Terechte constateringquote:
even Danny ge'pmed, Danny gaat over copyright kwesties allesquote:
Prepostere aantijging.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:30 schreef leeell het volgende:
[..]
even Danny ge'pmed, Danny gaat over copyright kwesties alles
gezelligquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:32 schreef Etsu het volgende:
Straks vrienden op bezoek voor mijn verjaardag van 2 weken geleden en Chinees eten.![]()
Reflecties schrijven van 5 weken geleden is ergerquote:
Dat heb ik ook weleensquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoenende mensen op tv, ik ben jaloers.
je heb je piraat toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoenende mensen op tv, ik ben jaloers.
loopt, en gij zult vindenquote:
quote:
KB is Jezus.quote:
Contradictio in terminisquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef leeell het volgende:
Splutje zonder vriendin, strookt niet bij mijn beeld van deze playerboi
Beter dan jaloers zijn op verkrachtingsscènes. Een meisje op de middelbare school vond dat een opwindend idee.quote:
eens, mijn beeld =/= de realiteit, suggereer ik dan maarquote:
He, walgelijk weer dit. Mijn vertrouwen in de mensheid...quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beter dan jaloers zijn op verkrachtingsscènes. Een meisje op de middelbare school vond dat een opwindend idee.
Aha, nou, dan kunnen we ook wel raden wat jij met haar hebt gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beter dan jaloers zijn op verkrachtingsscènes. Een meisje op de middelbare school vond dat een opwindend idee.
Wtf. Dat is "neuk me nu in de wc" in iets andere woordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |