Ziet er goed uit (dat zwart/beige terras hou ik ook voor bij ons in de gedachte)!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef Gieliovd het volgende:
Lekker ruim en mooi gedaan hoor! Ga zo door
Mijn tuin komt wellicht voorjaar 2014 aan de beurt
Ach, die van ons ook vast niet veel eerder !quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef Gieliovd het volgende:
Lekker ruim en mooi gedaan hoor! Ga zo door
Mijn tuin komt wellicht voorjaar 2014 aan de beurt
Ik ben gewoon terwijl je deze reply typte aan het soppen geweestquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:13 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Goed bezig.
Misschien de boeidelen nog even een sopje geven.
Kijk zo lees ik het graag. Zeg nou zelf, toch honderd keer beter dit. Dan valt die anti-rollator bestrating echt niet meer op.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:39 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon terwijl je deze reply typte aan het soppen geweest![]()
Zo beter?
[ afbeelding ]
Op de deur heb ik wat stukjes gemist...komend weekend beter.
Onder het mom van niet geschoten altijd mis.... Heb jij heel misschien nog een aantal van die oude dakvorsten liggen? Wij hebben een huis gekocht gebouwd in 1926 en deze heeft dezelfde pannen als jouw huis had. Het dak van ons huis ziet er beter uit alleen zijn er een aantal dakvorsten vervangen voor lelijke betonnen dakvorsten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:56 schreef TR08 het volgende:
Het grote dak verhaal...
Ons dak was nog origineel met de pannen uit 1930. Toendertijd zijn er doffe pannen op gelegd met een leuk klassiek golfje erin. Omdat ze nu 80 jaar oud waren waren er links en rechts wat pannen gebroken war hier en daar voor lekkage zorgde. Wij wilden graag het dak vernieuwen, maar dan wel ineens van de hele twee onder 1 kapper dus een paar weken na dat we thuis woonden naar de buurman. Die mensen koud een keer of 5 gezien en toen erheen:
Ehm buurman we willen graag het dak vernieuwen wil je mee doen? Wij willen nieuwe pannen en buiten isolatie aanbrengen.
Het eerste wat hij dacht was: "Maar dat is mooi!"Hij bleek het al jaren te willen dus greep de gelegenheid met beide handen aan. Samen op pad gegaan voor pannen, aannemer ingeschakeld en gaan met die hap
Dit is hoe we aan het dak begonnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien is veel gebarsten en zijn een aantal pannen gewoon ronduit geel geworden![]()
[ afbeelding ]
Op zich wel...ik heb er alleen plannen mee (houthok). Zijn ze niet meer op Marktplaats te vinden? Er zijn diverse bedrijven die handelen in oude pannen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:57 schreef mannenkoorkarrespoor het volgende:
[..]
Onder het mom van niet geschoten altijd mis.... Heb jij heel misschien nog een aantal van die oude dakvorsten liggen? Wij hebben een huis gekocht gebouwd in 1926 en deze heeft dezelfde pannen als jouw huis had. Het dak van ons huis ziet er beter uit alleen zijn er een aantal dakvorsten vervangen voor lelijke betonnen dakvorsten.
Sorry voor de reactie op deze post vastquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:53 schreef mannenkoorkarrespoor het volgende:
Ik heb gezocht op marktplaats maar deze pannen zijn lastig te vinden en met name de nokvorsten. Wanneer je een aantal nokvorsten overhebt ( na het maken van je houthok) wil ik ze graag van je overnemen. Het heeft geen haast aangezien wij er nog niet wonen en het dak niet lekt maar ik zou het fijn vinden in de toekomst mijn dak wat op te knappen.
Hoezo sorry? is toch een mooie tip? Ik hoop alleen nog steeds een beetje dat TR08 er nog een paar over heeft ;-)quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:00 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
Sorry voor de reactie op deze post vast
Oude nokvorsten zijn heel moeilijk te vinden omdat die vaak in cement lagen ... We hebben ze gezien in Erp, misschien hebben ze er daar? Wij hebben er geen kunnen redden om deze reden (en dus hebben wij nieuwe nokvorsten en wel oude pannen) ...
Als er na het maken van het houthok nog een paar over zijn, dan mag je ze gratis ophalen. Reken er alleen niet op dat het houthok er snel staat. Ik ben blij als dat in 2014 gelukt is. Hopelijk denk ik dan nog aan jequote:Op vrijdag 27 september 2013 19:44 schreef mannenkoorkarrespoor het volgende:
[..]
Hoezo sorry? is toch een mooie tip? Ik hoop alleen nog steeds een beetje dat TR08 er nog een paar over heeft ;-)
Oh ik denk dat ik er zelf ook wel om denk hoorquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:48 schreef TR08 het volgende:
[..]
Als er na het maken van het houthok nog een paar over zijn, dan mag je ze gratis ophalen. Reken er alleen niet op dat het houthok er snel staat. Ik ben blij als dat in 2014 gelukt is. Hopelijk denk ik dan nog aan je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |