quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Over debiel gesproken, als je je muts als zó draagt als op de foto, dat is pas debiel, dat ding valt er zo af.
Eens met jou, als je je muts zo mongolisch draagt moet je blij zijn dat ze je dat verbieden op school. Straks gaat iemand nog klagen dat je je petje ook niet op zo'n idiote mocromanier mag dragen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Over debiel gesproken, als je je muts als zó draagt als op de foto, dat is pas debiel, dat ding valt er zo af.
die onderste is nep vriendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef Posucice het volgende:
New Era petten
Felgroene/blauwe/paarse New Era petten en New Era petten met andere frutsels
Hoe het wel moet:
[ afbeelding ]
Hoe het niet moet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DISKRIMINATIEquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Zweetteef het volgende:
Pauper koop gewoon normale petten, dan achter je neger vriendjes aan te lopen
wat heb jij tegen negers? :/quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Zweetteef het volgende:
Pauper koop gewoon normale petten, dan achter je neger vriendjes aan te lopen
Omdat straatbeeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
wat heb jij tegen negers? :/
en als ik het mooi vind, waarom stoor jij je er dan aan?
ik vind negers niet leuk, en wiggers al helemaal niet!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
wat heb jij tegen negers? :/
en als ik het mooi vind, waarom stoor jij je er dan aan?
Ruimdenkend jij, daar hou ik van!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik vind negers niet leuk, en wiggers al helemaal niet!!!
waarom vind je negers niet leuk, hun hebben hun huidskleur toch ook niet bepalen :/ paar goeie vrienden van me zyn negersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik vind negers niet leuk, en wiggers al helemaal niet!!!
En waarheen ben je na die volwassenenopleiding overgestapt? Zo te lezen ergens waar geen Nederlands werd onderwezen, of je zat tijdens die lessen met je muziek en je stuff te klootviolen terwijl je je jas aan en je pet op had...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Moofasah het volgende:
Ik had ook altijd dat gezeik op de middelbare, totdat ik na volwasseneonderwijs overstapte. Daar mocht echt alles; jas, pet, muziek luisteren en stuff
Wiet roken op het schoolplein.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef Moofasah het volgende:
Ik had ook altijd dat gezeik op de middelbare, totdat ik na volwasseneonderwijs overstapte. Daar mocht echt alles; jas, pet, muziek luisteren en stuff
dat wist ik al dat vrienden van jou neger zijn want jij gedraagt je als een absolute wigger.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:52 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
waarom vind je negers niet leuk, hun hebben hun huidskleur toch ook niet bepalen :/ paar goeie vrienden van me zyn negers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:59 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat wist ik al dat vrienden van jou neger zijn want jij gedraagt je als een absolute wigger.dus jij vind eminem ook een wigger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Adebisiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
En mogen jongens (zoals deze eckte eckte baas) dat dan ook?
[ afbeelding ]
jep zwaare wiggerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:05 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
dus jij vind eminem ook een wigger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |