Daarom heeft hij het dak ook van de buitenkant rigoreus aangepakt en voorzien van geisoleerde dakplatenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:44 schreef Gieliovd het volgende:
True. Je gaat alleen niet isoleren, dat had ik dan waarschijnlijk wel gewild. Dus dan OSB + isolatie + rachels en gips. Daarin de elektra troep. Gaatjes dicht, latex erover.
Maar dit is wel mooier
Toen ik het verhaal van TR08 las dacht ik, wow cool, nu je dit schreef dacht ik meteenquote:Op maandag 30 december 2013 22:12 schreef jpajs het volgende:
Schroefjes passen prima in die gaatjes waar achter 220 zit. De kleine van mijn vriend vertelde dat de muur prikte. Hoe die kleine even in de gaten.
Nee dat zijn de stopkontakten niet. Kinderbeveiliging is nog steeds een meer optie van vaak een euro of 5-7 per stopkontakt. Kijk maar eens bij de gamma/praxis wat daar hangt. Vaak kijk je zo op de kontakten. En de aardlek gaat echt niet altijd uit van het ieniemini stroompje dat nodig is om iemand om zeep te helpen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef bleiblei het volgende:
Daar is toch een beetje stopcontact wel tegen beveiligd tegenwoordig?
Maar wat gaat dat snel zeg.
Ik kan nog de post herinneren met de wieg. Hij groeit hard
.
En inderdaad, lekker luxe vloertje voor de zolder. Was die parketvloer niet gelijmd?
Neem maar van mij aan dat kinderbeveiliging op de meeste wandcontactdozen niet standaard is.quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef bleiblei het volgende:
Daar is toch een beetje stopcontact wel tegen beveiligd tegenwoordig?
Maar wat gaat dat snel zeg.
Ik kan nog de post herinneren met de wieg. Hij groeit hard
.
En inderdaad, lekker luxe vloertje voor de zolder. Was die parketvloer niet gelijmd?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:48 schreef TR08 het volgende:
[..]
Als er na het maken van het houthok nog een paar over zijn, dan mag je ze gratis ophalen. Reken er alleen niet op dat het houthok er snel staat. Ik ben blij als dat in 2014 gelukt is. Hopelijk denk ik dan nog aan je
We zijn een half jaartje verder en ik vroeg mij af of je al begonnen bent met je houthok? inmiddels hebben wij het huis gekocht en zijn nu drie maanden vollop aan de klus ( had ook wel een topic willen starten maar gun mijzelf te weinig tijd om de computer aan te slingeren ) Wanneer je nog niet begonnen bent en nog altijd de pannen en dakvorsten hebt liggen zou ik ze heel graag van je over willen nemen of ruilen voor een partij andere pannen die jij kan gebruiken voor je houthok. Die oude pannen van jou kan ik nergens meer vinden en ik heb precies dezelfde dus heb er erg veel belang bij..quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:34 schreef mannenkoorkarrespoor het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik er zelf ook wel om denk hooren haast heeft het ook niet want ik woon er nog niet eens
Hoi Verita, lief aangeboden. Bij ons zijn op de overloop (1e verdieping) de hoeken met een punt en bij de buren, dus dat heb ik op de 2e ook maar aangehouden. Blijkbaar is dat origineel voor ons huis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef verita het volgende:
Wij hebben ook nog de originele trap uit 1930 en wij hebben bovenaan geen punt maar een afronding. Je mag gerust eens komen kijken, TR08, je weet volgens mij waar ik woon. Graag dan even afspreken via pb.
Ziet er mooi uit!
Zou zo'n basement zelfs lijmen met een goede lijmkit. Klein stukje hout dus het gaat niet werken. En er staan ook geen krachten op waardoor het makkelijk los laat. Even tijdelijk positioneren met een stukje plakband.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:08 schreef naaa het volgende:
Mooi al die lijstjes, al vraag ik me af of je niet beter een tacket had kunnen huren ipv.
al die schroeven op zichtbare delen; kost zoveel moeite om weer te plamuren/weg te werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |