Helemaal wel, jij deed toen vaag tegen mij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Onterecht dat ik dan de klappen vang.
Daarom bleef ik ook compleet verbouwereerd achter.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zo gebaar ik ook vaak. Nooit aan die andere betekenis gedacht.
Kom maar op mijn schouder uithuilen lieffie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom bleef ik ook compleet verbouwereerd achter.
uiteraard, was toch maar 1 aflevering achteraf, was er 1 vergetenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Spannend man. Loop jij weer helemaal bij?
Nee, ik wil liever noiken in de koiken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouder uithuilen lieffie.
Met wie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik wil liever noiken in de koiken.
Hehe eindelijk rust, GlowMouse zet dat filter maar uit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef leeell het volgende:
ik ga 2 uurtjes klaverjassen, gedraag jullie zelf
filter, wat filterquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met wie?
[..]
Hehe eindelijk rust, GlowMouse zet dat filter maar uit.
o?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef Dastan het volgende:
leeell hapte o, o, o, klinker trollkoning filter DAT GELOOF JE TOCH NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonde van de koffiequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef Splutje het volgende:
Net een volle kop koffie over mijn bed + telefoon gegooid waardoor mijn telly nu echt overleden isRIP aan de nabestaanden
telefoon bij de kachel neerleggen of in een bak met ongekookte rijst en hij moet het binnenkort weer doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef Splutje het volgende:
Net een volle kop koffie over mijn bed + telefoon gegooid waardoor mijn telly nu echt overleden isRIP aan de nabestaanden
Doe normaal idioot straks doen mensen dit echt nog.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:45 schreef Kaasrol het volgende:
Je kunt 'm ook in de magnetron stoppen. Wel eerst even de batterij eruit halen.
Het gaat over touchscreen hier he. Dat maakt het wat ingewikkelderquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
telefoon bij de kachel neerleggen of in een bak met ongekookte rijst en hij moet het binnenkort weer doen.
Had je dit niet wat eerder kunnen zeggen, heb ik godverdomme net m'n mobiel in de magnetron gestopt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe normaal idioot straks doen mensen dit echt nog.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oeiiii. Werkt het dan echt niet meer? Jeetje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het gaat over touchscreen hier he. Dat maakt het wat ingewikkelder
Ben aan het inpakken en een topic over een kip aan het maken, sorry voor de vertragingquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo jij ging net klagen dat ik een zet moest doen en zelf doe je dat na uren a hypocriet!!!
hahaha oke tis je al vergevenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ben aan het inpakken en een topic over een kip aan het maken, sorry voor de vertraging
Heb er al eens een biertje overheen laten vallen dus het werkte al zeer slecht. Nu door de koffie zijn ook de vaste knoppen verneuktquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oeiiii. Werkt het dan echt niet meer? Jeetje.
Ben je spastisch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb er al eens een biertje overheen laten vallen dus het werkte al zeer slecht. Nu door de koffie zijn ook de vaste knoppen verneukt
Dan verdien je het misschien ook wel gewoon... om de gevolgen onder ogen te zien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er is nog meer mis aan dus heb niet zoveel trek in zoveel kostenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je telefoon openschroeven en je scherm vervangen, en je toetsen schoonmaken.
Ach, was toch alweer gedateerd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
HTC Legend. Zeer stevig ding maar ik heb hem toch klein gekregen
Ja, zo kun je het overlijden van bijvoorbeeld je opa ook relativeren. 'Ach, hij was toch alweer gedateerd.'quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ach, was toch alweer gedateerd.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het overlijden van bijvoorbeeld je opa ook relativeren. 'Ach, hij was toch alweer gedateerd.'
Klopt maar abo loopt nog tot juniquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ach, was toch alweer gedateerd.
270e is ie nogquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kan dezelfde kopen voor minder geld toch? Of wat ga je nu doen?
ripquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Een beetje over de dood praat terwijl mijn kip stervende is
wow dat is nog vrij duur, er zijn inderdaad vast goedkopere verkrijgbaar!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
270e is ie nogMaar een goedkoper smartphonetje proberen te regelen
Leg uit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
@rolator_rolschaatser ofzo: Ze wil niet.
Groetjens aan deze SC verder.
tfoe ga maar weer terug naar je homo scquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Geen idee, ik mocht niks zeggen en nu is ze boos op mij..
Homo sc.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tfoe ga maar weer terug naar je homo sc
Nee Breezer is coolquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tfoe ga maar weer terug naar je homo sc
Omdat je geen piemeltje hebt, onze excuses.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mag er niet posten dus niks.
Meisje,quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die klapjes krijgen van mij:
- Dastan
- leeell
- Breezerslet17
En de lijst blijft maar groeien.
Mag ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die klapjes krijgen van mij:
- Dastan
- leeell
- Breezerslet17
En de lijst blijft maar groeien.
Nee genoeg spannende dingen meegemaaktquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eerlijkheid maakt het topic een stuk spannender.
Toen keek Ik hou van Holland.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee genoeg spannende dingen meegemaaktjeeetje mina je had er vannacht bij moeten zijn
Jassen checken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef yosander het volgende:
Mensenkinderen wat een pleuriskou en kutregen.
Zo werken, kan alleen de autosleutels niet vinden en m'n ouders zijn weg
Mensen die een nutteloos luchtfilter kopen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef leeell het volgende:
mensen die geen Malossi MHR conisch luchtfilter hebben
Eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt door dat woord zelf.Gezelligheid, vreselijk woord.
Eens checken jaquote:
Hoezo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt door dat woord zelf.Gezelligheid, vreselijk woord.
Ligt in de kluisquote:
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoezo?
ge·zel·lig bn, bw een huiselijk gevoel gevend, vriendelijk aandoend; knus: een ~e kamer
Heerlijk toch.
Schatje, ik wil je ook wel eens vernederen en dan lekker verwennen hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:25 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik hou ervan om door meisjes vernederd te worden
Met je 'quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:25 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik hou ervan om door meisjes vernederd te worden
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Schatje, ik wil je ook wel eens vernederen en dan lekker verwennen hoor.
Ga door, ik raak hier opgewonden van.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Schatje, ik wil je ook wel eens vernederen en dan lekker verwennen hoor.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Al die guitige jonge knapen hier, erg verleidelijk.
Ik zou het ook niet wetenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ohja, jou heb ik al jaren op Facebook. God knows why.
Werd je een beetje nat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Owowowow ik legde net Quote neer voor 60 fucking punten in wordfeud !![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom knakerhard manmanman.
Preuts hoor, drink een biertje, dan kom je wat losser.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Dastan het volgende:
Te veel seksuele toespelingen ik ben weg.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Owowowow ik legde net Quote neer voor 60 fucking punten in wordfeud !![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom knakerhard manmanman.
Moet ge nu fietsen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:42 schreef yosander het volgende:
Hele speurtocht naar de reservesleutels, maar tabee ik ben werken.
Eet mijn boeken op, dan kan ik stoppen met leren.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eet mijn boeken op, dan kan ik stoppen met leren.
hhihihiquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:27 schreef Splutje het volgende:
Misschien ga ik wel een Blackberry nemen
Ben je gek.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:27 schreef Splutje het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:27 schreef Splutje het volgende:
quote:
Hoe kan dat nou zeg jeetje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
KB, wij hebben matchende UI. Nog nooit eerder opgevallen..
?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mensen die een nutteloos luchtfilter kopen.
Hij zuipt er alleen maar meer van en krijgt een intens kutgeluid.quote:
niet snappen hoe hoogtoerige 2takts werkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hij zuipt er alleen maar meer van en krijgt een intens kutgeluid.
Ik snap het beter dan jij. Jij snapt blijkbaar niet waar een luchtfilter voor is ofzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:23 schreef leeell het volgende:
[..]
niet snappen hoe hoogtoerige 2takts werken
gast, het is een 50cc racecilinder, heb je de poorten wel eens gezien?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik snap het beter dan jij. Jij snapt blijkbaar niet waar een luchtfilter voor is ofzo.
De standaard. Die is daar echt makkelijk goed genoeg voor, en het scheelt je ontzettend veel benzine. Niet dat je daar iets om geeft als je een hoogtoerige 50 eronder gooit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:26 schreef leeell het volgende:
[..]
gast, het is een 50cc racecilinder, heb je de poorten wel eens gezien?
er hangt een 19mm carb onder , wat voor luchtfilter wilde je er dan voor gebruiken?
Ja, ik heb wel meer te doen dan op fok zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:31 schreef leeell het volgende:
angstvallige stilte; zegt genoeg.
nu even eten
het standaard luchtfilter laat zeker niet genoeg door,quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De standaard. Die is daar echt makkelijk goed genoeg voor, en het scheelt je ontzettend veel benzine. Niet dat je daar iets om geeft als je een hoogtoerige 50 eronder gooit.
Het enige probleem zou kunnen zijn dat ie eventueel niet op je nieuwe carb past, maar dat is makkelijk zat aan te passen.
Ga alsjeblieft pas sleutelen als je je fucking huiswerk gedaan hebt, oke? En niet andere mensen lopen napraten en maar iets gaan lopen doen wat je alleen maar geld kost, en wat het geluid absoluut niet ten goede komt.
[..]
Ja, ik heb wel meer te doen dan op fok zitten.
Ja, waarom lukt het op een aerox met 12500 toeren en 17,5 mm dan wel?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:35 schreef leeell het volgende:
[..]
het standaard luchtfilter laat zeker niet genoeg door,
de brommer maakt op top 15000 toeren, dat trekt een standaard luchtfilter die gemaakt is voor een 12mm carburateur <6k toeren echt niet
en sowieso is het onmogelijk om ori luchtfilter te hebben, omdat de brommer 31 jaar oud is en niets meer te krijgen is
omdat aerox luchtfilters er op gebouwd worden, dit luchtfilter kon luchtaanvoer niet bijbenen na 8k toeren, verzoop die gewoon, kleinere sproeier liep hij te arm op lage toeren, opgelost met nieuw luchtfilterquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, waarom lukt het op een aerox met 12500 toeren en 17,5 mm dan wel?
Dat 2e, daar kan ik inkomen. Dan snap ik het, maar dat had je er niet bij gezegd.
snackbar een optie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:43 schreef leeell het volgende:
ik heb honger en geen eten, kut supermarkten ook dicht
Toevallig wel.quote:
neen, allen dicht, behalve 1 zo'n gare dronkelui's tentquote:
okee, maar schakelbrommer is toch anders, die gooi je vaak in de toeren, ipv van lineair op toeren komenquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toevallig wel.110 geklokt.
En daar wordt een aerox filter niet op gebouwd. Die wordt gebouwd op 90 ofzo. Maar dan zit er alsnog een zodanige marge in, dat dit ook gewoon kan.
haha in wat voor gehucht woon jij nou weerquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:44 schreef leeell het volgende:
[..]
neen, allen dicht, behalve 1 zo'n gare dronkelui's tent
ja ik kan naar leiden, alsof ik daar nu zin in hebquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha in wat voor gehucht woon jij nou weerzelfs hier zijn ze gewoon open.
allemaal dicht ja?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:46 schreef leeell het volgende:
met snackbars bedoel ik die in een straal van <10 km
10 minuten bedoelde ik hè. en jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
allemaal dicht ja?hier in in de stad (
) gewoon alles nog open. Vreemde zaak.
Ik heb m'n aerox omgebouwd omdat ik dat leuker vind. Ik doe het niet om de snelheid, maar om het leuke van klussen. Daarom heb ik de overbrenging eruit geflikkerd en het vervangen door dit:quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:45 schreef leeell het volgende:
[..]
okee, maar schakelbrommer is toch anders, die gooi je vaak in de toeren, ipv van lineair op toeren komen
Ik was vannacht in Leiden maar dat wist je al.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:45 schreef leeell het volgende:
[..]
ja ik kan naar leiden, alsof ik daar nu zin in heb
oh wat vet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb m'n aerox omgebouwd omdat ik dat leuker vind. Ik doe het niet om de snelheid, maar om het leuke van klussen. Daarom heb ik de overbrenging eruit geflikkerd en het vervangen door dit:
http://shop.scooter-freak(...)erticaal-p-5146.html
Ik heb uiteraard minarelli horizontaal maar die kan ik ff niet vinden, je snapt het idee. Maar ik ga dus iig wel de hoogte in met toeren, en hij tikt max de 12500 aan in z'n 1 en zelfs dan heeft ie het niet eens moeilijk om lucht aan te zuigen.
Gewoon regelmatig schoonmaken helpt ook al heel veel.
ja.quote:
heerlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Altijd alleen eten, lekker gezellig.
Op zich wel fijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Altijd alleen eten, lekker gezellig.
IK GAF EEN VOORBEELD.quote:
Nou ja, je gaat niet dood daar of zo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
maar ik ga mijn laatste avondmaal avondmaal in het mooie Duitsland eten
nee, bedoelde enkel dat de kip niet echt smaaktequote:
Oké, vond het al wat te scherp.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:17 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, bedoelde enkel dat de kip niet echt smaakte
terecht welquote:
heul nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik zei toch dat het een stoker was
Sowieso weer wat EXA terugbrengen hier.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hier was ook een heel paint topic over, heb me daar echt slapgelachen.
ja ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Moet wel een beetje lachen toen dat gepost werd
Ah, mooi, opgelost.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
Ekte studenten zijn corpulent, ongezellig officieel alcoholverslaafd.
Gelukkig, ik ben een nepstudent.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben een nepstudent.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben een nepstudent.
Dierenmishandeling, zo'n naam.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Brownie
Maar ik ga nu echt eten, pasta pesto
Die tijd van de maand?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie er wel uit als die kip die ik net gepost heb. Manmanman ik heb zin om iemand te slaan. En om te huilen ook wel een beetje.
Ik ben niet dik maar theoretisch gezien wel alcoholverslaafd denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
Je kan alcoholverslaafd worden vanaf het moment dat je elke week 12 biertjes drinkt, verspreid door heel de week en minstens 1 keer goed bezopen wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ben niet denk maar theoretisch gezien wel alcoholverslaafd denk ik
Lekker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Dastan het volgende:
Ik hoorde gisteren dat mijn achterneef zijn lever stuk heeft gedronken en binnenkort doodgaat. Echt raar.
Ik vroeg me al wanneer je hier zou verschijnen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef JanPiraat het volgende:
Wat een walgelijke titelecht niet hoor
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef JanPiraat het volgende:
Wat een walgelijke titelecht niet hoor
![]()
![]()
Hoe oud?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Dastan het volgende:
Ik hoorde gisteren dat mijn achterneef zijn lever stuk heeft gedronken en binnenkort doodgaat. Echt raar.
Die dronk dan ook echt heel heel veel. Ken hem nauwelijks hoor. Tien jaar niet gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker.
Wanneer ga jij minderen?
En dat doe jij?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan alcoholverslaafd worden vanaf het moment dat je elke week 12 biertjes drinkt, verspreid door heel de week en minstens 1 keer goed bezopen wordt.
De tering ouwe ik dacht dat je daar bij 50+ risico op hadquote:
Geen idee, weet er maar weinig van. Binnenkort maar eens vragen hoe het precies zit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
De tering ouwe ik dacht dat je daar bij 50+ risico op hadKon die geen donor lever krijgen?
geen idee, niet gekocht, niet gevraagdquote:
stiefzus van juud, mijn collega ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:38 schreef Dastan het volgende:
Niet gekocht lijkt me nogal wietes. Welke familieleden dan?Lijkt wel een slechte film.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef Dastan het volgende:
O, oké, vandaar. Ik dacht met ouders, ooms, tantes, weet ik wie allemaal.
Niet bijzonder veel eigenlijk, behalve dat ik niet elke week straalbezopen ben.quote:
Ja ik dacht ook zoiets hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, bij `schoonfamilie` heb ik een heel ander beeld toch.
Lekker coke snuiven met opa en oma tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef Dastan het volgende:
O, oké, vandaar. Ik dacht met ouders, ooms, tantes, weet ik wie allemaal.
Heeft wel iets. Ergens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker coke snuiven met opa en oma toch
Lijkt me raar. Straks gaat opa dood omdat hij een badtrip heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Serieus, zo leer je ze toch op een heel andere manier kennen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me raar. Straks gaat opa dood omdat hij een badtrip heeft.
Dan is er meer voor oma en jijzelf tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me raar. Straks gaat opa dood omdat hij een badtrip heeft.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:45 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
Gewoon het idee al, mijn streng-gereformeerde oma aan de coke.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan is er meer voor oma en jijzelf toch
dit is echt zo'n fel wijf, kwam ik van lowlands terug ; ZO BEN JE BEZOPEN GEWEEEST?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:54 schreef Dastan het volgende:
Weet nooit zo goed wat ik daar nu van moet denken. Docent klassieke talen van 63 blowde ook elk weekeinde. In eerste instantie riep dat een soort mengeling van bewondering en ongeloof op, maar toen ik er haar al zag zitten, alleen, in een donker huis, met trillende handen een joint draaiende, vervloog dat gevoel zo snel als het verscheen.
O hemel, nou, bereid je dan maar voor op de lange kerstavonden. Is het dan zo'n type die je elke druppel uit de mond kijkt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:55 schreef leeell het volgende:
[..]
dit is echt zo'n fel wijf, kwam ik van lowlands terug ; ZO BEN JE BEZOPEN GEWEEEST?
nee nee, nietzo, ze vond het geweldig, ze was jaloersquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
O hemel, nou, bereid je dan maar voor op de lange kerstavonden. Is het dan zo'n type die je elke druppel uit de mond kijkt?
tuurlijk niet, dat is zo verkeerdquote:
O, op die manier. Gaaf wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef leeell het volgende:
[..]
nee nee, nietzo, ze vond het geweldig, ze was jaloers
want op andere dagen mag je wel alleen zijn en met kerst niet want ohh het is kerstquote:
alleen met de feestdagen.... errrrquote:
excuses om vol te zuipen en te vreten en te lachen kut noemenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
want op andere dagen mag je wel alleen zijn en met kerst niet want ohh het is kerst
alsof het een fuck uitmaakt waar je die dag bent, commerciële kutdag
Hoeft het wat mij betreft geen kerst voor te zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef leeell het volgende:
[..]
excuses om vol te zuipen en te vreten en te lachen kut noemen?
je kan elke dag van het jaar je vol zuipen en volvreten en lachen hoor ik wil niks zeggen verderquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef leeell het volgende:
[..]
excuses om vol te zuipen en te vreten en te lachen kut noemen?
deze manquote:
Dus? Wat maakt het anders dan bijvoorbeeld vandaag? Ik heb tegen die tijd echt niet opeens een familie uit het niks gevonden ofzo hoor.quote:
misschienquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef leeell het volgende:
jullie hebben gewoon een liefdeloze jeugd gehad
Jij bent bij mij dan hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
want op andere dagen mag je wel alleen zijn en met kerst niet want ohh het is kerst
alsof het een fuck uitmaakt waar je die dag bent, commerciële kutdag
Dat klopt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:00 schreef leeell het volgende:
jullie hebben gewoon een liefdeloze jeugd gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |