Troll geluktquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Watt.Ik dacht dat p_z conscience was. Dus ik dacht, huh, wrm geen kaksmiley? En toen keek ik pas naar de username
ah geil togquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef coban het volgende:
Pz wilt zijn seksuele behoeftes kwijt op habbo.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah geil togal mijn zaad op de geile pixeltjes ahh
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ah geil togal mijn zaad op de geile pixeltjes ahh
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
zal ik morgen gaan plassen in de trein?
Schijten in die zak proberenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
zal ik morgen gaan plassen in de trein?
wtf doe jij op habbo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Je account is geblokkeerd door Habbo Staff. Bij blokkering is de volgende reden gegeven: "Seksueel uitdagend taalgebruik - Ban: 4 Uur". Je ban verloopt op 9-10-11 22:56.!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij wel maar als je doortrekt zie je het spoor niet (meer)quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ey, als je plast in de trein he (niet dat ik dit doe, want ja vies enzo) valt dat plas gelijk naar onder op de sporen of wat?
Daarom heb ik beide als foequote:Op zondag 9 oktober 2011 18:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Watt.Ik dacht dat p_z conscience was. Dus ik dacht, huh, wrm geen kaksmiley? En toen keek ik pas naar de username
Nee, alleen als je doortrektquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ey, als je plast in de trein he (niet dat ik dit doe, want ja vies enzo) valt dat plas gelijk naar onder op de sporen of wat?
Volgens mij wel, want je mag niet naar de wc als de trein stil staat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omdat autist.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
plastic zak waarom post je zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |