Staat Ivoorkust gewoon tussen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef borisz het volgende:
Africa cup line-up krijgt zijn vorm
A Mali 2010
B Guinea 2008
C Zambia 2010
D
E Senegal 2008
F Burkina Faso 2010
G Niger Debut
H Ivoorkust 2010
I Ghana 2010
J Angola 2010
K Botswana Debut
K Tunesie 2010
Runner up Libie 2006
Runner up
Gastland Gabon 2010
Gastland Equatoriaal Guinea Debut
Bij D zijn nog alle opties open. Marokko of Centraal Afrikaanse Republiek zijn de beste opties. Tanzania en Algerije zouden zich ook nog kunnen plaatsen als dat zo mogen zijn.
En op de overige beste Runner Up positie staat voorlopig Sudan. Maar daar zouden de hierboven genoemde landen ook nog op terecht kunnen komen.
Als ik het goed begrepen heb omdat het WK pas op het laatste moment doorging.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja meen ik, Groepsfase sowieso geen beelden. Hoe het daarna is geen idee. Hoe dat zit geen idee. Dione riep dat gister ook al bij LdL.
Die zijn op dit moment dus blijkbaar beterquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, Zonder Kameroen, Nigeria.
Maar met van die shitlanden
Of de geselecteerden zijn lui. Misschien omkoping van de Boeck.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die zijn op dit moment dus blijkbaar beter
Dat is goed mogelijk ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb omdat het WK pas op het laatste moment doorging.
vanwege de gesprekken tussen de wereldbond en de MLB die weer op niets uitliepen, toen moest er alsnog een WK komen. Daarom heeft NEderland ook een ploeg gestuurd met veel minder begeleiding. Met een WK was in de begroting geen rekening gehouden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef borisz het volgende:
Kameroen kwam tekort in de groep met Senegal. Guinee pakte vier punten van Nigeria.
Voor alle uitslagen http://en.wikipedia.org/w(...)ations_qualification
[..]
Dat is goed mogelijk ja.
21=5 km, ja logischquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
Ook Aad de Mos liep mee in Eindhoven (wel de halve vermoed ik)
Oh de 5 km kan natuurlijk ook. Zapte er toevallig langs, hoorde niet welke afstand..quote:
Halve marathon = 21km. Die =5 is gewoon als in de beroemde AAd de Mos perscoquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh de 5 km kan natuurlijk ook. Zapte er toevallig langs, hoorde niet welke afstand..
Of bedoel je dat niet?
Ohw. Gecondoleerd. Plotseling?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef Againzender het volgende:
net het bericht van mn vader gekregen dat onze werknemer Ben die al sinds het begin van het bedrijf in dienst is is overleden.... ben opgegroeid met hem, was als een oom voor mij..
rust zacht, ome Ben...
quote:
Sterkte AZ, je krijgt het wel te verduren te laatste tijd zegquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef Againzender het volgende:
net het bericht van mn vader gekregen dat onze werknemer Ben die al sinds het begin van het bedrijf in dienst is is overleden.... ben opgegroeid met hem, was als een oom voor mij..
rust zacht, ome Ben...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef Againzender het volgende:
rust zacht, ome Ben...
hij was ziek, verkeerde diagsnose bleek uiteindelijk. nieuwe behandeling, maar misschien was ziijn lichaam al teveel verzwakt...quote:
Dat commentaar vanaf 1.03.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:32 schreef borisz het volgende:
Aangezien het Dartseizoen nu wel weer gaat beginnen. Dit filmpje. 9 darter tijdens de WGP gister. Dubbel in Dubbel uit
. Voor het eerst een 9 darter op tv op deze manier gegooid.
Nooit naar gekeken. De naam zegt5 me niks. Mischien het plaatje wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef rubbereend het volgende:
Ja kan niet anders dan dat je die kent
Die ken ik welquote:
dat moet je ook, al is dat altijd zo'n dooddoener.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef Againzender het volgende:
Zoals een goede collega vanochtend naar mij riep : "'Volhouwe pik!!'
Heeft hij wel gelijk in.
wowquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef Againzender het volgende:
Vanmorgen met onze vrij nieuwe manager het even er over gehad dat ik waarschijnlijk een dag kwijt ben deze week omdat een vriend is overleden. Begreep hij wel, met zijn functie heeft hij nu zo'n 5 keer de dood van een collega moeten aankondigen, bij zijn vorige werkgevers, maar wat hij eng vindt is dat de jongste 37 was en de oudste 42....
deze gast is een ras Amsterdammer en heeft thuis al anderhalf jaar flinke problemen. Maar die jongen kijkt me in mijn ogen, en dan zegt hij dat. Kenelijk zie ik er toch een beetje uitquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moet je ook, al is dat altijd zo'n dooddoener.
Tis ook niet gek, alles wat je allemaal maar over je heen krijgt gaat toch een beetje aan je vreten en jij bent ook maar een mensquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
deze gast is een ras Amsterdammer en heeft thuis al anderhalf jaar flinke problemen. Maar die jongen kijkt me in mijn ogen, en dan zegt hij dat. Kenelijk zie ik er toch een beetje uit
ik zeg het daarom ook hier, en vanochtend ook tegen mijn manager. ik moet het even van mij af praten. Maar gisteravond zat ik echt te janken, iemand die ik van jongs af aan als vriend ken..quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tis ook niet gek, alles wat je allemaal maar over je heen krijgt gaat toch een beetje aan je vreten en jij bent ook maar een mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |