quote:Vriendin Urby Emanuelson ontroostbaar
door Colette Boegman en WIlma Nanninga
AMSTERDAM - Urby Emanuelson heeft zijn gezin op straat gezet. De 25-jarige voetballer van AC Milan, die sinds zesenhalf jaar een relatie heeft met Vanity, de moeder van zijn twee kindjes Nashaira (4) en Jayciël (5 maanden) , heeft afgelopen week per telefoon vanuit Milaan laten weten dat hij geen zin meer heeft in hun relatie. Vanity is ten einde raad. Totaal overstuur zegt ze: „Hij kan ons toch niet zomaar in de steek laten?”
De vriendin van de voormalige Ajacied, die in januari Urby voor zijn carrière naar Milaan volgde, is verscheurd van verdriet. Wanneer zij probeert haar verhaal te doen, barst zij regelmatig in snikken uit. Vandaar dat haar levenscoach Patty Harpenau zo nu en dan het woord voor haar doet. Vanity legt verslagen uit dat ze er echt niets van begrijpt: „Dit kan hij ons toch niet aandoen? Nashaira wil naar papa toe”.
Vanity logeerde met de kinderen bij haar moeder in Nederland toen Urby ineens belde. „Hij zei dat hij onze relatie wil verbreken en dat hij niet wil dat ik terug naar huis kwam, in Milaan.” De vriendin van de topvoetballer slikt: „Hij vertelde niet waarom. Het was een heel kort en koel gesprek.”
Na het vreselijke bericht wilde Vanity naar hun Nederlandse woning in Hoofddorp gaan, om daar wat spullen voor hun zoontje Jayciël te halen. Patty neemt het woord: „Toen zij daar aankwam, bleek de moeder van Urby alle sloten te hebben laten vervangen. Daar stond ze met de kinderen op straat. Ze kon haar eigen huis niet eens in en had geen melk voor de baby.”
En dat was niet de enige nare verrassing voor Vanity: „Alle rekeningen waren geblokkeerd. Vanity kon geen geld opnemen en dus geen boodschappen doen voor haar kindjes”, vertelt Patty.
Dat doet meneer afrojack beter, die zet zn zwangere amanda gewoon in een appartementje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:06 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een lul zeg die Urby.
Kijk dat je je wijf verlaat is een ding. Maar zorg godverdomme wel voor je eigen kinderen, eikel.
Zou kunnen, maar hebben de kinderen daar wat mee te maken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:25 schreef Bisamrat het volgende:
Eén van de weinige keren dat ik hoop dat ze die voetballer helemaal uitknijpt, tot de laatste cent. Maar zoals andere als zeggen, zal er nog een andere kant van het verhaal zijn, misschien is ze wel vreemd gegaan ofzo.
Dit + dat dat wijf waarschijnlijk iets smerigs heeft gedaan tegenover Emanuelson.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:12 schreef Caland het volgende:
Het verhaal zal wel her en der wat aangedikt zijn.
Dingen als 'had geen melk voor de baby' en kon 'geen boodschappen doen voor haar kindjes' zijn uiteraard gelogen.
Ah, dit scheelt mij weer ctrl-c/ctrl-v werk.quote:
Je bedoelt die vrouw. Lekker de boel via de media spelen. Er zal wel meer aan de hand zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:06 schreef Stokstaart het volgende:
Wat een lul zeg die Urby.
Kijk dat je je wijf verlaat is een ding. Maar zorg godverdomme wel voor je eigen kinderen, eikel.
En WTF is een 'levenscoach'.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef roos85 het volgende:
Vriendin Urby Emanuelson ontroostbaar
door Colette Boegman en WIlma Nanninga
AMSTERDAM - Urby Emanuelson heeft zijn gezin op straat gezet. De 25-jarige voetballer van AC Milan, die sinds zesenhalf jaar een relatie heeft met Vanity, de moeder van zijn twee kindjes Nashaira (4) en Jayciël (5 maanden) , heeft afgelopen week per telefoon vanuit Milaan laten weten dat hij geen zin meer heeft in hun relatie. Vanity is ten einde raad. Totaal overstuur zegt ze: „Hij kan ons toch niet zomaar in de steek laten?”
De vriendin van de voormalige Ajacied, die in januari Urby voor zijn carrière naar Milaan volgde, is verscheurd van verdriet. Wanneer zij probeert haar verhaal te doen, barst zij regelmatig in snikken uit. Vandaar dat haar levenscoach Patty Harpenau zo nu en dan het woord voor haar doet. Vanity legt verslagen uit dat ze er echt niets van begrijpt: „Dit kan hij ons toch niet aandoen? Nashaira wil naar papa toe”.
Vanity logeerde met de kinderen bij haar moeder in Nederland toen Urby ineens belde. „Hij zei dat hij onze relatie wil verbreken en dat hij niet wil dat ik terug naar huis kwam, in Milaan.” De vriendin van de topvoetballer slikt: „Hij vertelde niet waarom. Het was een heel kort en koel gesprek.”
Na het vreselijke bericht wilde Vanity naar hun Nederlandse woning in Hoofddorp gaan, om daar wat spullen voor hun zoontje Jayciël te halen. Patty neemt het woord: „Toen zij daar aankwam, bleek de moeder van Urby alle sloten te hebben laten vervangen. Daar stond ze met de kinderen op straat. Ze kon haar eigen huis niet eens in en had geen melk voor de baby.”
En dat was niet de enige nare verrassing voor Vanity: „Alle rekeningen waren geblokkeerd. Vanity kon geen geld opnemen en dus geen boodschappen doen voor haar kindjes”, vertelt Patty.
Iemand die je op straat in Italië zomaar helpt blijkbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
Levenscoach? wat is dat in vredesnaam?
Ja, zo'n levenscoach wordt je gratis aangeboden door de overheid als je je kinderen namen geeft als Jayciël en Nashaira.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
Neemt zo iemand beslissingen over je leven als jezelf te dom bent om te schijten?
Patty Harpenau is voormalig kunstenaar en nu coach.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zo'n levenscoach wordt je gratis aangeboden door de overheid als je je kinderen namen geeft als Jayciël en Nashaira.
Ik denk dat Urby best voor z'n koter wil zorgen, maar vrouwen schijnen in dit land het alleenrecht op kinderen te hebben na een breuk. Het lijkt in ieder geval gewoonte te worden om vaders ermee te chanteren en daar kan niet hard genoeg tegen worden opgetreden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:10 schreef ShaoliN het volgende:
Redelijk directe manier om van de hoer af te komen. Maargoed, wat hierboven al gezegd is. Je moet wel voor je kindjes zorgen Furby.
Vandaar dat het mij zeer sterk lijkt dat zij de slachtoffer is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Patty Harpenau is voormalig kunstenaar en nu coach.
Raar verhaal dit. Je zet je vrouw en kinderen niet zomaar buiten de deur. Maar..
levenscoach![]()
zomaar bellen![]()
sloten van woning in Hoofddorp vervangen door schoonmoeder
wanneer heeft schoonmoe dat dan gedaan![]()
waarom ging ze niet direct naar haar eigen huis![]()
dit alles volledig onverwacht![]()
Ik vind het een heel raar verhaal.
Dat begrijp ik dus ook niet goed, je bent jong, rijk en beroemd. En dan ga je je vastleggen op 1 smaak ijs. Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Tja.. Dat komt er nou van als kinderen van 20-21 kinderen gaan maken. Snap niet dat al die voetballers zo jong kinderen nemen.. Wachten op problemen is dat.
Coach voor ontevreden mensen dus, die zich geen raad meer weten met hun leven uit pure verveling.quote:Een levenscoach kan een verhelderende kijk geven op de overtuigingen van waaruit een cliënt leeft en inzicht geven in de onderliggende patronen van het denken en gedrag van de cliënt. Ook kan een levenscoach houvast bieden bij het (her)vinden van een levensdoel en de cliënt begeleiden in het maken van de juiste keuzes.
Er is een toenemende vraag naar coaching inzake levensvragen. Veel mensen hebben het gevoel dat hun leven niet loopt zoals ze graag zouden willen. Het is ongrijpbaar. Ze missen iets in hun leven, maar weten vaak niet wat. Een levenscoach of life coach biedt hulp middels counseling! Een levenscoach zorgt ervoor dat deze zoekende mensen niet meer terugvallen in hetzelfde gedrag en patronen.
Omdat ze in Milaan woonde en nu bij haar voor ze naar haar eigen huis ging bij haar moeder ging logeren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Patty Harpenau is voormalig kunstenaar en nu coach.
Raar verhaal dit. Je zet je vrouw en kinderen niet zomaar buiten de deur. Maar..
levenscoach![]()
zomaar bellen![]()
sloten van woning in Hoofddorp vervangen door schoonmoeder
wanneer heeft schoonmoe dat dan gedaan![]()
waarom ging ze niet direct naar haar eigen huis![]()
dit alles volledig onverwacht![]()
Ik vind het een heel raar verhaal.
Ah, we hebben hier te maken met zo een Anita die al die pauperblaadjes serieus neemt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:06 schreef hexje het volgende:
Je vriendin dumpen is 1 maar zorg ervoor dat ze in iedergeval dat ze fatsoenlijk voor je kinderen kan zorgen.
Ja ik ik ben ook de eerste en enige die dat zei. Moeilijk hè iets meer lezen dan de laatste reactie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier te maken met zo een Anita die al die pauperblaadjes serieus neemt.
Lekker boeiend dat je niet de enige bent. Ik constateer het alleen maar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja ik ik ben ook de eerste en enige die dat zei. Moeilijk hè iets meer lezen dan de laatste reactie.
Yup! Heeft ze ook niet een boek geschreven?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:26 schreef Copycat het volgende:
Vreemd verhaal.
En die Harpenau, dat was toch die vrouw waar de man van Tineke Verburg mee vreemdging? Waarna Verburg alle knopen van zijn overhemden verwijderde onder het motto"Als ze zo goed kan naaien, dan naait ze dit ook wel."
Goeie levenscoach.
Nee, Vanity is boos....quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2011/10_oktober/entertainment/urby_emanuelson_ex-vriendin_patty_harpenau.xml
Nu is Urby boos op haar levenscoach
Hierquote:Ex Urby Emanuelson boos op Patty Harpenau
Een relatiebreuk is meestal een privékwestie, maar niet voor de ex van voetballer Urby Emanuelson. Ze schrok zich rot toen ze vanochtend de krant opensloeg.
Voetballer Urby Emanuelson en zijn ex-vriendin Vanity hebben na zesenhalf jaar een punt gezet achter hun relatie. Het nieuws over de breuk stond vanmorgen in koeienletters in de Telegraaf. En dat was even slikken voor Vanity, die zondag haar verhaal deed aan lifecoach Patty Harpenau.
Patty Harpenau kreeg afgelopen weekend bezoek van Vanity, de vriendin van AC-Milan voetballer Urby Emanuelson. Ze stort haar hart uit over hun break-up, waar de Telegraaf vandaag tot haar schrik mee uitpakt. Vanity baalt en wijst nu met haar vinger naar Patty. "Zij heeft mij misleid", vertelt Vanity maandag in RTL Boulevard. "Ze is naar de krant gestapt en daar heeft ze mijn verhaal gedaan."
Volgens Patty Harpenau ligt dat toch anders. "Zij heeft gewoon een interview gegeven", zegt Patty tegen RTL Boulevard. "Kijk, dat ze achteraf bang is geworden of dat er iets gebeurd is…"
Maar volgens Vanity hebben Patty en de Telegraaf alles verdraaid. "Ik heb helemaal geen interview gegeven, ik heb alleen mijn verhaal aan Patty in vertrouwen verteld en zij heeft dit doorgekletst aan de krant."
Patty zegt dat dit niet de bedoeling geweest. "Dat blijkt ook uit het feit dat zij met mij naast zich dat gesprek heeft gevoerd met de Telegraaf. Ik bedoel, ze is niet vier jaar oud, ze is een volwassen vrouw die vragen heeft beantwoord."
Vanity wil na alle commotie en het verdriet over de breuk tussen haar en Urby vooral rust. "Voor de kinderen en voor mijzelf."
Oh ja, je hebt gelijk, die namen ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Vanity is boos....
Dan het artikel gewoon maar even plaatsen, dat scheelt klikken.
[..]
Hier
dat!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:59 schreef Leandra het volgende:
Dat Patty Harpenau niet deugt is niets nieuws, maar dat iemand haar hart bij Patty uitstort, Patty zichzelf nota bene de levenscoach (![]()
![]()
) van die persoon noemt, maar vervolgens wel zegt dat Vanity een interview gegeven heeft dan klopt er ergens iets niet.
Ik begreep dat die Vanity via via bij Patty uitgekomen is? Psja, wat doe je.. Met je twee kleine kinderen logeren bij oma, en je man belt plompverloren met het bericht "kom maar niet meer terug".quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:59 schreef Leandra het volgende:
Dat Patty Harpenau niet deugt is niets nieuws, maar dat iemand haar hart bij Patty uitstort, Patty zichzelf nota bene de levenscoach (![]()
![]()
) van die persoon noemt, maar vervolgens wel zegt dat Vanity een interview gegeven heeft dan klopt er ergens iets niet.
Vragen die personen daar geld voor dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 04:09 schreef BlaZ het volgende:
Wel geld voor een levenscoach maar geen geld voor boodschappen voor de kinderen
ja natuurlijk, niet te weinigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vragen die personen daar geld voor dan?
Dat kun je toch zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:29 schreef Caland het volgende:
Lijkt me sterk dat Vanity een zus heeft die Betty heet.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is Vanity niet, maar haar zus Betty.
quote:
En dat weet je omdat je erbij was ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:12 schreef Caland het volgende:
Het verhaal zal wel her en der wat aangedikt zijn.
Dingen als 'had geen melk voor de baby' en kon 'geen boodschappen doen voor haar kindjes' zijn uiteraard gelogen.
Ja, stond godverdomme achter dat wicht in de rij bij de kassa.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
En dat weet je omdat je erbij was ?
oh nee okay dan is het goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, stond godverdomme achter dat wicht in de rij bij de kassa.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef ShaoliN het volgende:
Misschien is Berlusconi wel over dr heen gecrosst.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is Vanity niet, maar haar zus Betty.
Maar het toch nodig vinden 'iets" te roepen?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
Waarom wordt dit kuttopic steeds gekickt
Oja, 'stop volgen'
Goed idee!quote:Op donderdag 10 november 2011 00:32 schreef Eg_Wel het volgende:
Is het niet eens tijd voor een Patty Hapernau topic? Wat deed die eigenlijk ooit?
Presenteerde die niet ooit eens een programma oid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |