abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103179890
quote:
Vriendin Urby Emanuelson ontroostbaar

door Colette Boegman en WIlma Nanninga
AMSTERDAM - Urby Emanuelson heeft zijn gezin op straat gezet. De 25-jarige voetballer van AC Milan, die sinds zesenhalf jaar een relatie heeft met Vanity, de moeder van zijn twee kindjes Nashaira (4) en Jayciël (5 maanden) , heeft afgelopen week per telefoon vanuit Milaan laten weten dat hij geen zin meer heeft in hun relatie. Vanity is ten einde raad. Totaal overstuur zegt ze: „Hij kan ons toch niet zomaar in de steek laten?”

De vriendin van de voormalige Ajacied, die in januari Urby voor zijn carrière naar Milaan volgde, is verscheurd van verdriet. Wanneer zij probeert haar verhaal te doen, barst zij regelmatig in snikken uit. Vandaar dat haar levenscoach Patty Harpenau zo nu en dan het woord voor haar doet. Vanity legt verslagen uit dat ze er echt niets van begrijpt: „Dit kan hij ons toch niet aandoen? Nashaira wil naar papa toe”.
Vanity logeerde met de kinderen bij haar moeder in Nederland toen Urby ineens belde. „Hij zei dat hij onze relatie wil verbreken en dat hij niet wil dat ik terug naar huis kwam, in Milaan.” De vriendin van de topvoetballer slikt: „Hij vertelde niet waarom. Het was een heel kort en koel gesprek.”
Na het vreselijke bericht wilde Vanity naar hun Nederlandse woning in Hoofddorp gaan, om daar wat spullen voor hun zoontje Jayciël te halen. Patty neemt het woord: „Toen zij daar aankwam, bleek de moeder van Urby alle sloten te hebben laten vervangen. Daar stond ze met de kinderen op straat. Ze kon haar eigen huis niet eens in en had geen melk voor de baby.”
En dat was niet de enige nare verrassing voor Vanity: „Alle rekeningen waren geblokkeerd. Vanity kon geen geld opnemen en dus geen boodschappen doen voor haar kindjes”, vertelt Patty.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_103179931
Wat een lul zeg die Urby.
Kijk dat je je wijf verlaat is een ding. Maar zorg godverdomme wel voor je eigen kinderen, eikel.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:10:12 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103180031
Ja en weer 1 kant van 't verhaal gehoord. Zou de andere kant van het verhaal wel willen horen...

Alhoewel; het staat niet voor niets in SHO en niet in NWS
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103180062
Tja de naam zegt het al "Emanuelson".
  PR/Manusje van alles maandag 17 oktober 2011 @ 10:11:37 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_103180076
quote:
18s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:06 schreef Stokstaart het volgende:
Kijk dat je je wijf verlaat is een ding. Maar zorg godverdomme wel voor je eigen kinderen, eikel.
Dat doet meneer afrojack beter, die zet zn zwangere amanda gewoon in een appartementje. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_103180257
Geen reden en hij geeft d'r geen financiële steun. Wtf neger :r Zwijn
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:25:21 #7
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_103180462
Eén van de weinige keren dat ik hoop dat ze die voetballer helemaal uitknijpt, tot de laatste cent. Maar zoals andere als zeggen, zal er nog een andere kant van het verhaal zijn, misschien is ze wel vreemd gegaan ofzo.
pi_103180526
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:25 schreef Bisamrat het volgende:
Eén van de weinige keren dat ik hoop dat ze die voetballer helemaal uitknijpt, tot de laatste cent. Maar zoals andere als zeggen, zal er nog een andere kant van het verhaal zijn, misschien is ze wel vreemd gegaan ofzo.
Zou kunnen, maar hebben de kinderen daar wat mee te maken?
pi_103181606
Vanity
Jayciël
Nashaira
Urby

:') :') :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:10:09 #10
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_103181813
Redelijk directe manier om van de hoer af te komen. Maargoed, wat hierboven al gezegd is. Je moet wel voor je kindjes zorgen Furby.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:12:44 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103181907
Het verhaal zal wel her en der wat aangedikt zijn.

Dingen als 'had geen melk voor de baby' en kon 'geen boodschappen doen voor haar kindjes' zijn uiteraard gelogen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:13:52 #12
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103181947
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:12 schreef Caland het volgende:
Het verhaal zal wel her en der wat aangedikt zijn.

Dingen als 'had geen melk voor de baby' en kon 'geen boodschappen doen voor haar kindjes' zijn uiteraard gelogen.
Dit + dat dat wijf waarschijnlijk iets smerigs heeft gedaan tegenover Emanuelson.
Feyenoord Rotterdam
pi_103181959
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef Caland het volgende:
Vanity
Jayciël
Nashaira
Urby

:') :') :')
Ah, dit scheelt mij weer ctrl-c/ctrl-v werk.
Die namen inderdaad :').
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_103181992
Levenscoach? wat is dat in vredesnaam?

Neemt zo iemand beslissingen over je leven als jezelf te dom bent om te schijten?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_103182015
quote:
18s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:06 schreef Stokstaart het volgende:
Je bedoelt die vrouw. Lekker de boel via de media spelen. Er zal wel meer aan de hand zijn.

quote:
11s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef roos85 het volgende:
Vriendin Urby Emanuelson ontroostbaar

door Colette Boegman en WIlma Nanninga
AMSTERDAM - Urby Emanuelson heeft zijn gezin op straat gezet. De 25-jarige voetballer van AC Milan, die sinds zesenhalf jaar een relatie heeft met Vanity, de moeder van zijn twee kindjes Nashaira (4) en Jayciël (5 maanden) , heeft afgelopen week per telefoon vanuit Milaan laten weten dat hij geen zin meer heeft in hun relatie. Vanity is ten einde raad. Totaal overstuur zegt ze: „Hij kan ons toch niet zomaar in de steek laten?”

De vriendin van de voormalige Ajacied, die in januari Urby voor zijn carrière naar Milaan volgde, is verscheurd van verdriet. Wanneer zij probeert haar verhaal te doen, barst zij regelmatig in snikken uit. Vandaar dat haar levenscoach Patty Harpenau zo nu en dan het woord voor haar doet. Vanity legt verslagen uit dat ze er echt niets van begrijpt: „Dit kan hij ons toch niet aandoen? Nashaira wil naar papa toe”.
Vanity logeerde met de kinderen bij haar moeder in Nederland toen Urby ineens belde. „Hij zei dat hij onze relatie wil verbreken en dat hij niet wil dat ik terug naar huis kwam, in Milaan.” De vriendin van de topvoetballer slikt: „Hij vertelde niet waarom. Het was een heel kort en koel gesprek.”
Na het vreselijke bericht wilde Vanity naar hun Nederlandse woning in Hoofddorp gaan, om daar wat spullen voor hun zoontje Jayciël te halen. Patty neemt het woord: „Toen zij daar aankwam, bleek de moeder van Urby alle sloten te hebben laten vervangen. Daar stond ze met de kinderen op straat. Ze kon haar eigen huis niet eens in en had geen melk voor de baby.”
En dat was niet de enige nare verrassing voor Vanity: „Alle rekeningen waren geblokkeerd. Vanity kon geen geld opnemen en dus geen boodschappen doen voor haar kindjes”, vertelt Patty.
En WTF is een 'levenscoach'. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2011 11:16:22 ]
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:15:56 #16
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103182018
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
Levenscoach? wat is dat in vredesnaam?
Iemand die je op straat in Italië zomaar helpt blijkbaar.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:17:05 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103182057
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:15 schreef Boris_Karloff het volgende:
Neemt zo iemand beslissingen over je leven als jezelf te dom bent om te schijten?
Ja, zo'n levenscoach wordt je gratis aangeboden door de overheid als je je kinderen namen geeft als Jayciël en Nashaira.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103182146
Tja.. Dat komt er nou van als kinderen van 20-21 kinderen gaan maken. Snap niet dat al die voetballers zo jong kinderen nemen.. Wachten op problemen is dat.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:20:12 #19
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_103182165
Misschien is Berlusconi wel over dr heen gecrosst.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:20:16 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103182167
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, zo'n levenscoach wordt je gratis aangeboden door de overheid als je je kinderen namen geeft als Jayciël en Nashaira.
Patty Harpenau is voormalig kunstenaar en nu coach.
Raar verhaal dit. Je zet je vrouw en kinderen niet zomaar buiten de deur. Maar..
levenscoach :?
zomaar bellen :?
sloten van woning in Hoofddorp vervangen door schoonmoeder :?
wanneer heeft schoonmoe dat dan gedaan :?
waarom ging ze niet direct naar haar eigen huis :?
dit alles volledig onverwacht :?

Ik vind het een heel raar verhaal.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103182287
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:10 schreef ShaoliN het volgende:
Redelijk directe manier om van de hoer af te komen. Maargoed, wat hierboven al gezegd is. Je moet wel voor je kindjes zorgen Furby.
Ik denk dat Urby best voor z'n koter wil zorgen, maar vrouwen schijnen in dit land het alleenrecht op kinderen te hebben na een breuk. Het lijkt in ieder geval gewoonte te worden om vaders ermee te chanteren en daar kan niet hard genoeg tegen worden opgetreden. :r

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2011 11:25:05 ]
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:26:09 #22
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103182352
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Patty Harpenau is voormalig kunstenaar en nu coach.
Raar verhaal dit. Je zet je vrouw en kinderen niet zomaar buiten de deur. Maar..
levenscoach :?
zomaar bellen :?
sloten van woning in Hoofddorp vervangen door schoonmoeder :?
wanneer heeft schoonmoe dat dan gedaan :?
waarom ging ze niet direct naar haar eigen huis :?
dit alles volledig onverwacht :?

Ik vind het een heel raar verhaal.
Vandaar dat het mij zeer sterk lijkt dat zij de slachtoffer is.
Feyenoord Rotterdam
pi_103183453
quote:
15s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Tja.. Dat komt er nou van als kinderen van 20-21 kinderen gaan maken. Snap niet dat al die voetballers zo jong kinderen nemen.. Wachten op problemen is dat.
Dat begrijp ik dus ook niet goed, je bent jong, rijk en beroemd. En dan ga je je vastleggen op 1 smaak ijs. Leef je uit zou ik zeggen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_103183750
Ik wil ook een levenscoach.
Dit, dus.
pi_103183808
Geen melk voor de baby maar gelukkig wel een levenscoach!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')