ahgossie... maar toch bedankt voor het passen Dyonquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:33 schreef Meimeltje het volgende:
Cooki, ik heb net snel even het skipak gepast en volgens mij komt hij er de winter nog wel mee door. Je hebt zo te lezen al genoeg andere gegadigden
Dyon wilde hm alleen liever niet aan
[ afbeelding ]
hop, nieuw skipak is geannuleerd!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef Cooki het volgende:
ja hij is er nog, zonder capuchon he, zeg ik r nog maar ff bij!![]()
als je n echte koopjesjager bent, kijk je of er iemand als koerier kan spelen via de meet![]()
hebbu?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Gezocht!!
In de tijd van Rienk werden deze verkocht. Ik had er voor Rienk een rood broekje bij, maar weet dat sommige van jullie er een zwart broekje bij hadden (met een rode rand?)
Zijn er nog mensen die dit broekje nog hebben? Ik zoek hem in 56!
de middelste is naar sly maar rechts en links zijn er nog!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:47 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mag ik de broekjes hebben kd? Die bij de leggings op de foto staan?
alleen de middelstequote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:57 schreef innepin het volgende:
KD, ik kan nog wel wat broekjes gebruiken, begrijp ik het goed dat de jeans er nog zijn? (niet die mt 86, maar die anderen waar geen maat bij staatis dat 86/92?)
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
hop, nieuw skipak is geannuleerd!![]()
Ik wil hem erg graag hebben! En dat er geen muts op zit maakt me totaal niks uit!
Twinkly was nog aan het nadenken of ze naar de meet gaat, die zou hem dan vast wel willen meenemen denk ik.
En zo niet, is verzenden prima want ik wil hem sowieso![]()
haha oke...is met liefde gedragen..elin heeft m net uit de stapel gevist met een 'van mij!!!!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, tuurlijkIk ben een paar dingen tegelijk aan het doen, dus niet heel helder
KD< doe dat jasje er inderdaad maar bij. De kast is nog groot en leeg genoeg om dat even op te bergen
Top! Ben benieuwd wanneer Senna het aan kan en wat ze ervan vindt. Als ze het net zo leuk vindt, moet ie misschien al wel veel te groot toch gedragenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
haha oke...is met liefde gedragen..elin heeft m net uit de stapel gevist met een 'van mij!!!!!!!' dus die moet ik stiekem verpakken
ik stop nog wel wat 'overig 'in t doosje
bedankt mignonne
elin droeg m vorig winter al..met de mouwen omgeslagenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Top! Ben benieuwd wanneer Senna het aan kan en wat ze ervan vindt. Als ze het net zo leuk vindt, moet ie misschien al wel veel te groot toch gedragen
Thanks!
En Mignonne ook voor haar heldere ingeving!
Ze zoekt het broekje. Ik heb heul geen broekje!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef Cooki het volgende:
[..]als Asy
n maedje krijgt heeft ze zo'n shirtje "over", weet ik uit zeer betrouwbare bron
![]()
ms wil iemand m al dibsen?![]()
via asy dan he
Dibsen mag niet, toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin droeg m vorig winter al..met de mouwen omgeslagen
over een maandje is ze vast ook uit r zwarte allstars, moet ik ze alvast voor je reserveren?
boor de stoere senna look?
Mijn kleine pipilangkous vindt dat vast geweldigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ja..ik vond net nog elins pipilangkoushemdje/top, te klein
die is voor Senna (en echt superleuk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |