Staat Ivoorkust gewoon tussen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef borisz het volgende:
Africa cup line-up krijgt zijn vorm
A Mali 2010
B Guinea 2008
C Zambia 2010
D
E Senegal 2008
F Burkina Faso 2010
G Niger Debut
H Ivoorkust 2010
I Ghana 2010
J Angola 2010
K Botswana Debut
K Tunesie 2010
Runner up Libie 2006
Runner up
Gastland Gabon 2010
Gastland Equatoriaal Guinea Debut
Bij D zijn nog alle opties open. Marokko of Centraal Afrikaanse Republiek zijn de beste opties. Tanzania en Algerije zouden zich ook nog kunnen plaatsen als dat zo mogen zijn.
En op de overige beste Runner Up positie staat voorlopig Sudan. Maar daar zouden de hierboven genoemde landen ook nog op terecht kunnen komen.
Als ik het goed begrepen heb omdat het WK pas op het laatste moment doorging.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja meen ik, Groepsfase sowieso geen beelden. Hoe het daarna is geen idee. Hoe dat zit geen idee. Dione riep dat gister ook al bij LdL.
Die zijn op dit moment dus blijkbaar beterquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, Zonder Kameroen, Nigeria.
Maar met van die shitlanden
Of de geselecteerden zijn lui. Misschien omkoping van de Boeck.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die zijn op dit moment dus blijkbaar beter
Dat is goed mogelijk ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb omdat het WK pas op het laatste moment doorging.
vanwege de gesprekken tussen de wereldbond en de MLB die weer op niets uitliepen, toen moest er alsnog een WK komen. Daarom heeft NEderland ook een ploeg gestuurd met veel minder begeleiding. Met een WK was in de begroting geen rekening gehouden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef borisz het volgende:
Kameroen kwam tekort in de groep met Senegal. Guinee pakte vier punten van Nigeria.
Voor alle uitslagen http://en.wikipedia.org/w(...)ations_qualification
[..]
Dat is goed mogelijk ja.
21=5 km, ja logischquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
Ook Aad de Mos liep mee in Eindhoven (wel de halve vermoed ik)
Oh de 5 km kan natuurlijk ook. Zapte er toevallig langs, hoorde niet welke afstand..quote:
Halve marathon = 21km. Die =5 is gewoon als in de beroemde AAd de Mos perscoquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh de 5 km kan natuurlijk ook. Zapte er toevallig langs, hoorde niet welke afstand..
Of bedoel je dat niet?
Ohw. Gecondoleerd. Plotseling?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef Againzender het volgende:
net het bericht van mn vader gekregen dat onze werknemer Ben die al sinds het begin van het bedrijf in dienst is is overleden.... ben opgegroeid met hem, was als een oom voor mij..
rust zacht, ome Ben...
quote:
Sterkte AZ, je krijgt het wel te verduren te laatste tijd zegquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef Againzender het volgende:
net het bericht van mn vader gekregen dat onze werknemer Ben die al sinds het begin van het bedrijf in dienst is is overleden.... ben opgegroeid met hem, was als een oom voor mij..
rust zacht, ome Ben...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef Againzender het volgende:
rust zacht, ome Ben...
hij was ziek, verkeerde diagsnose bleek uiteindelijk. nieuwe behandeling, maar misschien was ziijn lichaam al teveel verzwakt...quote:
Dat commentaar vanaf 1.03.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:32 schreef borisz het volgende:
Aangezien het Dartseizoen nu wel weer gaat beginnen. Dit filmpje. 9 darter tijdens de WGP gister. Dubbel in Dubbel uit
. Voor het eerst een 9 darter op tv op deze manier gegooid.
Nooit naar gekeken. De naam zegt5 me niks. Mischien het plaatje wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef rubbereend het volgende:
Ja kan niet anders dan dat je die kent
Die ken ik welquote:
dat moet je ook, al is dat altijd zo'n dooddoener.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef Againzender het volgende:
Zoals een goede collega vanochtend naar mij riep : "'Volhouwe pik!!'
Heeft hij wel gelijk in.
wowquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef Againzender het volgende:
Vanmorgen met onze vrij nieuwe manager het even er over gehad dat ik waarschijnlijk een dag kwijt ben deze week omdat een vriend is overleden. Begreep hij wel, met zijn functie heeft hij nu zo'n 5 keer de dood van een collega moeten aankondigen, bij zijn vorige werkgevers, maar wat hij eng vindt is dat de jongste 37 was en de oudste 42....
deze gast is een ras Amsterdammer en heeft thuis al anderhalf jaar flinke problemen. Maar die jongen kijkt me in mijn ogen, en dan zegt hij dat. Kenelijk zie ik er toch een beetje uitquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moet je ook, al is dat altijd zo'n dooddoener.
Tis ook niet gek, alles wat je allemaal maar over je heen krijgt gaat toch een beetje aan je vreten en jij bent ook maar een mensquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
deze gast is een ras Amsterdammer en heeft thuis al anderhalf jaar flinke problemen. Maar die jongen kijkt me in mijn ogen, en dan zegt hij dat. Kenelijk zie ik er toch een beetje uit
ik zeg het daarom ook hier, en vanochtend ook tegen mijn manager. ik moet het even van mij af praten. Maar gisteravond zat ik echt te janken, iemand die ik van jongs af aan als vriend ken..quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tis ook niet gek, alles wat je allemaal maar over je heen krijgt gaat toch een beetje aan je vreten en jij bent ook maar een mens
Managementgame spelen met studenten, en natuurlijk bier drinken en fish and chips etenquote:
Ik ging met de hoovercraft naar Engeland toen ik 16 was. Kregen we te eten. Nooit meer naar de Engelse keuken vragen aan mij. Man wat was dat goor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Managementgame spelen met studenten, en natuurlijk bier drinken en fish and chips eten
Hier lopen ook touristen in Zaltbommel. Je herkent ze aan hun fotocamera's. Ik spreek ze vaak aan en vraag wat ze ervan vinden. Lijkt me in Amsterdam idd een dagtaak.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Ole het volgende:
Vind het toch altijd raar om als een tourist door mijn eigen stad te lopen...
fijn dat het een mooi afscheid wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:21 schreef borisz het volgende:
Mooi afscheid van opa. Redelijk sober en besloten. Naast familie was er nog een vriend van opa er. Die kenden elkaar al sinds de kleuterschool. Mooi om van hem diverse verhalen te horen.
Na de uitvaart hebben we gegeten bij oma's kamer in Driehuis. Is een aparte kamer van café Middeloo.
Mooi als er inderdaad echt iets persoonlijks van gemaakt wordt!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:57 schreef Againzender het volgende:
mogguh tong.
Zo. Dat was het afscheid. Iedereen was erg verdrietig. Voor het eerst dat ik een uitvaartcentrum binnen kom en U2 door het gebouw hoor knallen. De familie had er duidelijk werk van gemaakt.
Nu maar eens proberen in te loggen op het bedrijfsnetwerk.
tussen de toespraken werd muziek gedraaid die hij goed vond. En dat is gelukkig helemaal geen slechte muziekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mooi als er inderdaad echt iets persoonlijks van gemaakt wordt!
Welk nummer ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:57 schreef Againzender het volgende:
mogguh tong.
Zo. Dat was het afscheid. Iedereen was erg verdrietig. Voor het eerst dat ik een uitvaartcentrum binnen kom en U2 door het gebouw hoor knallen. De familie had er duidelijk werk van gemaakt.
Nu maar eens proberen in te loggen op het bedrijfsnetwerk.
Muziek vind ik erg belangrijk. Heb er een slechte ervaring bij. Het is iets dat je bijblijft en je op dat moment aan het mooie van de overledene.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
tussen de toespraken werd muziek gedraaid die hij goed vond.
Angel of Harlem.quote:
TOen het een tijdje geleden hier eens een keertje over begrafenismuziek ging noemde ik dat nummer om te laten draaien mocht ik de aardkloot verlaten. Iets wat ik nog lang niet van plan benquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:39 schreef Againzender het volgende:
Voor mijn vaders toespraak werd Forever Autumn van de Moody Blues gedraaid. Toen is er even flink veel gesnikt.
mooi nummer hoor. Hij was een groot moody blues fan, is nog met mijn ouders naar een concert van ze geweest (cadeautje van mijn ouders)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef borisz het volgende:
[..]
TOen het een tijdje geleden hier eens een keertje over begrafenismuziek ging noemde ik dat nummer om te laten draaien mocht ik de aardkloot verlaten. Iets wat ik nog lang niet van plan ben.
Mooi manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Angel of Harlem.
Voor mijn vaders toespraak werd Forever Autumn van de Moody Blues gedraaid. Toen is er even flink veel gesnikt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Zo afdelingsuitje gehad.
Was erg leuk. Eerst vanaf een uur of 16.00 uur een soort van Ik hou van Holland variant gedaan.
Verdeeld over 6 teams van 4-5 personen werden verschillende rondes gespeeld. De groep die op het eind de meeste punten had, kreeg 1 fles wijn mee.
Die fles staat nu achter me op tafel
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
Ja was wel leuk. En zonder onbescheiden te klinken. Ik heb hem ook terecht mee gekregen. Ik wist gewoon veel..
interessant tot nu toequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:05 schreef borisz het volgende:
Maar eens naar Profiel kijken met Inez Weski.
Wel handig dat tong zo de kledingkast van Weski kan lenen.quote:
Heb er dan ook een stormloop topic over geopend.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel handig dat tong zo de kledingkast van Weski kan lenen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:29 schreef borisz het volgende:
Altijd leuk om te horen dat je paper is uitgeroepen tot beste paper van het jaar
Van het vak dan
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:32 schreef borisz het volgende:
Hebben onderzoek gedaan naar het gebruik van plaatjes in jaarverslagen mbt milieuproblematiek.
Opschepperquote:
Wat een lul is het ook. Geweldige voetballer maar er zit wel een spoortje los.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef borisz het volgende:
3 duels schorsing voor Rooney. Geen groepsfase voor hem voorlopig.
quote:
Dat mag best op deze leeftijd Tongie, een hele dikke zoennnnnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:47 schreef tong80 het volgende:
Wat een lul is het ook. Geweldig maar er zit wel een spoortje los.
Dikke terugquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Dat mag best op deze leeftijd Tongie, een hele dikke zoennnnn![]()
Ik ga kijkenquote:
promoten doe je met een linkje Bosquote:
De mensen hier weten de FP wel te vinden..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
promoten doe je met een linkje Bos
service heet dat. Je moet het je publiek zo makkelijk mogelijk makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De mensen hier weten de FP wel te vinden..![]()
http://frontpage.fok.nl/review/467530/1/1/50/boek-debby-kowsoleea-madzy.html
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef rubbereend het volgende:
Staat er al een volgend boek in de planning?
Je voelde je onmiddellijk thuis dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:02 schreef Ole het volgende:
En inderdaad, de meiden zijn ongelooflijk trashy! Jurkjes die niets tot de verbeelding overlaten en allemaal stomdronken!
D66 bijeenkomst over de website.quote:
Dus je hebt ze het een en ander uitgelegd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:22 schreef borisz het volgende:
[..]
D66 bijeenkomst over de website.Ik beheer onze site nu en er was een workshop over hoe de site werkt. Wel interessant.
Andersom.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je hebt ze het een en ander uitgelegd?
Dus zo koud zetten in de koelkast en vanavond proevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:51 schreef borisz het volgende:
En even bij Bert's Bierhuis geweest. Wel leuk die Bierwinkels.
Nou niet te koud.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zo koud zetten in de koelkast en vanavond proevenProost
Als je een koele donkere kast hebt ja dan is dat het bestequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou niet te koud.. Gewoon in de kast onderin op een graad of 9
. Iets boven koelkasttemp. Is voor de zwaadere bieren een stuk lekkerder.
Kijk jij ook altijd of het lichtje uit is in je ijskast ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je een koele donkere kast hebt ja dan is dat het beste
Dat was bij mij ook een keer, toen ik overdag veel sliep, ging er in Eindhoven een vliegtuig door de geluidsbarierre, het schijnt dat in het kantoorpand waar ik toen woonde dat erg goed hoorbaar was. Niet voor Bossie, die sliep er gewoon door heen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:52 schreef Againzender het volgende:
Mensen melden een knal in Dordrecht, maar Yvonne heeft niets gehoord. Zal wel weer een Twitter hype zijn
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:54 schreef Againzender het volgende:
En eigenlijk blij dat ik niet in de arena was. Tweede helft op de bank gekeken met Axel en Marc in kamerjassen onder een deken. Heel schattig
Axels reactie na de de 2-2 : JAAA, TH-EO JAN-SEN !!![]()
Zo was het nog best een leuke wedstrijd
Prachtig he die mannen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:54 schreef Againzender het volgende:
En eigenlijk blij dat ik niet in de arena was. Tweede helft op de bank gekeken met Axel en Marc in kamerjassen onder een deken. Heel schattig
Axels reactie na de de 2-2 : JAAA, TH-EO JAN-SEN !!![]()
Zo was het nog best een leuke wedstrijd
alvast een goedemorgenquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:04 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Wil blijven kijken maar oogjes vallen dicht.
Goed hoor. Vooral met zulke leuke sport.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong![]()
Hoe bevallen de eerste dagen na je 49e verjaardag?
Het is de EL kijk tiendaagse. Ofwel twee weekenden gratis EL. Volgende week Ajax - Feyenoordquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:14 schreef tong80 het volgende:
Ik heb plots Eredivisie live. Heb nooit een abonnement genomen.
Mooi cadeautjequote:Op zondag 16 oktober 2011 12:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is de EL kijk tiendaagse. Ofwel twee weekenden gratis EL. Volgende week Ajax - Feyenoord
OK. Leukquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is de EL kijk tiendaagse. Ofwel twee weekenden gratis EL. Volgende week Ajax - Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja
Noot noot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Gadverdamme, vies wijf.quote:
Net zo graag als dat ik een vis wil likken.quote:
Euuu ok!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Net zo graag als dat ik een vis wil likken.
Levensgevaarlijk die keuken, uitgegleden over een blaadje sla?quote:
Nee kunstgras is levensgevaarlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk die keuken, uitgegleden over een blaadje sla?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:52 schreef borisz het volgende:
Wat zijn garnalen toch lekker, met paprika knoflook en ui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bwehehe.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:16 schreef LudoSanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bwehehe.![]()
![]()
Noot noot.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:16 schreef LudoSanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bwehehe.![]()
Terecht 2x rood trouwens bij dat opstootje.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Sowiesoquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
Bony is de beste spits uit de Eredivisie.
Nu nog gaan scorenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:23 schreef LudoSanders het volgende:
Bony is de beste spits uit de Eredivisie.
Mooi Bosquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:14 schreef Bos81 het volgende:
Terug van de familiereünie.
Erg geslaagde dag
Wat heb je gedaan ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:14 schreef Bos81 het volgende:
Terug van de familiereünie.
Erg geslaagde dag
http://www.nu.nl/sport/26(...)rash-in-indycar.htmlquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:06 schreef borisz het volgende:
Dan Wheldon overleden tijdens een Indy Car Race in Las Vegas. Flink ongeluk
![]()
Hij won de Indy 500 in 2005 en 2011.
En nog wat verdiend?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:41 schreef rubbereend het volgende:
Dag gepokerd met vrienden, erg gezellig
Ja paar tientjesquote:
Inderdaad gewoon een beetje bijkletsen met neven en nichten en kennis maken met de kinderen daarvan.quote:
Thanksquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef borisz het volgende:
Balen. Sterkte met je Knie
En voor Ole er is weer een gevalletje SHOVBLVriendin Urby Emanuelson ontroostbaar
Een van de sterren uit die sport.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een kutsport blijft dat ook
Oh hij is overleden lees ik nu. Jezus...
Ja ben daar niet in thuis. Kan er slecht tegen om dat soort filmpjes te zien. Heb je het live gezien Tong?quote:
Nee, ben ook geen echte liefhebber. Volg wel veel sporten. Formule-1 zegt me meer doordat we dat hier op TV zien. Kende zijn naam als sportliefhebber wel. Dan schrik je harder. Vergelijk het maar als een tweevoudig Tour de France winnaar verongelukt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ben daar niet in thuis. Kan er slecht tegen om dat soort filmpjes te zien. Heb je het live gezien Tong?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef Jojoortje het volgende:
Omg ik kom net van de dokter.
Mijn knie is vannacht gaan ontsteken. Hele bed onder het pus enzo
Zat een hele grote rode kring om de wond, dus heb de dokter maar gebeld.
Heeft de dokter onder mijn huid nog kunstgraskorrels gevonden en verwijderd.
Nu ontstekingsremmers slikken en poot omhoog houden, motherfuckersssss!
Precies, daarom is India geen wereldtop meer in het hockeyquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]kunstgras moest verboden worden
Idd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]kunstgras moest verboden worden
trainer zijn van een club die op een zak geld zit van de toppers die weg zijn is ook niet echt lekkerquote:
Afstand ligt te ver weg. Wat voor 'n item?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:45 schreef tong80 het volgende:
TV aanzetten. Mijn neeje Jelle komt zo in het jeugdjournaal.
Blond ventje met groen shirt aan dacht ik
Werd gefilmd bij Jelle in Zaltbommel in de klas. Laatste groep basisschool. Ging over een school in Nijverdal waar leerlingen één twee of drie vrije uren kunnen verdienen bij goede cijfers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Afstand ligt te ver weg. Wat voor 'n item?
Vooral de 'levenscoach' Patty Harpenau. Ook wel bekend als de minnares van de man van Tineke Verburg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef borisz het volgende:
Balen. Sterkte met je Knie
En voor Ole er is weer een gevalletje SHOVBLVriendin Urby Emanuelson ontroostbaar
Levenscoachquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Vooral de 'levenscoach' Patty Harpenau. Ook wel bekend als de minnares van de man van Tineke Verburg.
Iets met knopen en kunnen naaien
Jos Kuijerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Levenscoach
Ze had toch ook iets met een sportverslaggever op wiens naam ik nu niet kom ?
Oh ja. En ze was zo verdrietigquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe de foto maar even in een spoiler![]()
Gaat eigenlijk best goed, want de ontsteking is nu weg
Noot noot.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]ziet er inderdaad aan de beterende hand uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe de foto maar even in een spoiler![]()
Gaat eigenlijk best goed, want de ontsteking is nu weg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Tja de kans dat er een Niet-Nederlandse speler van dat kaliber ooit in Nederland speelt is wel erg klein helaas. De tijden dat er toekomstige toppers als Ronaldo en Romario hier kunnen spelen, lijkt voorbij. Maar ach we kunnen ook genieten van de net niet absolute wereldtop met bijvoorbeeld Suarez.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die zou maar bij Ajax voetballen
Er zijn ook spelers die zich ontwikkelen tot wereldtoppers.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja de kans dat er een Niet-Nederlandse speler van dat kaliber ooit in Nederland speelt is wel erg klein helaas. De tijden dat er toekomstige toppers als Ronaldo en Romario hier kunnen spelen, lijkt voorbij. Maar ach we kunnen ook genieten van de net niet absolute wereldtop met bijvoorbeeld Suarez.
Ja, maar ze zullen nooit aan hun top zijn als ze bij Ajax voetballen. Wie zouden er op dit moment zich ontwikkelen tot wereldtoppers bij Ajax? Enoh?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn ook spelers die zich ontwikkelen tot wereldtoppers.
Niet heel erg veel. Ik kan me 1,2,3 niet echt een Niet Nederlander bedenken voor wie dat nu geldt..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn ook spelers die zich ontwikkelen tot wereldtoppers.
Eriksen geef ik wel een kans. Want ja Erik hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar ze zullen nooit aan hun top zijn als ze bij Ajax voetballen. Wie zouden er op dit moment zich ontwikkelen tot wereldtoppers bij Ajax? Enoh?
Mijn eerste gedachte. De jonge speler van AZ ik vergeet zin naam steeds Maher ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eriksen geef ik wel een kans. Want ja Erik he
Nee hoor in een brief gaf hij aan dat hij ook wel begreep dat zo''n claim nergens op zou slaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Holleeder wil de Heineken-film verbieden omdat het zijn imago schaadt.
Ik dacht vorige week bij DWDD te horen dat Holleeder in die film met Hauer niet eens voorkomt..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee hoor in een brief gaf hij aan dat hij ook wel begreep dat zo''n claim nergens op zou slaan.
ja ze hebben alle namen gebruikt behalve die van Holleeder.... maar het vierde personage lijkt wel op Holleeder. Dus tis natuurlijk gewoon Holledeerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht vorige week bij DWDD te horen dat Holleeder in die film met Hauer niet eens voorkomt..![]()
In het Maracana stadionquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:50 schreef borisz het volgende:
Aanvangstijden WK2014 zijn bekend, een enkele keer nachtwerk. Dan begint het duel om 02:00. En alleen tijdens de groepsfase, tijdens de knockoutfase is het de tijden 17u en 21u.
WKfinale is op 13 juli 2014 20.00 NLtijdKan je het vast in de agenda opschrijven.
Finale is in Rio De Jeneiro. Openingswedstrijd is in Sao Paulo.
Gunstig!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:50 schreef borisz het volgende:
Aanvangstijden WK2014 zijn bekend, een enkele keer nachtwerk. Dan begint het duel om 02:00. En alleen tijdens de groepsfase, tijdens de knockoutfase is het de tijden 17u en 21u.
WKfinale is op 13 juli 2014 20.00 NLtijdKan je het vast in de agenda opschrijven.
Finale is in Rio De Jeneiro. Openingswedstrijd is in Sao Paulo.
Ik zie idd maar één keer twee uur 's nachtsquote:
Zijn alleen de mogelijke aanvangstijdenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie idd maar één keer twee uur 's nachts
Kelder?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef borisz het volgende:
Armoe troef daar in Bosch en Duin. Leuk programma dat nieuwe programma van Jort
.
Geeft niks. Ik kom altijd een beetje klaar als ik een slotje zet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:51 schreef tong80 het volgende:
Ik wil mijn excuses aanbieden aan Jojoortje.
Austria Wien - PSV # 2![]()
whehe!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik kom altijd een beetje klaar als ik een slotje zet.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik kom altijd een beetje klaar als ik een slotje zet.
Tel er nog een uurtje bij opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef borisz het volgende:
Alle tijden. (tussenhaakjes de NLtijden)
Opening Match: 17.00 (21:00)
Group Stage matches: 13.00, 16.00, 19.00, 22.00 (17.00, 20.00, 23.00, 02.00)
Round of 16/Quarter-finals: 13.00, 17.00 (17.00, 21.00)
Semi-finals: 17.00 (21.00)
Match for Third Place: 17.00 (21.00)
Final: 16.00 (20.00)
bij Stenders op 3FM nuquote:
Ik heb de Playboy nogquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:36 schreef Ole het volgende:
Tong! net een 18 jarige Viola op ned1 . Ze was ooit echt knap
Ben niet helemaal op de hoogte van de situatie, maar iig:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:45 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag een prettige brief gehad.
Ik ben uitgenodigd voor een gesprek bij de sociale werkplaatsvoorziening om te kijken naar de mogelijkheden en de huidige situatie. Het balletje begint te rollen![]()
Kan nog lang duren natuurlijk, maar dit is in ieder geval weer een stap vooruit.
Het is een stap richting een betaalde baan. Ik weet niet of je bekend bent met het fenomeen SOciale werkplaatsvoorziening, Maar dat zijn werkplaatsen voor mensen die in grote mate arbeidsgehandicapt zijn. Helaas val ik dus ook onder die doelgroep.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben niet helemaal op de hoogte van de situatie, maar iig:
Succes Bosquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is een stap richting een betaalde baan. Ik weet niet of je bekend bent met het fenomeen SOciale werkplaatsvoorziening, Maar dat zijn werkplaatsen voor mensen die in grote mate arbeidsgehandicapt zijn. Helaas val ik dus ook onder die doelgroep.
Maar de bedoeling is dus dat ik geplaatst word binnen of via de socialewerkvoorziening organisatie op een vacature voor aangepast werk. Het kan varieren van plantsoendienst of gewoon wat licht administratief werk. Ik hoop voor het laatste in aanmerking te komen gezien mijn MEAO-diploma.
Ah zo! Ja ik ben er bekend meequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is een stap richting een betaalde baan. Ik weet niet of je bekend bent met het fenomeen SOciale werkplaatsvoorziening, Maar dat zijn werkplaatsen voor mensen die in grote mate arbeidsgehandicapt zijn. Helaas val ik dus ook onder die doelgroep.
Maar de bedoeling is dus dat ik geplaatst word binnen of via de socialewerkvoorziening organisatie op een vacature voor aangepast werk. Het kan varieren van plantsoendienst of gewoon wat licht administratief werk. Ik hoop voor het laatste in aanmerking te komen gezien mijn MEAO-diploma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |