ik heb het heul niet over een broekje... dat zou je ook n maedje aan kunnen doen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ze zoekt het broekje. Ik heb heul geen broekje!
wel het truitje![]()
Hoi.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef Kleurdoos het volgende:
over:
waterschoentjes, sandaaltjes en die merkschoenen (volgens mij zijn t twins)
2 middelste leggings
topje en zwempakje (80/86)
kniekousjes
badstoffen setje
3 shirtjes
blauwe hemajeans
rood geruite jurk
suikerspinjurk
harembroek
Met nog wat kleding toegevoegdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:27 schreef Orea het volgende:
Als iemand nog Babypaws zoekt? Ik heb gloedjenieuwe roze Venusjes
[ afbeelding ]
Deze zijn het! Maar ik krijg haar voetje er gewoon niet in (Leia heeft aparte voetjes, een extreem hoge wreef en ze kromt haar voetje met proppen dus het lukt gewoon niet), dus ik hou het bij de A@pies voorlopig.. Ik moet even checken welke maat het is, volgens mij zijn ze ongeveer 13 cm zoiets. Nieuw zijn ze 39,95, ze mogen weg voor ¤ 30,- incl. verzenden (brievenbuspost) (en ze zijn dus ook nog gloedjenieuw, paar keer geprobeerd ze aan te krijgen, maar ik geef het op)
En de link naar wat kleertjes...
hier! Keshet mag eerst door de broekjes en jurkjes snuffen, maar reageer gerust, want als zij niet wil zijn ze gewoon beschikbaar!
Alles is in prima conditie, sommige zelfs nog nieuw..
KJ heeft hem in 50 in haar kleding te koop map staanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Gezocht!!
In de tijd van Rienk werden deze verkocht. Ik had er voor Rienk een rood broekje bij, maar weet dat sommige van jullie er een zwart broekje bij hadden (met een rode rand?)
Zijn er nog mensen die dit broekje nog hebben? Ik zoek hem in 56!
Magquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:14 schreef Cantare het volgende:
Orea, mag ik van jou de 2 shirts met lange mouwen maat 80? Foto 20 is het.
Ik houd me trouwens aanbevolen voor maillots en vestjes in maat 80(/86)!
50 is te klein. Dan kan hij niet aan bij het truitjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
KJ heeft hem in 50 in haar kleding te koop map staan
Dat jurkje is zo schattig, mn nichtje had m ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Rixtje het volgende:
Ik wil graag, als Keshet het niet wil, het roze jurkje met oranje mouwen en het gestreepte jurkje van de Hema in maat 86 (maat 80 mag ook evt.)
Oh ik las het sowieso verkeerd. Je zoekt het broekje en niet het truitje, sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
50 is te klein. Dan kan hij niet aan bij het truitje
jepjep!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Mag ik ook nog de Hema jeans kleurdoos?
Geeft niet!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ik las het sowieso verkeerd. Je zoekt het broekje en niet het truitje, sorry![]()
/einde behulpzame modus
Zijn t echte meisjessnowboots miss?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, mijn posts van gisteren.
Kaatjejannie heeft in principe het roze en paarse vestje via pm gereserveerd. Ze hangen nu uiteraard in Senna's kast, dus ik kan geen foto maken, maar ik kijk even of dat in het weekend kan.
Dan heb ik dus nog een donkerbruin, grijs en lichtbruin vestje over. Ik dacht dat daar ook op gereageerd was, maar dat moet ik even terugzoeken.
wickie, de draagjas is volgens mij deze:
http://www.babybio.nl/cat(...)luxe_Olijfgroen.html
Ik moet even kijken welke maat enzo, en dan kan ik ook een foto maken.
Orea, de snowboats zijn echt 21-22, dus misschien vrij ruim voor je muppet. Senna past er net nog in, met blote voeten, dus die gaan de winter niet meer redden.
Ze zijn roze met een beetje witquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Zijn t echte meisjessnowboots miss?
dat rode jurkie is cute ! elin droeg m met een rode longsleeve (nu bij zeeman, heerlijk stofje voor 2,99) heb m in alle kleuren gekochtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik vind het geruite jurkje zo leuk. Staat dat leuk met dat rode vestje van de Hema? Dat kan ik dan op MP scoren. En staan die kniekousjes eronder?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zijn roze met een beetje wit
Nou ja, ik wilde ze niet meteen afdoen als niet voor een jongetje, want misschien denk jij er wel anders overquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
niet echt Floriswaardig haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |