quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef Dastan het volgende:
leeell hapte o, o, o, klinker trollkoning filter DAT GELOOF JE TOCH NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonde van de koffiequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef Splutje het volgende:
Net een volle kop koffie over mijn bed + telefoon gegooid waardoor mijn telly nu echt overleden isRIP aan de nabestaanden
telefoon bij de kachel neerleggen of in een bak met ongekookte rijst en hij moet het binnenkort weer doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef Splutje het volgende:
Net een volle kop koffie over mijn bed + telefoon gegooid waardoor mijn telly nu echt overleden isRIP aan de nabestaanden
Doe normaal idioot straks doen mensen dit echt nog.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:45 schreef Kaasrol het volgende:
Je kunt 'm ook in de magnetron stoppen. Wel eerst even de batterij eruit halen.
Het gaat over touchscreen hier he. Dat maakt het wat ingewikkelderquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
telefoon bij de kachel neerleggen of in een bak met ongekookte rijst en hij moet het binnenkort weer doen.
Had je dit niet wat eerder kunnen zeggen, heb ik godverdomme net m'n mobiel in de magnetron gestopt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe normaal idioot straks doen mensen dit echt nog.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oeiiii. Werkt het dan echt niet meer? Jeetje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het gaat over touchscreen hier he. Dat maakt het wat ingewikkelder
Ben aan het inpakken en een topic over een kip aan het maken, sorry voor de vertragingquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo jij ging net klagen dat ik een zet moest doen en zelf doe je dat na uren a hypocriet!!!
hahaha oke tis je al vergevenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ben aan het inpakken en een topic over een kip aan het maken, sorry voor de vertraging
Heb er al eens een biertje overheen laten vallen dus het werkte al zeer slecht. Nu door de koffie zijn ook de vaste knoppen verneuktquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oeiiii. Werkt het dan echt niet meer? Jeetje.
Ben je spastisch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb er al eens een biertje overheen laten vallen dus het werkte al zeer slecht. Nu door de koffie zijn ook de vaste knoppen verneukt
Dan verdien je het misschien ook wel gewoon... om de gevolgen onder ogen te zien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |