abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2011 @ 20:46:46 #101
361377 PatatFiets
Wat is dit :->
pi_104648236
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef Hatsee het volgende:
Heb ik ook last van, wallen willen niet weg :'(
Wallen ftl :N
pi_104652802
• Veel water drinken (denk aan 2 liter per dag)
• Vermijdt vet eten (en chocola, ze zeggen dat het een fabeltje is, maar ik merkte echt verschil)
• Biergist, van die pilletjes, vrij veel van slikken.
• Regelmatig je gezicht wassen met water. Voordat je naar bed gaat, als je opstaat, en nog eens tussendoor als het kan.
• Als het echt erg is naar de huisarts, die je dan kan doorverwijzen naar dermatoloog. Die hebben verschillende zalfjes en als je last hebt van littekentjes een antibiotica kuur.
• Clearasil valt niet aan te raden, het droogt de huid uit waardoor puistjes op korte termijn wel even minder worden Op langere termijn werkt het niet.

Dit zijn slechts mijn ervaringen, ben er redelijk van af. Als ik chocola eet en mijn gezicht een keertje 's avonds niet was zie ik daar 's ochtends gelijk het resultaat van.
pi_104657083
quote:
4s.gif Op maandag 21 november 2011 21:45 schreef SpermaWolkje het volgende:
• Veel water drinken (denk aan 2 liter per dag)
• Vermijdt vet eten (en chocola, ze zeggen dat het een fabeltje is, maar ik merkte echt verschil)
• Biergist, van die pilletjes, vrij veel van slikken.
• Regelmatig je gezicht wassen met water. Voordat je naar bed gaat, als je opstaat, en nog eens tussendoor als het kan.
• Als het echt erg is naar de huisarts, die je dan kan doorverwijzen naar dermatoloog. Die hebben verschillende zalfjes en als je last hebt van littekentjes een antibiotica kuur.
• Clearasil valt niet aan te raden, het droogt de huid uit waardoor puistjes op korte termijn wel even minder worden Op langere termijn werkt het niet.

Dit zijn slechts mijn ervaringen, ben er redelijk van af. Als ik chocola eet en mijn gezicht een keertje 's avonds niet was zie ik daar 's ochtends gelijk het resultaat van.
Biergist en zalfjes van de dermatoloog weet ik niet, maar de andere dingen kloppen voor mij ook.

Clearasil is gewoon rotspul, bij mij werd het na een paar dagen juist erger. En inderdaad, als ik chocola eet krijg ik er ook weer last van. Naast veel je gezicht wassen en vet eten vermijden helpt sporten ook goed, ik denk zelfs dat het een van de beste "middelen" is. Hoe vaker je sport, hoe minder de puistjes worden. Het klinkt misschien gek, maar het werkt wel. ;)
  maandag 21 november 2011 @ 23:37:34 #104
347428 PhoenixDude
Fly als een vogel
pi_104659759
Ga niet iedere dag langs een Starbucks en Mc Donalds. Dit zorgde bij mij na 'n week al voor vrij veel puisten :P
Verder klopt het wel ongeveer wat de rest zegt:
Sporten.
Gezicht wassen, waar ik alleen wel 'n face wash bij zou gebruiken.
Gezond eten.
bla bla bla :P

^O^

Oh en weet niet of je drugs gebruikt, maar dat werkt 'r ook vrij heftig op.
Stoppen met drugs als je van je puisten af wilt :P
Wie niet weg is, is gezien! Ik kom!
pi_104661258
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 09:48 schreef Sdre het volgende:

[..]

Minder zaad? Daar staat niks over in de bijsluiter hoe kom je daarbij ?
Ik heb het in een boekje bij de dermatoloog gelezen, je groei stopt ook, en er stond iets over minder vruchtbaar worden
pi_104683557
"De Pil" slikken helpt ook tegen puistjes, het verminderd de aanmaak van talg. Moet je eens proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')