abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103179890
quote:
Vriendin Urby Emanuelson ontroostbaar

door Colette Boegman en WIlma Nanninga
AMSTERDAM - Urby Emanuelson heeft zijn gezin op straat gezet. De 25-jarige voetballer van AC Milan, die sinds zesenhalf jaar een relatie heeft met Vanity, de moeder van zijn twee kindjes Nashaira (4) en Jayciël (5 maanden) , heeft afgelopen week per telefoon vanuit Milaan laten weten dat hij geen zin meer heeft in hun relatie. Vanity is ten einde raad. Totaal overstuur zegt ze: „Hij kan ons toch niet zomaar in de steek laten?”

De vriendin van de voormalige Ajacied, die in januari Urby voor zijn carrière naar Milaan volgde, is verscheurd van verdriet. Wanneer zij probeert haar verhaal te doen, barst zij regelmatig in snikken uit. Vandaar dat haar levenscoach Patty Harpenau zo nu en dan het woord voor haar doet. Vanity legt verslagen uit dat ze er echt niets van begrijpt: „Dit kan hij ons toch niet aandoen? Nashaira wil naar papa toe”.
Vanity logeerde met de kinderen bij haar moeder in Nederland toen Urby ineens belde. „Hij zei dat hij onze relatie wil verbreken en dat hij niet wil dat ik terug naar huis kwam, in Milaan.” De vriendin van de topvoetballer slikt: „Hij vertelde niet waarom. Het was een heel kort en koel gesprek.”
Na het vreselijke bericht wilde Vanity naar hun Nederlandse woning in Hoofddorp gaan, om daar wat spullen voor hun zoontje Jayciël te halen. Patty neemt het woord: „Toen zij daar aankwam, bleek de moeder van Urby alle sloten te hebben laten vervangen. Daar stond ze met de kinderen op straat. Ze kon haar eigen huis niet eens in en had geen melk voor de baby.”
En dat was niet de enige nare verrassing voor Vanity: „Alle rekeningen waren geblokkeerd. Vanity kon geen geld opnemen en dus geen boodschappen doen voor haar kindjes”, vertelt Patty.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_103179931
Wat een lul zeg die Urby.
Kijk dat je je wijf verlaat is een ding. Maar zorg godverdomme wel voor je eigen kinderen, eikel.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:10:12 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103180031
Ja en weer 1 kant van 't verhaal gehoord. Zou de andere kant van het verhaal wel willen horen...

Alhoewel; het staat niet voor niets in SHO en niet in NWS
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103180062
Tja de naam zegt het al "Emanuelson".
  PR/Manusje van alles maandag 17 oktober 2011 @ 10:11:37 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_103180076
quote:
18s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:06 schreef Stokstaart het volgende:
Kijk dat je je wijf verlaat is een ding. Maar zorg godverdomme wel voor je eigen kinderen, eikel.
Dat doet meneer afrojack beter, die zet zn zwangere amanda gewoon in een appartementje. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_103180257
Geen reden en hij geeft d'r geen financiële steun. Wtf neger :r Zwijn
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:25:21 #7
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_103180462
Eén van de weinige keren dat ik hoop dat ze die voetballer helemaal uitknijpt, tot de laatste cent. Maar zoals andere als zeggen, zal er nog een andere kant van het verhaal zijn, misschien is ze wel vreemd gegaan ofzo.
pi_103180526
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:25 schreef Bisamrat het volgende:
Eén van de weinige keren dat ik hoop dat ze die voetballer helemaal uitknijpt, tot de laatste cent. Maar zoals andere als zeggen, zal er nog een andere kant van het verhaal zijn, misschien is ze wel vreemd gegaan ofzo.
Zou kunnen, maar hebben de kinderen daar wat mee te maken?
pi_103181606
Vanity
Jayciël
Nashaira
Urby

:') :') :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:10:09 #10
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_103181813
Redelijk directe manier om van de hoer af te komen. Maargoed, wat hierboven al gezegd is. Je moet wel voor je kindjes zorgen Furby.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:12:44 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103181907
Het verhaal zal wel her en der wat aangedikt zijn.

Dingen als 'had geen melk voor de baby' en kon 'geen boodschappen doen voor haar kindjes' zijn uiteraard gelogen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:13:52 #12
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103181947
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:12 schreef Caland het volgende:

Dingen als 'had geen melk voor de baby' en kon 'geen boodschappen doen voor haar kindjes' zijn uiteraard gelogen.
Dit + dat dat wijf waarschijnlijk iets smerigs heeft gedaan tegenover Emanuelson.
Feyenoord Rotterdam
pi_103181959
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef Caland het volgende:
Vanity
Jayciël
Nashaira
Urby

:') :') :')
Ah, dit scheelt mij weer ctrl-c/ctrl-v werk.
Die namen inderdaad :').
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_103181992
Levenscoach? wat is dat in vredesnaam?

Neemt zo iemand beslissingen over je leven als jezelf te dom bent om te schijten?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_103182015
quote:
18s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:06 schreef Stokstaart het volgende:
Je bedoelt die vrouw. Lekker de boel via de media spelen. Er zal wel meer aan de hand zijn.

quote:
11s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef roos85 het volgende:
Vriendin Urby Emanuelson ontroostbaar

door Colette Boegman en WIlma Nanninga
AMSTERDAM - Urby Emanuelson heeft zijn gezin op straat gezet. De 25-jarige voetballer van AC Milan, die sinds zesenhalf jaar een relatie heeft met Vanity, de moeder van zijn twee kindjes Nashaira (4) en Jayciël (5 maanden) , heeft afgelopen week per telefoon vanuit Milaan laten weten dat hij geen zin meer heeft in hun relatie. Vanity is ten einde raad. Totaal overstuur zegt ze: „Hij kan ons toch niet zomaar in de steek laten?”

De vriendin van de voormalige Ajacied, die in januari Urby voor zijn carrière naar Milaan volgde, is verscheurd van verdriet. Wanneer zij probeert haar verhaal te doen, barst zij regelmatig in snikken uit. Vandaar dat haar levenscoach Patty Harpenau zo nu en dan het woord voor haar doet. Vanity legt verslagen uit dat ze er echt niets van begrijpt: „Dit kan hij ons toch niet aandoen? Nashaira wil naar papa toe”.
Vanity logeerde met de kinderen bij haar moeder in Nederland toen Urby ineens belde. „Hij zei dat hij onze relatie wil verbreken en dat hij niet wil dat ik terug naar huis kwam, in Milaan.” De vriendin van de topvoetballer slikt: „Hij vertelde niet waarom. Het was een heel kort en koel gesprek.”
Na het vreselijke bericht wilde Vanity naar hun Nederlandse woning in Hoofddorp gaan, om daar wat spullen voor hun zoontje Jayciël te halen. Patty neemt het woord: „Toen zij daar aankwam, bleek de moeder van Urby alle sloten te hebben laten vervangen. Daar stond ze met de kinderen op straat. Ze kon haar eigen huis niet eens in en had geen melk voor de baby.”
En dat was niet de enige nare verrassing voor Vanity: „Alle rekeningen waren geblokkeerd. Vanity kon geen geld opnemen en dus geen boodschappen doen voor haar kindjes”, vertelt Patty.
En WTF is een 'levenscoach'. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2011 11:16:22 ]
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:15:56 #16
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103182018
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
Levenscoach? wat is dat in vredesnaam?
Iemand die je op straat in Italië zomaar helpt blijkbaar.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:17:05 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103182057
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
Neemt zo iemand beslissingen over je leven als jezelf te dom bent om te schijten?
Ja, zo'n levenscoach wordt je gratis aangeboden door de overheid als je je kinderen namen geeft als Jayciël en Nashaira.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103182146
Tja.. Dat komt er nou van als kinderen van 20-21 kinderen gaan maken. Snap niet dat al die voetballers zo jong kinderen nemen.. Wachten op problemen is dat.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:20:12 #19
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_103182165
Misschien is Berlusconi wel over dr heen gecrosst.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:20:16 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103182167
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, zo'n levenscoach wordt je gratis aangeboden door de overheid als je je kinderen namen geeft als Jayciël en Nashaira.
Patty Harpenau is voormalig kunstenaar en nu coach.
Raar verhaal dit. Je zet je vrouw en kinderen niet zomaar buiten de deur. Maar..
levenscoach :?
zomaar bellen :?
sloten van woning in Hoofddorp vervangen door schoonmoeder :?
wanneer heeft schoonmoe dat dan gedaan :?
waarom ging ze niet direct naar haar eigen huis :?
dit alles volledig onverwacht :?

Ik vind het een heel raar verhaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103182287
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:10 schreef ShaoliN het volgende:
Redelijk directe manier om van de hoer af te komen. Maargoed, wat hierboven al gezegd is. Je moet wel voor je kindjes zorgen Furby.
Ik denk dat Urby best voor z'n koter wil zorgen, maar vrouwen schijnen in dit land het alleenrecht op kinderen te hebben na een breuk. Het lijkt in ieder geval gewoonte te worden om vaders ermee te chanteren en daar kan niet hard genoeg tegen worden opgetreden. :r

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2011 11:25:05 ]
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:26:09 #22
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103182352
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Raar verhaal dit. Je zet je vrouw en kinderen niet zomaar buiten de deur. Maar..

Vandaar dat het mij zeer sterk lijkt dat zij de slachtoffer is.
Feyenoord Rotterdam
pi_103183453
quote:
15s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Tja.. Dat komt er nou van als kinderen van 20-21 kinderen gaan maken. Snap niet dat al die voetballers zo jong kinderen nemen.. Wachten op problemen is dat.
Dat begrijp ik dus ook niet goed, je bent jong, rijk en beroemd. En dan ga je je vastleggen op 1 smaak ijs. Leef je uit zou ik zeggen.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_103183750
Ik wil ook een levenscoach.
Dit, dus.
pi_103183808
Geen melk voor de baby maar gelukkig wel een levenscoach!
pi_103184123
"Haar levenscoach"

:r
Noot noot.
pi_103186251
verdikkeme, er zijn zelfs opleidingen voor:

http://www.sonneveltopleidingen.nl/opleidingen/levenscoach

quote:
Een levenscoach kan een verhelderende kijk geven op de overtuigingen van waaruit een cliënt leeft en inzicht geven in de onderliggende patronen van het denken en gedrag van de cliënt. Ook kan een levenscoach houvast bieden bij het (her)vinden van een levensdoel en de cliënt begeleiden in het maken van de juiste keuzes.

Er is een toenemende vraag naar coaching inzake levensvragen. Veel mensen hebben het gevoel dat hun leven niet loopt zoals ze graag zouden willen. Het is ongrijpbaar. Ze missen iets in hun leven, maar weten vaak niet wat. Een levenscoach of life coach biedt hulp middels counseling! Een levenscoach zorgt ervoor dat deze zoekende mensen niet meer terugvallen in hetzelfde gedrag en patronen.
Coach voor ontevreden mensen dus, die zich geen raad meer weten met hun leven uit pure verveling.
En dat op je 25ste, triest.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:06:36 #28
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_103186701
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Omdat ze in Milaan woonde en nu bij haar voor ze naar haar eigen huis ging bij haar moeder ging logeren.

Je vriendin dumpen is 1 maar zorg ervoor dat ze in iedergeval dat ze fatsoenlijk voor je kinderen kan zorgen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:08:46 #29
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103186803
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:06 schreef hexje het volgende:
Je vriendin dumpen is 1 maar zorg ervoor dat ze in iedergeval dat ze fatsoenlijk voor je kinderen kan zorgen.
Ah, we hebben hier te maken met zo een Anita die al die pauperblaadjes serieus neemt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:16:01 #30
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_103187109
quote:
17s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Ah, we hebben hier te maken met zo een Anita die al die pauperblaadjes serieus neemt.
Ja ik ik ben ook de eerste en enige die dat zei. Moeilijk hè iets meer lezen dan de laatste reactie.
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:26:54 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_103187537
Vreemd verhaal.
En die Harpenau, dat was toch die vrouw waar de man van Tineke Verburg mee vreemdging? Waarna Verburg alle knopen van zijn overhemden verwijderde onder het motto"Als ze zo goed kan naaien, dan naait ze dit ook wel."

Goeie levenscoach :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:27:39 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103187565
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:16 schreef hexje het volgende:

[..]

Ja ik ik ben ook de eerste en enige die dat zei. Moeilijk hè iets meer lezen dan de laatste reactie.
Lekker boeiend dat je niet de enige bent. Ik constateer het alleen maar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Miss SHO maandag 17 oktober 2011 @ 13:30:01 #33
22592 crew  Ole
pi_103187663
quote:
11s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:26 schreef Copycat het volgende:
Vreemd verhaal.
En die Harpenau, dat was toch die vrouw waar de man van Tineke Verburg mee vreemdging? Waarna Verburg alle knopen van zijn overhemden verwijderde onder het motto"Als ze zo goed kan naaien, dan naait ze dit ook wel."

Goeie levenscoach :+ .
Yup! Heeft ze ook niet een boek geschreven?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:39:39 #34
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_103188083
Ja, een soort slap aftreksel van "The Secret". "The Gift"oid..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_103203070
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2011/10_oktober/entertainment/urby_emanuelson_ex-vriendin_patty_harpenau.xml

Nu is Urby boos op haar levenscoach :o
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:55:32 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103211703
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2011/10_oktober/entertainment/urby_emanuelson_ex-vriendin_patty_harpenau.xml

Nu is Urby boos op haar levenscoach :o
Nee, Vanity is boos....

Dan het artikel gewoon maar even plaatsen, dat scheelt klikken.

quote:
Ex Urby Emanuelson boos op Patty Harpenau

Een relatiebreuk is meestal een privékwestie, maar niet voor de ex van voetballer Urby Emanuelson. Ze schrok zich rot toen ze vanochtend de krant opensloeg.
Voetballer Urby Emanuelson en zijn ex-vriendin Vanity hebben na zesenhalf jaar een punt gezet achter hun relatie. Het nieuws over de breuk stond vanmorgen in koeienletters in de Telegraaf. En dat was even slikken voor Vanity, die zondag haar verhaal deed aan lifecoach Patty Harpenau.

Patty Harpenau kreeg afgelopen weekend bezoek van Vanity, de vriendin van AC-Milan voetballer Urby Emanuelson. Ze stort haar hart uit over hun break-up, waar de Telegraaf vandaag tot haar schrik mee uitpakt. Vanity baalt en wijst nu met haar vinger naar Patty. "Zij heeft mij misleid", vertelt Vanity maandag in RTL Boulevard. "Ze is naar de krant gestapt en daar heeft ze mijn verhaal gedaan."

Volgens Patty Harpenau ligt dat toch anders. "Zij heeft gewoon een interview gegeven", zegt Patty tegen RTL Boulevard. "Kijk, dat ze achteraf bang is geworden of dat er iets gebeurd is…"

Maar volgens Vanity hebben Patty en de Telegraaf alles verdraaid. "Ik heb helemaal geen interview gegeven, ik heb alleen mijn verhaal aan Patty in vertrouwen verteld en zij heeft dit doorgekletst aan de krant."

Patty zegt dat dit niet de bedoeling geweest. "Dat blijkt ook uit het feit dat zij met mij naast zich dat gesprek heeft gevoerd met de Telegraaf. Ik bedoel, ze is niet vier jaar oud, ze is een volwassen vrouw die vragen heeft beantwoord."

Vanity wil na alle commotie en het verdriet over de breuk tussen haar en Urby vooral rust. "Voor de kinderen en voor mijzelf."
Hier
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:59:03 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103211985
Dat Patty Harpenau niet deugt is niets nieuws, maar dat iemand haar hart bij Patty uitstort, Patty zichzelf nota bene de levenscoach ( :') :X _O- ) van die persoon noemt, maar vervolgens wel zegt dat Vanity een interview gegeven heeft dan klopt er ergens iets niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103212247
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, Vanity is boos....
Dan het artikel gewoon maar even plaatsen, dat scheelt klikken.

[..]

Hier
Oh ja, je hebt gelijk, die namen ook :o
pi_103213662
Ah, dus ze heeft helemaal niet zelf de media opgezocht die ex. :W
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 04:09:13 #40
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_103223166
Wel geld voor een levenscoach maar geen geld voor boodschappen voor de kinderen :D
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 oktober 2011 @ 04:17:51 #41
22592 crew  Ole
pi_103223180
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:59 schreef Leandra het volgende:
Dat Patty Harpenau niet deugt is niets nieuws, maar dat iemand haar hart bij Patty uitstort, Patty zichzelf nota bene de levenscoach ( :') :X _O- ) van die persoon noemt, maar vervolgens wel zegt dat Vanity een interview gegeven heeft dan klopt er ergens iets niet.
dat!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:36:03 #42
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_103246334
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:59 schreef Leandra het volgende:
Ik begreep dat die Vanity via via bij Patty uitgekomen is? Psja, wat doe je.. Met je twee kleine kinderen logeren bij oma, en je man belt plompverloren met het bericht "kom maar niet meer terug".
Paniek in de tent? Een vriendin roept "Ik ken wel iemand! Die regelt zulke dingen!"

En dan word je naar Patty gestuurd.... Arm kind :)
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:54:45 #43
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103670256
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 04:09 schreef BlaZ het volgende:
Wel geld voor een levenscoach maar geen geld voor boodschappen voor de kinderen :D
Vragen die personen daar geld voor dan?
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:55:23 #44
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103670281
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Vragen die personen daar geld voor dan?
ja natuurlijk, niet te weinig
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103670385
Bij Patty Harpenau moet de schoorsteen ook roken hè :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:01:38 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_103672908
Levenscoach Patty Harpenau :') .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:02:04 #47
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_103672921
Dit zijn ze trouwens:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:24:52 #48
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103673748
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef SEMTEX het volgende:
Dit zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
Dat is Vanity niet, maar haar zus Betty.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:29:40 #49
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103673946
Lijkt me sterk dat Vanity een zus heeft die Betty heet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103674016
Wat een lelijke baby.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:32:03 #51
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103674047
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:29 schreef Caland het volgende:
Lijkt me sterk dat Vanity een zus heeft die Betty heet.
Dat kun je toch zien.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:32:50 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103674071
Flauw :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103674883
:D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:50:48 #54
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_103681302
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:24 schreef Morendo het volgende:

[..]

quote:
15s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:32 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat kun je toch zien.
pi_103696459
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:12 schreef Caland het volgende:

En dat weet je omdat je erbij was ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103696661
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 01:27 schreef DjinN het volgende:

[..]

En dat weet je omdat je erbij was ?
Ja, stond godverdomme achter dat wicht in de rij bij de kassa.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103696691
quote:
8s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 01:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, stond godverdomme achter dat wicht in de rij bij de kassa.
oh nee okay dan is het goed
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:41:00 #58
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_103696771
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef ShaoliN het volgende:
Misschien is Berlusconi wel over dr heen gecrosst.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_103803022
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:24 schreef Morendo het volgende:

[..]

_O-
pi_103828442
Hoe is het nu uiteindelijk afgelopen met die chick en haar levenscoach? :')
pi_104132904
ik liep toevallig tegen dit topic aan maar bij de zinsnede levenscoach Patty Harpenau moest ik echt heel hard schateren... dat mens is toch knettergek en heeft zelf al meerdere relaties naar de knoppen geholpen (oa die van Tineke Verburg)

Hoe kun je zo'n doos nou vertrouwen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 november 2011 @ 16:02:36 #62
163650 Greys
pi_104164529
Met zo'n levenscoach heb je geen vijanden meer nodig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2011 @ 23:08:08 #63
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_104185301
Op het moment dat je die levenscoach niet meer vertrouwt ben je natuurlijk ver genoeg om het weer op eigen benen te kunnen :Y
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 10 november 2011 @ 00:32:09 #64
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_104188991
Is het niet eens tijd voor een Patty Hapernau topic? Wat deed die eigenlijk ooit?
Presenteerde die niet ooit eens een programma oid?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_104189024
Waarom wordt dit kuttopic steeds gekickt :')

Oja, 'stop volgen'
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 10 november 2011 @ 00:41:46 #66
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_104189267
quote:
13s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
Waarom wordt dit kuttopic steeds gekickt :')

Oja, 'stop volgen'
Maar het toch nodig vinden 'iets" te roepen?
pi_104192158
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:32 schreef Eg_Wel het volgende:
Is het niet eens tijd voor een Patty Hapernau topic? Wat deed die eigenlijk ooit?
Presenteerde die niet ooit eens een programma oid?
Goed idee!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')