quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef Democritus. het volgende:
Ik heb een manier gevonden waar niemand iets van weet maar wel goed werkt!Zalpeterzuur... Dat spul wordt gebruikt om koper en goud op te lossen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chloor doorslikken zal ook wel niet zo gezond zijn![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:36 schreef dopfles1 het volgende:
camel balls eten, die helpen tegen puisten.
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:36 schreef dopfles1 het volgende:
camel balls eten, die helpen tegen puisten.
Dan is er wel meer weg dan alleen de pukkelsquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:14 schreef Topiek het volgende:
Smeer er zoutzuur op. En het is gegarandeerd weg.
Maar je hebt wel je doel bereikt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dan is er wel meer weg dan alleen de pukkels
ik kom nog niet eens bij een anderhalve liter per dag...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:58 schreef Panzermaus het volgende:
Heel veel water drinken (4 liter verspreid over de dag, dit is 8 grote mokken van 250 ml) en gewoon afblijven, echt. Eventueel nog langs de huisarts voor een alcohol/penicilinne-achtig vloeistof gebeuren, deed destijds wonders voor mij om de laatste uitbraak op te ruimen.
Hormonen veroorzaken die gedachten en puistjes en niet andersomquote:Op woensdag 2 november 2011 09:08 schreef dinosteen het volgende:
Puistjes worden veroorzaakt door je hormonen laatst nog in het nieuws geweest.
Dus als je er van af wilt moet je seksueel niet actief zijn en niet te veel aan meisjes denken
Ik zeg toch ook dat hormonen die puistjes veroorzaken.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:33 schreef alors het volgende:
[..]
Hormonen veroorzaken die gedachten en puistjes en niet andersom
Door je broek op te trekken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:07 schreef sjipsjap het volgende:
ik heb last van puistjes![]()
hoe kom ik ervan af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |