De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er 11 november?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:48 schreef Rezania het volgende:
Ik wil dat het 11 november is. Helaas zit ik dan alweer op school.
Slechte user.quote:
Ik zit de hele tijd Skyrim propaganda in dit topic te posten en je weet nog steeds niet wat het is?quote:
Haha, nog niet tegen gekomen. Dat betekent dat ik hier te weinig zit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd Skyrim propaganda in dit topic te posten en je weet nog steeds niet wat het is?
Sinds het begin van het jaar, klink ik nu als een game-nerd?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef TWP het volgende:
Oh, een game. Oké.Daar leef je al een tijdje naar toe?
Klinkt ook wel vet.quote:Ik heb op 11 november Platenbeurs Utrecht.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Haha, nog niet tegen gekomen. Dat betekent dat ik hier te weinig zit.
quote:
Sinds het begin van het jaar is wel lang ja. Maar ik ken het wel dat ik naar een game toeleef. Dus vind het niet heel raar te horen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sinds het begin van het jaar, klink ik nu als een game-nerd?
[..]
Klinkt ook wel vet.
Komen er ook nog goede artiesten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:53 schreef TWP het volgende:
[..]
Sinds het begin van het jaar is wel lang ja. Maar ik ken het wel dat ik naar een game toeleef. Dus vind het niet heel raar te horen.
Ja platenbeurs heb ik echt zin in. Weer eens flink uitgeven en de collectie uitbreiden.
Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij niet iets bijzonders. Er zal wel een podium staan met wat bandjes maar het gaat meer om te de platen en cd's en accessoires.quote:
Dus het is eigenlijk gewoon één grote platenzaak?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij niet iets bijzonders. Er zal wel een podium staan met wat bandjes maar het gaat meer om te de platen en cd's en accessoires.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk gewoon één grote platenzaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |