abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:27:02 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102900547

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102900598
Morgen pas laat college, maar wel korte marketingpresentatie.

Maar ik heb koppijn dus ik ga zo wel slapen denk ik, voel me echt zwak en raar en draaierig. :')

Tot zover mijn reactie op de TT.

ktnxbai.
pi_102900632
Maar iemand een tip wat ik het beste kan doen als ik deze persoon zie want die kans is dus groot. Ik voel me een beetje in datinghel zo.

En trusten magnetron
pi_102900660
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
Maar iemand een tip wat ik het beste kan doen als ik deze persoon zie want die kans is dus groot. Ik voel me een beetje in datinghel zo.

En trusten magnetron
ik snap het niet zo, jij vroeg hem uit, hij vroeg iemand anders uit?
pi_102900667
Ik zou ook moeten gaan slapen, ja. Maar nog even niet :P
pi_102900776
Ik had hem eigenlijk net uit , maar op het moment dat ik dat deed zag ik een meisje op zijn facebook vragen wanneer die wilde (waarschijnlijk dus een date) dus ik ben iemand aan het uitvragen die ik ken en ook vaak tegenkom die waarschijnlijk dus al met een ander aan het daten is.

Ik vind het een beetje genant dat ik hem gevraagd heb , terwijl ik daarna een ander meisje dus zie reageren. En weet me niet echt een houding te geven als ik hem tegenkom
pi_102900892
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:32 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had hem eigenlijk net uit , maar op het moment dat ik dat deed zag ik een meisje op zijn facebook vragen wanneer die wilde (waarschijnlijk dus een date) dus ik ben iemand aan het uitvragen die ik ken en ook vaak tegenkom die waarschijnlijk dus al met een ander aan het daten is.

Ik vind het een beetje genant dat ik hem gevraagd heb , terwijl ik daarna een ander meisje dus zie reageren. En weet me niet echt een houding te geven als ik hem tegenkom
Gewoon alsof je der zelf niet teveel achterzocht?
pi_102900917
dus doen alsof mijn neus bloed eigenlijk .
pi_102900947
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:32 schreef formerjellybean het volgende:

Na ja, als je iemand uitvraagt is er altijd een kans dat die persoon 'nee' zegt. Had het verschil voor je gemaakt als hij je had afgewezen zonder dat je wist dat hij met een ander aan het daten is? Niks aan de hand toch? Wacht sowieso eerst maar zijn reactie eens af.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_102901023
Dat is ook weer zo.
pi_102901048
Hoe was de meeting?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_102901054
Ik heb nog weleens de neiging me drukker te maken over dingen dan eigenlijk nodig is.
pi_102901084
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
Hoe was de meeting?
pi_102901133
Ik zou het niet weten nog niets gehoord
pi_102901325
Dan is het vast nog erg gezellig. Maare Former wat jij zei heb ik ook wel. Ik kan in m'n hoofd de ergste scenarios bedenken en me helemaal gek maken. Vaak klopt er dan geen reet van en denk ik, jezus waar heb ik me nou zo druk om gemaakt :')
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_102901441
Ja , maar ik denk ook wel komt dat ik in dit geval soms zonder dat ik het wist de andere vrouw te zijn geweest en dan voel ik me gewoon een beetje dom.
En bij mij eigenlijk een beetje de alarmbellen afging van oh niet weer he, maar aan de andere kant ik had gisteren zelf ook iemand over de vloer terwijl er van mijn kant geen interesse was dus.
En hij is vrij dus hij kan daten wie hij wil , ik denk dat ik de komende dagen maar even voor mezelf afleiding moet gaan zorgen.
pi_102901606
Er zwemmen meer visjes in de zee :')
pi_102901670
ja dat is wel zo maar het is ook zo dat als je iemand echt leuk je ook niet altijd je gevoel 1,2, 3 uit kan zetten , maar daarom zeg ik dus ook even veel afleiding zoeken. Om heel eerlijk te zijn vind ik het daten gedoe een beetje zenuwslopend
  maandag 10 oktober 2011 @ 00:00:59 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102901700
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:58 schreef GroenerDanGras het volgende:
Er zwemmen meer visjes in de zee :')
In de categorie slechte argumenten...
C'est la vie
pi_102901788
Eigenlijk degene die je niet wil, die willen wel , en degene die jij wilt die wil waarschijnlijk niet. Ik denk echt dat ik me maar even op hobbies stort want ik ben een beetje een kluns qua daten geloof ik.
pi_102901805
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat is wel zo maar het is ook zo dat als je iemand echt leuk je ook niet altijd je gevoel 1,2, 3 uit kan zetten , maar daarom zeg ik dus ook even veel afleiding zoeken. Om heel eerlijk te zijn vind ik het daten gedoe een beetje zenuwslopend
Ik bedoelde het ook niet zoals jij het interpreteerde.. ;) was een beetje een dooddoener.

Ik vind daten altijd wel leuk.. dan vooral het feit om nieuwe mensen te ontmoeten.
Maar als je iemand leuk vind wil je dat die ander ook op dezelfde golflengte zit en dat is vaak niet het geval, en daar ken je dan wel gek van worden.
pi_102901824
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:00 schreef heloef het volgende:

[..]

In de categorie slechte argumenten...
Ja slechtals iemand dat tegen je zegt.. fuckt mij die andere visjes nou :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 00:09:50 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102901946
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ja slechtals iemand dat tegen je zegt.. fuckt mij die andere visjes nou :')
Inderdaad. :')
C'est la vie
pi_102901976
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:04 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook niet zoals jij het interpreteerde.. ;) was een beetje een dooddoener.

Ik vind daten altijd wel leuk.. dan vooral het feit om nieuwe mensen te ontmoeten.
Maar als je iemand leuk vind wil je dat die ander ook op dezelfde golflengte zit en dat is vaak niet het geval, en daar ken je dan wel gek van worden.
Nou nee, ik heb een beetje raar weekend met iemand die gisteren een beetje soort date van hell scenario had en ook een beetje plakvliegerig is .
Om even verhaal te verduidelijken ken hem van het uitgaan en toegevoegd op facebook en hij wilde dus bij mij komen om even bij te praten, hij ging zonder dat ik aan hem vroeg mijn kaarsen aandoen, wilde dat ik middernacht muziek aan ging doen wat ik niet deed want ik woon in een flat, wilde hele avond eigenlijk zijn zin opdringen en uiteindelijk ben ik kwaad geworden en heb ik hem eigenlijk min of meer weggestuurd en s'ochtends wilde die gewoon al chatten, en nu deze actie en iets verteld me dus dat even een vage periode qua daten heb, een roerig weekendje dus.
pi_102902292
Iedereen naar bed ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')