De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er 11 november?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:48 schreef Rezania het volgende:
Ik wil dat het 11 november is. Helaas zit ik dan alweer op school.
Slechte user.quote:
Ik zit de hele tijd Skyrim propaganda in dit topic te posten en je weet nog steeds niet wat het is?quote:
Haha, nog niet tegen gekomen. Dat betekent dat ik hier te weinig zit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd Skyrim propaganda in dit topic te posten en je weet nog steeds niet wat het is?
Sinds het begin van het jaar, klink ik nu als een game-nerd?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef TWP het volgende:
Oh, een game. Oké.Daar leef je al een tijdje naar toe?
Klinkt ook wel vet.quote:Ik heb op 11 november Platenbeurs Utrecht.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Haha, nog niet tegen gekomen. Dat betekent dat ik hier te weinig zit.
quote:
Sinds het begin van het jaar is wel lang ja. Maar ik ken het wel dat ik naar een game toeleef. Dus vind het niet heel raar te horen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sinds het begin van het jaar, klink ik nu als een game-nerd?
[..]
Klinkt ook wel vet.
Komen er ook nog goede artiesten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Sinds het begin van het jaar is wel lang ja. Maar ik ken het wel dat ik naar een game toeleef. Dus vind het niet heel raar te horen.
Ja platenbeurs heb ik echt zin in. Weer eens flink uitgeven en de collectie uitbreiden.
Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij niet iets bijzonders. Er zal wel een podium staan met wat bandjes maar het gaat meer om te de platen en cd's en accessoires.quote:
Dus het is eigenlijk gewoon één grote platenzaak?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij niet iets bijzonders. Er zal wel een podium staan met wat bandjes maar het gaat meer om te de platen en cd's en accessoires.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk gewoon één grote platenzaak?
Je moet er maar fan van zijn denk ik, persoonlijk vind ik cd's helemaal niks en heb ik liever een mp3'tje. Maar ja, ieder zijn hobby.quote:
Een boel, dat kan ik je zo vertellen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoeveel kcal zitten ongeveer in een döner
+/- 500 denk ik ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een boel, dat kan ik je zo vertellen.
Ja inderdaad. Toen ik laatst een 'redelijk' dure platenspeler kocht vonden sommigen het super tof en anderen snapten er niks van. Je moet het maar leuk vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet er maar fan van zijn denk ik, persoonlijk vind ik cd's helemaal niks en heb ik liever een mp3'tje. Maar ja, ieder zijn hobby.
Die van Mekkafood heeft een 215 kcal per 100 gram.quote:
quote:Een broodje Döner Kebab halen na een avondje stappen is iets dat veel mensen doen. Als je wilt lijnen is dit echter geen goed idee. Uit een Brits onderzoek blijkt dat het broodje Döner Kebab veel ongezonder is dan we in eerste instantie zouden denken.
Omdat er op een broodje Kebab behalve vlees ook vaak veel groente is, denken veel mensen dat het geen kwaad kan het te eten. Het tegendeel blijkt waar te zijn. Voor het Britse onderzoek werden 490 zaken getest. Een groot broodje kan tot 2.000 calorieën bevatten. Dat is ongeveer gelijk aan wat een volwassen vrouw per dag nodig heeft. Ook heeft het broodje 150% van de dagelijkse aanbevolen vetten. En één portie bevat 98% van de dagelijkse behoeften aan zout.
De meeste vetten en zouten komen van het vlees vandaan. Het vlees is als laagjes op een pin geperst en deze draait rond om zo aan alle kanten goed gaar te worden. Er wordt voor het vlees veel gebruik van boter en olie gemaakt, waardoor het aantal calorieën en vetten al snel oploopt. In een dieet valt het met niets te combineren.
Uit het Britse onderzoek bleek ook dat kebab vaak halal wordt genoemd, maar dat het in Engeland nog wel eens voorkomt dat toch varkensvlees bevat.
Herkenbaar, als ik een computer koop van ¤1000,- om op te gamen vinden mijn vrienden dat vet en andere mensen die denken dat ik gek ben.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toen ik laatst een 'redelijk' dure platenspeler kocht vonden sommigen het super tof en anderen snapten er niks van. Je moet het maar leuk vinden.
Inderdaad veel ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een standaard broodje zal er geen 2000 hebben, maar veel is het sowieso.
Ze kunnen beter melden wanneer ze geen vertraging hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef Intronic het volgende:
NS heeft natuurlijk weer vertraging.
Verder niks gegeten vandaag?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
aightt is niet zo erg want heb voor ontbijt appel + banaan gegeten en dan döner dus ik heb nog best veel kcal over
Strak idee, dan hebben ze ineens niets te meldenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:11 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ze kunnen beter melden wanneer ze geen vertraging hebben.
Oké. Vond het al zo weinig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja straks nog avondeten, ben geen anorexia
banaan op ene pizza wutquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:11 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ze kunnen beter melden wanneer ze geen vertraging hebben.
Dat is zó lekker.quote:
rolstoeltje ditdatquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:16 schreef Dalando het volgende:
Ik heb tantoeveel pijn aan me voeten mannn
Amputeren die zooi.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:16 schreef Dalando het volgende:
Ik heb tantoeveel pijn aan me voeten mannn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe durft H&M dit vormeloze ding te verkopen vriendhet is soberzo lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Baggeren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
Dus niemand weet waarom P_z een ban heeft?
Wegens baggeren en trollen zei die.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
Nee. Vroeg het nog via DM (uiteraard stuurde hij weer eens een DMquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
JOU WEL ANTWOORDEN WAT IS DITquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wegens baggeren en trollen zei die.
quote:
Daarvoor krijgt hij nu pas een ban? Dat duurde lang.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wegens baggeren en trollen zei die.
4 dagen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Daarvoor krijgt hij nu pas een ban? Dat duurde lang.Voor hoelang dan?
4 dagen maarquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Daarvoor krijgt hij nu pas een ban? Dat duurde lang.Voor hoelang dan?
Ik doelde eigenlijk meer op het trollen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
4 dagen.
En valt wel mee, er zijn ergere baggeraars
Wel goed dat je light drinkt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
argghh ik dronk cola light en ik mors in m'n trui da's koud vriend
Drink gewoon water, of nog beter; eet ijsklontjes!quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
argghh ik dronk cola light en ik mors in m'n trui da's koud vriend
Ja is eigenlijk ook niet heel goed maar word je niet dik vanquote:
water drink ik sowieso, en groene thee en cola lightquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Drink gewoon water, of nog beter; eet ijsklontjes!
Hilarisch weer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef Boterbartje het volgende:
LACHU MAN IEDEREEN MET BREEZERBB KAN NIE PINGU HAHAHA
oja trouwens hallo mensen
Je kan het beste gewoon in een bad met ijsklontjes gaan zitten als je je zo drukt maakt om kcal.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
water drink ik sowieso, en groene thee en cola light
Hoi.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef Boterbartje het volgende:
LACHU MAN IEDEREEN MET BREEZERBB KAN NIE PINGU HAHAHA
oja trouwens hallo mensen
groene theequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
water drink ik sowieso, en groene thee en cola light
ik ben terug manquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
hee ik dacht dat jij verbannen was.
omg chocolateweek omgquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:40 schreef Roburtt het volgende:
Trends: Netherlands · change
#BB
#ChocolateWeek
BB's
Blackberry's
#kutbb
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:40 schreef Roburtt het volgende:
Trends: Netherlands · change
#BB
#ChocolateWeek
BB's
Blackberry's
#kutbb
Pingen werkt niet meer!quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg chocolateweek omg
wat is er met bb's
bb internet is kapotquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg chocolateweek omg
wat is er met bb's
quote:
linkjes?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
nhihihiihih die reacties op de bb facebookpagina
quote:Jullie zijn ronduit belachelijk Blackberry. Ik was in het begin heel tevreden over de BB, anders had ik hem ook niet gekozen. Naarmate de tijd is gevordert zijn er steeds meer problemen gekomen. Volgende keer als jullie iets aanbieden, vertel er meteen even bij hoe lang een product van jullie mee gaat. Ik weet al bij voorbaat dat ik in het vervolg GEEN Blackberry meer zal nemen. Succes.
quote:
quote:
ik doelde meer op m'n vorige post.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nokia is dood. die gaan alleen nog windows phones maken.
welke foon hebbiequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn telefoon is ook al 100 x gevallen en nog steeds levendig
Alleen maar beter. Voor ieder wat wils, in de geschikte prijsklasse.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee android is kut. teveel verschillende hardware, resoluties, opties, android versies.
quote:
Helden toestel dit!quote:
nee is kut. voor je het weet kun je bepaalde apps niet meer updaten omdat je os te oud is en er geen nieuwere versie voor je foon uit is. daarbij is de ui vd iphonequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen maar beter. Voor ieder wat wils, in de geschikte prijsklasse.
quote:
Nog nooit last van gehad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee is kut. voor je het weet kun je bepaalde apps niet meer updaten omdat je os te oud is en er geen nieuwere versie voor je foon uit is. daarbij is de ui vd iphone
Hey, dat lijkt op mijn Windows 8.quote:
IK VIND HET GENIAAAAALquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg windowsdat lijkt me zo helemaal niets.
pizzaquote:
Kloon van?quote:
Dag meneerquote:
Kippetjequote:
ik ben geen noob en ik weet wel van kpd ook al vind jij mij een noob maar dat zal we door iets in je naam komen dat je mij zo dom vind.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kloon van?
En ga niet liegen want je eerste reactie was kpd-aanmeld en noobs weten nog niet van kpd
vindt*quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:08 schreef postbodesalami het volgende:
[..]
ik ben geen noob en ik weet wel van kpd ook al vind jij mij een noob maar dat zal we door iets in je naam komen dat je mij zo dom vind.
Wat is deze?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:06 schreef postbodesalami het volgende:
hallo dames & heren.
ik ben Jan, ben 48 jaar oud. zie foto.
ik kom hier vandaag voor het eerst.
ik ben lid geweest van meerdere forums en daar ben ik nog steeds lid van. van extreemrechtse forums tot forums over mijn hobby: siervogels.
ben wel bekend dus met dit fenomeen. kom hier vooral om mijn kennis te verbreden. denk dat het hier lukt
groetjes.
trollquote:
Troll.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:14 schreef postbodesalami het volgende:
vroeger konden de mensen nog fatsoenlijk nederlands praten hoorde je nog weinig buitenlands op straat. als je op straten keek, waar je ook kwam in het dorp of in de stad je zag een blanke meerderheid. nou tegenwoordig lijkt het net alsof de helft van afrika hier is komen wonen. we noemen ons zelf nog nederland maar het kan beter bruinistan wonen met al die turken enz die hier komen wonen. ze hoeven van mijn part niet dood. maar ze kunnen op zn minst worden teruggestuurd vind ik. wie deelt deze gedachten met mijn en heeft zin om gezellig te forummen over dit onderwerp.
Klinkt wel interessant.quote:
Biomedische wetenschappen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant.Ik wil ook iets richting biologie/biochemie gaan studeren.
Dat of biologie. Ik ga me inschrijven voor beide opleidingen, aangezien biomedische wetenschappen een numerus fixus opleiding is.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:45 schreef Nectar het volgende:
[..]
welke dag worden er in turkije de meeste deos verkocht?
op moeder dag ha ha xd
palastijnsquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef coban het volgende:
Nectar wat was je afkomst en hoe oud ben je?
Ja ik haat je eigenlijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:49 schreef speedking het volgende:
maar dat vond je juist leuk hea coban
Jaquote:
jawelquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ja
Speedking jij was toch gwn mocro? Ik vergeet allles
Heyyyy JFMmmm
Jij hebt mijn pics nieteens gezien weetje hoe knap ik benquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
lol ik vind jou alleen niet zo aantrekkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:54 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt mijn pics nieteens gezien weetje hoe knap ik bencoban is knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon turks lerenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:55 schreef speedking het volgende:
[..]
grrr nu ben je watik wil ook overstappen wie moet ik bellen?
wat dan ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gewoon turks leren![]()
Grapje . Ik ben iets uit Azië
Ik ben ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:58 schreef speedking het volgende:
profiel zegt dat je vrouw bent, sommigen vrouwelijke Aziaten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet al te spleet toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben ook
Lang zwart haarrrrr, bruine ogennn
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:01 schreef Beach het volgende:
gezocht leuk meisje 18-25 melden bij mij
www.leukemeisje18-25.nlquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:01 schreef Beach het volgende:
gezocht leuk meisje 18-25 melden bij mij
inderdaad helaasquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:05 schreef coban het volgende:
[..]
Jammer. Dan kom je niet in aanmerking
Wat enorm enorm teleurstellendquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:05 schreef coban het volgende:
[..]
Jammer. Dan kom je niet in aanmerking
bb is gay en slecht!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:07 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die nou gaan verkondigen dat BB goed is
Je hebt gelijk. Zij had gelijk in je bil moeten gaan. Of jij in de hare.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je echt leuk was, zou je niet zo reageren.
androidquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ja mang Appworld is poep en bb internet is tyfus traag op die browser
Hoe dan wel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je echt leuk was, zou je niet zo reageren.
Neem het vooral heel serieus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zij had gelijk in je bil moeten gaan. Of jij in de hare.
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
bassisschoolquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:09 schreef speedking het volgende:
me meester reageert niet opmijn mail
mijn meester reageert alleen op het stopwoordquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:09 schreef speedking het volgende:
me meester reageert niet opmijn mail
leer me dat stopwoordquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
mijn meester reageert alleen op het stopwoord
jij bent een goede rapper mag ik jou cdquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
JO JO JO
DIT DOE IK ZO
MET ME RIJMPJES IN ME KOP
ZET IK DIT TOPIC ZO OP STOP
JE WEETZ EN KEN ME SWAG
IK BEN EEN BAAS BEN EG NIE GEK
ME MATTIES KENNEN ME EN DIT DAT
HET REGENT HET REGENT DE PANNEN WORDEN NAT
WAT
WAT
WAT
KLAP VOOR JE GAT
OOHWWW WAT EEN DIS
DIE WAS NIET MIS
ZO NU EN DAN
KAN IK ER WEL WAT VAN
IJE IJE IJE IJE IJE
KOM EEN STUKJE OP ME RIJE
OETER OETER OETER OETER OETER
MIJN FIETS HEEFT GEEN BEL MAAR EEN TOETER
gr gr.
Dankje man, hij is nog niet uit, maar moet je even een mailtje doen naar BBQRecords dat is vanne BB@QRecords.nl dan krijg je een .torrent toegestuurd die je dan even kan downen jwz alles voor de klant. klans is könig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:14 schreef TWP het volgende:
[..]
jij bent een goede rapper mag ik jou cd
Jij gaat rijk worden, dat lees ik al. Ik stuur meteen een mail.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje man, hij is nog niet uit, maar moet je even een mailtje doen naar BBQRecords dat is vanne BB@QRecords.nl dan krijg je een .torrent toegestuurd die je dan even kan downen jwz alles voor de klant. klans is könig.
Ik was vandaag naakt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:16 schreef coban het volgende:
[..]
Wat had jij vandaag aan zeg op! ZEG HET ME NUUUUUU.
al gezien xd stress enzulksquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef Boterbartje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bij_een_ongeluk.html
wat is deze?
OK OK IK MOET ER LANGS IK MOET ER LANGS
OKE RUSTIG BLIJVEN OK RUSTIG BLIJVEN
gelijk rijbewijs afpakken
Welk kleur vest zeg nuuuuuuquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ehh, zwarte schoenen, spijkerbroek, zwart shirt, en een vest.
Er is zo'n jongen die ik vaak zie en steeds heb ik het gevoel da het bbq isssssquote:
zeker mee eens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef Boterbartje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bij_een_ongeluk.html
wat is deze?
OK OK IK MOET ER LANGS IK MOET ER LANGS
OKE RUSTIG BLIJVEN OK RUSTIG BLIJVEN
gelijk rijbewijs afpakken
OMG OMG ZO SPANNENDquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef coban het volgende:
[..]
Er is zo'n jongen die ik vaak zie en steeds heb ik het gevoel da het bbq isssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |