quote:
Ik ben 34 en heb nog acne.quote:
Dit (y)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef FrietNColaZero het volgende:
[..]
Ik ben 34 en heb nog acne.
Ik denk dat jij er ook aan vastzit
Dit kan ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef FrietNColaZero het volgende:
[..]
Ik ben 34 en heb nog acne.
Ik denk dat jij er ook aan vastzit
Je bent te lui om te kijken maar niet te lui om in te loggen, naar deze topic te klikken en dan typen en dan de naam typen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb ik ook last van, niet heel erg maar ik zit er wel mee.
Mijn vriendin had het wel heel erg en zij heeft mij een tube meegegeven wat zij wonderspul noemt.
Ze is naar de huisarts gegaan met haar klacht en heeft toen een tube meegekregen voor erge acne.
Ben te lui om te kijken hoe het heet. Misschien later.
Heb ik 1 week elke dag 2x gebruikt en toen helemaal geen last meer van gehad. Natuurlijk wel blijven gebruiken elke dag anders komen ze zo weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit, geen ervaring mee, misschien regelmatig scrubben ofzo?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:01 schreef utopie het volgende:
met een stuk schuurpapier
maar nee, ik zou het niet weten. ik heb er nooit last van gehad
ik heb wel gehoord dat als je puistjes hebt juist geen cosmetische dingen moet gebruiken die ervoor bedoeld zijn, omdat het dan alleen maar erger word ofzo. Zoals clearasil of hoe het ook maar heetquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit, geen ervaring mee, misschien regelmatig scrubben ofzo?
ja maar als je scrubt als ze weg zijn blijven ze ook wegquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:54 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb wel gehoord dat als je puistjes hebt juist geen cosmetische dingen moet gebruiken die ervoor bedoeld zijn, omdat het dan alleen maar erger word ofzo. Zoals clearasil of hoe het ook maar heet
geen ervaring meequote:Op zondag 16 oktober 2011 10:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar als je scrubt als ze weg zijn blijven ze ook weg
ik heb geen ervaring met puistjes maar ik scrub wel, zachte huid ftwquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar als je scrubt als ze weg zijn blijven ze ook weg
hoe moet ik het weten als ik geen puisten heb gehadquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:02 schreef alors het volgende:
[..]jahoor als dat het geheim van de smid was dan had niemand meer pukkels
dan moet je ook niet TS advies proberen te gaan geven als je er niks vanaf weetquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe moet ik het weten als ik geen puisten heb gehad
Er overheen pissen schijnt te helpenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:07 schreef sjipsjap het volgende:
ik heb last van puistjes![]()
hoe kom ik ervan af?
Als dat nou zon wonder spul is kan je toch wel even de moeite doen om even te vermelden hoe het heet, een beetje meer helpen dan: ik heb er iets op gesmeert en het was weg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb ik ook last van, niet heel erg maar ik zit er wel mee.
Mijn vriendin had het wel heel erg en zij heeft mij een tube meegegeven wat zij wonderspul noemt.
Ze is naar de huisarts gegaan met haar klacht en heeft toen een tube meegekregen voor erge acne.
Ben te lui om te kijken hoe het heet. Misschien later.
Heb ik 1 week elke dag 2x gebruikt en toen helemaal geen last meer van gehad. Natuurlijk wel blijven gebruiken elke dag anders komen ze zo weer terug.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef Democritus. het volgende:
Ik heb een manier gevonden waar niemand iets van weet maar wel goed werkt!Zalpeterzuur... Dat spul wordt gebruikt om koper en goud op te lossen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chloor doorslikken zal ook wel niet zo gezond zijn![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:36 schreef dopfles1 het volgende:
camel balls eten, die helpen tegen puisten.
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:36 schreef dopfles1 het volgende:
camel balls eten, die helpen tegen puisten.
Dan is er wel meer weg dan alleen de pukkelsquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:14 schreef Topiek het volgende:
Smeer er zoutzuur op. En het is gegarandeerd weg.
Maar je hebt wel je doel bereikt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dan is er wel meer weg dan alleen de pukkels
ik kom nog niet eens bij een anderhalve liter per dag...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:58 schreef Panzermaus het volgende:
Heel veel water drinken (4 liter verspreid over de dag, dit is 8 grote mokken van 250 ml) en gewoon afblijven, echt. Eventueel nog langs de huisarts voor een alcohol/penicilinne-achtig vloeistof gebeuren, deed destijds wonders voor mij om de laatste uitbraak op te ruimen.
Hormonen veroorzaken die gedachten en puistjes en niet andersomquote:Op woensdag 2 november 2011 09:08 schreef dinosteen het volgende:
Puistjes worden veroorzaakt door je hormonen laatst nog in het nieuws geweest.
Dus als je er van af wilt moet je seksueel niet actief zijn en niet te veel aan meisjes denken
Ik zeg toch ook dat hormonen die puistjes veroorzaken.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:33 schreef alors het volgende:
[..]
Hormonen veroorzaken die gedachten en puistjes en niet andersom
Door je broek op te trekken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:07 schreef sjipsjap het volgende:
hoe kom ik ervan af?
ik las aambeienquote:Op zondag 6 november 2011 23:34 schreef Kaasplant het volgende:
-_- Aarbeien zijn er niet voor niets hé?
quote:Op maandag 7 november 2011 11:20 schreef Dimac het volgende:
Ik heb geëxperimenteerd en het werkt perfect, volg deze tips.
Ik had gelezen dat puistjes ook wel veroorzaakt worden door hormonen. Verder besteedde ik daar niet veel aandacht aan, maar toch. 's Avonds liep ik daarentegen te rukken, en dacht ik daaraan. Toen ik klaarkwam dacht ik ook aan hormonen. Wat ik dus deed was de sperma opvangen en op mijn puistjes smeren. Dat liet ik gewoon een nachtje zitten.
Wat denk je, die ochtend daarna zijn de meeste puisten gewoon (bijna) weg, en de rode gloedkleur bij de overgeblevenen is ook volledig weg!
Werkt perfect.
Zondermeer, volgens mijn grootvader smeerden ze op de boerderij altijd paardenzaad in hun gezicht. Het werkt gewoon, niks tegenin te brengen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:20 schreef Dimac het volgende:
Ik heb geëxperimenteerd en het werkt perfect, volg deze tips.
Ik had gelezen dat puistjes ook wel veroorzaakt worden door hormonen. Verder besteedde ik daar niet veel aandacht aan, maar toch. 's Avonds liep ik daarentegen te rukken, en dacht ik daaraan. Toen ik klaarkwam dacht ik ook aan hormonen. Wat ik dus deed was de sperma opvangen en op mijn puistjes smeren. Dat liet ik gewoon een nachtje zitten.
Wat denk je, die ochtend daarna zijn de meeste puisten gewoon (bijna) weg, en de rode gloedkleur bij de overgeblevenen is ook volledig weg!
Werkt perfect.
Met een naald doorprikken.... Werkt echtquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:07 schreef sjipsjap het volgende:
hoe kom ik ervan af?
Volgens mij helpt dat echt! Tenminste na een weekend wat bier drinken was het bij mij rustigerquote:
Zitten wel zware bijwerkingen aan. (Onder andere minder zaad, de reden waarom ik het niet gebruik)quote:Op zondag 20 november 2011 20:03 schreef Sdre het volgende:
Ik slik zelf Roaccutine en ik kan je dit medicijn wel aanraden. Binnen 1 maand ben je bijna van al je puistjes af, moet het 3 maanden slikken en dan is het weg en komt het waarschijnlijk nooit meer terug. Je moet wel naar een arts en meerdere malen bloedonderzoek doen omdat het het zwaarste medicijn tegen acné is maarja het helpt wel!
Minder zaad? Daar staat niks over in de bijsluiter hoe kom je daarbij ?quote:Op maandag 21 november 2011 00:29 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Zitten wel zware bijwerkingen aan. (Onder andere minder zaad, de reden waarom ik het niet gebruik)
Minder hormonen hebben, hitsige ezel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:07 schreef sjipsjap het volgende:
hoe kom ik ervan af?
Ik leef met je mee, heb ong zelfde situatiequote:Op maandag 21 november 2011 20:11 schreef .Neovo. het volgende:
Ja ik wil er ook wel af, ben de enige in de klas die er helemaal onderzit, met alle gevolgen van dien
Ik ben bijna altijd moe , maakt niet uit hoe lang ik slaapquote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef Hatsee het volgende:
Goed slapen ligt volgens mij niet persé aan hoe lang je slaapt. Heb van die dagen dat ik redelijk kort heb geslapen maar uitgeruster ben dan soms als ik langer heb geslapen![]()
Meer dan acht uur kan natuurlijk nooit kwaad
Wallen ftlquote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef Hatsee het volgende:
Heb ik ook last van, wallen willen niet weg
Biergist en zalfjes van de dermatoloog weet ik niet, maar de andere dingen kloppen voor mij ook.quote:Op maandag 21 november 2011 21:45 schreef SpermaWolkje het volgende:
• Veel water drinken (denk aan 2 liter per dag)
• Vermijdt vet eten (en chocola, ze zeggen dat het een fabeltje is, maar ik merkte echt verschil)
• Biergist, van die pilletjes, vrij veel van slikken.
• Regelmatig je gezicht wassen met water. Voordat je naar bed gaat, als je opstaat, en nog eens tussendoor als het kan.
• Als het echt erg is naar de huisarts, die je dan kan doorverwijzen naar dermatoloog. Die hebben verschillende zalfjes en als je last hebt van littekentjes een antibiotica kuur.
• Clearasil valt niet aan te raden, het droogt de huid uit waardoor puistjes op korte termijn wel even minder worden Op langere termijn werkt het niet.
Dit zijn slechts mijn ervaringen, ben er redelijk van af. Als ik chocola eet en mijn gezicht een keertje 's avonds niet was zie ik daar 's ochtends gelijk het resultaat van.
Ik heb het in een boekje bij de dermatoloog gelezen, je groei stopt ook, en er stond iets over minder vruchtbaar wordenquote:Op maandag 21 november 2011 09:48 schreef Sdre het volgende:
[..]
Minder zaad? Daar staat niks over in de bijsluiter hoe kom je daarbij ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |