abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 januari 2012 @ 17:08:06 #201
163650 Greys
pi_106875778
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef ranja het volgende:

[..]

Misschien lijkt het dan zo omdat bij hem de dingen wat langzamer gaan omdat er een Groter Plan is en de rest gewoon doorgaat... overigens is een platencontract nog geen garantie voor succes, kijk maar naar hoe het destijds Ilse de Lange in het buitenland vergaan is met haar internationale platencontract.
Zie toevoeging aan mijn post hierboven ;) Heb ik er later nog bij geplakt. Hij heeft dit jaar o.a. op 35 festivals gestaan, clubtour gedaan, uitverkocht Paradiso, agenda vol. En de single wordt in Engeland en Amerika uitgebracht waarschijnlijk. Dus je merkt er in de hitparades mss minder van, maar ik denk dat het een van de succesvolste deelnemers aan een talentenjacht qua vervolg daarvan is :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 januari 2012 @ 17:12:36 #202
13973 ranja
image means nothing
pi_106875902
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:08 schreef Greys het volgende:
Dus je merkt er in de hitparades mss minder van, maar ik denk dat het een van de succesvolste deelnemers aan een talentenjacht qua vervolg daarvan is :Y
afgezien van Joling en Borsato :) maar, het zal moeten blijken. Ik vraag me af hoeveel mensen een kaart hebben gekocht voor Paradiso, al maanden eerder en nu dachten van ' oja ik moest ergens heen'.
Overigens hebben de Prodigal Sons en ook Silkstone ook op diverse festivals gestaan maar toch waren Erwin en Niels bij het grote publiek niet erg bekend. Als ze bij de audities niks hadden gezegd hadden veel mensen niet eens geweten van hun vorige bands (bv Silkstone ken ik helemaal niet maar als ik die liedjes van Niels hoor dan heb ik daar ook geen behoefte aan).
pi_106875931
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie toevoeging aan mijn post hierboven ;) Heb ik er later nog bij geplakt. Hij heeft dit jaar o.a. op 35 festivals gestaan, clubtour gedaan, uitverkocht Paradiso, agenda vol. En de single wordt in Engeland en Amerika uitgebracht waarschijnlijk. Dus je merkt er in de hitparades mss minder van, maar ik denk dat het een van de succesvolste deelnemers aan een talentenjacht qua vervolg daarvan is :Y
Ja,nu nog wel en over 5 jaar en ik moet er niet aan denken dat Erwin nietszeggende ballads gaat zingen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 januari 2012 @ 17:18:25 #204
163650 Greys
pi_106876096
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:13 schreef prodigalsons het volgende:

[..]

Ja,nu nog wel en over 5 jaar en ik moet er niet aan denken dat Erwin nietszeggende ballads gaat zingen.
Ik denk dat het voornamelijk gaat om wat Erwin zelf wil, niet wat jij wilt :P
Als hij geen nietszeggende ballads had willen zingen, had hij zich niet in moeten schrijven voor The Voice.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106876247
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat het voornamelijk gaat om wat Erwin zelf wil, niet wat jij wilt :P
Als hij geen nietszeggende ballads had willen zingen, had hij zich niet in moeten schrijven voor The Voice.
Erwin kan goed zijn teksten schrijven en heeft daar ook al iemand voor rede dat hij mee doet heeft hij al verwoord.
pi_106882010
Na Paul mijn persoonlijk grootste frustratie om naar te kijken deze man... ik tref het wel met deze finale lineup :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 16 januari 2012 @ 20:30:34 #207
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_106884563
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee joh :o :D
Die treedt echt bizar veel op, volgens mij is zijn agenda voor dit jaar al haast vol.
En hij vliegt morgen naar Londen om een single voor de Britse markt op te nemen:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)e-stappen-grens.html
Afgelopen zomer tekende hij een internationaal platencontract met Sony... dat lukt niet zoveel artiesten. Dus alles behalve vergeten!

[..]

Voor sommige mensen ben je al vergeten als je niet meteen een hitalbum uitbrengt. Dat de meeste artiesten die niet uit talentenjachten er altijd rustig aan werken en zo nu en dan wat uitbrengen en dan weer een tijd niet word nog wel eens vergeten.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_106900429
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Na Paul mijn persoonlijk grootste frustratie om naar te kijken deze man... ik tref het wel met deze finale lineup :')
Tja, naar Erwin moet je ook niet kijken gewoon luisteren en genieten en Paul :r
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 18 januari 2012 @ 12:02:38 #209
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_106944596
Erwin vanochtend bij Radio Veronica:

GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_106952618
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef Paul het volgende:

Hoorde het op mijn werk, doet ie erg goed de nummers live zingen :Y
pi_106978404
Ook gaaf dat cd,s van Erwin weer goed verkopen en iedereen ineens opzoek is naar zijn werk zeker naar het commentaar van Borsato ^O^
  donderdag 19 januari 2012 @ 08:26:20 #212
13973 ranja
image means nothing
pi_106979130
Dat was een mooi promo prraatje van Marco inderdaad :)
pi_106997276
Wat ik zo triest vind, is dat de kandidaten bijna allemaal brave schapen zijn, die doen wat de stylisten hun opdringen: alle mannen een colbertje met een T-shirt eronder. Gelukkig zijn enkelen te eigenwijs.

Als de winnaar inderdaad een wurgcontract krijgt, hoop ik dat megatalent Erwin eruit vliegt net zoals Niels en Charly al weggewimpeld zijn.
Laat die passieloze dreutel-zonder-enige-uitstraling(broertje-van-zusje) dan maar winnen.
pi_107000545
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:29 schreef Tootsy het volgende:
Wat ik zo triest vind, is dat de kandidaten bijna allemaal brave schapen zijn, die doen wat de stylisten hun opdringen: alle mannen een colbertje met een T-shirt eronder. Gelukkig zijn enkelen te eigenwijs.

Als de winnaar inderdaad een wurgcontract krijgt, hoop ik dat megatalent Erwin eruit vliegt net zoals Niels en Charly al weggewimpeld zijn.
Laat die passieloze dreutel-zonder-enige-uitstraling(broertje-van-zusje) dan maar winnen.
Laat Erwin maar schuiven in die foute blouses van hem _O-

Wat betreft 2e ben ik wel met jouw eens ^O^
pi_107019730
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:02 schreef Paul het volgende:

Blijf het jammer vinden dat deze is afgeschoten door De Mol en consorten, erg fraaie uitvoering.

vrijdag 20 januari 2012 @ 14:12:27 #216
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_107027915
Woon omgeving Zwolle en hier zijn hele zalen afgehuurd met grote schermen en is het de bedoeling dat er samen gekeken en gesmst wordt :') ... Maar idd meedoen en zo ver komen is volgens mij beter voor Erwin zodat ie daarna his own way kan gaan. Ben Saunders wordt nu ook uitgekotst volgens mij. :P
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_107035895
quote:
Laat Erwin maar schuiven in die foute blouses van hem _O-
Dat zijn helemaal geen foute bloesjes!
Past juist goed bij hem, kan hij zich permitteren, en overspoelt mij met nostalgisch sentiment. O+
Ik heb er nog over gedacht om hem nog meer van dergelijke hippie-achtige dingen te sturen, maar ik ken zijn maat niet en hij kan ze zelf wel bestellen via internet.
pi_107037411
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef Tootsy het volgende:

[..]

Dat zijn helemaal geen foute bloesjes!
Past juist goed bij hem, kan hij zich permitteren, en overspoelt mij met nostalgisch sentiment. O+
Ik heb er nog over gedacht om hem nog meer van dergelijke hippie-achtige dingen te sturen, maar ik ken zijn maat niet en hij kan ze zelf wel bestellen via internet.
Weet ik ook wel,was ook bij wijze van die vele zo spreken over Erwin.Laat hem er maar flamboyant kleden valt hij nog meer op in deze grijze massa _O-
pi_107037435
Zo is het begonnen ver terug naar de vorige eeuw ;)

http://www.2metersessies.(...)till-think-18111993/
pi_107039799
Volgens mij is zo'n commercieel contract niks voor hem. Ik ben bang dat hij dan van die waardeloze 13-in-een-dozijn 'neppe' en snel geschreven jopiepopie nummers moet gaan maken.
pi_107043163
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:43 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij is zo'n commercieel contract niks voor hem. Ik ben bang dat hij dan van die waardeloze 13-in-een-dozijn 'neppe' en snel geschreven jopiepopie nummers moet gaan maken.
Vandaar moet Erwin ook niet winnen,hij schrijft zijn eigen nummers en na vanavond komt die platenmaatschappij wel.
pi_107055372
Erwin wordt zondag in z'n woonplaats gehuldigd. Hij woont hier 5 km vandaan, dus misschien dat ik er nog even ga kijken :)
pi_107059595
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:33 schreef ArnosL het volgende:
Erwin wordt zondag in z'n woonplaats gehuldigd. Hij woont hier 5 km vandaan, dus misschien dat ik er nog even ga kijken :)
Heb de beelden gezien op RTV-oost was gezellig daarzo ^O^

Erwin eerst vanavond naar Zwolle,jammer genoeg nu geen grotere zaal :'(

Nou 5 mei dan ook maar naar Zwolle staan we met zijn 150.000-en klaar voor Erwin *O*

En kom maar op met dat nieuwe album Erwin :Y
pi_107070578
quote:
Weet ik ook wel,was ook bij wijze van die vele zo spreken over Erwin.Laat hem er maar flamboyant kleden valt hij nog meer op in deze grijze massa _O-
Mooi zo! Laat die fantasieloze trendvolgers maar achter iedere mode aanrennen en dan denken dat ze 'fat cool' zijn, ofzo.
Zodra Erwin met een Gestapo-kapsel zou gaan rondlopen in jakkiekleren, haak ik af.

Erwin, als je meeleest.... :W
pi_107073363
Angela formuleerde het gisteren goed: "Erwin was 10 jaar geleden al een artiest en hij gaat ook over 10 jaar nog een artiest zijn. De andere kandidaten gaan dan vergeten zijn".
Nu heb ik nog mijn twijfels over Chris, met zo'n stem zou hij wel eens voor een langere termijn succes kunnen hebben maar Paul en Iris zijn waarschijnlijk niet meer bekend over 10 jaar.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_107089122
Vanmiddag wordt Erwin gehuldigd in Heeten *O*
Wordt uitgezonden via RTV-OOST.

Wat mij wel beetje teleurstelde was Erwin was aan de telefoon bij Opium en daarin werd wel duidelijk dat hij nog een jaar vast zit aan de Mol,ik hoop wel dat ze bij 8Ballmusic beseffen dat Erwin zijn eigen muziek en teksten schrijft.Ik zou wel heel teleurgesteld zijn als op zijn nieuwe Album bv Lonely Rider er niet op staat :|W
pi_107089160
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Angela formuleerde het gisteren goed: "Erwin was 10 jaar geleden al een artiest en hij gaat ook over 10 jaar nog een artiest zijn. De andere kandidaten gaan dan vergeten zijn".
Nu heb ik nog mijn twijfels over Chris, met zo'n stem zou hij wel eens voor een langere termijn succes kunnen hebben maar Paul en Iris zijn waarschijnlijk niet meer bekend over 10 jaar.
Helemaal mee eens :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 januari 2012 @ 10:44:03 #228
163650 Greys
pi_107089702
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 09:40 schreef prodigalsons het volgende:
Vanmiddag wordt Erwin gehuldigd in Heeten *O*
Wordt uitgezonden via RTV-OOST.

Wat mij wel beetje teleurstelde was Erwin was aan de telefoon bij Opium en daarin werd wel duidelijk dat hij nog een jaar vast zit aan de Mol,ik hoop wel dat ze bij 8Ballmusic beseffen dat Erwin zijn eigen muziek en teksten schrijft.Ik zou wel heel teleurgesteld zijn als op zijn nieuwe Album bv Lonely Rider er niet op staat :|W
Ja dat wist ie voor hij ging meedoen waarschijnlijk wel :)
En ze zullen daar bij die platenmaatschappij bv niet achterlijk zijn en hem ineens Spice Girls achtige nummers laten zingen. Hij zong nu tijdens de shows volgens mij ook zijn eigen smaak, dan laten ze hem dat op een album vast ook wel doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 22-01-2012 10:52:03 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_107091877
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 10:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat wist ie voor hij ging meedoen waarschijnlijk wel :)
En ze zullen daar bij die platenmaatschappij bv niet achterlijk zijn en hem ineens Spice Girls achtige nummers laten zingen. Hij zong nu tijdens de shows volgens mij ook zijn eigen smaak, dan laten ze hem dat op een album vast ook wel doen.
Erwin klonk mij beetje naïef,maar aan de andere kant hij mag natuurlijk niet te kritisch zijn over De Mol want dan snijt hij in eigen vlees.Wat betreft de nummers die gezongen worden ruim van te voren vastgelegd en voornamelijk door programma/coach gekozen. Erwin maakte ook de opmerking " ik ken duizend(en) liedjes en Angela wist dat hij ook Nights in White satin song dus doen we die zei Angela.

Erwin zou liefst zijn eigen nummers hebben gezongen,denk ik. We zullen zien hoe het album eruit komt te zien, is het niet Erwin eigen valt dat natuurlijk direct op :Y
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 januari 2012 @ 12:33:55 #230
163650 Greys
pi_107091994
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:30 schreef prodigalsons het volgende:

[..]

Erwin klonk mij beetje naïef,maar aan de andere kant hij mag natuurlijk niet te kritisch zijn over De Mol want dan snijt hij in eigen vlees.Wat betreft de nummers die gezongen worden ruim van te voren vastgelegd en voornamelijk door programma/coach gekozen. Erwin maakte ook de opmerking " ik ken duizend(en) liedjes en Angela wist dat hij ook Nights in White satin song dus doen we die zei Angela.

Erwin zou liefst zijn eigen nummers hebben gezongen,denk ik. We zullen zien hoe het album eruit komt te zien, is het niet Erwin eigen valt dat natuurlijk direct op :Y
Dat van zijn eigen nummers zingen tijdens een programma als dit vind ik wel een beetje naief :@
Dat gebeurt volgens mij nooit, dus dat had hij kunnen weten. En als je allemaal onbekende nummers gaat staan doen, is er denk ik weinig jeugd (en die moeten toch ook stemmen...) die daar op gaat stemmen.

Maar eigenlijk proef ik uit je woorden dat hij dus spijt heeft dat ie meegedaan heeft? Omdat hij niet zijn eigen nummers mocht zingen, Angela bepaalde dat ie Nights in White Satin moest doen en nu nog een jaar aan De Mol vast zit?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_107093022
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat van zijn eigen nummers zingen tijdens een programma als dit vind ik wel een beetje naief :@
Dat gebeurt volgens mij nooit, dus dat had hij kunnen weten. En als je allemaal onbekende nummers gaat staan doen, is er denk ik weinig jeugd (en die moeten toch ook stemmen...) die daar op gaat stemmen.

Maar eigenlijk proef ik uit je woorden dat hij dus spijt heeft dat ie meegedaan heeft? Omdat hij niet zijn eigen nummers mocht zingen, Angela bepaalde dat ie Nights in White Satin moest doen en nu nog een jaar aan De Mol vast zit?
Laten we vooral naar Erwin,s woorden luisteren en niet de mijne ;)

In veel interviews geeft Erwin aan dat hij graag wil winnen die finale en hier zegt hij dit :

http://www.destentor.nl/r(...)-blijft-genieten.ece

Op de radio deelt hij dit mede :

http://www.radio1.nl/teru(...)rugluisteren_hour=14

ff door scrollen naar 33 minuten

Trek zelf jouw conclusie :)
pi_107095137
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Chris heeft helemaal niet zo'n geweldige stem en verder heeft een lantaarnpaal nog meer uitstraling dan hij. De juryleden kunnen kletsen wat ze willen, maar Charly is echt -tig keer beter.
Paul zie ik zo de musicalwereld induiken, alhoewel hij dan natuurlijk wel het middelpunt zal willen zijn.
Iris zou eerst weer haar rode krullenkop terug moeten krijgen, want steil haar staat haar absoluut niet. Overal een harp mee naar toe slepen, is behoorlijk lastig, maar zonder harp vind ik haar niks bijzonders.

[ Bericht 42% gewijzigd door Tootsy op 22-01-2012 14:13:19 ]
pi_107095443
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef Tootsy het volgende:
Chris heeft helemaal niet zo'n geweldige stem en verder heeft een lantaarnpaal nog meer uitstraling dan hij. De juryleden kunnen kletsen wat ze willen, maar Charly is echt -tig keer beter.
Paul zie ik zo de musicalwereld induiken, alhoewel hij dan natuurlijk wel het middelpunt zal willen zijn.
Iris zou eerst weer haar rode krullenkop terug moeten krijgen, want steil haar staat haar absoluut niet. Overal een harp mee naar toe slepen, is behoorlijk lastig, maar zonder harp vind ik haar niks bijzonders.
Erg leuk Tootsy :O

WE HEBBEN HET HIER ENKEL OVER ERWIN NIJHOFF

Duidelijk 8)7
pi_107095488
Snap ik.
In dat artikel in de Stentor spreekt Erwin heel politiek verantwoord, de slimmerik. ;)
Dus om 5 uur op t.v.
Ik ga kijken!

[ Bericht 84% gewijzigd door Tootsy op 22-01-2012 14:24:08 ]
pi_107096036
http://www.rtvoost.nl/tv/default.aspx

Klopt 17:00 uur Tootsy

Wel beetje Nijhoff fan jij ???
pi_107101353
Een 'beetje' fan? Hartstikke! ;-)
Ik woon al zowat m'n hele leven in Salland, dus dan snap je 't wel.

Trouwens, laat iedereen die dichtbij woont massaal naar Heeten gaan, want ik kan niet, moet naar een diner, en ik zou 't triest vinden als Erwin in z'n dooie eentje op dat podium staat in de stromende regen.
pi_107127693
quote:
Chris heeft wel degelijk een geweldige stem, beter dan die van Charly al hoor ik graag Charly zijn kopstem. Jij verwart volgens mij zangtechniek met timbre (al kan timbre volgens mij wel worden verbeterd met een betere zangtechniek (Elton John is hier een voorbeeld van)).
Hij heeft zo'n stem waarin je opgaat, waar je je goed bij voelt.
Musicals zijn leuk en aardig maar dat is maar dan ben je slechts bij een zeer klein deel van de mensen bekend, hij zou dus vergeten worden als hij weer terug in de musicals actief wordt en hoofdrollen waarbij gezongen moet worden gaat hij sowieso niet krijgen. Paul heeft een aangename stem (serieus) maar zogauw hij beweegt zingt hij vals en verliest hij elk gevoel van timing.
Erwin is met afstand de artiest van wie je een CD koopt: zoveel emotie die hij in zijn stem legt.
#NoDAPL
  maandag 23 januari 2012 @ 03:09:04 #238
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107127776
Ik vind het geknauw van Erwin ontzettend storend. Bij elk woord je bovenlip naar binnen zuigen maakt je een boertje van buut'n, wat mij betreft. Ik kon er echt niet meer 'doorheen luisteren'. Ik zag en hoorde alleen nog maar die overdreven blues-lip.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_107128929
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 03:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het geknauw van Erwin ontzettend storend. Bij elk woord je bovenlip naar binnen zuigen maakt je een boertje van buut'n, wat mij betreft. Ik kon er echt niet meer 'doorheen luisteren'. Ik zag en hoorde alleen nog maar die overdreven blues-lip.
:N Valt best mee,dat zeggen mensen omdat ze teveel naar Erwin kijken maar ieder artiest heeft zijn Joe Cocker trekken.

Luister de platen van Erwin,geen geknauw en woorden naar binnen zuigen :Y
pi_107128938
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 02:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Chris heeft wel degelijk een geweldige stem, beter dan die van Charly al hoor ik graag Charly zijn kopstem. Jij verwart volgens mij zangtechniek met timbre (al kan timbre volgens mij wel worden verbeterd met een betere zangtechniek (Elton John is hier een voorbeeld van)).
Hij heeft zo'n stem waarin je opgaat, waar je je goed bij voelt.
Musicals zijn leuk en aardig maar dat is maar dan ben je slechts bij een zeer klein deel van de mensen bekend, hij zou dus vergeten worden als hij weer terug in de musicals actief wordt en hoofdrollen waarbij gezongen moet worden gaat hij sowieso niet krijgen. Paul heeft een aangename stem (serieus) maar zogauw hij beweegt zingt hij vals en verliest hij elk gevoel van timing.
Erwin is met afstand de artiest van wie je een CD koopt: zoveel emotie die hij in zijn stem legt.
Leuk verwoord @Bram ben jij zangleraar???
pi_107128948
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 16:22 schreef Tootsy het volgende:
Een 'beetje' fan? Hartstikke! ;-)
Ik woon al zowat m'n hele leven in Salland, dus dan snap je 't wel.

Trouwens, laat iedereen die dichtbij woont massaal naar Heeten gaan, want ik kan niet, moet naar een diner, en ik zou 't triest vinden als Erwin in z'n dooie eentje op dat podium staat in de stromende regen.
Dat uurtje was het net droog,stonden honderden mensen op dat dorpsplein leuk Erwin heeft zijn eerste gouden plaat in ontvangst mogen nemen ^O^

Typisch Erwin wordt er voor hem gezongen wil hij direct mee zingen _O- grijpt gelijk naar de microfoon.

In plaatselijk kroeg nog afterparty waar ook de rest van de leden van Prodigal Sons waren dus zou wel weer eens gezellig geweest zijn en laat *O*

[ Bericht 24% gewijzigd door prodigalsons op 23-01-2012 08:28:21 (niet af) ]
pi_107160621
quote:
Leuk verwoord @Bram ben jij zangleraar???
Nee maar ik ben wel vrij muzikaal: 5 instrumenten bespeeld (als ik twee fluiten meetel), waaronder 2 snaarinstrumenten en ik kan volgens anders muzikale mensen redelijk zingen (geen valse noten maar een onvoldoende getrainde stem). Snaarinstrumenten leerde ik gemakkelijk te bespelen, het maakt voor mij geen verschil uit welke het is. Blazen ligt mij minder goed al zou ik graag nog eens de alt-sax of tenor-sax willen bespelen.
Ook zou ik graag nog eens willen drummen.
#NoDAPL
pi_107286017
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee maar ik ben wel vrij muzikaal: 5 instrumenten bespeeld (als ik twee fluiten meetel), waaronder 2 snaarinstrumenten en ik kan volgens anders muzikale mensen redelijk zingen (geen valse noten maar een onvoldoende getrainde stem). Snaarinstrumenten leerde ik gemakkelijk te bespelen, het maakt voor mij geen verschil uit welke het is. Blazen ligt mij minder goed al zou ik graag nog eens de alt-sax of tenor-sax willen bespelen.
Ook zou ik graag nog eens willen drummen.
Dat best muzikaal. Drummen leuk overweeg ook een te nemen voor de kids.
Eerst aankomende woensdag maar wat inspiratie op doen bij Mike Mangini _O_
pi_107286047
Deze is ook erg fraai van album Take your time.

Dit is Erwin in optima forma ^O^
  zondag 29 januari 2012 @ 01:11:22 #245
365538 jeppa11
Hemelvaart2012.nl
pi_107418303
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 01:11 schreef jeppa11 het volgende:
ik ben geen fan!!
:N :N :N

Ik ook niet van jouw _O-
pi_107427281
Hij opende vanavond Voetbal International. (RTL, 20.30 uur)
That's all folks!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 01:27:25 #249
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107428399
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij opende vanavond Voetbal International. (RTL, 20.30 uur)
idd, verbazingwekkend goed!
rtlgemist.nl kun je het terugzien.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107429547
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 01:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

idd, verbazingwekkend goed!
rtlgemist.nl kun je het terugzien.
En dan vindt ik hem op tv altijd minder dan live :Y

En commentaar gehoord van Johan Derksen ^O^

Jullie kennen ''Jenny'' wel ???
pi_107429555
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 05:20 schreef prodigalsons het volgende:

[..]

Ben jij Erwin?
  Moderator dinsdag 31 januari 2012 @ 07:47:01 #252
9859 crew  Karina
Woman
pi_107429938
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 05:20 schreef prodigalsons het volgende:

[..]

Jenny en ik niet, maar ik heb het even voor je opgezocht (ik ben trouwens ook geen fan van Erwin).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_107443174
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 05:26 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ben jij Erwin?
Nee, ik ben geen Erwin Nijhoff ik heet ook geen Erwin.
pi_107443267
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 07:47 schreef Karina het volgende:

[..]

Jenny en ik niet, maar ik heb het even voor je opgezocht (ik ben trouwens ook geen fan van Erwin).
Thx zeer fraaie uitvoering maar ik ken het nummer al ruim 15 jaar maar blijft geweldig zeker met zo,n groot orkest erbij ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')