Kloon van?quote:
Dag meneerquote:
Kippetjequote:
ik ben geen noob en ik weet wel van kpd ook al vind jij mij een noob maar dat zal we door iets in je naam komen dat je mij zo dom vind.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kloon van?
En ga niet liegen want je eerste reactie was kpd-aanmeld en noobs weten nog niet van kpd
vindt*quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:08 schreef postbodesalami het volgende:
[..]
ik ben geen noob en ik weet wel van kpd ook al vind jij mij een noob maar dat zal we door iets in je naam komen dat je mij zo dom vind.
Wat is deze?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:06 schreef postbodesalami het volgende:
hallo dames & heren.
ik ben Jan, ben 48 jaar oud. zie foto.
ik kom hier vandaag voor het eerst.
ik ben lid geweest van meerdere forums en daar ben ik nog steeds lid van. van extreemrechtse forums tot forums over mijn hobby: siervogels.
ben wel bekend dus met dit fenomeen. kom hier vooral om mijn kennis te verbreden. denk dat het hier lukt
groetjes.
trollquote:
Troll.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:14 schreef postbodesalami het volgende:
vroeger konden de mensen nog fatsoenlijk nederlands praten hoorde je nog weinig buitenlands op straat. als je op straten keek, waar je ook kwam in het dorp of in de stad je zag een blanke meerderheid. nou tegenwoordig lijkt het net alsof de helft van afrika hier is komen wonen. we noemen ons zelf nog nederland maar het kan beter bruinistan wonen met al die turken enz die hier komen wonen. ze hoeven van mijn part niet dood. maar ze kunnen op zn minst worden teruggestuurd vind ik. wie deelt deze gedachten met mijn en heeft zin om gezellig te forummen over dit onderwerp.
Klinkt wel interessant.quote:
Biomedische wetenschappen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant.Ik wil ook iets richting biologie/biochemie gaan studeren.
Dat of biologie. Ik ga me inschrijven voor beide opleidingen, aangezien biomedische wetenschappen een numerus fixus opleiding is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |