De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie je TT-faal nu pasquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:36 schreef Rezania het volgende:
Toetsenboordschoenen; mijn spellingcontrole zegt er niks over.![]()
quote:
Toetsenbord, toetsenboord, toetsenboordschoenen; allemaal goedgekeurd door mijn spellingscontrole.quote:
Ik geloof er niks van. Die kerel loopt altijd van alles te roepenquote:
Jep same here.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Toetsenbord, toetsenboord, toetsenboordschoenen; allemaal goedgekeurd door mijn spellingscontrole.
Even instellingen veranderen dangquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:46 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft ooit bedacht dat je voor iedere mail, Whatsapp, sms, Facebook-bericht een signaal moet krijgen?Ik word er gek van.
Ja, misschien wel het beste.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even instellingen veranderen dang
Ga je echt zelf soep maken of gewoon kant en klaar uit blik opwarmen?quote:
Zelf, blik openen is alleen leuk als het ijskoud is of geen zin om te koken. Verse soep blijft het lekkerst. Ik ben alleen wel lui genoeg om gewoon zak soepgroente te kopenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ga je echt zelf soep maken of gewoon kant en klaar uit blik opwarmen?
Ja, dat dacht ik al. Sowieso is zelfgemaakte soep beter. Mijn oma doet het altijd voor de hele familie maken. Ik heb hier ook nog een bak zelfgemaakte groentensoep met ballenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelf, blik openen is alleen leuk als het ijskoud is of geen zin om te koken. Verse soep blijft het lekkerst. Ik ben alleen wel lui genoeg om gewoon zak soepgroente te kopenWant dat allemaal snijden
Groentesoepquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Sowieso is zelfgemaakte soep beter. Mijn oma doet het altijd voor de hele familie maken. Ik heb hier ook nog een bak zelfgemaakte groentensoep met ballen. Echt lekker
Nee, ik zie niet in waarom?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Coban en als ik stop? Ga je dan wel huilen enzo
waar trek jij je bouillon van ? ook uit een zakje soepgroente? dat maakt het wel fucking dure soepquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelf, blik openen is alleen leuk als het ijskoud is of geen zin om te koken. Verse soep blijft het lekkerst. Ik ben alleen wel lui genoeg om gewoon zak soepgroente te kopenWant dat allemaal snijden
als jij stopt kom ik plassend klaar man. dat je tenminste iets van emotie zou tonen als ik weg ga, dat zou wel gepast zijn!quote:
en ik kan niet stoppen omdat soulmate enzoquote:
Als je je leeftijd zegt ga ik emoties tonen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als jij stopt kom ik plassend klaar man. dat je tenminste iets van emotie zou tonen als ik weg ga, dat zou wel gepast zijn!
Juist we kunnen niet zonder elkaar ditdatallesquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
en ik kan niet stoppen omdat soulmate enzo![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als jij stopt kom ik plassend klaar man. dat je tenminste iets van emotie zou tonen als ik weg ga, dat zou wel gepast zijn!
Mijzelf, want dan is udowu gestorven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Om wie ga je dan wel huilen als ze weggaan?
En als ik stop?quote:
Groente en kipquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waar trek jij je bouillon van ? ook uit een zakje soepgroente? dat maakt het wel fucking dure soepgewoon wat winterpeen, prei, ui enzo bijeen snijden en bouillon trekken. dan nog wat verse groentes snijden voor het daadwerkelijke gerecht en heerlijk groentesoepie
jij stopt nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als ik stop?
[..]
Groente en kipEn dan geen hele kip of iets
Maar dat fixed mijn mama meestal.
wat een bejaardenglas man!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:05 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trek in thee.
[ link | afbeelding ]
Oja goede redenquote:
thee is er in zoveel varianten. ook heel belangrijk hoe je hem zet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:08 schreef Spouwerranger het volgende:
Gisteren ook sinds lange tijd een kop thee gehad. Wist meteen dat ik niks gemist heb.
oké. zal niet heel lang meer duren denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oja goede redenStel dat je weer een FOK! pauze in gaat lassen, meld je het wel op tijd? Dan kan ik eindelijk stoppen
Ohjee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
oké. zal niet heel lang meer duren denk ik
nee man, heerlijk. doe mij maar kruidenthee zo na 13 uurquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
thee is wel ernstig saai drinken ja
Dan gaat mijn hart in 837378383 stukjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als ik stop?
[..]
Groente en kipEn dan geen hele kip of iets
Maar dat fixed mijn mama meestal.
Dat weet ik. Ik heb het ook over die supermarkt thee. Die is gewoon niet te zuipen. In China, daar wordt pas echt thee gedronken. Daar kunnen ze in Turkije nog wat van leren en hier al helemaalquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
thee is er in zoveel varianten. ook heel belangrijk hoe je hem zet.
in turkije tjai (of hoe je het spelt). lekker hoor! goede koffie is daar een stuk lastiger te vinden ook
Dan stop ik niet omdat jij en je hart.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:11 schreef coban het volgende:
[..]
Dan gaat mijn hart in 837378383 stukjes
Niet doen dus
Doe dan maar welquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan stop ik niet omdat jij en je hart.
Çay.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
thee is er in zoveel varianten. ook heel belangrijk hoe je hem zet.
in turkije tjai (of hoe je het spelt). lekker hoor! goede koffie is daar een stuk lastiger te vinden ook
Dan moet ik eerst een topic openen: Hoe breek je een hart (figuurlijk)quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan narcisme slecht handelen
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan stop ik niet omdat jij en je hart.
Je weet toch wel dat ik in het echt supernietnarcistisch ben?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan narcisme slecht handelen
[..]
Nohhhhquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
narcisme is evil.
heil coban, heil coban o/
Doe es hier dan ook supernietnarcistisch en vet liefquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:16 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ik in het echt supernietnarcistisch ben?
Ik ben vet lief ja
Ja maar dan krijg ikgeen macht en gedwongen respect e nzo jeweetogquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Doe es hier dan ook supernietnarcistisch en vet lief
Oh en nu wel wil je zeggenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:18 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ikgeen macht en gedwongen respect e nzo jeweetog
Zeker. Ik hoef alleen maar knuppel enzo te zeggen en jullie rennen wegquote:
Ik niet hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:19 schreef coban het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoef alleen maar knuppel enzo te zeggen en jullie rennen weg
quote:
Ik wilde eerst 'opgelost slotje' posten. Maar dat is hier een beetje kansloosquote:
Dat is dan wel weer baas.quote:
Je hebt homo en je hebt gay. Er is een verschil hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:23 schreef coban het volgende:
Gay zijn jullie toch al dus ik zie het probleem niet zo?
Ze heeft een punt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:23 schreef coban het volgende:
Gay zijn jullie toch al dus ik zie het probleem niet zo?
Ja, maar die twee zijn niet voorwaardelijk aan elkaar.quote:
neuken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:28 schreef coban het volgende:
LIEVE VRIENDJES VAN MIJ WAT ZULLEN WE DOEN IK VERVEEL MEE
Mja huiswerk maak ik toch niet dus tsjah mjah
Ik moet morgen werken, maar dat is gelukkig minder kut.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:29 schreef Rezania het volgende:
Oh kut, ik heb morgen een proefwerk economie en heb helemaal mijn huiswerk niet gemaakt.Nu moet ik ineens al die elasticiteitsformules gaan leren.
nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik mis in dit topic een beetje de VOC mentaliteit! Bij deze een poging om wat meer balans in dit topic te brengen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik mis in dit topic een beetje de VOC mentaliteit! Bij deze een poging om wat meer balans in dit topic te brengen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chicken teriyakiquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ga zo subway broodje halen, denk ik. Welke zal ik pakken?
Het waren niet alleen de Hollanders schat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:33 schreef coban het volgende:
Ik heb wel veel respect voor de hollanders die de republiek der 7 verenigde nederlanden hebben opgericht.
Nee, die vind ik niet zo lekker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:35 schreef coban het volgende:
Die met tonijnnnn
En haal ook voor mij thanks
Klinkt niet verkeerdquote:
Ik heb dat als enige ooit gegeten dus ik weet het ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, die vind ik niet zo lekker.
[..]
Klinkt niet verkeerd![]()
Ik had laatst de spicy italian gepakt boooh![]()
Jij hebt ook economie op vwo niveau gedaan met als methode Percent?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:37 schreef coban het volgende:
Jaaa ik heb dezelfde toets gehad rezaniaaaaaaa ik weeeeet
Hij is ook niet verkeerd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, die vind ik niet zo lekker.
[..]
Klinkt niet verkeerd![]()
Ik had laatst de spicy italian gepakt boooh![]()
Als ie maar lekker wasquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
oja. Subway. Heb alleen net al pizza op
Deed jij vorig jaar niet geschiedenis op havo niveau betwetertje?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt ook economie op vwo niveau gedaan met als methode Percent?
Percentquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt ook economie op vwo niveau gedaan met als methode Percent?
Nee, ik had N&G.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:40 schreef coban het volgende:
[..]
Deed jij vorig jaar niet geschiedenis op havo niveau betwetertje?
Nieuwste druk schat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PercentIs dat niet hopeloos verouderd? Tenminste de boeken die ik destijds had
Je zegt het zelf. En ik heb uur geleden pas m'n lunch gehad, dus dat wordt pas half negen op zijn vroegstquote:
Even quoten en opslaan voor het nageslacht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef coban het volgende:
Oh oke.
DIT KEER HEB JE JE GELIJK MAAR DAT GAAT NIET NOG EENS GEBEUREN.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even quoten en opslaan voor het nageslacht.
Eerst een schnitzel, dan een berg wokgroente, plak kaas en dan champignonsaus.quote:
Zelf gekookt of niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst een schnitzel, dan een berg wokgroente, plak kaas en dan champignonsaus.
Klinkt ook niet verkeerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder. Maar is wel lekker.
Frasier?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
humor waar je niet over hoeft na te denken
Voor nummer 400 ja?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:18 schreef Hooidraad het volgende:
Ah, ik ben nog op tijd voor de lapohunt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:18 schreef Hooidraad het volgende:
Ah, ik ben nog op tijd voor de lapohunt.
Ik vind dat wel meevallen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
humor waar je niet over hoeft na te denken
Ik kom er nu pas achter dat dit deel 399 is.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat dit deel 399 is.
Ja duh. Ik moet alleen zo etenquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uiteraard, die wil jij ook wel op je palmares toch?
een teken van god zo van he stop met luisterenquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:29 schreef Flippiee het volgende:
Leg mij eens uit waarom youtube video's van Joe Jonas. Kat Deluna. Ronan Keating laat zien als ik zoek op David Guetta.
God haat mij echt. Maar goed hij laat mij wel lekkere soep koken die nu bijna klaar is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
een teken van god zo van he stop met luisteren
HOE WEET JE DAT HET LEKKER IS ALS HET NOG.NIET KLAAR IS?!quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
God haat mij echt. Maar goed hij laat mij wel lekkere soep koken die nu bijna klaar is.
Dus vaarwel.
hahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT HET LEKKER IS ALS HET NOG.NIET KLAAR IS?!
dat ben je inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Haha is wel nais voor haar
Mja niks emotie ofzo bij mij mja ik ben raar
Alle vrouwen zijn raar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Haha is wel nais voor haar
Mja niks emotie ofzo bij mij mja ik ben raar
Vetquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:48 schreef coban het volgende:
haha wjow eerste post vanaf mijn psp ik voel me echt bazig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
OMDAT IK WEET DAT IK GOED KAN KOKEN ALS IK EEN RECEPT OPVOLG.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT HET LEKKER IS ALS HET NOG.NIET KLAAR IS?!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vethaha woordgrapjes mr ik begreep niet omdat domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pz bitch pleaseOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.
WAT IS ER AHhHHquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:52 schreef coban het volgende:
[..]
haha woordgrapjes mr ik begreep niet omdat dom![]()
pz bitch please
Troll geluktquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Watt.Ik dacht dat p_z conscience was. Dus ik dacht, huh, wrm geen kaksmiley? En toen keek ik pas naar de username
ah geil togquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef coban het volgende:
Pz wilt zijn seksuele behoeftes kwijt op habbo.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah geil togal mijn zaad op de geile pixeltjes ahh
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah geil togal mijn zaad op de geile pixeltjes ahh
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
zal ik morgen gaan plassen in de trein?
Schijten in die zak proberenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
zal ik morgen gaan plassen in de trein?
wtf doe jij op habbo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Je account is geblokkeerd door Habbo Staff. Bij blokkering is de volgende reden gegeven: "Seksueel uitdagend taalgebruik - Ban: 4 Uur". Je ban verloopt op 9-10-11 22:56.!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij wel maar als je doortrekt zie je het spoor niet (meer)quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ey, als je plast in de trein he (niet dat ik dit doe, want ja vies enzo) valt dat plas gelijk naar onder op de sporen of wat?
Daarom heb ik beide als foequote:Op zondag 9 oktober 2011 18:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Watt.Ik dacht dat p_z conscience was. Dus ik dacht, huh, wrm geen kaksmiley? En toen keek ik pas naar de username
Nee, alleen als je doortrektquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ey, als je plast in de trein he (niet dat ik dit doe, want ja vies enzo) valt dat plas gelijk naar onder op de sporen of wat?
Volgens mij wel, want je mag niet naar de wc als de trein stil staat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omdat autist.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
plastic zak waarom post je zoveel
IK ZIT TE ETENquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dat alle plas enzo in de trein op het spoor terechtkomt
gastquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:11 schreef Plastic_zak het volgende:
haha ik ga altijd peopen op rotterdam centraal XD XD
Wat ging je doennnquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dalando!
[..]
Amsterdam, en Enkhuizen en Schiphol enzo.
[..]
Hé!
Waarom moet ik nu lachenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:11 schreef Plastic_zak het volgende:
waar dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:11 schreef Plastic_zak het volgende:
OH EET SMAKELIJKquote:
Bij het administratiekantoor van de Nationale Nederlandenquote:
Wat liefffquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n vader blij maken, want die is overmorgen jarig. En hij vind het leuk om rond te "reizen".
Ik ga altijd bij Henk's tattooshop.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bij het administratiekantoor van de Nationale Nederlanden
Waarheen gaat de reis dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n vader blij maken, want die is overmorgen jarig. En hij vind het leuk om rond te "reizen".
kaasstengels.quote:
Lekkrrquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
kaasstengels.avondeten duurde wat langer
liever droog dan nat anders moest je jezelf weer afdrogen enzo regen bah bahquote:
watquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik kan me wel een topic herinneren hier op fok waar mensen in een stilstaande trein gingen poepen en dan de drol fotograferen
prachttopic was dat
Trein spotten 2.0quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik kan me wel een topic herinneren hier op fok waar mensen in een stilstaande trein gingen poepen en dan de drol fotograferen
prachttopic was dat
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:15 schreef Hooidraad het volgende:
Zo, lapo is voorbereid.
Verpest het niet voor me, MK en BBQ!
dat topic moet ik lezenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
prachttopic was dat
Dat doe ik wel voor jequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:15 schreef Hooidraad het volgende:
Zo, lapo is voorbereid.
Hmm?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:15 schreef Hooidraad het volgende:
Zo, lapo is voorbereid.
Ja, die "reis" is dus al voorbij.quote:
ikweet, maar ik niet.quote:
Eindhovenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, die "reis" is dus al voorbij.Amsterdam/Schiphol, en Eindhoven, en weer terug over de afsluitdijk. Wat een feest
in de WC dus, en dan de drol komt dan op het spoor te liggenquote:
WATquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in de WC dus, en dan de drol komt dan op het spoor te liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |