abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:27:02 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102900547

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102900598
Morgen pas laat college, maar wel korte marketingpresentatie.

Maar ik heb koppijn dus ik ga zo wel slapen denk ik, voel me echt zwak en raar en draaierig. :')

Tot zover mijn reactie op de TT.

ktnxbai.
pi_102900632
Maar iemand een tip wat ik het beste kan doen als ik deze persoon zie want die kans is dus groot. Ik voel me een beetje in datinghel zo.

En trusten magnetron
pi_102900660
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
Maar iemand een tip wat ik het beste kan doen als ik deze persoon zie want die kans is dus groot. Ik voel me een beetje in datinghel zo.

En trusten magnetron
ik snap het niet zo, jij vroeg hem uit, hij vroeg iemand anders uit?
pi_102900667
Ik zou ook moeten gaan slapen, ja. Maar nog even niet :P
pi_102900776
Ik had hem eigenlijk net uit , maar op het moment dat ik dat deed zag ik een meisje op zijn facebook vragen wanneer die wilde (waarschijnlijk dus een date) dus ik ben iemand aan het uitvragen die ik ken en ook vaak tegenkom die waarschijnlijk dus al met een ander aan het daten is.

Ik vind het een beetje genant dat ik hem gevraagd heb , terwijl ik daarna een ander meisje dus zie reageren. En weet me niet echt een houding te geven als ik hem tegenkom
pi_102900892
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:32 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had hem eigenlijk net uit , maar op het moment dat ik dat deed zag ik een meisje op zijn facebook vragen wanneer die wilde (waarschijnlijk dus een date) dus ik ben iemand aan het uitvragen die ik ken en ook vaak tegenkom die waarschijnlijk dus al met een ander aan het daten is.

Ik vind het een beetje genant dat ik hem gevraagd heb , terwijl ik daarna een ander meisje dus zie reageren. En weet me niet echt een houding te geven als ik hem tegenkom
Gewoon alsof je der zelf niet teveel achterzocht?
pi_102900917
dus doen alsof mijn neus bloed eigenlijk .
pi_102900947
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:32 schreef formerjellybean het volgende:

Na ja, als je iemand uitvraagt is er altijd een kans dat die persoon 'nee' zegt. Had het verschil voor je gemaakt als hij je had afgewezen zonder dat je wist dat hij met een ander aan het daten is? Niks aan de hand toch? Wacht sowieso eerst maar zijn reactie eens af.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_102901023
Dat is ook weer zo.
pi_102901048
Hoe was de meeting?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_102901054
Ik heb nog weleens de neiging me drukker te maken over dingen dan eigenlijk nodig is.
pi_102901084
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
Hoe was de meeting?
pi_102901133
Ik zou het niet weten nog niets gehoord
pi_102901325
Dan is het vast nog erg gezellig. Maare Former wat jij zei heb ik ook wel. Ik kan in m'n hoofd de ergste scenarios bedenken en me helemaal gek maken. Vaak klopt er dan geen reet van en denk ik, jezus waar heb ik me nou zo druk om gemaakt :')
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_102901441
Ja , maar ik denk ook wel komt dat ik in dit geval soms zonder dat ik het wist de andere vrouw te zijn geweest en dan voel ik me gewoon een beetje dom.
En bij mij eigenlijk een beetje de alarmbellen afging van oh niet weer he, maar aan de andere kant ik had gisteren zelf ook iemand over de vloer terwijl er van mijn kant geen interesse was dus.
En hij is vrij dus hij kan daten wie hij wil , ik denk dat ik de komende dagen maar even voor mezelf afleiding moet gaan zorgen.
pi_102901606
Er zwemmen meer visjes in de zee :')
pi_102901670
ja dat is wel zo maar het is ook zo dat als je iemand echt leuk je ook niet altijd je gevoel 1,2, 3 uit kan zetten , maar daarom zeg ik dus ook even veel afleiding zoeken. Om heel eerlijk te zijn vind ik het daten gedoe een beetje zenuwslopend
  maandag 10 oktober 2011 @ 00:00:59 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102901700
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:58 schreef GroenerDanGras het volgende:
In de categorie slechte argumenten...
C'est la vie
pi_102901788
Eigenlijk degene die je niet wil, die willen wel , en degene die jij wilt die wil waarschijnlijk niet. Ik denk echt dat ik me maar even op hobbies stort want ik ben een beetje een kluns qua daten geloof ik.
pi_102901805
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat is wel zo maar het is ook zo dat als je iemand echt leuk je ook niet altijd je gevoel 1,2, 3 uit kan zetten , maar daarom zeg ik dus ook even veel afleiding zoeken. Om heel eerlijk te zijn vind ik het daten gedoe een beetje zenuwslopend
Ik bedoelde het ook niet zoals jij het interpreteerde.. ;) was een beetje een dooddoener.

Ik vind daten altijd wel leuk.. dan vooral het feit om nieuwe mensen te ontmoeten.
Maar als je iemand leuk vind wil je dat die ander ook op dezelfde golflengte zit en dat is vaak niet het geval, en daar ken je dan wel gek van worden.
pi_102901824
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:00 schreef heloef het volgende:

[..]

In de categorie slechte argumenten...
Ja slechtals iemand dat tegen je zegt.. fuckt mij die andere visjes nou :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 00:09:50 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102901946
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ja slechtals iemand dat tegen je zegt.. fuckt mij die andere visjes nou :')
Inderdaad. :')
C'est la vie
pi_102901976
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:04 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook niet zoals jij het interpreteerde.. ;) was een beetje een dooddoener.

Ik vind daten altijd wel leuk.. dan vooral het feit om nieuwe mensen te ontmoeten.
Maar als je iemand leuk vind wil je dat die ander ook op dezelfde golflengte zit en dat is vaak niet het geval, en daar ken je dan wel gek van worden.
Nou nee, ik heb een beetje raar weekend met iemand die gisteren een beetje soort date van hell scenario had en ook een beetje plakvliegerig is .
Om even verhaal te verduidelijken ken hem van het uitgaan en toegevoegd op facebook en hij wilde dus bij mij komen om even bij te praten, hij ging zonder dat ik aan hem vroeg mijn kaarsen aandoen, wilde dat ik middernacht muziek aan ging doen wat ik niet deed want ik woon in een flat, wilde hele avond eigenlijk zijn zin opdringen en uiteindelijk ben ik kwaad geworden en heb ik hem eigenlijk min of meer weggestuurd en s'ochtends wilde die gewoon al chatten, en nu deze actie en iets verteld me dus dat even een vage periode qua daten heb, een roerig weekendje dus.
pi_102902292
Iedereen naar bed ???
pi_102902303
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou nee, ik heb een beetje raar weekend met iemand die gisteren een beetje soort date van hell scenario had en ook een beetje plakvliegerig is .
Om even verhaal te verduidelijken ken hem van het uitgaan en toegevoegd op facebook en hij wilde dus bij mij komen om even bij te praten, hij ging zonder dat ik aan hem vroeg mijn kaarsen aandoen, wilde dat ik middernacht muziek aan ging doen wat ik niet deed want ik woon in een flat, wilde hele avond eigenlijk zijn zin opdringen en uiteindelijk ben ik kwaad geworden en heb ik hem eigenlijk min of meer weggestuurd en s'ochtends wilde die gewoon al chatten, en nu deze actie en iets verteld me dus dat even een vage periode qua daten heb, een roerig weekendje dus.
Hij wou gewoon een lekker romantisch sfeertje creëren.. ;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 00:24:22 #27
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102902314
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
Iedereen naar bed ???
Neuh.
C'est la vie
pi_102902354
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
Iedereen naar bed ???
Nog net niet, nee.
pi_102902368
Maar hebben jullie dat niet met daten dat je af en toe echt zulke rare situaties heb dat je denkt geef mijn portie maar even aan fikkie ???
pi_102902394
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
Maar hebben jullie dat niet met daten dat je af en toe echt zulke rare situaties heb dat je denkt geef mijn portie maar even aan fikkie ???
Nee, eigenlijk niet.
pi_102902411
Soms heb ik wel dat diegene helemaal niet zo leuk is als ik dacht en dat ik haar wil lozen.. maar dat is altijd zo moeilijk. :')

Verder nog nooit rare dingen meegemaakt ofzo..
pi_102902471
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:58 schreef GroenerDanGras het volgende:
ja vast maar de zee is groot en je vangt niet altijd zo snel wat :')
Do what you love, love what you do!
pi_102902507
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:30 schreef kree het volgende:

[..]

ja vast maar de zee is groot en je vangt niet altijd zo snel wat :')
Dat ligt dan aan je hengel
  maandag 10 oktober 2011 @ 00:34:04 #34
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102902569
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
:') _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_102902579
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:31 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Dat ligt dan aan je hengel
Of aan het aas.

Of vooral aan het manier van vissen denk :')
pi_102902585
Ik kan vaak wel kiezen, maar ik dat zijn vaak mensen die ik niet wil op een of andere manier en vaak ook nogal types waarvan ik denk :? en met degene waar ik wel vaak wat wil word een of andere klunzenproject of hij wil mij niet . Het loopt bij mij niet zo lekker .
pi_102902615
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan vaak wel kiezen, maar ik dat zijn vaak mensen die ik niet wil op een of andere manier en vaak ook nogal types waarvan ik denk :? en met degene waar ik wel vaak wat wil word een of andere klunzenproject of hij wil mij niet . Het loopt bij mij niet zo lekker .
Dus je hebt ze voor het uitkiezen? Sommige mensen hier zouden daar een moord voor doen..
pi_102902655
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Dus je hebt ze voor het uitkiezen? Sommige mensen hier zouden daar een moord voor doen..
Ja, ik wilde net zeggen: als ik eindelijk eens zou daten, kon ik er misschien een mening over hebben :P
pi_102902670
Dat bedoel ik ook weer niet , ik bedoel meer dat ik zelf erachter kom dat ik gewoon onhandig in daten ben.
pi_102902718
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef formerjellybean het volgende:
Dat bedoel ik ook weer niet , ik bedoel meer dat ik zelf erachter kom dat ik gewoon onhandig in daten ben.
Maar ik snap het niet zo goed.. je bent wie je bent en soms klikt het en soms niet toch? Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met klunzigheid enzo.. doe je anders bij iemand die je écht leuk vindt dan bij iemand die je niet zo leuk vindt?
pi_102902720
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef formerjellybean het volgende:
Ach, zolang als je niet ook al onhandig bent in de aanloop naar het daten... :')
pi_102902788
Ik bedoel meer dat ik hele rare types aantrek qua daten dat het gewoon een beetje vermoeiend word.
pi_102902894
En ik heb mijn foto's maar weggehaald aangezien hier mensen zijn die mij constant in de gaten houden en vervolgens overal kritiek op hebben. Ik zou willen dat ik mijn fobo kon afschermen voor bepaalde mensen. :)

Ik ben trouwens benieuwd hoe de meet is gegaan of hoe het nu gaat. :o
pi_102902908
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik bedoel meer dat ik hele rare types aantrek qua daten dat het gewoon een beetje vermoeiend word.
Oke, ik snap je :)
pi_102902923
quote:
13s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:47 schreef mrk.n het volgende:
En ik heb mijn foto's maar weggehaald aangezien hier mensen zijn die mij constant in de gaten houden en vervolgens overal kritiek op hebben. Ik zou willen dat ik mijn fobo kon afschermen voor bepaalde mensen. :)

Ik ben trouwens benieuwd hoe de meet is gegaan of hoe het nu gaat. :o
Daarom zet ik er geen foto's in.. hoef niet bekend te worden :)
pi_102902962
Nou, ik ga toch maar eens. Welterusten allemaal! :)
pi_102902973
Welterusten
pi_102902984
Ik zet ook geen foto's hier die krijgen ze wel als er iemand geintresseerd is :)
En weltrust Capstan :W
pi_102902986
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:48 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Daarom zet ik er geen foto's in.. hoef niet bekend te worden :)
Tja, ik had echt niet verwacht dat er werkelijk zulke mensen zijn die alles in de gaten houden en overal kritiek op hebben. :P Of zou het jaloezie zijn?
pi_102903129
geen idee
pi_102903178
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:51 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Tja, ik had echt niet verwacht dat er werkelijk zulke mensen zijn die alles in de gaten houden en overal kritiek op hebben. :P Of zou het jaloezie zijn?
"Eens op internet is altijd op internet". ik hou het gescheiden heb wel hyves en facebook maar dat linkt niet aan mijn nick hier en dat wil ik ook graag zo houden :)
pi_102903210
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:59 schreef kree het volgende:

[..]

"Eens op internet is altijd op internet". ik hou het gescheiden heb wel hyves en facebook maar dat linkt niet aan mijn nick hier en dat wil ik ook graag zo houden :)
Wat bedoel je precies met eens op internet, altijd op internet? Dat mensen foto's opslaan enzo?
pi_102903235
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:51 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Beetje zuigen en klieren is je niet vreemd he :p

Ik lees hier net een dagje her en der wat mee en die conclusie durf ik onderhand wel te trekken zeg
pi_102903259
*pakt popcorn
pi_102903281
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:02 schreef GroenerDanGras het volgende:
*pakt popcorn
Niet nodig want:

* trekt pyjama aan

maar dat moest ik gewoon ff kwijt :p
pi_102903300
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:01 schreef Westerling het volgende:

[..]

Beetje zuigen en klieren is je niet vreemd he :p

Ik lees hier net een dagje her en der wat mee en die conclusie durf ik onderhand wel te trekken zeg
Dat klopt hoor, ook in het echte leven. En wat vind je van de mensen die zomaar heel aanvallend begonnen tegen mij dan (Supersoep), of heb je dat niet gelezen?
pi_102903302
Nee dan moet je de discussie ook aangaan vindt ik :Y
pi_102903331
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:00 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met eens op internet, altijd op internet? Dat mensen foto's opslaan enzo?
Nou niet zozeer hier, maar het kan altijd door iemand worden gedaan.
En soms zeg ik hier dingen (niet alleen in dit topic maar ook bij andere) waarvan ik denk dat hoeft niet gelijk persoonlijk aan mij gelinkt te zijn.
Nu is dat allemaal niet zo heel erg maar ik wil niet dat iedereen dat weet.

Oh en nu nog even het eerste antwoord.
Als er eenmaal dingen van je op internet gaan, dan krijg je ze er nooit meer vanaf ;)
pi_102903363
Als een visite nogal raar was en hij nogal opdringerig is qua contact is dan slim om berichtje te sturen waarin eigenlijk aangeef dat voor mij contact niet zo hoeft ???
pi_102903399
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Als een visite nogal raar was en hij nogal opdringerig is qua contact is dan slim om berichtje te sturen waarin eigenlijk aangeef dat voor mij contact niet zo hoeft ???
Claimers gelijk afkappen :{w Komt alleen maar ellende van
pi_102903454
Ja dat is denk ik dus even verstandig .Als iemand als visite eigenlijk al de hele avond je probeert te vertellen hoe je moet zijn en je kwaad word en het eigenlijk dan nog niet echt snapt moet ik misschien maar wat resoluter afkappen. En denk ik ook van facebook verwijderen en van hyves want hij spit nogal ook mijn info na .
pi_102903458
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat klopt hoor, ook in het echte leven. En wat vind je van de mensen die begonnen tegen mij dan (Supersoep), of heb je dat niet gelezen?
Geen idee of wat ik gelezen heb de aanleiding was of iets daarop volgend. Ik zie alleen iemand telkens weer even erop terug komen om te klieren. Zoals nu, als ze zelf weg zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:04 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nee dan moet je de discussie ook aangaan vindt ik :Y
T is ook geen discussie, slechts een observatie.

Maar ik ga slapen dus ajuu
pi_102903462
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:05 schreef kree het volgende:

[..]

Nou niet zozeer hier, maar het kan altijd door iemand worden gedaan.
En soms zeg ik hier dingen (niet alleen in dit topic maar ook bij andere) waarvan ik denk dat hoeft niet gelijk persoonlijk aan mij gelinkt te zijn.
Nu is dat allemaal niet zo heel erg maar ik wil niet dat iedereen dat weet.

Oh en nu nog even het eerste antwoord.
Als er eenmaal dingen van je op internet gaan, dan krijg je ze er nooit meer vanaf ;)
Dat is waar maar daar ging ik niet van uit. En als je niks hebt te verbergen maakt 't eigenlijk ook niet uit maar op de één of andere manier voel ik me er niet goed bij aangezien bepaalde mensen simpele feiten opnoemen. Dat ik kleine voeten heb ( ;( ), calvin klein draag, dan moet je de foto's wel heel goed en kritisch hebben bekeken. Ik vind het maar een raar idee.

Ik stuur mensen wel gewoon foto's die foto's willen hebben inderdaad. :s)

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:13 schreef Westerling het volgende:

[..]

Geen idee of wat ik gelezen heb de aanleiding was of iets daarop volgend. Ik zie alleen iemand telkens weer even erop terug komen om te klieren. Zoals nu, als ze zelf weg zijn.

Dit is de eerste keer dus niet telkens en verder raad ik je aan eerst alles eens heel goed door te lezen (ook in het verleden) en dan pas een echte conclusie te trekken. ;)
pi_102903502
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ja dat is denk ik dus even verstandig .Als iemand als visite eigenlijk al de hele avond je probeert te vertellen hoe je moet zijn en je kwaad word en het eigenlijk dan nog niet echt snapt moet ik misschien maar wat resoluter afkappen. En denk ik ook van facebook verwijderen en van hyves want hij spit nogal ook mijn info na .
Leuke gast. ^O^
pi_102903532
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:13 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat is waar maar daar ging ik niet van uit. En als je niks hebt te verbergen maakt 't eigenlijk ook niet uit maar op de één of andere manier voel ik me er niet goed bij aangezien bepaalde mensen simpele feiten opnoemen. Dat ik kleine voeten heb ( ;( ), calvin klein draag, dan moet je de foto's wel heel goed en kritisch hebben bekeken. Ik vind het maar een raar idee.

Nouja daarom ik ga me hier niet met fotos en al neerzetten.
Iedereen mag vragen wat ie wil maar ik wil nog wel een zekere soort van anonimiteit hebben.
Dat is juist ook wat het posten op forums zo leuk maakt.
=lekker lullen zonder verdere gevolgen
:P
pi_102903538
Ja inderdaad dat had ik dus ook en denk eigenlijk dat gewoon zeggen niet helpt en daarom ook maar de blokkeer optie . Ik merkte het gisteren ook al toen ik duidelijk maakte wat ik niet wilde hij daar ook totaal niet naar luisterde dus ik denk dan dat beleefd en netjes afwijzen ook niet zo werkt.
pi_102903677
Ja afkappen en op zoek naar stabiele types.
pi_102903793
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:13 schreef mrk.n het volgende:

[..]

[..]

Dit is de eerste keer dus niet telkens en verder raad ik je aan eerst alles eens heel goed door te lezen (ook in het verleden) en dan pas een echte conclusie te trekken. ;)
Nou, even snel voor het slapen gaan, want je blijft er maar zo over bezig.

Ik heb je foto's nooit gezien en dat wil ik graag zo houden. Je zit nu eenmaal in de categorie ''Astro-TV'', "Fred" en 'Justin Bieber". Dat vermijd ik. Ik ga er wel vanuit, omdat ik je een beetje ken, dat die foto's doorspekt zullen zijn met de meest stereotypische beeltenissen mogelijk, zoals ook te bemerken is in je postgedrag. Biertjes in de lucht houden, misschien wat roze polo shirts, uitstekende Calvin Klein onderbroeken, misschien wat handtasjes.

Dat er dus écht daadwerkelijk foto's in je fotoboek stonden met een Calvin Klein onderbroek is dus eigenlijk hilarisch en bevestigd dat je zo ver heen bent dat je constant voldoet aan alle generalisaties (Verwend, zoals in het verleden vaak gezegd) maar dat je het zelf nooit lijkt te erkennen.

Zo werkt het toch? Je bent niet verwend, dat denken we alleen maar. Altijd de schuld van een ander. Je bent je niet bewust van je eigen gedrag dus enige vorm van kritiek wuif je dan maar weg. Juist het basiselement van interactie, jezelf kunnen verplaatsen in de observatie van een interactiepartner, ontbeert je.

:*
Ron Paul 2012
pi_102903794
Gedaan want het is eigenlijk best irritant als iemand steeds alles van je meeleest en echt nogal mee bezig is en je er steeds op aanspreekt , dus heb ik nu ik dat ook even mijn privacy terug. Ik kende hem van het uitgaan maar het was gisteren ook nogal extreem.
pi_102904034
Calvin klein, kleine voeten, dat je zelf zegt dat ik constant nieuwe foto's upload (want ik ben op de versiertour volgens jou _O_ ) en die eeuwige aanvallen uit het niets. Kneus, je verraadt jezelf keer op keer weer.

Je post alleen maar als je mij wil aanvallen (is ook na te checken). Grappig, de frustraties druipen werkelijk van jouw haat berichtjes af, wat ook is aangegeven door andere mensen.

Goed, dan ben ik verwend in jouw ogen, jij je zin. Dat is altijd nog beter dan een schooier zijn die schulden heeft, vind je niet? En word je niet 'n beetje moe van jezelf om constant op mij te reageren? Zelfs als ik je negeer? Het heeft namelijk geen zin.
pi_102904045
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:33 schreef formerjellybean het volgende:
Gedaan want het is eigenlijk best irritant als iemand steeds alles van je meeleest en echt nogal mee bezig is en je er steeds op aanspreekt , dus heb ik nu ik dat ook even mijn privacy terug. Ik kende hem van het uitgaan maar het was gisteren ook nogal extreem.
Dat zulke types niet in de gaten hebben waar ze mee bezig zijn.
pi_102904166
great... toenstraks aan die meid verteld dat ik nog maagd was. Nouja, we hebben nog contact maar wellicht wel eigen ruiten ingegooid... hoera! :P.. Lang leve de onervarenheid.
pi_102904170
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:51 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Dat zulke types niet in de gaten hebben waar ze mee bezig zijn.
Ja maar dat merkte ik ook al in gesprek want hij is ook op dingen aangesproken door instanties dat die niet snapte.
Zoals goh hij moest 200 euro betalen nadat 2 flats onder hem last hebben gehad van lekken van zijn aquarium. Ook qua overlast muziek ook al een brief gehad, maar ja iedereen zet toch na het stappen rond 4 uur de muziek aan in de flat . Beiden wilde die niet aan merkte ook hem het huis uit wilde hebben want ik wilde slapen, ja maar je kan toch ook gewoon blijven praten met mij daar heb ik ook voet op stuk gehouden en gezegd nee je gaat eruit.
Het kwam echt op drammen neer.

Ik ben gauw klaar met dat soort types en wil ze ook niet in mijn huis hebben. Ik denk ook dat het van kwaad tot erger had gegaan als ik het contact wel aan had gehouden. Ik hou er niet zo van als mensen me vertellen hoe ik moet leven.
pi_102904207
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 02:01 schreef Axel1988 het volgende:
great... toenstraks aan die meid verteld dat ik nog maagd was. Nouja, we hebben nog contact maar wellicht wel eigen ruiten ingegooid... hoera! :P.. Lang leve de onervarenheid.
Vraagje meteen bij de kennismaking of gewoon kende je haar al langer. Anders denk dat je eerst vrienden kan worden en dan langzaam aan aftasten hoe ze over dingen en relaties denkt en het dan vertellen als je vertrouwd genoeg voelt om te vertellen .
pi_102904219
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 02:04 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Vraagje meteen bij de kennismaking of gewoon kende je haar al langer. Anders denk dat je eerst vrienden kan worden en dan langzaam aan aftasten hoe ze over dingen en relaties denkt en het dan vertellen als je vertrouwd genoeg voelt om te vertellen .
Naja, we hadden al een date geregeld enzo... sprak haar afgelopen week iedere dag. Echt soms wel 4 a 5 uur aan een stuk. Het ging vaak over seks enzo; dus vond het wel zo eerlijk om te vertellen.
pi_102904234
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 02:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Naja, we hadden al een date geregeld enzo... sprak haar afgelopen week iedere dag. Echt soms wel 4 a 5 uur aan een stuk. Het ging vaak over seks enzo; dus vond het wel zo eerlijk om te vertellen.
Wacht het maar even af misschien valt het mee.
pi_102904251
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 02:08 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wacht het maar even af misschien valt het mee.
Mja ja... kijk, ze zal ook contact enzo niet verbreken of opeens totaal niet meer geïntereseerd zijn. Maar merkte iig de eerste tijd erna dat het wel ff een andere vibe had....
pi_102904255
hoe reageerde ze op het moment dat je het vertelde , vroeg ze waarom je nog maagd was ??
pi_102904273
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 02:12 schreef formerjellybean het volgende:
hoe reageerde ze op het moment dat je het vertelde , vroeg ze waarom je nog maagd was ??
jep; uiteraard... ze vond het tevens totaal onverwacht en was beetje geschokt. Ik had constant al het idee dat ze beetje aasde op seks; dus tja... niet heel verrassend wellicht.
pi_102904300
En je kent haar via datingsites ??? Misschien een les voor volgende keer als iemand te happig is qua contacten met vooral sex dat het dan daarom te doen is.

Ik denk namelijk dat er bij datingsites best een boel zitten die wel een relatie willen en dus gaan voor de persoon op persoon kennismaking maar er zitten er ook een boel die makkelijk willen scoren.
pi_102904308
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 02:17 schreef formerjellybean het volgende:
En je kent haar via datingsites ??? Misschien een les voor volgende keer als iemand te happig is qua contacten met vooral sex dat het dan daarom te doen is.

Ik denk namelijk dat er bij datingsites best een boel zitten die wel een relatie willen en dus gaan voor de persoon op persoon kennismaking maar er zitten er ook een boel die makkelijk willen scoren.
Ik ken haar via het uitgaan; maar gezien ze niet in de buurt woont spreek ik haar sindsdien alleen online (en een keer via de telefoon).
pi_102904328
oh ok op die manier. Ik moet wel zo zeggen dat je wel het voordeel hebt dat ze dan een beetje toch wel weet dat je trouw bent en niet rondneukt met iedereen. En misschien moet ze alleen even aan wennen aan het idee.
Ik hoop voor je dat je wel weer wat van haar hoort
pi_102904339
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 02:23 schreef formerjellybean het volgende:
oh ok op die manier. Ik moet wel zo zeggen dat je wel het voordeel hebt dat ze dan een beetje toch wel weet dat je trouw bent en niet rondneukt met iedereen. En misschien moet ze alleen even aan wennen aan het idee.
Ik hoop voor je dat je wel weer wat van haar hoort
praat op dit moment zelfs met haar; dus dat is wel oke. Maarja, ik vond het juist wel lekker los gaan enzo. Prima; ik ben zelf ook niet uit op een relatie. Het enige wat ik persee wou is dat ze wist dat ik maagd was, voordat we zouden gaan daten. Ik wil absoluut niet dat ik daar iemand mee in de slaapkamer nog moet gaan confronteren.. met het risico dat ik het dan maar helemaal niet zeg en haar de "worst sex ever" bezorg.
pi_102904363
Aan de andere kant nu weet ze het en als er wel wat gebeurd , en zij heeft wel ervaring dan kan ze je erin een beetje begeleiden.

Oh een positief nieuwtje , degene waar ik net van had oh waarschijnlijk is die al weer aan het daten even online geweest op hyves en heeft dus wel mijn berichtje gelezen nu maar afwachten of ik antwoord krijg of niet.
pi_102904373
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 02:30 schreef formerjellybean het volgende:
Oh een positief nieuwtje , degene waar ik net van had oh waarschijnlijk is die al weer aan het daten even online geweest op hyves en heeft dus wel mijn berichtje gelezen nu maar afwachten of ik antwoord krijg of niet.
Ik heb het niet echt gevolgd allemaal, sorry daarvoor. Wat had je achter gelaten?
pi_102904379
Ik had bij iemand die ik kende gevraagd of die met me uitwilde gaan via hyves, net daarna zag ik dat een ander meisje hem uitvroeg via facebook.

Ik heb hem net even online gezien op hyves wat die niet vaak is, dus dat betekend dat die mijn berichtje heeft ontvangen en nu afwachten of ik wat van hem hoor.
pi_102904386
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 02:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had bij iemand die ik kende gevraagd of die met me uitwilde gaan via hyves, net daarna zag ik dat een ander meisje hem uitvroeg via facebook.

Ik heb hem net even online gezien op hyves wat die niet vaak is, dus dat betekend dat die mijn berichtje heeft ontvangen en nu afwachten of ik wat van hem hoor.
Op die fiets... ik hoop het voor je :)! Maarja, weet je wat dat is met die dingen... is hetzelfde als sms of mail enzo; het is makkelijk te negeren. Bij dat soort uitnodigingen is het meestal beter om direct contact te hebben; dus via chat, bellen of face-to-face ofzo. Maar ik snap het ook dat dat vaak op deze manier handiger en/of makkelijker is. Maarja, is wel maar afwachten dan altijd ja.
pi_102904390
Ik ken hem in het echt ook dus het is meer de aanzet en als die het niet wilt ook goed maar heb ik tenminste geprobeerd.
pi_102904392
Nou ik ga maar proberen te slapen even bijkomen van rommelig weekendje
pi_102904396
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 02:38 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ken hem in het echt ook dus het is meer de aanzet en als die het niet wilt ook goed maar heb ik tenminste geprobeerd.
Precies; gewoon relax onder blijven is het beste.

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 02:39 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik ga maar proberen te slapen even bijkomen van rommelig weekendje
Slaap lekker.
pi_102904504
*slaapmodus aan.... hoe ruk die wekker zometeen om 7 uur.
pi_102904808
Hey axel stoer dat je het toch zo hebt gezegd! Ik denk dat die vibe die je voelde, vooral je eigen onzekerheid was over wat ze ervan vond. Gaat helemaal goed komen!
pi_102905573
Goeiemorgen!
Anonimity is a bliss
  maandag 10 oktober 2011 @ 09:47:25 #94
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102906441
Gezelligheid!
C'est la vie
pi_102906525
oei wat irritant , ik ben nog steeds een beetje pissig op mijn date from hell zaterdag. wel opgelucht dat ik hem nu geblokkeerd heb, en als ik hem weer tegenkom ren ik hard weg. Een voordeel nu weet ik wel hoe ik een date dus niet wil hebben........
pi_102906708
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 07:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey axel stoer dat je het toch zo hebt gezegd! Ik denk dat die vibe die je voelde, vooral je eigen onzekerheid was over wat ze ervan vond. Gaat helemaal goed komen!
mwa, we zullen het de komende dagen wel merken.
pi_102906751
Goeiemorgen! Iemand al wat gehoord van de meet?
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:02:31 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102906778
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik denk dat ze allemaal nog bezig zijn met een grote gangbang want het is al de hele tijd verdacht stil.
C'est la vie
pi_102906809
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik denk dat ze allemaal nog bezig zijn met een grote gangbang want het is al de hele tijd verdacht stil.
Beter :)
pi_102906837
Misschien is er wel een complete knokpartij geweest en willen ze niet meer komen _O-
pi_102906934
quote:
13s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:50 schreef mrk.n het volgende:
Calvin klein, kleine voeten, dat je zelf zegt dat ik constant nieuwe foto's upload (want ik ben op de versiertour volgens jou _O_ ) en die eeuwige aanvallen uit het niets. Kneus, je verraadt jezelf keer op keer weer.

Je post alleen maar als je mij wil aanvallen (is ook na te checken). Grappig, de frustraties druipen werkelijk van jouw haat berichtjes af, wat ook is aangegeven door andere mensen.

Goed, dan ben ik verwend in jouw ogen, jij je zin. Dat is altijd nog beter dan een schooier zijn die schulden heeft, vind je niet? En word je niet 'n beetje moe van jezelf om constant op mij te reageren? Zelfs als ik je negeer? Het heeft namelijk geen zin.
Het is tijden terug gewoon in dit topic voorbij gekomen dat je kleine voeten hebt en zelf niet ook niet zo lang bent, dus daar hoeven echt geen foto's voor bestudeerd geweest te zijn.
En als je zo klaar met hem bent en hem negeert, waarom noem je zijn usernaam dan in een random post van je?
Maar goed ga maar lekker verder met dingen verdraaien zodat jij het zielige ventje uit kan hangen die slachtoffer is van al die gemene fokkers hiero. :z
pi_102907073
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het is tijden terug gewoon in dit topic voorbij gekomen dat je kleine voeten hebt en zelf niet ook niet zo lang bent, dus daar hoeven echt geen foto's voor bestudeerd geweest te zijn.
En als je zo klaar met hem bent en hem negeert, waarom noem je zijn usernaam dan in een random post van je?
Maar goed ga maar lekker verder met dingen verdraaien zodat jij het zielige ventje uit kan hangen die slachtoffer is van al die gemene fokkers hiero. :z
Lastig hoor, een kleine vent te zijn + versieren :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:16:05 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102907108
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hij word toch meestal versierd? :P
C'est la vie
pi_102907123
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een kleine vent zijn + maagd zijn + versieren; dat is pas moeilijk.
pi_102907162
En dan ook nog kleine voeten _O- Dan zit het je helemaal niet mee
pi_102907189
Als ik dat verhaal lees over die vent die in ene kaarsjes ging aansteken, heb ik steeds zijn gezicht in strak pak voor me lol :?
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:19:10 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102907192
Ik heb gigantische handen en gigantische voeten.
En om nou te zeggen dat het zo lekker loopt bij de dames.
C'est la vie
pi_102907199
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:19 schreef heloef het volgende:
Ik heb gingantische handen en gigantische voeten.
:')
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:20:23 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102907228
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Verklaar u nader, o schone jonkvrouw.
C'est la vie
pi_102907247
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Verklaar u nader, o schone jonkvrouw.
Nee, ik ga de hele dag met alleen smileys praten want ik heb een kuthumeur.
pi_102907250
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:19 schreef heloef het volgende:
Ik heb gingantische handen en gigantische voeten.
Ja wat denk jij dan... de dames zien dat ook, en die denken "oww uh... wow, daar wil ik niet door gevuistneukt worden... *pijn*!"
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:22:28 #112
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102907296
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, ik ga de hele dag met alleen smileys praten want ik heb een kuthumeur.
Een liefde voor je humeur, gr gr.
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja wat denk jij dan... de dames zien dat ook, en die denken "oww uh... wow, daar wil ik niet door gevuistneukt worden... *pijn*!"
Ja en dan ook nog zwart he. ;(
Denken ze al helemaal aan die 40cm wil ik niet gespiest worden. ;(
C'est la vie
pi_102907350
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Een liefde voor je humeur, gr gr.

[..]

Ja en dan ook nog zwart he. ;(
Denken ze al helemaal aan die 40cm wil ik niet gespiest worden. ;(
Niet allemaal... je hebt gewoon een masochistje nodig; die zijn er genoeg.
pi_102907422
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als ik dat verhaal lees over die vent die in ene kaarsjes ging aansteken, heb ik steeds zijn gezicht in strak pak voor me lol :?
Nou nee, het is geen pak persoon. En ga straks maar even poetsen in huis om wat agressie erover kwijt te raken , want ik ben er gewoon nog steeds een beetje pissig over. Ik hou zo niet van mensen die het woordje nee niet willen horen en hun mening opdringen . Er is niets frusterenders want je hebt gewoon echt het idee dat je tegen een muur spreekt.
Het duurt bij mij even een beetje langer voordat ik afgekoeld ben en ga dan dat maar even therapeutisch voor mezelf aanpakken en dan even maar mezelf nuttig maken
pi_102907538
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou nee, het is geen pak persoon. En ga straks maar even poetsen in huis om wat agressie erover kwijt te raken , want ik ben er gewoon nog steeds een beetje pissig over. Ik hou zo niet van mensen die het woordje nee niet willen horen en hun mening opdringen . Er is niets frusterenders want je hebt gewoon echt het idee dat je tegen een muur spreekt.
Het duurt bij mij even een beetje langer voordat ik afgekoeld ben en ga dan dat maar even therapeutisch voor mezelf aanpakken en dan even maar mezelf nuttig maken
Als je toch aan het daten bent, waarom kom je niet naar de volgende meet? Sla je meerdere vliegen in 1 klap en de meet is dit keer lekker dichtbij ;)
pi_102907590
Wanneer is die dan ???
pi_102907671
Ergens begin november. Zal even kijken...

5 november in Amsterdam
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 2, bijna tijd
pi_102907730
Wat is voor jullie het totale rampscenario , wat je qua date kan hebben ??? Daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar
pi_102907758
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:38 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is voor jullie het totale rampscenario , wat je qua date kan hebben ??? Daar ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar
Als ik halverwege naar huis wil dan is het een slecht teken, maar eigenlijk heb ik nog geen hele slechte dates gehad.
pi_102907779
Dan heb je geluk gehad :D
pi_102907788
quote:
Ik twijfel nog tussen de volgende:

- Helemaal zenuwachtig aankomen wanneer je haar op komt halen; en dat haar eerste vraag is "waar is de rest?"
- Ergens staan te wachten en dat ze niet op komt dagen omdat ze het vergeten is.

Heb beide reeds af kunnen vinken.
pi_102907829
oh dat zijn inderdaad ook goede afknappers .
pi_102907864
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik twijfel nog tussen de volgende:

- Helemaal zenuwachtig aankomen wanneer je haar op komt halen; en dat haar eerste vraag is "waar is de rest?"
- Ergens staan te wachten en dat ze niet op komt dagen omdat ze het vergeten is.

Heb beide reeds af kunnen vinken.
Aw, die zijn gewoon echt grof. :')
pi_102907893
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Aw, die zijn gewoon echt grof. :')
In beide gevallen lag het volgens hun ook aan mij; zo gaat dat nou eenmaal met de vrouwen.
pi_102907909
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

In beide gevallen lag het volgens hun ook aan mij; zo gaat dat nou eenmaal met de vrouwen.
Vrouwen zijn bitches.
pi_102907917
Ik zeg altijd last-minute af, standaard de eerste keer.
pi_102907988
huh ik heb een blog over mijn date geschreven op hyves (afschrijven helpt bij mij) In een uur tijd al 7 keer gelezen schijnbaar een onderwerp wat graag gelezen word.
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:50:13 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102908073
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:47 schreef formerjellybean het volgende:
huh ik heb een blog over mijn date geschreven op hyves (afschrijven helpt bij mij) In een uur tijd al 7 keer gelezen schijnbaar een onderwerp wat graag gelezen word.
Misschien omdat iedereen over wie het gaat?
C'est la vie
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:50:45 #129
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102908091
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoe de meet precies is afgelopen weet ik niet :P Ik ben rond 21.45 naar huis gegaan.

Het was iig wel een nieuwe ervaring zo vreemde mensen ontmoeten en een paar uur door te brengen. Ook had ik van bepaalde mensen een totaal ander beeld ( waaronder minibeer en onze mysteryguest ) , maar wel in een positieve zin ( geldt voor alle mensen op de meet trouwens). Ik had al wel een foto van ederrawin gezien, maar herkende haar niet eens op het station :P

Het was een leuke meet en het is grappig om de mensen nu achter de nicknames te kennen :)

Owjah en onze mysteryguest kwam totaal niet over in het echt zoals hij hier de dingen post :o
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_102908347
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:44 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg altijd last-minute af, standaard de eerste keer.
Dan wordt het niks tussen ons :P
pi_102908352
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Misschien omdat iedereen over wie het gaat?
Nee , geen namen genoemd, misschien wel meer die van die rare situaties gehad hebben ofzo kan ook.
pi_102908408
De meet was inderdaad erg gezellig :)
quote:
Tja, meestal heb ik na een date: Nou het was leuk en gezellig, maar uh, de spetters vliegen er nog zo vanaf. Ik heb eigenlijk maar een echte "ramp" date (valt ook wel weer mee). Ik was bij een meisje thuis uitgenodigd, en die had de afwas van de afgelopen 3 dagen niet gedaan. Ze bleek een vriedje te hebben en bovendien was ze enorm lui (tja dat bleek ook uit het eerste). Tja, dat is voor mij toch echt wel heel erg afknappend ...
pi_102908410
Wie was die mysteryguest dan?

De enige rampendate die ik heb gehad was met een geweldig uitziende meid waarbij ik niks durfde te doen :(
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:04:51 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102908488
Ik heb geen rampendate gehad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
pi_102908529
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:01 schreef jaha het volgende:

[..]

Tja, meestal heb ik na een date: Nou het was leuk en gezellig, maar uh, de spetters vliegen er nog zo vanaf. Ik heb eigenlijk maar een echte "ramp" date (valt ook wel weer mee). Ik was bij een meisje thuis uitgenodigd, en die had de afwas van de afgelopen 3 dagen niet gedaan. Ze bleek een vriedje te hebben en bovendien was ze enorm lui (tja dat bleek ook uit het eerste). Tja, dat is voor mij toch echt wel heel erg afknappend ...
huh nou dat vind ik ook wel in de categorie van ramp horen iemand die gaat daten terwijl die eigenlijk gewoon een vriend heeft.
pi_102908542
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan wordt het niks tussen ons :P
Tsssk, waarom niet?

Er zijn overigens een paar mensen waarbij ik de eerste date niet heb afgezegd, maar dan moest ik ze wel net voordat ik zou vertrekken nog spreken.
pi_102908557
Het kan MLig zijn geweest of Socios , dat zijn de namen die in mijn hoofd opkomen
pi_102908566
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:07 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan MLig zijn geweest of Socios , dat zijn de namen die in mijn hoofd opkomen
Waarom zou Socios daarheen gaan? :') Het was mlig toch.
pi_102908574
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tsssk, waarom niet?

Er zijn overigens een paar mensen waarbij ik de eerste date niet heb afgezegd, maar dan moest ik ze wel net voordat ik zou vertrekken nog spreken.
Iemand die de 1e date afzegt komt voor mij over als iemand die "play hard to get" speelt, en das voor mij een afknapper
Ik ben niemand's loopjongetje, zo iets
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:08:30 #140
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102908586
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:01 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik vind dat eerste geen teken van luiheid.
Omdat ie bij ons wel eens een week blijft staan. :')
C'est la vie
pi_102908616
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Iemand die de 1e date afzegt komt voor mij over als iemand die "play hard to get" speelt, en das voor mij een afknapper
Ik ben niemand's loopjongetje, zo iets
Het is bij mij geen hard-to-get iets hoor. :') Ik word gewoon enorm bang, waardoor ik in mijn hoofd zulke hoge drempels creëer dat ik mijn eigen smoesjes geloof. Of ik word letterlijk ziek van de stress.
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:10:28 #142
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102908636
Ik doe ook wel eens de afwas 3 dagen niet, big deal daar heb je toch een vriendin voor :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102908652
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vind dat eerste geen teken van luiheid.
Omdat ie bij ons wel eens een week blijft staan. :')
Echt? De afwas doen wij sowieso elke avond. En de ontbijt/middag dingen doen we voordat we met koken beginnen. Alleen als er 1 avond pizza of iets word gegeten dan blijft het wel eens liggen. En als ik niet thuis ben hebben mijn ouders ook schijt aan de afwas, want dan staat het er ook altijd nog. :')
pi_102908653
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is bij mij geen hard-to-get iets hoor. :') Ik word gewoon enorm bang, waardoor ik in mijn hoofd zulke hoge drempels creëer dat ik mijn eigen smoesjes geloof. Of ik word letterlijk ziek van de stress.
Ben je wel eens mannen misgelopen waar je later spijt van had?
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:11:08 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102908659
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:10 schreef Maanvis het volgende:
Ik doe ook wel eens de afwas 3 dagen niet, big deal daar heb je toch een vriendin voor :)
Niet als je 17 bent.
En sowieso al geen vriendin hebt. :')
C'est la vie
pi_102908669
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom zou Socios daarheen gaan? :') Het was mlig toch.
Omdat Socios, daar al vaak heeft aangegeven heen te willen zo'n rare conclusie is dat dus niet kijk maar naar oudere meet topics.
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:12:10 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102908693
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Echt? De afwas doen wij sowieso elke avond. En de ontbijt/middag dingen doen we voordat we met koken beginnen. Alleen als er 1 avond pizza of iets word gegeten dan blijft het wel eens liggen. En als ik niet thuis ben hebben mijn ouders ook schijt aan de afwas, want dan staat het er ook altijd nog. :')
Wij flikkeren gewoon alles in de wasbak.
En dan doet mijn moeder het wel een keer. :')
C'est la vie
pi_102908718
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Omdat Socios, daar al vaak heeft aangegeven heen te willen zo'n rare conclusie is dat dus niet kijk maar naar oudere meet topics.
Misschien was 't mjp? Hij had 't de hele tijd al over de meet en meldde al eens mij te willen ontmoeten om te zien of ik in 't echt ook zo was :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:13:47 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102908732
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

wacht maar tot je op jezelf woont, dan heb je wel eens zoiets van laat staan laat staan :). zolang het niet gaat stinken is het geen probleem. (komt ook wel doordat ik zorg dat m'n bord leeg is ipv sommige mensen die het gerust met een halve maaltijd erop in de wasbak gooien!)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102908746
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ben je wel eens mannen misgelopen waar je later spijt van had?
Nee, bij eentje heb ik het uitgelegd en meteen een dag later mee afgesproken. Een andere wilde ik afzeggen en die zei van; ok, maar ik kom niet nog eens voor niets deze kant op, dus toen stond ik een uur later toch in de kroeg. Maar meestal gewoon een andere afspraak plannen.

Hoewel ik achteraf wel altijd dacht van "fuuuuu, was ik die eerste date nou ook maar gewoon gegaan".

Tegenwoordig leg ik het vaak van te voren al uit en heb ik het van mezelf door waardoor ik me der ook iets makkelijker overheen kan zetten.
pi_102908770
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wacht maar tot je op jezelf woont, dan heb je wel eens zoiets van laat staan laat staan :). zolang het niet gaat stinken is het geen probleem. (komt ook wel doordat ik zorg dat m'n bord leeg is ipv sommige mensen die het gerust met een halve maaltijd erop in de wasbak gooien!)
Ja toen ik het huis voor mezelf had deze vakantie was ik ook iets minder net. :')
pi_102908816
quote:

[..]

Hij heeft al een paar maanden niet op FOK! gepost. Daarom leek het me wat raar.
pi_102908836
quote:

[..]

In de meet-topics van de meet van gisteren heeft hij volgens mij niet gepost.
Ik denk dat het mlig was dan.
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:20:06 #154
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102908904
Het is aan de persoon in kwestie zelf om te zeggen wat zijn nickname is.
pi_102908917
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:20 schreef kedge het volgende:
Het is aan de persoon in kwestie zelf om te zeggen wat zijn nickname is.
Mlig stond toch in het meettopic.
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:27:56 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102909124
Ik ben toe aan vakantie.
C'est la vie
pi_102909139
quote:
9s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:27 schreef heloef het volgende:
Ik ben toe aan vakantie.
Ik ook, beter nog, ik neem vandaag een dagje vakantie. :7
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:29:30 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102909171
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ook, beter nog, ik neem vandaag een dagje vakantie. :7
Ik volgende week maandag pas.
C'est la vie
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:29:39 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102909178
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja toen ik het huis voor mezelf had deze vakantie was ik ook iets minder net. :')
ik ruim wel altijd m'n huis een beetje op als ik uitga, als ik dan met een leuk meiske thuis kom is m'n huis niet meteen een afknapper.
Maargoed, ik heb 2 katten. En wat een rotzooi die beesten achterlaten met haren en al, ik wou dat ik ze nooit genomen had!
Een gedicht over Maanvis
pi_102909200
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik ruim wel altijd m'n huis een beetje op als ik uitga, als ik dan met een leuk meiske thuis kom is m'n huis niet meteen een afknapper.
Maargoed, ik heb 2 katten. En wat een rotzooi die beesten achterlaten met haren en al, ik wou dat ik ze nooit genomen had!
Katten zijn liev! O+
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:31:36 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102909230
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Katten zijn liev! O+
liev als je ze aait of eten geeft, maar stout als je effe weg bent :P.
Een gedicht over Maanvis
pi_102909232
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Katten zijn lief. O+ Daar heb ik echt geen last van, mijn hond bij mijn moeders ex vond ik altijd veel smeriger.
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:37:17 #163
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102909387
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Katten zijn lief. O+ Daar heb ik echt geen last van, mijn hond bij mijn moeders ex vond ik altijd veel smeriger.
dat moet dan wel een schurfthond geweest zijn, honden zijn over het algemeen wel schoner ;)
Een gedicht over Maanvis
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:38:55 #164
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102909429
Het meisje van mijn dromen heeft op mijn Facebook pagina een foto geliked.
Heb ik haar nu gehosseld?
Krijg ik nu seks?

Groetjes
Een onzekere jongen.
C'est la vie
pi_102909433
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat moet dan wel een schurfthond geweest zijn, honden zijn over het algemeen wel schoner ;)
Dat betwijfel ik...
Heb vaak zat gezien dat honden begonnen hondedrollen op te eten :r
pi_102909434
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Een labrador, werd elke middag door de hondenuitlaatservice uitgelaten, ging dus regelmatig zwemmen. Dat ruik je wel hoor. :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:46:30 #167
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102909668
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Een labrador, werd elke middag door de hondenuitlaatservice uitgelaten, ging dus regelmatig zwemmen. Dat ruik je wel hoor. :')
klopt, zo'n natte hondengeur :D
Een gedicht over Maanvis
pi_102909681
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:38 schreef heloef het volgende:
Het meisje van mijn dromen heeft op mijn Facebook pagina een foto geliked.
Heb ik haar nu gehosseld?
Krijg ik nu seks?

Groetjes
Een onzekere jongen.
Ja.
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:48:44 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102909730
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja.
Wanneer gaan we neuken dan?
C'est la vie
pi_102909773
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Wanneer gaan we neuken dan?
Ik durf geen seks te hebben, want ik ben zwanger en straks stoot je met je negerpiemel tegen het hoofdje van mijn ongeboren kind.
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:53:17 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102909860
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik durf geen seks te hebben, want ik ben zwanger en straks stoot je met je negerpiemel tegen het hoofdje van mijn ongeboren kind.
Okee grgr.
Ik neuk je over 9 maanden wel.
Gr gr.
C'est la vie
pi_102909864
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee grgr.
Ik neuk je over 9 maanden wel.
Gr gr.
It's a date.
pi_102909923
geile boel hier :')
Anonimity is a bliss
pi_102909941
Het meisje uit het amberalert van gisteren, van 10 uit Rotterdam is hier in de buurt dood gevonden.
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:56:36 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102909949
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

It's a date.
Jeej!
Mensen ik word op 10 augustus 2012 ontmaagd.
Gr gr.
C'est la vie
pi_102909998
Over 11 dagen mijn stufi binnen, eindelijk een nieuwe jas kopen. :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:59:32 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102910020
quote:
17s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:55 schreef gewoonfaye het volgende:
geile boel hier :')
Enorm geil.
C'est la vie
pi_102910043
Spuiten en slikken samen met Heloef kijken was ook erg geil.
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:07:29 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102910240
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
Spuiten en slikken samen met Heloef kijken was ook erg geil.
Ja he. Fapfap sopsop.
Ook samen Undercover in Nederland kijken was enorm spann0nd.
C'est la vie
pi_102911541
Hmm.. 't is rustig hier..
trouwens heloef, hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar om bijna altijd op FOK te zijn :?
pi_102911758
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:50 schreef kedge het volgende:

[..]

Hoe de meet precies is afgelopen weet ik niet :P Ik ben rond 21.45 naar huis gegaan.

Het was iig wel een nieuwe ervaring zo vreemde mensen ontmoeten en een paar uur door te brengen. Ook had ik van bepaalde mensen een totaal ander beeld ( waaronder minibeer en onze mysteryguest ) , maar wel in een positieve zin ( geldt voor alle mensen op de meet trouwens). Ik had al wel een foto van ederrawin gezien, maar herkende haar niet eens op het station :P

Het was een leuke meet en het is grappig om de mensen nu achter de nicknames te kennen :)

Owjah en onze mysteryguest kwam totaal niet over in het echt zoals hij hier de dingen post :o
Klinkt goed; ik wil er volgende keer ook bij zijn. Hopelijk dan ook een beetje opkomst net als nu :P.
pi_102911881
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Haha; een mindfuck... of was dat nou wat anders?
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:21:29 #183
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102912233
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:57 schreef YoshiEscobar het volgende:
Hmm.. 't is rustig hier..
trouwens heloef, hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar om bijna altijd op FOK te zijn :?
Ik FOK! tussen het schoolwerk in.
C'est la vie
pi_102912362
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik FOK! tussen het schoolwerk in.
Haha; ben jij ook zo iemand die zich afvraagt waarom die zoveel uur bezig is met een klein beetje huiswerk? :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:26:14 #185
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102912382
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:25 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha; ben jij ook zo iemand die zich afvraagt waarom die zoveel uur bezig is met een klein beetje huiswerk? :P
Nee dat niet hoor.
C'est la vie
pi_102912384
FOK! en schoolwerk gaat hier ook prima samen hoor.
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:27:05 #187
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102912409
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
FOK! en schoolwerk gaat hier ook prima samen hoor.
Baasch :7
C'est la vie
pi_102912468
Heloef; trouwens nog iets gehoord van je sollicitatie bij Dixons? (heb je vast al verteld, maargoed... ik lees niet altijd mee).
pi_102912479
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Baasch :7
Je zou me moeten zien zitten/liggen. :') Laptopje op schoot, tekentabletje op de bank naast me, FOK! open, Photoshop open, Illustrator open en mailtjes versturen like a baws.

Het huis is te klein, ik heb geen bureau. :')
pi_102912582
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je zou me moeten zien zitten/liggen. :') Laptopje op schoot, tekentabletje op de bank naast me, FOK! open, Photoshop open, Illustrator open en mailtjes versturen like a baws.

Het huis is te klein, ik heb geen bureau. :')
Lol; hoeveel mails stuur je op een dag?
pi_102912633
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Lol; hoeveel mails stuur je op een dag?
Niet zoveel hoor. :') 1 mail naar al mijn project genootjes, 1tje naar een docent en een paar mailwisselingen over een opdracht waar ik aan werk.
pi_102912736
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet zoveel hoor. :') 1 mail naar al mijn project genootjes, 1tje naar een docent en een paar mailwisselingen over een opdracht waar ik aan werk.
Haha... klinkt als meer mailtjes dan ik in een halve maand verstuur :9
pi_102912809
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:36 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Mja, ik typ dat soort dingen liever even overzichtelijk in een mailtje uit, dingen die we al besproken hebben gewoon nog eens herhalen, dan krijg je vaak nog even een update over hoe ver mensen al zijn terug, houd ik overzicht en blijft het voor hun duidelijk.
pi_102912814
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:36 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Mwa valt mee joh. Qua mailgedrag klinkt ze wel efficient.
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:54:06 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102913307
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:28 schreef Axel1988 het volgende:
Heloef; trouwens nog iets gehoord van je sollicitatie bij Dixons? (heb je vast al verteld, maargoed... ik lees niet altijd mee).
Ja ik ben niet aangenomen daar
C'est la vie
pi_102913348
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja ik ben niet aangenomen daar
ppff, wat een sukkels; duidelijk iemand zonder opleiding die die beslissing heeft genomen.
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:56:38 #197
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102913398
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

ppff, wat een sukkels; duidelijk iemand zonder opleiding die die beslissing heeft genomen.
Hoezo ?
pi_102913475
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:56 schreef kedge het volgende:

[..]

Hoezo ?
Vanwege stomme beslissing.
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:09:52 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102913826
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Vanwege stomme beslissing.
Ach dat is het leven.
C'est la vie
pi_102915830
Wel erg rustig hier
pi_102915842
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel erg rustig hier
Echt he, mensen met een leven, geen afleiding van m'n schoolwerk. Bummer.
pi_102916003
Ik ben zojuist weer terug, wat een wind zeg!

Zou iemand me een linkje naar de foto's van afgelopen meet kunnen sturen aub?
pi_102916307
Ik wil de foto's ook, ookal was ik er niet. :7
pi_102916783
Daar lag ik dan als een echte baas te werken, totdat de kat echt midden op mijn arm kwam liggen. :')
pi_102916859
Katten! O+
Ik zou m'n werk eventjes opzij leggen voor een kat, ik ben een sucker voor katten hehe :D
pi_102916933
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Katten! O+
Ik zou m'n werk eventjes opzij leggen voor een kat, ik ben een sucker voor katten hehe :D
Dit wint mijn kat ook hoor. :D

De andere ligt op een kussen naast me dus deze besloot er zo op te komen liggen. Maar zo lief. O+

SPOILER
pi_102917155
Zal wel lekker warm zijn, je arm :P
M'n moeder heeft 1 kat (een echte aandachts-trekster en diva) die gaat met d'r kopje in m'n hand liggen als ik daar zelf even plat ga O+
pi_102917243
Ik en Newbie hebben geen katten :P
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102917269
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit wint mijn kat ook hoor. :D

De andere ligt op een kussen naast me dus deze besloot er zo op te komen liggen. Maar zo lief. O+

SPOILER
Mooie kater is het :D
pi_102917347
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:55 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Mooie kater is het :D
Hij's heel mooi blauw-grijs. O+ En de andere is zwart. Beide zijn ze prachtig!

Maarja, genoeg over katten enzo. :@
pi_102917443
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:54 schreef Edarrawen het volgende:
Ik en Newbie hebben geen katten :P
Jammer, katten zijn de liefste beesten op aarde. Soms denk ik zelfs nog liever dan mensen :P
Ze hebben tenminste een eigen mening en bla bla, kan nog wel eventjes doorgaan over "katten O+"
pi_102917550
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jammer, katten zijn de liefste beesten op aarde. Soms denk ik zelfs nog liever dan mensen :P
Ze hebben tenminste een eigen mening en bla bla, kan nog wel eventjes doorgaan over "katten O+"
Hmm... honden zijn ook mooi hoor... ze zijn wat gehoorzamer en wat aanhankelijker soms..
vooral dobbermanns zijn mooi :9
pi_102917648
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:02 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Hmm... honden zijn ook mooi hoor... ze zijn wat gehoorzamer en wat aanhankelijker soms..
En je moet ze uitlaten, en ze eten drollen van de straat, en ze vallen soms andere honden aan, en ze wassen zich nooit en ze maken een teringherrie als er iemand aanbelt
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:05:36 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102917679
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

katten zijn niet liever dan mensen :). als ik effe niet kijk grissen ze het eten van m'n bord!
Een gedicht over Maanvis
pi_102917773
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

katten zijn niet liever dan mensen :). als ik effe niet kijk grissen ze het eten van m'n bord!
Dat deed mijn vader, de katten doen het tenminste terwijl ik ernaar kijk. Heb ik liever dat laatste.
pi_102917789
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je moet katten natuurlijk wel opvoeden, dat is je eigen verantwoordelijkheid :P
pi_102917806
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En je moet ze uitlaten, en ze eten drollen van de straat, en ze vallen soms andere honden aan, en ze wassen zich nooit en ze maken een teringherrie als er iemand aanbelt
Hehe.. als je een grote tuin hebt met een hek... hoef je ze niet uit te laten hé :9
ze maken wel een teringherrie als de postbode met een pakje komt ja... maar we hebben inieder geval nooit last van jehova getuigen of sinaasappel verkopers :9
pi_102917817
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:02 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Newbie vind honden gaaf :D
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102917879
Hey edda, waar zijn de foto's van de meet te bezichtigen? ;)
pi_102917919
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:09 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Newbie vind honden gaaf :D
Haha... vindt hij Dobbermanns ook gaaf??? met gecoupeerde oren en staart???
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:11:58 #221
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102917939
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je moet katten natuurlijk wel opvoeden, dat is je eigen verantwoordelijkheid :P
katten opvoeden is een onmogelijkheid! bij die van mij tenminste.
Een gedicht over Maanvis
pi_102917983
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:11 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Haha... vindt hij Dobbermanns ook gaaf??? met gecoupeerde oren en staart???
Ik weet niet waar je het nu over hebt. En Newbie ook niet.
pi_102917991
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

katten opvoeden is een onmogelijkheid! bij die van mij tenminste.
Das geen onmogelijkheid, das een onvermogen, Maanvis :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:13:50 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102918020
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Das geen onmogelijkheid, das een onvermogen, Maanvis :P
ik ben niet geschikt als kattenbaas ;(
Een gedicht over Maanvis
pi_102918045
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik ben niet geschikt als kattenbaas ;(
Ah joh, zolang ze maar een goed leven hebben, he ;)
Dat vind ik zelf 't belangrijkste :)
pi_102918078
Mijn katten komen niet aan eten hoor. :')
pi_102918101
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:
Mijn katten komen niet aan eten hoor. :')
Precies, je moet ze opvoeden ;)
pi_102918302
goedumiddag *O*
pi_102918328
quote:
6s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
goedumiddag *O*
een goeiedag :)
pi_102918390
quote:
6s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
goedumiddag *O*
Goeiemiddag mijnheer ;)
pi_102918458
Nog wat spannende verhalen of is het weer een beetje slowchat :')
pi_102918511
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:26 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nog wat spannende verhalen of is het weer een beetje slowchat :')
Kattenliefhebber of hondenliefhebber... welke ben je???
en ja... het is slowchat :9
pi_102918568
Wij hebben wel een spannend verhaal. We gaan dalijk naar de Aldi om kauwgum te kopen. Dat gaat echt vechten worden :P
pi_102918582
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:29 schreef Edarrawen het volgende:
Wij hebben wel een spannend verhaal. We gaan dalijk naar de Aldi om kauwgum te kopen. Dat gaat echt vechten worden :P
Om het laatste pakje bedoel je? :P
pi_102918645
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Om het laatste pakje bedoel je? :P
Nee om bij de aldi te komen :P
pi_102918819
Wij hebben een htk-kat en zaterdag komt onze blauwe rus O+
pi_102918928
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
waarom?
pi_102918935
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:31 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee om bij de aldi te komen :P
Dat is inderdaad ekt spann0nd.
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:41:33 #239
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102918994
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
mooie beesten, alhoewel ik pertinent tegen het fokken van raskatten ben (sommige katten worden doorgefokt voor uiterlijkheden maar daarbij wordt de gezondheid uit het oog verloren).
Een gedicht over Maanvis
pi_102919097
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:40 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ekt spann0nd.
Wel met een lekkere hoeveelheid MDMA op :P

We houden allebei van elkaar en ijsjes. Dat moesten we even kwijt.
pi_102919132
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:43 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

pi_102919231
Waarom waarom Edda?

En een goede fokker heeft de gezondheid hoger in het vaandel dan uiterlijkheden, maar je hebt het wel over a-typische kenmerken die in een ras worden gefokt, zoals verkorte neus etc. maar dat is wel generaliserend als je denkt dat dat voor elk ras geldt ;)
pi_102919272
quote:

[..]

MDMA :') gister op de meeting ook? Daarom reageerde er dus niemand meer gister over de meet.. :') Allemaal zo leip als een tientje :Y
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:49:31 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102919329
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom waarom Edda?

En een goede fokker heeft de gezondheid hoger in het vaandel dan uiterlijkheden, maar je hebt het wel over a-typische kenmerken die in een ras worden gefokt, zoals verkorte neus etc. maar dat is wel generaliserend als je denkt dat dat voor elk ras geldt ;)
ik denk dat je mij bedoelt :). ik weet dat het niet voor elk ras geldt, wel voor bijv. ragdolls en al die rassen met korte neusjes, maar er zijn ook al meer dan genoeg katten, en omdat fokkers telkens van die mooie katjes fokken blijven de huis tuin en keuken katjes in de asiels zitten.
Een gedicht over Maanvis
pi_102919432
Bij waarom waarom bedoelde ik Edda, omdat die mij quote met de vraag waarom erachter ;)
2e stuk was voor jou idd.

Wij nemen overigens bewust een Blauwe Rus, omdat mijn vriend allergisch is, en o.a. niet voor dit ras. Onze kat was een toevalstreffer maar we wilden niet het risico lopen dat een 2e kat weg moest wegens allergie. Anders hadden we inderdaad bij een opvangnestje op fok of een asielkatje gaan kijken.
pi_102919453
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik denk dat je mij bedoelt :). ik weet dat het niet voor elk ras geldt, wel voor bijv. ragdolls en al die rassen met korte neusjes, maar er zijn ook al meer dan genoeg katten, en omdat fokkers telkens van die mooie katjes fokken blijven de huis tuin en keuken katjes in de asiels zitten.
Achja, het is natuurlijk sneu, maar wij zouden er bijvoorbeeld geen htk-katten bijgenomen hebben in plaats van de twee coons die we nu hebben. Dus dat gaat ook niet altijd op.
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:58:11 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102919705
waarom geen htk dan moneyfornothing? zijn die niet goed genoeg voor jullie?
Een gedicht over Maanvis
pi_102919815
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:58 schreef Maanvis het volgende:
waarom geen htk dan moneyfornothing? zijn die niet goed genoeg voor jullie?
Omdat we al htk katten rond hebben lopen en toevallig verliefd werden op een nestje van maine coons. Dus die zijn er toen bijgekomen, maar in plaats van hen zouden we geen andere katten uit het asiel gehaald hebben omdat we niet op zoek waren naar nog meer katten.

Afgezien van dat we sowieso niets uit het asiel hier zouden halen, maar dat ligt aan het asiel zelf.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2011 17:01:32 ]
pi_102919821
quote:

[..]

:') Als je nu al drugs om je relatie spannend te maken nodig hebt is er wat mis hoor,
pi_102919960
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

:') Als je nu al drugs om je relatie spannend te maken nodig hebt is er wat mis hoor,
Niet om dingen spannend te houden. Maar dit is zo leuk. We zijn niet van elkaar af te slaan. Het wordt niet spannender, het ws hiervoor spannender dan nu :P
pi_102920076
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Niet om dingen spannend te houden. Maar dit is zo leuk. We zijn niet van elkaar af te slaan. Het wordt niet spannender, het ws hiervoor spannender dan nu :P
Echt kansloos.. :') Jullie kenne mekaar een weekje toch ofzo? Wordt een lekkere basis dit.
pi_102920094
quote:

[..]

'Pap en mam, ik heb een vriendje en tijdens onze tweede meet zaten we al lekker aan de drugs. Wanneer willen jullie hem ontmoeten? O+ '
pi_102920132
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

'Pap en mam, ik heb een vriendje en tijdens onze tweede meet zaten we al lekker aan de drugs. Wanneer willen jullie hem ontmoeten? O+ '
Royal sadness. :D :') En ik vind drugs wel tof, maar niet met een 16jarige en niet de 2de keer dat ik iemand zie. :')
pi_102920396
Maar wat voel je dan met mdma? wordt je dan ubergeil ofzo?
pi_102920778
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef GroenerDanGras het volgende:
Maar wat voel je dan met mdma? wordt je dan ubergeil ofzo?
Aanrakingen worden gewoon enorm fijn. Dus je wilt de hele tijd knuffelen en zoenen en neuken. Is best wel fijn. De dag daarna is een stuk minder. :')
pi_102921210
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Aanrakingen worden gewoon enorm fijn. Dus je wilt de hele tijd knuffelen en zoenen en neuken. Is best wel fijn. De dag daarna is een stuk minder. :')
Aha.. :')

Ze moesten als ze nuchter zijn de film 'candy' maar even kijken. :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:39:10 #257
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102921511
Ze zijn serieus het meest naïeve tienerkoppel wat ik ooit heb gezien.
C'est la vie
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:39:22 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102921519
Oh ja en goedenavond.
C'est la vie
pi_102921530
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
Ze zijn serieus het meest naïeve tienerkoppel wat ik ooit heb gezien.
Ben je niet dolblij dat je zo subtiel bent geweest? :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:40:35 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102921563
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ben je niet dolblij dat je zo subtiel bent geweest? :P
Ergens wel, ergens niet.
Maar goed Enschede-Hoofddorp, het had denk ik toch niet gewerkt.
C'est la vie
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:44:25 #261
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102921722
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Royal sadness. :D :') En ik vind drugs wel tof, maar niet met een 16jarige en niet de 2de keer dat ik iemand zie. :')
En ik die moeder maar raar vinden dat newbie niet naar de meet mocht.
Anyway, afgelopen zaterdag voor de grap tegen een vriendin gezegd dat het feestje niets is en als dat nog ff zo blijft dat we maar wat anders moeten nemen. Nam ze dat dus über serieus en ging ook echt iets proberen te regelen ;). Terwijl ik daar helemaal geen behoefte aan had :D
Een gedicht over Maanvis
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:49:39 #262
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102921917
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Ergens wel, ergens niet.
Maar goed Enschede-Hoofddorp, het had denk ik toch niet gewerkt.
Ach ik heb Enschede <> Brabant ook 6 maanden volgehouden :')
pi_102921921
Ach ja, overbezorgde ouders = kinderen die nog harder van stapel rennen ;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:51:15 #264
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102921973
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:49 schreef kedge het volgende:

[..]

Ik zou zoiets nooit volhouden.
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:49 schreef jaha het volgende:
Ach ja, overbezorgde ouders = kinderen die nog harder van stapel rennen ;)
Dus ik moet straks hard van stapel rennen?
Dan weet ik dat alvast.
C'est la vie
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:52:16 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102922019
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:49 schreef kedge het volgende:

[..]

Voordeel is als je jong bent dat je meteen mag blijven slapen :)
Een gedicht over Maanvis
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:54:12 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102922087
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Voordeel is als je jong bent dat je meteen mag blijven slapen :)
Misschien van haar, maar niet van mijn moeder. :')
C'est la vie
pi_102922143
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Misschien van haar, maar niet van mijn moeder. :')
Mag ik wel bij jou komen slapen? ;(
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:56:25 #268
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102922172
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mag ik wel bij jou komen slapen? ;(
Ehm... :')
Ik zou niet weten, Faye mocht wel blijven pitten.
C'est la vie
pi_102922211
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Ehm... :')
Ik zou niet weten, Faye mocht wel blijven pitten.
Ik ben lief, moeders zijn gek op mij.

Ohmy, een gast zei dat een keer tegen mij dat ouders altijd gek op hem zijn, dus mijn ouders ontmoeten hem. Hij gaat weg, mijn ouders zeggen zo van "Mirne... Dit is geen blijvertje he?"
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:01:33 #270
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102922343
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohmy, een gast zei dat een keer tegen mij dat ouders altijd gek op hem zijn, dus mijn ouders ontmoeten hem. Hij gaat weg, mijn ouders zeggen zo van "Mirne... Dit is geen blijvertje he?"
wat was er mis mee?
Een gedicht over Maanvis
pi_102922376
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wat was er mis mee?
Beetje erg egocentrisch.
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:02:47 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102922397
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien gaat ze van je houden zoals ze van Faye houdt.
C'est la vie
pi_102922405
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:17 schreef formerjellybean het volgende:
En dan ook nog kleine voeten _O- Dan zit het je helemaal niet mee
En ondanks mijn kleine voeten en mijn lengte (1.76) zit het mij mee. :o
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:03:11 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102922406
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Beetje erg egocentrisch.
maar stel je zou met een kale gozer van 30 aan komen wat zouden je ouders dan zeggen?
Een gedicht over Maanvis
pi_102922424
quote:
Dus ik moet straks hard van stapel rennen?
Je moet helemaal niets, maar in het daten is het wel handig om altijd één stapje meer te zetten dan de ander. Als de ander namelijk ook geen stappen zet dan blijf je stilstaan (en krijg je dus beiden niets).
pi_102922426
quote:

[..]

_O- _O-

Sowieso een relatie terwijl je elkaar nog maar twee keer hebt gezien.
pi_102922433
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar stel je zou met een kale gozer van 30 aan komen wat zouden je ouders dan zeggen?
Naja, leeftijd zouden ze hier thuis niet heel erg vinden, hoewel het niet veel ouder dan 30 zou moeten zijn.
pi_102922476
Oh mijn god , die jongen die dus hier zaterdag was spoort niet, meestal als je dus iemand van hyves en facebook geblocked word dan snap je dus heus wel dat de ander geen contact wil .
Nou hij dus niet, ik ging boodschappen doen en hij zit vrolijk te zwaaien 8)7 8)7 8)7
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:05:33 #279
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102922484
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Naja, leeftijd zouden ze hier thuis niet heel erg vinden, hoewel het niet veel ouder dan 30 zou moeten zijn.
okay :P. mijn ouders vonden het juist niet erg dat ik met een meiske van 19 een 'date' had terwijl ik dacht dat ze zoiets zouden hebben van wtf :D
Een gedicht over Maanvis
pi_102922490
Is Myraela zo jong dan? OMG ik begin me zo ondertussen bejaard te voelen..
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:06:28 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102922512
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:03 schreef jaha het volgende:

[..]

Je moet helemaal niets, maar in het daten is het wel handig om altijd één stapje meer te zetten dan de ander. Als de ander namelijk ook geen stappen zet dan blijf je stilstaan (en krijg je dus beiden niets).
Maak je geen zorgen.
Ik ben niet zo naïef als die twee.
C'est la vie
pi_102922516
Ik zag hem dus in auto en hij zwaait naar je terwijl ik hem op de block van alles heb gezet ?????????? 8)7 8)7 8)7 8)7
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:07:11 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102922529
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:05 schreef formerjellybean het volgende:
Oh mijn god , die jongen die dus hier zaterdag was spoort niet, meestal als je dus iemand van hyves en facebook geblocked word dan snap je dus heus wel dat de ander geen contact wil .
Nou hij dus niet, ik ging boodschappen doen en hij zit vrolijk te zwaaien 8)7 8)7 8)7
je bent ook een gruwelijke debiel als je iemand alleenb lockt op hyves en facebook en van hem verwacht dat ie dan de hint wel begrijpt; alsof je dagelijks je hyves en facebook checkt of je scharrel nog in de vriendenlijst staat :).
Gewoon ZEGGEN sorry ik wil geen contact meer. Mietje als je dat niet doet.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:10:03 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102922618
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je bent ook een gruwelijke debiel als je iemand alleenb lockt op hyves en facebook en van hem verwacht dat ie dan de hint wel begrijpt; alsof je dagelijks je hyves en facebook checkt of je scharrel nog in de vriendenlijst staat :).
Ik heb het ook echt niet door als ik ontvriend word.
C'est la vie
pi_102922629
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

okay :P. mijn ouders vonden het juist niet erg dat ik met een meiske van 19 een 'date' had terwijl ik dacht dat ze zoiets zouden hebben van wtf :D
Ik snap dat wel, ik denk dat die ouders van dat meisje het eerder eng vinden, dan dat jou ouders het eng zouden vinden. Die weten dat jij niets fouts bedoeld.

Mijn ouders laten me gewoon erg vrij, vertrouwen op mijn beoordelingsvermogen en zijn ondertussen wel gewend dat ik niet met iemand van mijn leeftijd thuis zal komen. :')
pi_102922673
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zag hem dus in auto en hij zwaait naar je terwijl ik hem op de block van alles heb gezet ?????????? 8)7 8)7 8)7 8)7
Sorry, maar ik zou het niet eens doorhebben als iemand me op fb blockt, op hyves zit ik nooit. Maar dat zie je toch ook pas als je naar iemands profiel gaat?

Sowieso, wat is nou de drama, hij zwaait. :') Ik vind het wel schattig, je hoeft elkaar toch niet te gaan negeren alleen omdat het daten geen succes was.
pi_102922691
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat is dus het punt hij snapt het niet ik ben op de eerste keer dat die hier was kwaad geworden en die komt hier dus duidelijk ook niet meer in en ik heb het hem ook ronduit gezegd , maar hij wil het niet snappen daarom heb ik hem ook op de block gezet bij hyves omdat ik zowieso geen contact wil niets en dat is al gezegd en hij snapt het gewoon niet . Negeren helpt niet, het tegen zeggen ook niet , block en alles is omdat ik niet wil dat die aan de wandel gaat met mijn info.
Deze jongen is creepy
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:12:31 #288
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102922700
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:03 schreef mrk.n het volgende:

[..]

_O- _O-

Sowieso een relatie terwijl je elkaar nog maar twee keer hebt gezien.
Ze zijn helemaal blij/verliefd met elkaar merkte ik wel gisteren op de meet, zo lief :D
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:12:41 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102922710
Ik zou sowieso niet met een veel ouder iemand thuis komen.
Ik heb al genoeg gezeik aan mijn hoofd. :')
C'est la vie
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:13:05 #290
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102922723
Rélatie.

Het woord klinkt al eng. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:13:05 #291
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102922724
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sorry, maar ik zou het niet eens doorhebben als iemand me op fb blockt, op hyves zit ik nooit. Maar dat zie je toch ook pas als je naar iemands profiel gaat?

Sowieso, wat is nou de drama, hij zwaait. :') Ik vind het wel schattig, je hoeft elkaar toch niet te gaan negeren alleen omdat het daten geen succes was.
met zo'n gedrag kun je zo'n jongen dus echt compleet verneuken. vooral als ie het al wat moeilijker heeft met daten. dan vraagt ie zich constant af wat ie verkeerd heeft gedaan.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:13:55 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102922756
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is dus het punt hij snapt het niet ik ben op de eerste keer dat die hier was kwaad geworden en die komt hier dus duidelijk ook niet meer in en ik heb het hem ook ronduit gezegd , maar hij wil het niet snappen daarom heb ik hem ook op de block gezet bij hyves omdat ik zowieso geen contact wil niets en dat is al gezegd en hij snapt het gewoon niet . Negeren helpt niet, het tegen zeggen ook niet , block en alles is omdat ik niet wil dat die aan de wandel gaat met mijn info.
Deze jongen is creepy
euh je hebt het dus al tegen hem gezegd? waarom werd je toen kwaad? heb je misschien een linkje naar het hele verhaal oid :P
Een gedicht over Maanvis
pi_102922805
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat dit een enge fanatieke jongen die na een keer bij je thuis is al begint over dat ik een hele leuke schoonmoeder zou hebben , die me constant in de gaten houd en me ook nog netjes zou gaan vertellen dat ik niet mag uitgaan omdat ik nu toch wel met hem omga ook al hebben we niets . En zo kan ik een hele waslijst hebben.
pi_102922817
Ik vind het wel flink vermoeiend klinken.. Ik vond mezelf al vermoeiend toen ik me bleef frustreren over mijn ex, en dat was omdat hij ons/zijn katje had laten creperen, anders was ie de moeite niet eens waard geweest.
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:16:24 #295
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102922860
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind het wel flink vermoeiend klinken.. Ik vond mezelf al vermoeiend toen ik me bleef frustreren over mijn ex, en dat was omdat hij ons/zijn katje had laten creperen, anders was ie de moeite niet eens waard geweest.
Beter een katje dan een kutje laten creperen. :Y)
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:17:03 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102922881
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
Rélatie.

Het woord klinkt al eng. :')
Zo'n hele serieuze relatie lijkt mij ook niks.
C'est la vie
pi_102922894
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

met zo'n gedrag kun je zo'n jongen dus echt compleet verneuken. vooral als ie het al wat moeilijker heeft met daten. dan vraagt ie zich constant af wat ie verkeerd heeft gedaan.
Omdat die me de hele avond dus al heeft lopen vertellen wat ik moest doen, hij niet weg wilde gaan toen ik zei dat die naar huis moest , dat die eigenlijk zijn mening op drong en dat op de eerste avond als iemand op je op de eerste date kwaad word en eigenlijk gewoon echt het huis uit werkt dan moet je wel snappen dat dit geen geslaagde date was.
pi_102922911
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:16 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Beter een katje dan een kutje laten creperen. :Y)
Was niet voor niets bij m weg :P
Maar ik bedoel te zeggen, dat had nog een reden :')
pi_102922952
Gewoon zeggen dat je de politie belt als ie je lastig blijft vallen oid maar zwaaien kan moeilijk onder stalkgedrag vallen. Is zelfs een instinctieve reactie :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:18:53 #300
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102922958
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Omdat die me de hele avond dus al heeft lopen vertellen wat ik moest doen, hij niet weg wilde gaan toen ik zei dat die naar huis moest , dat die eigenlijk zijn mening op drong en dat op de eerste avond als iemand op je op de eerste date kwaad word en eigenlijk gewoon echt het huis uit werkt dan moet je wel snappen dat dit geen geslaagde date was.
Voor sommigen is dat nog niet duidelijk genoeg hè :). Je moet het echt letterlijk zeggen: Ik denk niet dat het iets wordt én ik wil geen contact meer. Dan begrijpt ie het pas. En zo zijn de meeste jongens.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:22:37 #301
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102923104
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Was niet voor niets bij m weg :P
Maar ik bedoel te zeggen, dat had nog een reden :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')