Lekkrrquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
kaasstengels.avondeten duurde wat langer
liever droog dan nat anders moest je jezelf weer afdrogen enzo regen bah bahquote:
watquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik kan me wel een topic herinneren hier op fok waar mensen in een stilstaande trein gingen poepen en dan de drol fotograferen
prachttopic was dat
Trein spotten 2.0quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik kan me wel een topic herinneren hier op fok waar mensen in een stilstaande trein gingen poepen en dan de drol fotograferen
prachttopic was dat
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:15 schreef Hooidraad het volgende:
Zo, lapo is voorbereid.
Verpest het niet voor me, MK en BBQ!
dat topic moet ik lezenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
prachttopic was dat
Dat doe ik wel voor jequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:15 schreef Hooidraad het volgende:
Zo, lapo is voorbereid.
Hmm?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:15 schreef Hooidraad het volgende:
Zo, lapo is voorbereid.
Ja, die "reis" is dus al voorbij.quote:
ikweet, maar ik niet.quote:
Eindhovenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, die "reis" is dus al voorbij.Amsterdam/Schiphol, en Eindhoven, en weer terug over de afsluitdijk. Wat een feest
in de WC dus, en dan de drol komt dan op het spoor te liggenquote:
WATquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in de WC dus, en dan de drol komt dan op het spoor te liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |