quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:46 schreef leeell het volgende:
die chicks komen altijd op mij af, mag ik je ping dit dat
Zo gebaar ik ook vaak. Nooit aan die andere betekenis gedacht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef Kutstudent het volgende:
Al die haters.
Nee ik heb haar ff gesproken in de rokersruimte, en toen kwam ze beneden naar mij toe en met mij dansen en het ging allemaal prima enzo, en toen op een gegeven moment vroeg ik met zo'n rookgebaar of we weer gingen roken (lees: of we boven gingen neuken) en dat vatte ze verkeerd op en toen was m'n kans weg.
Rookgebaar was 2 gespreide vingers voor m'n mond houden, en erg begrijpelijk vatte ze dat verkeerd op en dat viel niet zo goed.
terechte klachtquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef Joosterd het volgende:
Vriendin zit in de badkamer duurt altijd lang
Storm naar binnen, zwaffel haar en zeg dat ze moet opschieten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef Joosterd het volgende:
Wees blij man, ze kan zichzelf ook een pittig kapsel aanmetenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
uur bezig zijn met stijltang, wat de neuk man
Ga voor de grap weg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef Joosterd het volgende:
die chimeids die hun haren stijlenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
Vorige vriendin deed dat wel, deze heeft van zich zelf stijl haarquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
inderdaad, haar lange haarquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wees blij man, ze kan zichzelf ook een pittig kapsel aanmeten
Ze is bij mijquote:
Tabondimekquote:
100% Garantie, je weet toch als je niet slaagt krijg je 100% pak slaag van mij… dus je moet wel slagen sahbiquote:
wat?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
100% Garantie, je weet toch als je niet slaagt krijg je 100% pak slaag van mij… dus je moet wel slagen sahbi
Pff.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze is bij mijga mijn huis niet verlaten. Ze mag wel opschieten ze wordt zo door haar zus opgehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |