Die dronk dan ook echt heel heel veel. Ken hem nauwelijks hoor. Tien jaar niet gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker.
Wanneer ga jij minderen?
En dat doe jij?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan alcoholverslaafd worden vanaf het moment dat je elke week 12 biertjes drinkt, verspreid door heel de week en minstens 1 keer goed bezopen wordt.
De tering ouwe ik dacht dat je daar bij 50+ risico op hadquote:
Geen idee, weet er maar weinig van. Binnenkort maar eens vragen hoe het precies zit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
De tering ouwe ik dacht dat je daar bij 50+ risico op hadKon die geen donor lever krijgen?
geen idee, niet gekocht, niet gevraagdquote:
stiefzus van juud, mijn collega ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:38 schreef Dastan het volgende:
Niet gekocht lijkt me nogal wietes. Welke familieleden dan?Lijkt wel een slechte film.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef Dastan het volgende:
O, oké, vandaar. Ik dacht met ouders, ooms, tantes, weet ik wie allemaal.
Niet bijzonder veel eigenlijk, behalve dat ik niet elke week straalbezopen ben.quote:
Ja ik dacht ook zoiets hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, bij `schoonfamilie` heb ik een heel ander beeld toch.
Lekker coke snuiven met opa en oma tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef Dastan het volgende:
O, oké, vandaar. Ik dacht met ouders, ooms, tantes, weet ik wie allemaal.
Heeft wel iets. Ergens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker coke snuiven met opa en oma toch
Lijkt me raar. Straks gaat opa dood omdat hij een badtrip heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Serieus, zo leer je ze toch op een heel andere manier kennen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me raar. Straks gaat opa dood omdat hij een badtrip heeft.
Dan is er meer voor oma en jijzelf tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me raar. Straks gaat opa dood omdat hij een badtrip heeft.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:45 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
Gewoon het idee al, mijn streng-gereformeerde oma aan de coke.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan is er meer voor oma en jijzelf toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |