quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:18 schreef Hooidraad het volgende:
Ah, ik ben nog op tijd voor de lapohunt.
Ik vind dat wel meevallen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
humor waar je niet over hoeft na te denken
Ik kom er nu pas achter dat dit deel 399 is.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat dit deel 399 is.
Ja duh. Ik moet alleen zo etenquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uiteraard, die wil jij ook wel op je palmares toch?
een teken van god zo van he stop met luisterenquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:29 schreef Flippiee het volgende:
Leg mij eens uit waarom youtube video's van Joe Jonas. Kat Deluna. Ronan Keating laat zien als ik zoek op David Guetta.
God haat mij echt. Maar goed hij laat mij wel lekkere soep koken die nu bijna klaar is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
een teken van god zo van he stop met luisteren
HOE WEET JE DAT HET LEKKER IS ALS HET NOG.NIET KLAAR IS?!quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
God haat mij echt. Maar goed hij laat mij wel lekkere soep koken die nu bijna klaar is.
Dus vaarwel.
hahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT HET LEKKER IS ALS HET NOG.NIET KLAAR IS?!
dat ben je inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Haha is wel nais voor haar
Mja niks emotie ofzo bij mij mja ik ben raar
Alle vrouwen zijn raar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Haha is wel nais voor haar
Mja niks emotie ofzo bij mij mja ik ben raar
Vetquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:48 schreef coban het volgende:
haha wjow eerste post vanaf mijn psp ik voel me echt bazig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
OMDAT IK WEET DAT IK GOED KAN KOKEN ALS IK EEN RECEPT OPVOLG.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
HOE WEET JE DAT HET LEKKER IS ALS HET NOG.NIET KLAAR IS?!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vethaha woordgrapjes mr ik begreep niet omdat domSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pz bitch pleaseOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.
WAT IS ER AHhHHquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:52 schreef coban het volgende:
[..]
haha woordgrapjes mr ik begreep niet omdat dom![]()
pz bitch please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |