gezelligquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:32 schreef Etsu het volgende:
Straks vrienden op bezoek voor mijn verjaardag van 2 weken geleden en Chinees eten.![]()
Reflecties schrijven van 5 weken geleden is ergerquote:
Dat heb ik ook weleensquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoenende mensen op tv, ik ben jaloers.
je heb je piraat toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoenende mensen op tv, ik ben jaloers.
loopt, en gij zult vindenquote:
quote:
KB is Jezus.quote:
Contradictio in terminisquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef leeell het volgende:
Splutje zonder vriendin, strookt niet bij mijn beeld van deze playerboi
Beter dan jaloers zijn op verkrachtingsscènes. Een meisje op de middelbare school vond dat een opwindend idee.quote:
eens, mijn beeld =/= de realiteit, suggereer ik dan maarquote:
He, walgelijk weer dit. Mijn vertrouwen in de mensheid...quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beter dan jaloers zijn op verkrachtingsscènes. Een meisje op de middelbare school vond dat een opwindend idee.
Aha, nou, dan kunnen we ook wel raden wat jij met haar hebt gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beter dan jaloers zijn op verkrachtingsscènes. Een meisje op de middelbare school vond dat een opwindend idee.
Wtf. Dat is "neuk me nu in de wc" in iets andere woordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
kinky welquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen d'r: dit is dan eigenlijk geen verkrachting hè?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aha, nou, dan kunnen we ook wel raden wat jij met haar hebt gedaan.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen d'r: dit is dan eigenlijk geen verkrachting hè?
Scherp.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:
quote:
herkenbaar, dan lacht ze zo schattigquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die niet tegen kietelen kunnen..
Bahquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het topic wordt steeds leuker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whihihi.
Dastan kan jij tegen kietelen eigenlijk?
Wat nou?! Ik ging dit uitproberen op Jan, hij kon er niet tegen mweheheehe.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het topic wordt steeds leuker.[ afbeelding ]
Ik zeg niets.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat nou?! Ik ging dit uitproberen op Jan, hij kon er niet tegen mweheheehe.
Klopt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef ThaTim het volgende:
Trouwens, R_R. Wat een retards toch daar in ODOWU he
quote:
Spaghettivretertje en Rezaniaquote:
Haha, ik moest zo lachen om die Spaghettivreter, die gozer heeft zo'n pretkop.quote:
oeewww belle helene helene ma belleeeee oeeeeew belleheleneee heleneee ma bellee ma belleee oewwwequote:
quote:
Jij bent toch Noord-Hollands, of wat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom daaps wtf is daaps dastan doe niet zo stoer man met je moeilijke vocabulaire
Wat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:05 schreef ThaTim het volgende:
Altijd vervelend om Dastan op Facebook zo slim te zien praten.
Reflecties schrijven op het einde van het jaar over het begin van het jaar is pas kut.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Reflecties schrijven van 5 weken geleden is erger
dat is zuid-hollands, boelerquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent toch Noord-Hollands, of wat?
Dus?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij bent toch Noord-Hollands, of wat?
Allemaal van die zeer slimme gesprekken met je RL maatjes.quote:
Ga toch weg zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Allemaal van die zeer slimme gesprekken met je RL maatjes.
impliceren dat Dastan RL maatjes heeft, hij heeft 4 facebook accounts en doet het zoquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Allemaal van die zeer slimme gesprekken met je RL maatjes.
Hoe verklaar je de foto's dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef leeell het volgende:
[..]
impliceren dat Dastan RL maatjes heeft, hij heeft 4 facebook accounts en doet het zo
quote:
Bweh, heb allemaal foto's van sociale taferelen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef leeell het volgende:
[..]
impliceren dat Dastan RL maatjes heeft, hij heeft 4 facebook accounts en doet het zo
Nee, niet kijken. Ik heb alleen maar treurige gesprekken op facebookquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga straks wel kijken bij jou, of er meer uitkomt dan oe la la tietenvla.
Jij hebt helemaal geen gesprekken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, niet kijken. Ik heb alleen maar treurige gesprekken op facebook
Ja niet zoveel mensen kiezen de studie die jij doet hé.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jeetje, wat toevallig. Zit met haar bij alle colleges.
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja niet zoveel mensen kiezen de studie die jij doet hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |