Het gaat over touchscreen hier he. Dat maakt het wat ingewikkelderquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
telefoon bij de kachel neerleggen of in een bak met ongekookte rijst en hij moet het binnenkort weer doen.
Had je dit niet wat eerder kunnen zeggen, heb ik godverdomme net m'n mobiel in de magnetron gestopt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe normaal idioot straks doen mensen dit echt nog.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oeiiii. Werkt het dan echt niet meer? Jeetje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het gaat over touchscreen hier he. Dat maakt het wat ingewikkelder
Ben aan het inpakken en een topic over een kip aan het maken, sorry voor de vertragingquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo jij ging net klagen dat ik een zet moest doen en zelf doe je dat na uren a hypocriet!!!
hahaha oke tis je al vergevenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ben aan het inpakken en een topic over een kip aan het maken, sorry voor de vertraging
Heb er al eens een biertje overheen laten vallen dus het werkte al zeer slecht. Nu door de koffie zijn ook de vaste knoppen verneuktquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oeiiii. Werkt het dan echt niet meer? Jeetje.
Ben je spastisch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb er al eens een biertje overheen laten vallen dus het werkte al zeer slecht. Nu door de koffie zijn ook de vaste knoppen verneukt
Dan verdien je het misschien ook wel gewoon... om de gevolgen onder ogen te zien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er is nog meer mis aan dus heb niet zoveel trek in zoveel kostenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je telefoon openschroeven en je scherm vervangen, en je toetsen schoonmaken.
Ach, was toch alweer gedateerd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
HTC Legend. Zeer stevig ding maar ik heb hem toch klein gekregen
Ja, zo kun je het overlijden van bijvoorbeeld je opa ook relativeren. 'Ach, hij was toch alweer gedateerd.'quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ach, was toch alweer gedateerd.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het overlijden van bijvoorbeeld je opa ook relativeren. 'Ach, hij was toch alweer gedateerd.'
Klopt maar abo loopt nog tot juniquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ach, was toch alweer gedateerd.
270e is ie nogquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kan dezelfde kopen voor minder geld toch? Of wat ga je nu doen?
ripquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Een beetje over de dood praat terwijl mijn kip stervende is
wow dat is nog vrij duur, er zijn inderdaad vast goedkopere verkrijgbaar!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
270e is ie nogMaar een goedkoper smartphonetje proberen te regelen
Leg uit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
@rolator_rolschaatser ofzo: Ze wil niet.
Groetjens aan deze SC verder.
tfoe ga maar weer terug naar je homo scquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Geen idee, ik mocht niks zeggen en nu is ze boos op mij..
Homo sc.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tfoe ga maar weer terug naar je homo sc
Nee Breezer is coolquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tfoe ga maar weer terug naar je homo sc
Omdat je geen piemeltje hebt, onze excuses.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mag er niet posten dus niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |