quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:41 schreef Cooki het volgende:
Gratis aangeboden Maxicosi Citi, zwart, incl van alles: met regenhoes, zonnekapje,verkleiner voor 1e paar weken. Voor 1 heel leuk kind gebruikt, in prima staat. Ophalen in regio Roermond.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:29 schreef Cooki het volgende:
spiderman badjasje maat 110/116
apen/olifanten zwemshort maat 122/128
alles t.e.a.b.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:19 schreef Cooki het volgende:
2 aluminium ISI [b]kruiken met 1 lavendelkleurige hoes [/b]aangeboden tegen verzendkosten. Voor 1 kind gebruikt, in prima staat, evt. foto's op verzoek
Interesse? graag reacties via pmquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:47 schreef Cooki het volgende:
Heeft iemand interesse in een fijn mutsje? Tegen verzendkosten (of iets lekkers) bied ik aan:
mutsje maat 68, kleur turquoise met bruine rand, gevoerd met fleece
[ afbeelding ]
Popples, die Takkietruitjes, zijn die ook maat 98?quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:22 schreef Popples het volgende:
foto's van kleertjes: verschillende maten en zowel jongens als meisjes.
klikkerdeklik
speelgoed en overige
wat er niet bij staat:
aankleedkussen, badring, princess loopauto, babyborn pop(geen kleertjes) wel met potje en tut en tas, oude ambi toyspakket enz.
aventura ik ga dadelijk(als kind op psz en winkel ben geweest) even kijken voor je. want meneer werd om 23 uur wakker voor laatste voeding dat werd me een beetje te laat en hij schreeuwde van de honger
pm komt eraan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Popples dat hello kitty rokje in maat 110, in welke staat is die?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:23 schreef Orea het volgende:
Even crossposten met het kleertjes topic
Is er iemand die dit jurkje wil hebben in maat 86/92?
En weg
ow nou ja doe die dan ook maar, roy staat zo leuk met overhemdenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:36 schreef bodpa09 het volgende:
Het overhemd is 86-92 van H&M, M. had hem in maart aan bij een bruiloft, daarna niet meer gedragen.
Ik heb eventueel ook een wit/lichtblauw geblokte voor je (van die bb ruitjes), van Esprit dacht ik.
Ik misschien wel. Ik heb nog een paar liggen en ik wil ze Senna even aanpassen, maar als ze niet meer passen (wat ik vermoed) kun je ze van me overnemen. Volgens mij zijn ze maat 21.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:30 schreef Orea het volgende:
Iemand nog meisjes snowboots in de aanbieding, ik denk rond maat 20/21? (als ik het goed zie.. Leia's voeten zijn nu zo'n 11,5 cm en dat is geloof ik maat 20? Dus misschien is maat 21 dan wel beter voor de winter...)
Jawel, maar ik heb er per ongeluk 2 besteld kwam ik achter toen de bestelling binnenkwamquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef octopussy het volgende:
[..]past Leia het niet? Deze heeft Hannah ook in die maat en hij zit als gegoten!
lange mouw/korte/zonder?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:16 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog belang bij meiden rompertjes maatje 74/80 ? Zo ja, dan maak ik eventjes een foto
Die wil ik er wel bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:29 schreef Popples het volgende:
wie vroeg er om bumba speelgoed?
ik heb nog een memory met grote kaarten. ze hebben er hier niet vaak meegespeeld omdat ze al vele andere memory's hebben.
iemand hier nog iets leuks van mega mindy?
kind kan alleen maar daar aan denken.![]()
en rompers maat 74/80 iemand voor een jongetje?
Ik heb er niet om gevraagd, maar als diegene die dat wel deed niet reageert, dan heb ik wel interesse!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:29 schreef Popples het volgende:
ik heb nog een memory met grote kaarten. ze hebben er hier niet vaak meegespeeld omdat ze al vele andere memory's hebben.
nee past niet door de brievenbus of je moet het doosje niet willen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:37 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Die wil ik er wel bij.Mits ie door de brievenbus past.
Euhm.. bijna 12 cm toen ik maat 19 slofjes kocht, en die past ze met een pietsie ruimte..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:48 schreef Orea het volgende:
Hoeveel cm zijn haar voeten Mor? Ik twijfel echt heel erg om de maat...
Fannetje vroeg om bumba speelgoed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:29 schreef Popples het volgende:
Dat zou ik eventjes moeten kijken, maar zowiezo uit mijn hoofd een rompertje van Hello Kitty met lange mouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
lange mouw/korte/zonder?
Iemand nog belangstelling in 2 voedings bh's kleur wit. Maat 75B van het kruidvat.
Ik heb ze alleen even in het z-huis gedragen dus in goede staat.
Ik heb wel wat, maar ik ben een ramp met verzenden atm.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef miss_sly het volgende:
Ssserpente, heb je niet wat Lente-kleren die weg kunnen?!
PM je adres dan nog ff, wil je? Ik moet me anders helemaal de blubber zoeken in m'n box.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef miss_sly het volgende:
Het broekje vind ik erg leuk, maar dat valt bij Senna niet goed, dus die maar niet. Enige dat ik echt wel zou willen hebben, is de roze longsleeveAls je zin en tijd hebt, mag je die naar me opsturen en maak ik het geld naar je over
Ik plak net je vlop met het badpakje dicht!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Ssserpente, mag ik de bambi longsleeve en het blauw/witte stippen ding erbij?
Ik hoopte dat ik nog op tijd wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:45 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik plak net je vlop met het badpakje dicht!Komt eraan, hoor!
Sorry! Verzoeknummertje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:48 schreef dolphinqueen het volgende:
Nou das lekker dan, daar gaat mijn kans.. gaat erg snel zo he.. lol..
OEH!! Wat een poepies.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[ afbeelding ]
2 H&M pyjama's mt 56![]()
¤ 7,50
Hij is dicht en ik krijg het er sowieso niet meer bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:59 schreef kaatjejannie het volgende:
heb je de nieuwe vlop al dicht? Zo niet dan wil ik dat roze vestje er wel bij
Het is ook wel veel voor in 1 envelopquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hij is dicht en ik krijg het er sowieso niet meer bij.In een nieuwe doen?
Oke, dan moet ik dus echt maat 20 max hebben, muppet heeft nu 11,5 cm...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Euhm.. bijna 12 cm toen ik maat 19 slofjes kocht, en die past ze met een pietsie ruimte..
Potver, daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef miss_sly het volgende:
Ow, als ik dan toch mag
Ik wil het gestreepte hema shirtje wel, het joggingbroekje, het harembroekje en het riempje![]()
het mag gewoon in een plastic tas gefrot worden hoor
Je had moeten profiteren van het feit dat ik net even aan het werk was en het gewoon per stuk moeten verkopen aan anderenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Potver, daar was ik al bang voor.
Tja, hoe vaak ben jij nou aan het werk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je had moeten profiteren van het feit dat ik net even aan het werk was en het gewoon per stuk moeten verkopen aan anderen
Officeel 24 uur per weekquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:33 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Tja, hoe vaak ben jij nou aan het werk?
Nee, dat is dan Kuttootjequote:
Mag ik die hebben?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:01 schreef Ssserpente het volgende:
Dan mag Fannetje wmb eerst, hoor.
Ik heb hier nog een witte maillot maat 80 liggen. Mag weg tegen verzendkosten.
HK is no go hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:58 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Dat zou ik eventjes moeten kijken, maar zowiezo uit mijn hoofd een rompertje van Hello Kitty met lange mouwen.
Is die ribbroek van Petit echt voor jongens of kan het ook voor een meisje?quote:Op maandag 10 oktober 2011 06:43 schreef bodpa09 het volgende:
Geeft niks Bar!
Wat nog beschikbaar is even in de herhaling:
Maat 86-92:
[ afbeelding ]
Wolf shirts van Lidl. 1,50 per stuk, 3 euro voor alledrie.
[ afbeelding ]
Twee Rainbow Babies longsleeves (petrol en aqua), twee longsleeves H&M, 3 -shirts RBB korte mouw (rood, groen, aqua). Longsleeves RBB en H&M gereserveerd
[ afbeelding ]
Overhemdje H&M, wit met blauw streepje. 2,50
Maat 92:
[ afbeelding]afbeelding ]
Boven donkerblauwe trui, LOGG H&M, met ritsje. Ik vind hem Ivan-erig. 2 euro.
Onder zwarte coltrui van WE, 2 euro.
[ afbeelding ]
Boven rood/grijs/olijf joggingvestje van C&A. 2,50
Onder dik fleece vest C&A, 3,00
[ afbeelding ]
Links zwarte ribbroek van Petit Bateau, maat 94 cm. 4 euro
Rechts spijkerbroek H&M relaxed fit. 86-92, 4 euro gereserveerd
[ afbeelding ]
Boven rood/wit/blauw geruit flanellen overhemd, 1,50
Onder bruine longsleeve van prenatal, 1,50
[ afbeelding ]
Paars met bruin Cars t-shirt, 1,50
[ afbeelding ]
Hemdjes, samen voor 1,00.
Ik wil het maillotje wel en van welk merk is het broekje linksonder?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:16 schreef Reilain het volgende:
Weer even een greep uit mijn advertenties:
[ afbeelding ]
Broekjes maat 68
[ afbeelding ]
Longsleeves maat 68 (of 74 maar valt kleiner)
[ afbeelding ]
Nieuw ducky beau tshirt maat 80 ¤5,-
[ afbeelding ]
8 paar sokjes 0-6 mnd ¤1,50,-
[ afbeelding ]
11 paar hema sokjes 6-12mnd ¤3,-
Wat vraag je ervoor?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:18 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
en het broekje van dit setje heeft een lichte voering. = maat 62
Voor 13euro dit erbij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:25 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Ow heb deze ook nog - prenatal maatje 68 - ¤2,-
[ afbeelding ]
'Betere' foto van het hema broekje... Kleur klopt beter zo... Ribbroekje, gevoerd, wat borduursels in dezelfde kleur... ¤3,-
Ik twijfel even heel erg ivm de maat... Ik lees nu online dat 11,5 cm maat 18/19 is en dat heeft ze nu.. en ze groeien echt heel langzaam, haar voetjes... Ik vrees dat maat 21-22 echt veel te groot gaat zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef miss_sly het volgende:
Foto's en maten SC
Orea, de snowboots zijn maat 21-22 en ze mogen weg. Ik wilde ze Senna net aanpassen, maar dat mocht niet want "die zijn veel te klein voor mij mama"
Hier nog meer rompertjes hoor Ferrari Rood ;-)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef dolphinqueen het volgende:
Hierbij de rompertjes 74/80
Oja, PM bij interesse ! Wie eerst komt...enz..bla bla..
Mouwloos:
Alletwee van de Hema Links met een muisje en rechts met een hondje erop:
[ afbeelding ]
Korte mouwen:
De linkse en de middelste zijn van de Action (You and Me met een olifantje erop) en rechts weet ik niet meer wat voor merk, maar daar staat een Koalabeertje op
[ afbeelding ]
Lange mouwen:
Links Prenatal met een Limekleurig kroontje en rechts H&M Hello Kitty
[ afbeelding ]
Ja, ik ben wel benieuwd, maat 56 begin hier nu wat krap te wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef mefke79 het volgende:
ik heb net de afdeling 62 truitjes uit de la gehaald, te klein. Dus als er nog iemand iets (jongens) zoekt in die maat, geef maar een seintje!
Ik ben ook wel benieuwd, al heb ik laatst al een hele voorraad maat 62 gekocht, dus weet nog niet zeker of ik wel wat nodig heb. Jelle lijkt zo hard te groeien dat ik bang ben dat hij niet alles aan gehad heeft voor hij uit maatje 62 is gegroeidquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:35 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel benieuwd, maat 56 begin hier nu wat krap te worden
achterzitje, maxi plus kleur urban blackquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:32 schreef Poppedein het volgende:
SC, is het bobike zitje een voor of achterzitje?
Ja hoor. Ik moet alleen werken zo. Ik denk dat ik wel interesse heb in de roze en paarse.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een aantal (H&M) vestjes, volgens mij maat 80 of 80/86 in grijs, roze, paars en donkerbruin. Is daar interesse in?
Huh? Naar wie dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Oke nou de snowboots zijn al weg..
Oh, dapastniemeer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef SacreCoeur het volgende:
het is dus een maatje 3 (meten is weten) en dat staat gelijk aan 12cm (gelijk aan 6/9 maanden)
Jeps!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een aantal (H&M) vestjes, volgens mij maat 80 of 80/86 in grijs, roze, paars en donkerbruin. Is daar interesse in?
Ja, ik!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:06 schreef miss_sly het volgende:
10tje incl.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef wickie het volgende:
SC, wat wil je voor de babypaws?
Miss wat voor draagjas heb je?
Waar staat die dan? Ik zie alleen maar een sneeuwjas en sneeuwbroek staanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:37 schreef PureEvil het volgende:
Nogmaals, sneeuwpak; http://www.ernstings-family.de/
20/25 euro.
Ja, er zijn 4 codes in totaal geloof ik. (staan in kleertjestopic) je kunt als je ze invoert ze weer verwijderen, dus je kan zelf even uitproberen welke 2 het meeste korting op de totaalprijs geven! erg handigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:35 schreef Rixtje het volgende:
Welke codes kan ik dan het beste gebruiken want je kunt er maar 2 gebruiken toch?
met dank aan vlindur zelfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, er zijn 4 codes in totaal geloof ik. (staan in kleertjestopic) je kunt als je ze invoert ze weer verwijderen, dus je kan zelf even uitproberen welke 2 het meeste korting op de totaalprijs geven! erg handig
http://www.ernstings-fami(...)32447,594249,,1.htmlquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Waar staat die dan? Ik zie alleen maar een sneeuwjas en sneeuwbroek staan
Die zijn ook echt niet duur! Dus goede tip!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:10 schreef PureEvil het volgende:
[..]
http://www.ernstings-fami(...)32447,594249,,1.html
http://www.ernstings-fami(...)32446,594243,,1.html
http://www.ernstings-fami(...)63911,610274,,3.html
Bij 'Aktuell' staat het en bei jungen en mädchen onder winterkleidung
ach de pepernoten liggen nog eerder in de winkel voordat de helft van nederland terug is van zomervakantie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:56 schreef Sorbootje het volgende:
Oké, mooi. En dan gaan jullie nu ophouden over sneeuwpakken en snowboots. Ik ben pvd net een week terug van zomervakantie.
98quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, het jasje, welke maat is dat?
donkerbruin ipv zwartquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef Sorbootje het volgende:
dat blauwgroene jurkje, groene jukje en welke kleur heeft die rechts? Zwart? Dan wil ik die ook
86/92quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:47 schreef kaatjejannie het volgende:
welke maat zijn de hema leggings?
okaydoiki!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:48 schreef Sorbootje het volgende:
oh en het roze shirtje met popje. Doosje?
Nu ben ik weg.
okidooki!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:49 schreef kaatjejannie het volgende:
mag ik:
rode vestje 86
rood/witte legging
blauw/witte legging
pyama's
aardbeishirt
zoek je nog iets specifieks?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:54 schreef wickie het volgende:
Shit, KD die plaatjes willen niet op mn ipadje, nou loop ik alles mis
dit is allemaal veule groter hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:04 schreef wickie het volgende:
Mette heeft een groeispurt gehad.. broeken maatje 86 en bovenkleding 86/92, ik pak na het voeden even mn laptop
het spijkerrokje is een prima maatje voor senna (tķs een 86) en elin heeft m aangehad vanaf maat 74 tm maat 98quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef miss_sly het volgende:
aaah, ik ben op tijd![]()
Ik wil graag de maillots, niet de kniekousen, want dat draagt ze niet.
Skinny jeans mt 86
Het spijkerrokje en tuinbroekje, waren die allebei te lang bij Elin? Ik vind ze wel erg leuk!
die heeft toch al genoegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:09 schreef Kleurdoos het volgende:
volgens mij is mn tim burton roodzwarte name-it al door sorbo ingepikt
er zijn nog 2 leggings, de 2 groenigequote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:31 schreef Reilain het volgende:
Aiii jammer alle maillots en leggings weg :/
Welke maat zijn de 2 pyjama's met hartjes KD?
die leggings past die stelt van jou niet eens manquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:36 schreef bodpa09 het volgende:
Overduidelijk reduceren Miss, no doubt about it. Die zwarte en grijze maillots heb je echt niet nodig.
ja duh dat jasje natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:47 schreef miss_sly het volgende:
haha reduceren of upgraden dus. Ik wil op zich best kijken of er te upgraden valt, maar heb zo gauw even geen idee wat er nog is.
Ow ja, tuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja duh dat jasje natuurlijk
dan hang je het lekker in de kast voor het voorjaar of volgend jaar najaar.
klaaaaar slotje!
ahgossie... maar toch bedankt voor het passen Dyonquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:33 schreef Meimeltje het volgende:
Cooki, ik heb net snel even het skipak gepast en volgens mij komt hij er de winter nog wel mee door. Je hebt zo te lezen al genoeg andere gegadigden
Dyon wilde hm alleen liever niet aan
[ afbeelding ]
hop, nieuw skipak is geannuleerd!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef Cooki het volgende:
ja hij is er nog, zonder capuchon he, zeg ik r nog maar ff bij!![]()
als je n echte koopjesjager bent, kijk je of er iemand als koerier kan spelen via de meet![]()
hebbu?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Gezocht!!
In de tijd van Rienk werden deze verkocht. Ik had er voor Rienk een rood broekje bij, maar weet dat sommige van jullie er een zwart broekje bij hadden (met een rode rand?)
Zijn er nog mensen die dit broekje nog hebben? Ik zoek hem in 56!
de middelste is naar sly maar rechts en links zijn er nog!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mag ik de broekjes hebben kd? Die bij de leggings op de foto staan?
alleen de middelstequote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:57 schreef innepin het volgende:
KD, ik kan nog wel wat broekjes gebruiken, begrijp ik het goed dat de jeans er nog zijn? (niet die mt 86, maar die anderen waar geen maat bij staatis dat 86/92?)
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
hop, nieuw skipak is geannuleerd!![]()
Ik wil hem erg graag hebben! En dat er geen muts op zit maakt me totaal niks uit!
Twinkly was nog aan het nadenken of ze naar de meet gaat, die zou hem dan vast wel willen meenemen denk ik.
En zo niet, is verzenden prima want ik wil hem sowieso![]()
haha oke...is met liefde gedragen..elin heeft m net uit de stapel gevist met een 'van mij!!!!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, tuurlijkIk ben een paar dingen tegelijk aan het doen, dus niet heel helder
KD< doe dat jasje er inderdaad maar bij. De kast is nog groot en leeg genoeg om dat even op te bergen
Top! Ben benieuwd wanneer Senna het aan kan en wat ze ervan vindt. Als ze het net zo leuk vindt, moet ie misschien al wel veel te groot toch gedragenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
haha oke...is met liefde gedragen..elin heeft m net uit de stapel gevist met een 'van mij!!!!!!!' dus die moet ik stiekem verpakken
ik stop nog wel wat 'overig 'in t doosje
bedankt mignonne
elin droeg m vorig winter al..met de mouwen omgeslagenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Top! Ben benieuwd wanneer Senna het aan kan en wat ze ervan vindt. Als ze het net zo leuk vindt, moet ie misschien al wel veel te groot toch gedragen
Thanks!
En Mignonne ook voor haar heldere ingeving!
Ze zoekt het broekje. Ik heb heul geen broekje!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef Cooki het volgende:
[..]als Asy
n maedje krijgt heeft ze zo'n shirtje "over", weet ik uit zeer betrouwbare bron
![]()
ms wil iemand m al dibsen?![]()
via asy dan he
Dibsen mag niet, toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin droeg m vorig winter al..met de mouwen omgeslagen
over een maandje is ze vast ook uit r zwarte allstars, moet ik ze alvast voor je reserveren?
boor de stoere senna look?
Mijn kleine pipilangkous vindt dat vast geweldigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ja..ik vond net nog elins pipilangkoushemdje/top, te klein
die is voor Senna (en echt superleuk)
ik heb het heul niet over een broekje... dat zou je ook n maedje aan kunnen doen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ze zoekt het broekje. Ik heb heul geen broekje!
wel het truitje![]()
Hoi.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
over:
waterschoentjes, sandaaltjes en die merkschoenen (volgens mij zijn t twins)
2 middelste leggings
topje en zwempakje (80/86)
kniekousjes
badstoffen setje
3 shirtjes
blauwe hemajeans
rood geruite jurk
suikerspinjurk
harembroek
Met nog wat kleding toegevoegdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:27 schreef Orea het volgende:
Als iemand nog Babypaws zoekt? Ik heb gloedjenieuwe roze Venusjes
[ afbeelding ]
Deze zijn het! Maar ik krijg haar voetje er gewoon niet in (Leia heeft aparte voetjes, een extreem hoge wreef en ze kromt haar voetje met proppen dus het lukt gewoon niet), dus ik hou het bij de A@pies voorlopig.. Ik moet even checken welke maat het is, volgens mij zijn ze ongeveer 13 cm zoiets. Nieuw zijn ze 39,95, ze mogen weg voor ¤ 30,- incl. verzenden (brievenbuspost) (en ze zijn dus ook nog gloedjenieuw, paar keer geprobeerd ze aan te krijgen, maar ik geef het op)
En de link naar wat kleertjes...
hier! Keshet mag eerst door de broekjes en jurkjes snuffen, maar reageer gerust, want als zij niet wil zijn ze gewoon beschikbaar!
Alles is in prima conditie, sommige zelfs nog nieuw..
KJ heeft hem in 50 in haar kleding te koop map staanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Gezocht!!
In de tijd van Rienk werden deze verkocht. Ik had er voor Rienk een rood broekje bij, maar weet dat sommige van jullie er een zwart broekje bij hadden (met een rode rand?)
Zijn er nog mensen die dit broekje nog hebben? Ik zoek hem in 56!
Magquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:14 schreef Cantare het volgende:
Orea, mag ik van jou de 2 shirts met lange mouwen maat 80? Foto 20 is het.
Ik houd me trouwens aanbevolen voor maillots en vestjes in maat 80(/86)!
50 is te klein. Dan kan hij niet aan bij het truitjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
KJ heeft hem in 50 in haar kleding te koop map staan
Dat jurkje is zo schattig, mn nichtje had m ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Rixtje het volgende:
Ik wil graag, als Keshet het niet wil, het roze jurkje met oranje mouwen en het gestreepte jurkje van de Hema in maat 86 (maat 80 mag ook evt.)
Oh ik las het sowieso verkeerd. Je zoekt het broekje en niet het truitje, sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
50 is te klein. Dan kan hij niet aan bij het truitje
jepjep!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mag ik ook nog de Hema jeans kleurdoos?
Geeft niet!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ik las het sowieso verkeerd. Je zoekt het broekje en niet het truitje, sorry![]()
/einde behulpzame modus
Zijn t echte meisjessnowboots miss?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, mijn posts van gisteren.
Kaatjejannie heeft in principe het roze en paarse vestje via pm gereserveerd. Ze hangen nu uiteraard in Senna's kast, dus ik kan geen foto maken, maar ik kijk even of dat in het weekend kan.
Dan heb ik dus nog een donkerbruin, grijs en lichtbruin vestje over. Ik dacht dat daar ook op gereageerd was, maar dat moet ik even terugzoeken.
wickie, de draagjas is volgens mij deze:
http://www.babybio.nl/cat(...)luxe_Olijfgroen.html
Ik moet even kijken welke maat enzo, en dan kan ik ook een foto maken.
Orea, de snowboats zijn echt 21-22, dus misschien vrij ruim voor je muppet. Senna past er net nog in, met blote voeten, dus die gaan de winter niet meer redden.
Ze zijn roze met een beetje witquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Zijn t echte meisjessnowboots miss?
dat rode jurkie is cute ! elin droeg m met een rode longsleeve (nu bij zeeman, heerlijk stofje voor 2,99) heb m in alle kleuren gekochtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik vind het geruite jurkje zo leuk. Staat dat leuk met dat rode vestje van de Hema? Dat kan ik dan op MP scoren. En staan die kniekousjes eronder?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zijn roze met een beetje wit
Nou ja, ik wilde ze niet meteen afdoen als niet voor een jongetje, want misschien denk jij er wel anders overquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
niet echt Floriswaardig haha
Ja ze zijn er nog! Heb ze net uit Leia's kamer gevistquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Grunsfan het volgende:
Orea, als de babypaws maat 4 of 5 zijn wil ik ze denk ik wel!! Heb je ze nog??
Ow. Dan geen kniekousen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat rode jurkie is cute ! elin droeg m met een rode longsleeve (nu bij zeeman, heerlijk stofje voor 2,99) heb m in alle kleuren gekocht
enne je hebt bij de hema 2 van die pantymaillots voor 2,50
daar zitten ook rode bij, die had ik eronder
kniekousen zou ik er iig niet onder dragen
Het is maat 4!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Grunsfan het volgende:
Orea, als de babypaws maat 4 of 5 zijn wil ik ze denk ik wel!! Heb je ze nog??
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:46 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je van die een foto met Niels er in? Dan weet ik hoe het Rienk staat
Super!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nee, want ik heb het shirtje alleen maar op andere shirtjes gelegd en geconstateerd dat het te klein is. Maar ik kan hem er morgen wel even voor je inproppen hoor
Dan ga ik morgen ook het broekje zoeken, het ligt ergens achter een schot in een doos
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
en Sorbo stuur ik r spullen in mn kraampakket..
blijft altijd grappig
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:24 schreef Kleurdoos het volgende:
die moet ik eerst zelf nog bij elkaar kopen
miniaardappel is t
Ik zat erop te wachtenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:36 schreef flugeltje het volgende:
Zeg KD'tje, wanneer ga je de eerste maten verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |