Behalve dat het niet grappig is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:01 schreef Kaasrol het volgende:
Het is ook niet bedoeld om serieus te nemen, het is gewoon humor.
fixed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Behalve dat ik de humor er niet in zie.
Inderdaad. Als er geen humor is kun je het ook niet zien.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was wel enigszins vermakelijk ja. Jullie hapten allemaal net iets te makkelijk.
Maar oké, die leeell is verder wel een behoorlijke mongool. Die heeft een behoorlijke kronkel in z'n bovenkamer liggen.
Laf.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat een kutfilmpje, langer dan 4 minuten hield ik het niet vol.
het was hier nogal doods, nu niet meerquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Toch knap dat je half de SES-SC tegen je hebt gekregen binnen 2 dagen
tevens heb ik niets tegen etsu en KB, beide toffe mensen hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Toch knap dat je half de SES-SC tegen je hebt gekregen binnen 2 dagen
lekkere poot welquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, mijn schaap miste al een poot. Nu weet ik wie het was.
verveling en was geirriteerd vanwege bepaalde conflicten, KB weetquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom ze dan opstoken? 400 posts lang...
vervelend zegquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja mijn linkerpantoffel is kapot
beetje, maar hij is wel aardigquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vind je tim ook in de herhaling vallen?
therapiequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:16 schreef ThaTim het volgende:
Waarom praat je tegen jezelf, KB?
Waarom vind je mij vervelend, KB?
VRAGEN VRAGEN
Glowmouse is slechts de technische dienstquote:
op papierquote:
voor het gepeupel ja, GloeiMuis bezit GodMode van Fok!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:25 schreef GlowMouse het volgende:
de forumspy wordt eens in de vijftien minuten bijgewerkt
ja.quote:
Terechte constateringquote:
even Danny ge'pmed, Danny gaat over copyright kwesties allesquote:
Prepostere aantijging.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:30 schreef leeell het volgende:
[..]
even Danny ge'pmed, Danny gaat over copyright kwesties alles
gezelligquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:32 schreef Etsu het volgende:
Straks vrienden op bezoek voor mijn verjaardag van 2 weken geleden en Chinees eten.![]()
Reflecties schrijven van 5 weken geleden is ergerquote:
Dat heb ik ook weleensquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoenende mensen op tv, ik ben jaloers.
je heb je piraat toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoenende mensen op tv, ik ben jaloers.
loopt, en gij zult vindenquote:
quote:
KB is Jezus.quote:
Contradictio in terminisquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef leeell het volgende:
Splutje zonder vriendin, strookt niet bij mijn beeld van deze playerboi
Beter dan jaloers zijn op verkrachtingsscènes. Een meisje op de middelbare school vond dat een opwindend idee.quote:
eens, mijn beeld =/= de realiteit, suggereer ik dan maarquote:
He, walgelijk weer dit. Mijn vertrouwen in de mensheid...quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beter dan jaloers zijn op verkrachtingsscènes. Een meisje op de middelbare school vond dat een opwindend idee.
Aha, nou, dan kunnen we ook wel raden wat jij met haar hebt gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beter dan jaloers zijn op verkrachtingsscènes. Een meisje op de middelbare school vond dat een opwindend idee.
Wtf. Dat is "neuk me nu in de wc" in iets andere woordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
kinky welquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen d'r: dit is dan eigenlijk geen verkrachting hè?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aha, nou, dan kunnen we ook wel raden wat jij met haar hebt gedaan.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen d'r: dit is dan eigenlijk geen verkrachting hè?
Scherp.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:
quote:
herkenbaar, dan lacht ze zo schattigquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die niet tegen kietelen kunnen..
Bahquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het topic wordt steeds leuker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whihihi.
Dastan kan jij tegen kietelen eigenlijk?
Wat nou?! Ik ging dit uitproberen op Jan, hij kon er niet tegen mweheheehe.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het topic wordt steeds leuker.[ afbeelding ]
Ik zeg niets.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat nou?! Ik ging dit uitproberen op Jan, hij kon er niet tegen mweheheehe.
Klopt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef ThaTim het volgende:
Trouwens, R_R. Wat een retards toch daar in ODOWU he
quote:
Spaghettivretertje en Rezaniaquote:
Haha, ik moest zo lachen om die Spaghettivreter, die gozer heeft zo'n pretkop.quote:
oeewww belle helene helene ma belleeeee oeeeeew belleheleneee heleneee ma bellee ma belleee oewwwequote:
quote:
Jij bent toch Noord-Hollands, of wat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom daaps wtf is daaps dastan doe niet zo stoer man met je moeilijke vocabulaire
Wat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef ThaTim het volgende:
Altijd vervelend om Dastan op Facebook zo slim te zien praten.
Reflecties schrijven op het einde van het jaar over het begin van het jaar is pas kut.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Reflecties schrijven van 5 weken geleden is erger
dat is zuid-hollands, boelerquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent toch Noord-Hollands, of wat?
Dus?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent toch Noord-Hollands, of wat?
Allemaal van die zeer slimme gesprekken met je RL maatjes.quote:
Ga toch weg zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Allemaal van die zeer slimme gesprekken met je RL maatjes.
impliceren dat Dastan RL maatjes heeft, hij heeft 4 facebook accounts en doet het zoquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Allemaal van die zeer slimme gesprekken met je RL maatjes.
Hoe verklaar je de foto's dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef leeell het volgende:
[..]
impliceren dat Dastan RL maatjes heeft, hij heeft 4 facebook accounts en doet het zo
quote:
Bweh, heb allemaal foto's van sociale taferelen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef leeell het volgende:
[..]
impliceren dat Dastan RL maatjes heeft, hij heeft 4 facebook accounts en doet het zo
Nee, niet kijken. Ik heb alleen maar treurige gesprekken op facebookquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga straks wel kijken bij jou, of er meer uitkomt dan oe la la tietenvla.
Jij hebt helemaal geen gesprekken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, niet kijken. Ik heb alleen maar treurige gesprekken op facebook
Ja niet zoveel mensen kiezen de studie die jij doet hé.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jeetje, wat toevallig. Zit met haar bij alle colleges.
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja niet zoveel mensen kiezen de studie die jij doet hé.
Ga ik doen. Heb je nog meer leuke zaken waarmee ik haar helemaal in verwarring kan brengen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vraag maar eens of ze de eefje wentelteefje TV-show kent
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ga ik doen. Heb je nog meer leuke zaken waarmee ik haar helemaal in verwarring kan brengen?
Was vannacht een of ander vrouwendispuutsfeestje in Leiden, op Augustinus. Wij waren letterlijk de enige gasten die er waren.quote:
EN EN? Resultaten??quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Was vannacht een of ander vrouwendispuutsfeestje in Leiden, op Augustinus. Wij waren letterlijk de enige gasten die er waren.
Ja, klopt. Kan altijd wel erg om haar lachen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ha nee, ze is niet zo snel in verwarring te brengen. Zij is een eckt aardig meisje
Nee trouwens, vraag of ze vaker de huizen van de moeder van de gastheer bewonderd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ga ik doen. Heb je nog meer leuke zaken waarmee ik haar helemaal in verwarring kan brengen?
Een intense kater, overal pijn en gewoon randomness in m'n hoofd.quote:
Geregeld?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een intense kater, overal pijn en gewoon randomness in m'n hoofd.
niks gescoord? tegenvallend weer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een intense kater, overal pijn en gewoon randomness in m'n hoofd.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHA HAHAAHAHAHAHquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:24 schreef ThaTim het volgende:
Kutstudent heeft respect voor de dames, hij doet niet aan 'scoren' en zulks.
Hahahaha het wordt steeds leuker! Wat heb je gedaan? Je piemel in dr oor gestopt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
Nee niet geregeld, op een gegeven moment ff leuk meisje die naar mij toe kwam, maar ik heb het verneukt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:24 schreef ThaTim het volgende:
Kutstudent heeft respect voor de dames, hij doet niet aan 'scoren' en zulks.
HEWHEWYE KEN IK JOU NIET ERRREGEES VAN OH NEE WACHT DAT WAS EEN FLASH FORWARD VAN JOU IN MIJN KAMER HAHHAHAHAquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
Nee niet geregeld, op een gegeven moment ff leuk meisje die naar mij toe kwam, maar ik heb het verneukt.
* ThaTim denkt aan scary moviequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahahaha het wordt steeds leuker! Wat heb je gedaan? Je piemel in dr oor gestopt?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahahaha het wordt steeds leuker! Wat heb je gedaan? Je piemel in dr oor gestopt?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:30 schreef Dastan het volgende:
Ze vroeg om een vuurtje en Kutstudent verschroeide haar wenkbrauwen.
herkenbaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:30 schreef Dastan het volgende:
Ze vroeg om een vuurtje en Kutstudent verschroeide haar wenkbrauwen.
Ik bevind mij in kringen met talloze gewillige kakkers, dat is het rarequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:35 schreef leeell het volgende:
Wassenaar Splutje, Wassenaar, gewillige kakkers alom
vreemde zaak danquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik bevind mij in kringen met talloze gewillige kakkers, dat is het rare
Zoek in andere kringen als deze kringen niks te bieden hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik bevind mij in kringen met talloze gewillige kakkers, dat is het rare
Dat hebben ze zeker wel. Gewoon niet zoveel geluk denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoek in andere kringen als deze kringen niks te bieden hebben.
Geluk bestaat niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat hebben ze zeker wel. Gewoon niet zoveel geluk denk ik
STAK JE JE TONG UIT TOEN JE DAT GEBAAR MAAKTE? DAN BEGRIJP IK WEL DAT ZE HET NIET LEUK VOND A ZEMMEL.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef Kutstudent het volgende:
Al die haters.
Nee ik heb haar ff gesproken in de rokersruimte, en toen kwam ze beneden naar mij toe en met mij dansen en het ging allemaal prima enzo, en toen op een gegeven moment vroeg ik met zo'n rookgebaar of we weer gingen roken (lees: of we boven gingen neuken) en dat vatte ze verkeerd op en toen was m'n kans weg.
Rookgebaar was 2 gespreide vingers voor m'n mond houden, en erg begrijpelijk vatte ze dat verkeerd op en dat viel niet zo goed.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:46 schreef leeell het volgende:
die chicks komen altijd op mij af, mag ik je ping dit dat
Zo gebaar ik ook vaak. Nooit aan die andere betekenis gedacht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef Kutstudent het volgende:
Al die haters.
Nee ik heb haar ff gesproken in de rokersruimte, en toen kwam ze beneden naar mij toe en met mij dansen en het ging allemaal prima enzo, en toen op een gegeven moment vroeg ik met zo'n rookgebaar of we weer gingen roken (lees: of we boven gingen neuken) en dat vatte ze verkeerd op en toen was m'n kans weg.
Rookgebaar was 2 gespreide vingers voor m'n mond houden, en erg begrijpelijk vatte ze dat verkeerd op en dat viel niet zo goed.
terechte klachtquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef Joosterd het volgende:
Vriendin zit in de badkamer duurt altijd lang
Storm naar binnen, zwaffel haar en zeg dat ze moet opschieten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef Joosterd het volgende:
Wees blij man, ze kan zichzelf ook een pittig kapsel aanmetenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
uur bezig zijn met stijltang, wat de neuk man
Ga voor de grap weg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef Joosterd het volgende:
die chimeids die hun haren stijlenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
Vorige vriendin deed dat wel, deze heeft van zich zelf stijl haarquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
inderdaad, haar lange haarquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wees blij man, ze kan zichzelf ook een pittig kapsel aanmeten
Ze is bij mijquote:
Tabondimekquote:
100% Garantie, je weet toch als je niet slaagt krijg je 100% pak slaag van mij… dus je moet wel slagen sahbiquote:
wat?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
100% Garantie, je weet toch als je niet slaagt krijg je 100% pak slaag van mij… dus je moet wel slagen sahbi
Pff.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze is bij mijga mijn huis niet verlaten. Ze mag wel opschieten ze wordt zo door haar zus opgehaald
waarom export?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:05 schreef leeell het volgende:
verkouden zijn
zelfs zware nel export smaakte wat lichtjes
ik doe wat ik zelf wil meneer hooibaalquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:07 schreef leeell het volgende:
gaan we nu die hele site linken?
ieder kan voor zich kijken
net ff zwaarder dan de gewon zware nelquote:
en kleiner pakjequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:08 schreef leeell het volgende:
[..]
net ff zwaarder dan de gewon zware nel
kloptquote:
Rizla roodquote:
Hoe kom je daaraan dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:09 schreef leeell het volgende:
DASTAN, ik heb camel uit turkije met de oldschool vormgeving
met coole plaatjes hoe je dood gaat eraan
ouders van juud van vakantie meegenomen voor me, hele slof voor nietsquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan dan?En die plaatjes zijn wel minder ja.
Weet je ook meteen in wat voor omgeving je je bevindt.
Dat is wel heel aardig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef leeell het volgende:
[..]
ouders van juud van vakantie meegenomen voor me, hele slof voor niets
eensquote:
Ja, denk van wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zou jan nog van mij houden dastan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |