goed met de tondeuse aan de slag thuis denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, waarom teveel eraf? Doe dan juist te weinig eraf, dan komt de klant juist sneller terug.
Vroeger droeg ik ook een petje (in de 1e en 2e en begin van de 3e klas). Ik heb ooit een flinke aanvaring met een docent gehad, ik moest mijn petje af en een meisje dat naast mij zat had zo'n Frans ogend modepetje en die mocht hem ophouden. Uiteindelijk is het totaan de directie gekomen, alwaar de docent dacht dat ik wel flink op mijn flikker zou krijgen. Directeur echter, was het met mij eens dat het niet eerlijk was dat ik mijn petje af moest zetten en een meisje hem op mocht houden, ook al was hij tegen petjes in de les. Destijds ging de pet overigens wel altijd af tijdens bij bezoeken aan de rector danwel directeur, voor het binnengaan van de kamer...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat de pet van functioneel voorwerp tot "mode-accessoire" is geworden.
Mijn hele VWO klas zat vol met petjes tijdens de les.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:23 schreef Seam het volgende:
TS doet geen vwo zoveel is ook duidelijk.
Waarom bij Es en niet bij jezelf?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:47 schreef hardcore-gabber het volgende:
ik doe es een keppeltje op kijken hoe ze reageren
REGELS ZIJN REGELSquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Regels zijn regels.
Een beetje discipline is nooit verkeerd, maar blijkbaar hebben sommige mensen daar hele erge moeite mee.
True, moest op de middelbare school ooit een muts afdoen, echter toen daaronder mijn lange haren tevoorschijn kwamen, waren mijn ogen niet meer zichtbaar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:19 schreef Saarbarbaar het volgende:
TS heeft een terechte klacht. Wat een non-regel. ''Je ogen moeten zichtbaar zijn''. Ja, om te zien wat voor een duivelse blik die knul heeft met het idee om een hele schoolklas uit te moorden. Ofzo![]()
Dikke bullshitKom op zeg, je mag toch zelf wel weten hoe je erbij loopt; als je later een fatsoenlijke baan weet te krijgen, dan weet je toch ook wel hoe je erbij moet lopen, lijkt me logisch. Kunnen ze net zo goed een verbod leggen op die negerbroeken, waarbij je meer (Björn Borg)boxershort ziet dan broek
En de hoofddoekjes moeten dan natuurlijk ook af he, want anders kunnen we je haar niet zien
Lekker belangrijk ofzo, laat iedereen in z'n waarde.
Tegenklacht: TS's z'n pet is een lelijk wigger-attribuut
Maar er worden uitzondering gemaakt. TS vind het oneerlijk dat er tegen hem gediscrimineerd wordt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef StevenPaul het volgende:
Vooral mannen horen hun hoofddeksel af te doen in bijzijn van anderen in de Nederlandse cultuur.
ik ben 14quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef Twiitch het volgende:
Mensen met petten
Alleen acceptabel als men jonger is dan 15.
ik doe het alleen als mn haar verneukt isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:13 schreef Linkiss het volgende:
Onterechte klacht. Petten in de klas dragenAlleen kansloze figuren doen dat.
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:42 schreef Jmsls het volgende:
Al die mensen die het zo erg vinden, heb je er last van ofzo?
Ik geef enkel antwoord op je vraag, dat heeft niets met happen te maken. Of dacht je soms dat je aan het trollen was?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:48 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo makkelijk hapt
En mogen jongens (zoals deze eckte eckte baas) dat dan ook?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou hier zijn pas domme regels
Geen pet
Geen muts
Geen hoed
Geen mobiel
Geen mp3
Het mag wel op school zijn, maar het moet in je kluis of niet zichtbaar zijn.
Kijk van petten kan ik het nog wel begrijpen, de meeste dragen het zo debiel dat je de persoon niet fatsoenlijk aan kan kijken.
Maar ik draag soms wel mutsjes achterop mn hoofd
zie;
[ afbeelding ]
En zelfs die mogen niet
Ze worden afgepakt en je kan ze aan het einde van de dag weer ophalen.
Nope.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
En mogen jongens (zoals deze eckte eckte baas) dat dan ook?
[ afbeelding ]
Spullen afpakken van je leerlingen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen pet
Geen muts
Geen hoed
Geen mobiel
Geen mp3
Kijk van petten kan ik het nog wel begrijpen, de meeste dragen het zo debiel dat je de persoon niet fatsoenlijk aan kan kijken.
zie;
[ afbeelding ]
En zelfs die mogen niet
Het is onbeschoft jouw moraal op te dwingen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is gewoon onbeschoft, jarenlange beschaving heeft deze norm tot stand gebracht
Laat het dan niet afpakken. Beroep je op je grondrechten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen pet
Geen muts
Geen hoed
Geen mobiel
Geen mp3
zie;
[ afbeelding ]
En zelfs die mogen niet
Als je het niet inleverdtdtdtdt wordt je de klas uitgestuurd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Laat het dan niet afpakken. Beroep je op je grondrechten.
Dus als je je grondrecht niet uit mag oefenen ontnemen ze je het recht op onderwijs?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je het niet inleverdtdtdtdt wordt je de klas uitgestuurd.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dus als je je grondrecht niet uit mag oefenen ontnemen ze je het recht op onderwijs?
Nietes. Voor andere mensen worden immers wel uitzonderingen gemaaktquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef Borizzz het volgende:
Tja, vroeger kon je nog zeggen dat door het dragen van een pet je walkman beter bleef zitten... nu moet je iets anders verzinnen.
neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:59 schreef Zweetteef het volgende:
Je had die sticker er wel af hoop ik?
ikweetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:03 schreef datisstom het volgende:
Dit probleem heb ik ook, hij moet ook per se in de tas.
Atheneum btw.
Dat is eenvoudig op te lossen met een bezoek aan de kapper, kortwieken die handel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:56 schreef kurk_droog het volgende:
Gelukkig is je pet wel echtWat een kneuzen die met die NY petjes lopen met dat echtheidsstickertje erop
Als je een pet draagt is het omdat je haar te lang is en je voor school binnen kwartier van bed naar ov wil gaan wat niet kan als je je haar nog moet doen.
Over debiel gesproken, als je je muts als zó draagt als op de foto, dat is pas debiel, dat ding valt er zo af.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou hier zijn pas dommegoede regels
Geen pet Terecht
Geen muts Terecht
Geen hoed Terecht
Geen mobiel Terecht
Geen mp3 Terecht
zie;
[ afbeelding ]
En zelfs die mogen niet
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Over debiel gesproken, als je je muts als zó draagt als op de foto, dat is pas debiel, dat ding valt er zo af.
Eens met jou, als je je muts zo mongolisch draagt moet je blij zijn dat ze je dat verbieden op school. Straks gaat iemand nog klagen dat je je petje ook niet op zo'n idiote mocromanier mag dragen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Over debiel gesproken, als je je muts als zó draagt als op de foto, dat is pas debiel, dat ding valt er zo af.
die onderste is nep vriendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef Posucice het volgende:
New Era petten
Felgroene/blauwe/paarse New Era petten en New Era petten met andere frutsels
Hoe het wel moet:
[ afbeelding ]
Hoe het niet moet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DISKRIMINATIEquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Zweetteef het volgende:
Pauper koop gewoon normale petten, dan achter je neger vriendjes aan te lopen
wat heb jij tegen negers? :/quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Zweetteef het volgende:
Omdat straatbeeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
wat heb jij tegen negers? :/
en als ik het mooi vind, waarom stoor jij je er dan aan?
ik vind negers niet leuk, en wiggers al helemaal niet!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
wat heb jij tegen negers? :/
en als ik het mooi vind, waarom stoor jij je er dan aan?
Ruimdenkend jij, daar hou ik van!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik vind negers niet leuk, en wiggers al helemaal niet!!!
waarom vind je negers niet leuk, hun hebben hun huidskleur toch ook niet bepalen :/ paar goeie vrienden van me zyn negersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik vind negers niet leuk, en wiggers al helemaal niet!!!
En waarheen ben je na die volwassenenopleiding overgestapt? Zo te lezen ergens waar geen Nederlands werd onderwezen, of je zat tijdens die lessen met je muziek en je stuff te klootviolen terwijl je je jas aan en je pet op had...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Moofasah het volgende:
Ik had ook altijd dat gezeik op de middelbare, totdat ik na volwasseneonderwijs overstapte. Daar mocht echt alles; jas, pet, muziek luisteren en stuff
Wiet roken op het schoolplein.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Moofasah het volgende:
Ik had ook altijd dat gezeik op de middelbare, totdat ik na volwasseneonderwijs overstapte. Daar mocht echt alles; jas, pet, muziek luisteren en stuff
dat wist ik al dat vrienden van jou neger zijn want jij gedraagt je als een absolute wigger.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:52 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
waarom vind je negers niet leuk, hun hebben hun huidskleur toch ook niet bepalen :/ paar goeie vrienden van me zyn negers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:59 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat wist ik al dat vrienden van jou neger zijn want jij gedraagt je als een absolute wigger.dus jij vind eminem ook een wigger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Adebisiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
En mogen jongens (zoals deze eckte eckte baas) dat dan ook?
[ afbeelding ]
jep zwaare wiggerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:05 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
dus jij vind eminem ook een wigger?
Dit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben voor petjes, kan je meteen zien wie er te dom is om te schijten.
Petjes
Ik zie het al helemaal voor me, jij voor je laptopje zittend in je kamer met paardenposters en je boerinnenkop.quote:
ik post altijd vanaf mijn tablet en tevens heb ik geen boerinnen kopquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:20 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, jij voor je laptopje zittend in je kamer met paardenposters en je boerinnenkop.
tabletsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:22 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik post altijd vanaf mijn tablet en tevens heb ik geen boerinnen kop
Dat zal sweetbeest dan wel zijn. Ik haal jullie altijd door elkaar.quote:
o klopt ja die kwam uit limburg, maar die heeft een ban van 10 jaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:24 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dat zal sweetbeest dan wel zijn. Ik haal jullie altijd door elkaar.
Waarom?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
o klopt ja die kwam uit limburg, maar die heeft een ban van 10 jaar.
ik heb niet zown dikke kopquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:43 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog zo'n wigger met z'n new era petje.
Jij had hem uitgedaagd voor een rapbattle toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:45 schreef CharlotteHornys het volgende:
Ik had je de klas uit gestampt als het ware
Je denkt ook vast dat New York Yankees een merk is![]()
De yankees dit seizoen![]()
Je noemt die pet vast ook EN EY ofniet?
ik weet echtwel dat new york yankees geen merk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:45 schreef CharlotteHornys het volgende:
Ik had je de klas uit gestampt als het ware
Je denkt ook vast dat New York Yankees een merk is![]()
De yankees dit seizoen![]()
Je noemt die pet vast ook EN EY ofniet?
maandagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:46 schreef Zweetteef het volgende:
Ts wanneer werd je nu ook alweer geklapt?
ik ben niet voor feyenoordquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:48 schreef CharlotteHornys het volgende:
[ [url=http://http://profile.ak.fbcdn.n(...)094_n.jpg]afbeelding[/url] ]
Van deze man mocht je die pet echt wel ophouden hoor TS
Draag een feyenoord pet en zeg dat je daarin gelooft!
Hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:49 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik ben niet voor feyenoord![]()
AJAX!!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:49 schreef Floxcie het volgende:
Samenvatting van TS:
• Kanker dom
• Gaat een discussie aan met Zweetteef (je hebt al verloren jongen)
• Denkt fan te zijn van Eminem
• iPad 2
• New Era
• Taylor Gang UI
• New York Yankees is wel degelijk een merk: http://www.trademarkia.co(...)?tn=New+York+Yankees
• Houdt van Ajax
Je mist het punt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik heb niet zown dikke kop![]()
en geen chicago petjealleen hundreds&yankees
Taylor gang UIquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:49 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik ben niet voor feyenoord![]()
AJAX!!
Maakt nog steeds niks goed ofzo.quote:
wiz khalifa maakt alles goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:53 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
Maakt nog steeds niks goed ofzo.
die staat op mn blackberryquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:54 schreef CharlotteHornys het volgende:
Hier ga je ook helemaal of los?
Ik doe altijd een Bushido pak aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:54 schreef computerprobleem het volgende:
Ik doe altijd een pet van de generale staf van de Wehrmacht op, in combinatie met een lange winterjas die ik met een riem vastmaak, waarbij op de belt staat ''Gott mit uns''.
Soms heb ik ook gewoon een gangster of cowboy hoed op, in combinatie met een echte eckte pak uit de jaren 30 @ Chicago, met een mooie zak horloge en een wandelstok met een goud handvat.
Ik rol dan als een baas en als iemand mij zonder respect aankijkt of aanspreekt, haal ik mijn Walther P38 uit mijn binnenzak van mijn jasje en schiet ik hem overhoop.
Pretty boy swag op je mobiel hebben_!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:54 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
die staat op mn blackberry
net als
pretty boy swag van soulja boy
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Floxcie het volgende:
[..]
ECHT, ALLES WAT JE FOUT KAN DOEN, DOET TS.
Sorry zeggen icm verkapte pogingen om grappig te zijn in de hoop dat we je minder zielig vinden ( mij niet hierbij betrekken bvd )quote:
Ik own, want als ik als Generaal of Gangster door de straten loop, dan hebben mensen respect.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:55 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
Ik doe altijd een Bushido pak aan
2 Zwaarden voor de eckte eckte of COARSE!
8 oktoberquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:59 schreef CharlotteHornys het volgende:
Parel topic laat zien dat je hier niet nieuw bent.
En toen werd je wakker met een natte onderbroek..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik own, want als ik als Generaal of Gangster door de straten loop, dan hebben mensen respect.
Daarnaast ben ik ook een Samurai en als mensen dan van achter aanvallen, doe ik zo en zo met mijn zwaard en loop ik rustig verder, terwijl jij met je handen op je buik, op je knieën valt en roept ''DAAR LOOPT EEN ECHTE ECKTE BAAS'' en vervolgens seppuku pleegt.
Ja datum staat in de uitnodiging van vorige week zaterdag!quote:
Ik heb geen uitnodigen ontvangenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:03 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
Ja datum staat in de uitnodiging van vorige week zaterdag!
Greoten Chahorney en mijn ode aan dit parel topic!
wat vind jij trouwens normale petten ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Zweetteef het volgende:
Maar serieus koop dan een blanco new era petquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
wat vind jij trouwens normale petten ?![]()
zonder stickerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
wat vind jij trouwens normale petten ?![]()
ik heb 1 blanco paarse new era petquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:42 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
Maar serieus koop dan een blanco new era pet
dat maakt het al een stuk beter, met sticker ben je egt zo'n wigger boterhamquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
dus als ik de sticker eraf haal is die wel oke ?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat maakt het al een stuk beter, met sticker ben je egt zo'n wigger boterham
je word ook aangezien voor homo en hebt puisten en bent wigger omg je faalt hard!!quote:
puisten zijn weg, door cremequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je word ook aangezien voor homo en hebt puisten en bent wigger omg je faalt hard!!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat maakt het al een stuk beter, met sticker ben je egt zo'n wigger boterham
kan niet en zeker niet met een kop als die van jouquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
warom zouden puisten niet weg kunnen zijn binnen 5 dagen :/
Da's Cincinnati kankermongoolquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik heb niet zown dikke kop![]()
en geen chicago petjealleen hundreds&yankees
wedden dat dat kan ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kan niet en zeker niet met een kop als die van jou
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:58 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
wedden dat dat kan ?
en hoe weet jij hoe mijn kop eruit zien?
quote:
Ik wil nu wel zien hoe populaire boii jij bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:58 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
wedden dat dat kan ?
en hoe weet jij hoe mijn kop eruit zien?
isgoedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je durft geen pics te laten zien dus eey ik weet genoeg
ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt man, dit waardeer ik
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt man, dit waardeer ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |