De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie je TT-faal nu pasquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:36 schreef Rezania het volgende:
Toetsenboordschoenen; mijn spellingcontrole zegt er niks over.![]()
quote:
Toetsenbord, toetsenboord, toetsenboordschoenen; allemaal goedgekeurd door mijn spellingscontrole.quote:
Ik geloof er niks van. Die kerel loopt altijd van alles te roepenquote:
Jep same here.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Toetsenbord, toetsenboord, toetsenboordschoenen; allemaal goedgekeurd door mijn spellingscontrole.
Even instellingen veranderen dangquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:46 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft ooit bedacht dat je voor iedere mail, Whatsapp, sms, Facebook-bericht een signaal moet krijgen?Ik word er gek van.
Ja, misschien wel het beste.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even instellingen veranderen dang
Ga je echt zelf soep maken of gewoon kant en klaar uit blik opwarmen?quote:
Zelf, blik openen is alleen leuk als het ijskoud is of geen zin om te koken. Verse soep blijft het lekkerst. Ik ben alleen wel lui genoeg om gewoon zak soepgroente te kopenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ga je echt zelf soep maken of gewoon kant en klaar uit blik opwarmen?
Ja, dat dacht ik al. Sowieso is zelfgemaakte soep beter. Mijn oma doet het altijd voor de hele familie maken. Ik heb hier ook nog een bak zelfgemaakte groentensoep met ballenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelf, blik openen is alleen leuk als het ijskoud is of geen zin om te koken. Verse soep blijft het lekkerst. Ik ben alleen wel lui genoeg om gewoon zak soepgroente te kopenWant dat allemaal snijden
Groentesoepquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. Sowieso is zelfgemaakte soep beter. Mijn oma doet het altijd voor de hele familie maken. Ik heb hier ook nog een bak zelfgemaakte groentensoep met ballen. Echt lekker
Nee, ik zie niet in waarom?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Coban en als ik stop? Ga je dan wel huilen enzo
waar trek jij je bouillon van ? ook uit een zakje soepgroente? dat maakt het wel fucking dure soepquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelf, blik openen is alleen leuk als het ijskoud is of geen zin om te koken. Verse soep blijft het lekkerst. Ik ben alleen wel lui genoeg om gewoon zak soepgroente te kopenWant dat allemaal snijden
als jij stopt kom ik plassend klaar man. dat je tenminste iets van emotie zou tonen als ik weg ga, dat zou wel gepast zijn!quote:
en ik kan niet stoppen omdat soulmate enzoquote:
Als je je leeftijd zegt ga ik emoties tonen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als jij stopt kom ik plassend klaar man. dat je tenminste iets van emotie zou tonen als ik weg ga, dat zou wel gepast zijn!
Juist we kunnen niet zonder elkaar ditdatallesquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
en ik kan niet stoppen omdat soulmate enzo![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als jij stopt kom ik plassend klaar man. dat je tenminste iets van emotie zou tonen als ik weg ga, dat zou wel gepast zijn!
Mijzelf, want dan is udowu gestorven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Om wie ga je dan wel huilen als ze weggaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |