SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ik snap het niet zo, jij vroeg hem uit, hij vroeg iemand anders uit?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
Maar iemand een tip wat ik het beste kan doen als ik deze persoon zie want die kans is dus groot. Ik voel me een beetje in datinghel zo.
En trusten magnetron
Gewoon alsof je der zelf niet teveel achterzocht?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:32 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had hem eigenlijk net uit , maar op het moment dat ik dat deed zag ik een meisje op zijn facebook vragen wanneer die wilde (waarschijnlijk dus een date) dus ik ben iemand aan het uitvragen die ik ken en ook vaak tegenkom die waarschijnlijk dus al met een ander aan het daten is.
Ik vind het een beetje genant dat ik hem gevraagd heb , terwijl ik daarna een ander meisje dus zie reageren. En weet me niet echt een houding te geven als ik hem tegenkom
Na ja, als je iemand uitvraagt is er altijd een kans dat die persoon 'nee' zegt. Had het verschil voor je gemaakt als hij je had afgewezen zonder dat je wist dat hij met een ander aan het daten is? Niks aan de hand toch? Wacht sowieso eerst maar zijn reactie eens af.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:32 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het een beetje genant dat ik hem gevraagd heb , terwijl ik daarna een ander meisje dus zie reageren. En weet me niet echt een houding te geven als ik hem tegenkom
In de categorie slechte argumenten...quote:
Ik bedoelde het ook niet zoals jij het interpreteerde..quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat is wel zo maar het is ook zo dat als je iemand echt leuk je ook niet altijd je gevoel 1,2, 3 uit kan zetten , maar daarom zeg ik dus ook even veel afleiding zoeken. Om heel eerlijk te zijn vind ik het daten gedoe een beetje zenuwslopend
Ja slechtals iemand dat tegen je zegt.. fuckt mij die andere visjes nouquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
In de categorie slechte argumenten...
Inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:05 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja slechtals iemand dat tegen je zegt.. fuckt mij die andere visjes nou
Nou nee, ik heb een beetje raar weekend met iemand die gisteren een beetje soort date van hell scenario had en ook een beetje plakvliegerig is .quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:04 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet zoals jij het interpreteerde..was een beetje een dooddoener.
Ik vind daten altijd wel leuk.. dan vooral het feit om nieuwe mensen te ontmoeten.
Maar als je iemand leuk vind wil je dat die ander ook op dezelfde golflengte zit en dat is vaak niet het geval, en daar ken je dan wel gek van worden.
Hij wou gewoon een lekker romantisch sfeertje creëren..quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb een beetje raar weekend met iemand die gisteren een beetje soort date van hell scenario had en ook een beetje plakvliegerig is .
Om even verhaal te verduidelijken ken hem van het uitgaan en toegevoegd op facebook en hij wilde dus bij mij komen om even bij te praten, hij ging zonder dat ik aan hem vroeg mijn kaarsen aandoen, wilde dat ik middernacht muziek aan ging doen wat ik niet deed want ik woon in een flat, wilde hele avond eigenlijk zijn zin opdringen en uiteindelijk ben ik kwaad geworden en heb ik hem eigenlijk min of meer weggestuurd en s'ochtends wilde die gewoon al chatten, en nu deze actie en iets verteld me dus dat even een vage periode qua daten heb, een roerig weekendje dus.
Neuh.quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
Maar hebben jullie dat niet met daten dat je af en toe echt zulke rare situaties heb dat je denkt geef mijn portie maar even aan fikkie ???
ja vast maar de zee is groot en je vangt niet altijd zo snel watquote:
Dat ligt dan aan je hengelquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja vast maar de zee is groot en je vangt niet altijd zo snel wat
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
Maar hebben jullie dat niet met daten dat je af en toe echt zulke rare situaties heb dat je denkt geef mijn portie maar even aan fikkie ???
Dus je hebt ze voor het uitkiezen? Sommige mensen hier zouden daar een moord voor doen..quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan vaak wel kiezen, maar ik dat zijn vaak mensen die ik niet wil op een of andere manier en vaak ook nogal types waarvan ik denken met degene waar ik wel vaak wat wil word een of andere klunzenproject of hij wil mij niet . Het loopt bij mij niet zo lekker .
Ja, ik wilde net zeggen: als ik eindelijk eens zou daten, kon ik er misschien een mening over hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Dus je hebt ze voor het uitkiezen? Sommige mensen hier zouden daar een moord voor doen..
Maar ik snap het niet zo goed.. je bent wie je bent en soms klikt het en soms niet toch? Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met klunzigheid enzo.. doe je anders bij iemand die je écht leuk vindt dan bij iemand die je niet zo leuk vindt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef formerjellybean het volgende:
Dat bedoel ik ook weer niet , ik bedoel meer dat ik zelf erachter kom dat ik gewoon onhandig in daten ben.
Ach, zolang als je niet ook al onhandig bent in de aanloop naar het daten...quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef formerjellybean het volgende:
Dat bedoel ik ook weer niet , ik bedoel meer dat ik zelf erachter kom dat ik gewoon onhandig in daten ben.
Oke, ik snap jequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik bedoel meer dat ik hele rare types aantrek qua daten dat het gewoon een beetje vermoeiend word.
Daarom zet ik er geen foto's in.. hoef niet bekend te wordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:47 schreef mrk.n het volgende:
En ik heb mijn foto's maar weggehaald aangezien hier mensen zijn die mij constant in de gaten houden en vervolgens overal kritiek op hebben. Ik zou willen dat ik mijn fobo kon afschermen voor bepaalde mensen.![]()
Ik ben trouwens benieuwd hoe de meet is gegaan of hoe het nu gaat.
Tja, ik had echt niet verwacht dat er werkelijk zulke mensen zijn die alles in de gaten houden en overal kritiek op hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:48 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Daarom zet ik er geen foto's in.. hoef niet bekend te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |