Dan moet TS anders heel kut haar hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar je bedoelt hopelijk dat je dit dan moet dragen bij een verknipte coupe. Toch niet elke dag?
Nee, gelukkig, ik dacht al, iedereen zo'n zakdoek om z'n hoofd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan moet TS anders heel kut haar hebben
Inderdaad, dat zijn gewoon fatsoensnormen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Terecht, je hoort je pet of hoed binnenshuis af te doen.
Waarom eigenlijk? En "omdat dat hoort" is geen goede redenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn gewoon fatsoensnormen.
Het is gewoon onbeschoft, jarenlange beschaving heeft deze norm tot stand gebrachtquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? En "omdat dat hoort" is geen goede reden. Ik draag overigens nooit hoofddeksels (
).
Ja, snap ik, maar waarom nou precies eigenlijk? Het staat ook niet geschrevenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is gewoon onbeschoft, jarenlange beschaving heeft deze norm tot stand gebracht
Mensen, doe niet zo moeilijk over allesquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zijn gewoon fatsoensnormen.
Met jouw redenering kan je naakt op straat lopen ook goedkeuren. Het gaat er gewoon om dat het niet fatsoenlijk is, vaak belemmert het ook oogcontact voor de docent.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar waarom nou precies eigenlijk? Het staat ook niet geschreven.
Je zult maar bankier zijn en nóg met zo'n petje rondlopen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef robin007bond het volgende:
School hoort je ook klaar te maken voor het echte werk. Je werkgever zit niet op een petjespauper te wachten.
Wat een onzin. Waarom zou een docent je in de ogen moeten kunnen kijken. Daarbij hebben de meesten van ons petjesdragers de petjes ook nog op zo'n manier op dat je ons prima in de ogen kunt kijken. Bullshit dus!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met jouw redenering kan je naakt op straat lopen ook goedkeuren. Het gaat er gewoon om dat het niet fatsoenlijk is, vaak belemmert het ook oogcontact voor de docent.
Zo'n honkbalpetje-achtig geval, half Nederland loopt er mee!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef LolaLovesYou het volgende:
Wie draagt er tegenwoordig nou nog een pet?
Wat voor kansloos kut ventje ben jij eigenlijk TS?
Ik zie je overal kansloze topic's maken die zelfs een wigger met een iQ van 30 nog stom zou vinden en jij doet HAVO?
Jij mag je bij deze van mij nooit voortplanten.
Regels zijn regels.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waarom zou een docent je in de ogen moeten kunnen kijken. Daarbij hebben de meesten van ons petjesdragers de petjes ook nog op zo'n manier op dat je ons prima in de ogen kunt kijken. Bullshit dus!
Niet zo haten op volgelingen van de grote El Pet. Dat deze religie minder volgelingen heeft dan sommige andere maakt hun geloof niet minder oprechtquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef _Loki het volgende:
Oh ja want een pet is ook een vorm van geloofsuiting, net als hoofddoekjes
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo'n honkbalpetje-achtig geval, half Nederland loopt er mee!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met jouw redenering kan je naakt op straat lopen ook goedkeuren. Het gaat er gewoon om dat het niet fatsoenlijk is, vaak belemmert het ook oogcontact voor de docent.
School hoort je ook klaar te maken voor het echte werk. Je werkgever zit niet op een petjespauper te wachten.
El Petquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Niet zo haten op volgelingen van de grote El Pet. Dat deze religie minder volgelingen heeft dan sommige andere maakt hun geloof niet minder oprecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |