Heb je nog meer open deuren?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:37 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij is Thomas Acda iedere week in een stijgende (of glijdende) schaal van dronkenschap.
Het meest zorgelijke van zijn beschonken toestand vind ik niet eens het dalende niveau van verstaanbaarheid en humor, maar het tijdstip dat dit programma wordt opgenomen. Afgelopen vrijdag: 14.30-16.30.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:37 schreef Da hopman het volgende:
Volgens mij is Thomas Acda iedere week in een stijgende (of glijdende) schaal van dronkenschap. Mimiek en zinsbouw horen wel op zaterdagavond thuis, maar dan om een uur of 1 in een buurtkroeg met een aantal glazen verschraald bier voor je.
Muv 1 of 2 goeie grappen, matige aflevering
Mensen die aangeschoten zijn, kunnen soms geniaal onverwacht grappig zijn. Echter een biertje teveel geeft weer dodelijk grappig bedoelde niet leuke opmerkingen. En volgens mij is hij nu in het stadium van dat biertje te veel aangekomen.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat mij betreft mag JJ of MM weer terug.
Die waren idd een stuk scherper. JJ was geweldig omdat ie feilloos aanvoelde waar serieus te zijn en waar te lolbroeken, MM omdat hij compleet out of the box reageerde op dingen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat mij betreft mag JJ of MM weer terug.
Lul toch niet man, JJ verziekte hele afleveringen met totaal ongrappige tirades over Rita Verdonk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die waren idd een stuk scherper. JJ was geweldig omdat ie feilloos aanvoelde waar serieus te zijn en waar te lolbroeken, MM omdat hij compleet out of the box reageerde op dingen.
Raoul doet het nog steeds, maar is tegelijkertijd wel grappig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vrees dat JJ iets te maatschappijkritisch is voor RTL4. Henk & Ingrid mogen na IHVH niet wegzappen; het moet wel gezellig blijven.
Jan Jaap wist vaak wel de vinger op zere plek te leggen. Bovendien hoeft satire niet altijd grappig te zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lul toch niet man, JJ verziekte hele afleveringen met totaal ongrappige tirades over Rita Verdonk.
Niet iedereen, een paar augurken hier wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:30 schreef Jmsls het volgende:
Toen JJ er zat zei iedereen juist dat ie weg moest.
Koekje erbij? JJ schreef al tig jaar mee aan Harm's grappen voor ie aan tafel mee deed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lul toch niet man, JJ verziekte hele afleveringen met totaal ongrappige tirades over Rita Verdonk.
Dat kan, maar desondanks was ie de laatste seizoenen gewoon kut.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Koekje erbij? JJ schreef al tig jaar mee aan Harm's grappen voor ie aan tafel mee deed.
Ik heb een aantal bladzijdes gelezen, maar op een of andere manier vind ik het vreselijk geschreven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef DUK het volgende:
Heeft iemand hier dat boek van Raoul gelezen? Moeite waard om te kopen?
Leuk - maar ik ga toch liever eerst even Eredivisie-voetbal kijken.quote:Ilja Leonard Pfeijffer (Rijswijk, 17 januari 1968) is een Nederlands dichter, classicus, romancier en polemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |