Staat Ivoorkust gewoon tussen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef borisz het volgende:
Africa cup line-up krijgt zijn vorm
A Mali 2010
B Guinea 2008
C Zambia 2010
D
E Senegal 2008
F Burkina Faso 2010
G Niger Debut
H Ivoorkust 2010
I Ghana 2010
J Angola 2010
K Botswana Debut
K Tunesie 2010
Runner up Libie 2006
Runner up
Gastland Gabon 2010
Gastland Equatoriaal Guinea Debut
Bij D zijn nog alle opties open. Marokko of Centraal Afrikaanse Republiek zijn de beste opties. Tanzania en Algerije zouden zich ook nog kunnen plaatsen als dat zo mogen zijn.
En op de overige beste Runner Up positie staat voorlopig Sudan. Maar daar zouden de hierboven genoemde landen ook nog op terecht kunnen komen.
Als ik het goed begrepen heb omdat het WK pas op het laatste moment doorging.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja meen ik, Groepsfase sowieso geen beelden. Hoe het daarna is geen idee. Hoe dat zit geen idee. Dione riep dat gister ook al bij LdL.
Die zijn op dit moment dus blijkbaar beterquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, Zonder Kameroen, Nigeria.
Maar met van die shitlanden
Of de geselecteerden zijn lui. Misschien omkoping van de Boeck.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die zijn op dit moment dus blijkbaar beter
Dat is goed mogelijk ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb omdat het WK pas op het laatste moment doorging.
vanwege de gesprekken tussen de wereldbond en de MLB die weer op niets uitliepen, toen moest er alsnog een WK komen. Daarom heeft NEderland ook een ploeg gestuurd met veel minder begeleiding. Met een WK was in de begroting geen rekening gehouden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef borisz het volgende:
Kameroen kwam tekort in de groep met Senegal. Guinee pakte vier punten van Nigeria.
Voor alle uitslagen http://en.wikipedia.org/w(...)ations_qualification
[..]
Dat is goed mogelijk ja.
21=5 km, ja logischquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
Ook Aad de Mos liep mee in Eindhoven (wel de halve vermoed ik)
Oh de 5 km kan natuurlijk ook. Zapte er toevallig langs, hoorde niet welke afstand..quote:
Halve marathon = 21km. Die =5 is gewoon als in de beroemde AAd de Mos perscoquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh de 5 km kan natuurlijk ook. Zapte er toevallig langs, hoorde niet welke afstand..
Of bedoel je dat niet?
Ohw. Gecondoleerd. Plotseling?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef Againzender het volgende:
net het bericht van mn vader gekregen dat onze werknemer Ben die al sinds het begin van het bedrijf in dienst is is overleden.... ben opgegroeid met hem, was als een oom voor mij..
rust zacht, ome Ben...
quote:
Sterkte AZ, je krijgt het wel te verduren te laatste tijd zegquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef Againzender het volgende:
net het bericht van mn vader gekregen dat onze werknemer Ben die al sinds het begin van het bedrijf in dienst is is overleden.... ben opgegroeid met hem, was als een oom voor mij..
rust zacht, ome Ben...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef Againzender het volgende:
rust zacht, ome Ben...
hij was ziek, verkeerde diagsnose bleek uiteindelijk. nieuwe behandeling, maar misschien was ziijn lichaam al teveel verzwakt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |