quote:
Ik ben 34 en heb nog acne.quote:
Dit (y)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef FrietNColaZero het volgende:
[..]
Ik ben 34 en heb nog acne.
Ik denk dat jij er ook aan vastzit
Dit kan ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef FrietNColaZero het volgende:
[..]
Ik ben 34 en heb nog acne.
Ik denk dat jij er ook aan vastzit
Je bent te lui om te kijken maar niet te lui om in te loggen, naar deze topic te klikken en dan typen en dan de naam typen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb ik ook last van, niet heel erg maar ik zit er wel mee.
Mijn vriendin had het wel heel erg en zij heeft mij een tube meegegeven wat zij wonderspul noemt.
Ze is naar de huisarts gegaan met haar klacht en heeft toen een tube meegekregen voor erge acne.
Ben te lui om te kijken hoe het heet. Misschien later.
Heb ik 1 week elke dag 2x gebruikt en toen helemaal geen last meer van gehad. Natuurlijk wel blijven gebruiken elke dag anders komen ze zo weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit, geen ervaring mee, misschien regelmatig scrubben ofzo?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:01 schreef utopie het volgende:
met een stuk schuurpapier
maar nee, ik zou het niet weten. ik heb er nooit last van gehad
ik heb wel gehoord dat als je puistjes hebt juist geen cosmetische dingen moet gebruiken die ervoor bedoeld zijn, omdat het dan alleen maar erger word ofzo. Zoals clearasil of hoe het ook maar heetquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit, geen ervaring mee, misschien regelmatig scrubben ofzo?
ja maar als je scrubt als ze weg zijn blijven ze ook wegquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:54 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb wel gehoord dat als je puistjes hebt juist geen cosmetische dingen moet gebruiken die ervoor bedoeld zijn, omdat het dan alleen maar erger word ofzo. Zoals clearasil of hoe het ook maar heet
geen ervaring meequote:Op zondag 16 oktober 2011 10:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar als je scrubt als ze weg zijn blijven ze ook weg
ik heb geen ervaring met puistjes maar ik scrub wel, zachte huid ftwquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar als je scrubt als ze weg zijn blijven ze ook weg
hoe moet ik het weten als ik geen puisten heb gehadquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:02 schreef alors het volgende:
[..]jahoor als dat het geheim van de smid was dan had niemand meer pukkels
dan moet je ook niet TS advies proberen te gaan geven als je er niks vanaf weetquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe moet ik het weten als ik geen puisten heb gehad
Er overheen pissen schijnt te helpenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:07 schreef sjipsjap het volgende:
ik heb last van puistjes![]()
hoe kom ik ervan af?
Als dat nou zon wonder spul is kan je toch wel even de moeite doen om even te vermelden hoe het heet, een beetje meer helpen dan: ik heb er iets op gesmeert en het was weg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb ik ook last van, niet heel erg maar ik zit er wel mee.
Mijn vriendin had het wel heel erg en zij heeft mij een tube meegegeven wat zij wonderspul noemt.
Ze is naar de huisarts gegaan met haar klacht en heeft toen een tube meegekregen voor erge acne.
Ben te lui om te kijken hoe het heet. Misschien later.
Heb ik 1 week elke dag 2x gebruikt en toen helemaal geen last meer van gehad. Natuurlijk wel blijven gebruiken elke dag anders komen ze zo weer terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |