8 oktoberquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:59 schreef CharlotteHornys het volgende:
Parel topic laat zien dat je hier niet nieuw bent.
En toen werd je wakker met een natte onderbroek..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik own, want als ik als Generaal of Gangster door de straten loop, dan hebben mensen respect.
Daarnaast ben ik ook een Samurai en als mensen dan van achter aanvallen, doe ik zo en zo met mijn zwaard en loop ik rustig verder, terwijl jij met je handen op je buik, op je knieën valt en roept ''DAAR LOOPT EEN ECHTE ECKTE BAAS'' en vervolgens seppuku pleegt.
Ja datum staat in de uitnodiging van vorige week zaterdag!quote:
Ik heb geen uitnodigen ontvangenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:03 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
Ja datum staat in de uitnodiging van vorige week zaterdag!
Greoten Chahorney en mijn ode aan dit parel topic!
wat vind jij trouwens normale petten ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Zweetteef het volgende:
Pauper koop gewoon normale petten, dan achter je neger vriendjes aan te lopen
Maar serieus koop dan een blanco new era petquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
wat vind jij trouwens normale petten ?![]()
zonder stickerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
wat vind jij trouwens normale petten ?![]()
ik heb 1 blanco paarse new era petquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:42 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
Maar serieus koop dan een blanco new era pet
dat maakt het al een stuk beter, met sticker ben je egt zo'n wigger boterhamquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
dus als ik de sticker eraf haal is die wel oke ?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat maakt het al een stuk beter, met sticker ben je egt zo'n wigger boterham
je word ook aangezien voor homo en hebt puisten en bent wigger omg je faalt hard!!quote:
puisten zijn weg, door cremequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je word ook aangezien voor homo en hebt puisten en bent wigger omg je faalt hard!!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat maakt het al een stuk beter, met sticker ben je egt zo'n wigger boterham
kan niet en zeker niet met een kop als die van jouquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
warom zouden puisten niet weg kunnen zijn binnen 5 dagen :/
Da's Cincinnati kankermongoolquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ik heb niet zown dikke kop![]()
en geen chicago petjealleen hundreds&yankees
wedden dat dat kan ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kan niet en zeker niet met een kop als die van jou
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:58 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
wedden dat dat kan ?
en hoe weet jij hoe mijn kop eruit zien?
quote:
Ik wil nu wel zien hoe populaire boii jij bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:58 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
wedden dat dat kan ?
en hoe weet jij hoe mijn kop eruit zien?
isgoedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je durft geen pics te laten zien dus eey ik weet genoeg
ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt man, dit waardeer ik
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt man, dit waardeer ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |