Jordy staat hierbuiten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:18 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet zo'n likeable persoon als die zoetsappige etsoe/jordy/dastan/etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ruikt niet eens naar tabak.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:22 schreef Dastan het volgende:
Als ik wierook of iets dergelijks op mijn kamer brand denken m'n ouders dat ik daar rook.
Hoelaat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is het ook. Ik ben kapot. Heb best lang gewerkt vandaag.
Van kwart voor acht tot vijf uur. Ik vind dat best lang.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb hoelaat je moest werken en tot hoelaat.
Bewaren voor morgen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:36 schreef Etsu het volgende:
ik krijg de m&m's niet meer op hoor, zit zo bomvol en heb er nog stuk of twintig.
opeten of niet
Maar doodnormaal.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van kwart voor acht tot vijf uur. Ik vind dit best lang.
Stoker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, het was voor de verandering een keer de moeite waard om terug te lezen.
Het was wel enigszins vermakelijk ja. Jullie hapten allemaal net iets te makkelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je het leuk vond om terug te lezen.
Ik dacht exaxt hetzelfdequote:Op zondag 9 oktober 2011 10:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, het was voor de verandering een keer de moeite waard om terug te lezen.
ik een hater?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zelfs Tim is een 'likeable' persoon. Tim de grootste hater.![]()
Ok en ik wil nog even melden dat ik een super lekkere geurkaars hier heb en hij ruikt echt super lekker.
Gr gr
succesquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, ik ben weer als een malle aan het SOGGEN
Daar gaan we even verandering in brengen, gr gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |