Zie toevoeging aan mijn post hierbovenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien lijkt het dan zo omdat bij hem de dingen wat langzamer gaan omdat er een Groter Plan is en de rest gewoon doorgaat... overigens is een platencontract nog geen garantie voor succes, kijk maar naar hoe het destijds Ilse de Lange in het buitenland vergaan is met haar internationale platencontract.
afgezien van Joling en Borsatoquote:Op maandag 16 januari 2012 17:08 schreef Greys het volgende:
Dus je merkt er in de hitparades mss minder van, maar ik denk dat het een van de succesvolste deelnemers aan een talentenjacht qua vervolg daarvan is
Ja,nu nog wel en over 5 jaar en ik moet er niet aan denken dat Erwin nietszeggende ballads gaat zingen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie toevoeging aan mijn post hierbovenHeb ik er later nog bij geplakt. Hij heeft dit jaar o.a. op 35 festivals gestaan, clubtour gedaan, uitverkocht Paradiso, agenda vol. En de single wordt in Engeland en Amerika uitgebracht waarschijnlijk. Dus je merkt er in de hitparades mss minder van, maar ik denk dat het een van de succesvolste deelnemers aan een talentenjacht qua vervolg daarvan is
Ik denk dat het voornamelijk gaat om wat Erwin zelf wil, niet wat jij wiltquote:Op maandag 16 januari 2012 17:13 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Ja,nu nog wel en over 5 jaar en ik moet er niet aan denken dat Erwin nietszeggende ballads gaat zingen.
Erwin kan goed zijn teksten schrijven en heeft daar ook al iemand voor rede dat hij mee doet heeft hij al verwoord.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornamelijk gaat om wat Erwin zelf wil, niet wat jij wilt
Als hij geen nietszeggende ballads had willen zingen, had hij zich niet in moeten schrijven voor The Voice.
Voor sommige mensen ben je al vergeten als je niet meteen een hitalbum uitbrengt. Dat de meeste artiesten die niet uit talentenjachten er altijd rustig aan werken en zo nu en dan wat uitbrengen en dan weer een tijd niet word nog wel eens vergeten.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Die treedt echt bizar veel op, volgens mij is zijn agenda voor dit jaar al haast vol.
En hij vliegt morgen naar Londen om een single voor de Britse markt op te nemen:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)e-stappen-grens.html
Afgelopen zomer tekende hij een internationaal platencontract met Sony... dat lukt niet zoveel artiesten. Dus alles behalve vergeten!
[..]
Tja, naar Erwin moet je ook niet kijken gewoon luisteren en genieten en Paulquote:Op maandag 16 januari 2012 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Na Paul mijn persoonlijk grootste frustratie om naar te kijken deze man... ik tref het wel met deze finale lineup
Hoorde het op mijn werk, doet ie erg goed de nummers live zingenquote:
Laat Erwin maar schuiven in die foute blouses van hemquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:29 schreef Tootsy het volgende:
Wat ik zo triest vind, is dat de kandidaten bijna allemaal brave schapen zijn, die doen wat de stylisten hun opdringen: alle mannen een colbertje met een T-shirt eronder. Gelukkig zijn enkelen te eigenwijs.
Als de winnaar inderdaad een wurgcontract krijgt, hoop ik dat megatalent Erwin eruit vliegt net zoals Niels en Charly al weggewimpeld zijn.
Laat die passieloze dreutel-zonder-enige-uitstraling(broertje-van-zusje) dan maar winnen.
Blijf het jammer vinden dat deze is afgeschoten door De Mol en consorten, erg fraaie uitvoering.quote:
Dat zijn helemaal geen foute bloesjes!quote:Laat Erwin maar schuiven in die foute blouses van hem![]()
Weet ik ook wel,was ook bij wijze van die vele zo spreken over Erwin.Laat hem er maar flamboyant kleden valt hij nog meer op in deze grijze massaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:45 schreef Tootsy het volgende:
[..]
Dat zijn helemaal geen foute bloesjes!
Past juist goed bij hem, kan hij zich permitteren, en overspoelt mij met nostalgisch sentiment.![]()
Ik heb er nog over gedacht om hem nog meer van dergelijke hippie-achtige dingen te sturen, maar ik ken zijn maat niet en hij kan ze zelf wel bestellen via internet.
Vandaar moet Erwin ook niet winnen,hij schrijft zijn eigen nummers en na vanavond komt die platenmaatschappij wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:43 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij is zo'n commercieel contract niks voor hem. Ik ben bang dat hij dan van die waardeloze 13-in-een-dozijn 'neppe' en snel geschreven jopiepopie nummers moet gaan maken.
Heb de beelden gezien op RTV-oost was gezellig daarzoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:33 schreef ArnosL het volgende:
Erwin wordt zondag in z'n woonplaats gehuldigd. Hij woont hier 5 km vandaan, dus misschien dat ik er nog even ga kijken
Mooi zo! Laat die fantasieloze trendvolgers maar achter iedere mode aanrennen en dan denken dat ze 'fat cool' zijn, ofzo.quote:Weet ik ook wel,was ook bij wijze van die vele zo spreken over Erwin.Laat hem er maar flamboyant kleden valt hij nog meer op in deze grijze massa
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Angela formuleerde het gisteren goed: "Erwin was 10 jaar geleden al een artiest en hij gaat ook over 10 jaar nog een artiest zijn. De andere kandidaten gaan dan vergeten zijn".
Nu heb ik nog mijn twijfels over Chris, met zo'n stem zou hij wel eens voor een langere termijn succes kunnen hebben maar Paul en Iris zijn waarschijnlijk niet meer bekend over 10 jaar.
Ja dat wist ie voor hij ging meedoen waarschijnlijk welquote:Op zondag 22 januari 2012 09:40 schreef prodigalsons het volgende:
Vanmiddag wordt Erwin gehuldigd in Heeten![]()
Wordt uitgezonden via RTV-OOST.
Wat mij wel beetje teleurstelde was Erwin was aan de telefoon bij Opium en daarin werd wel duidelijk dat hij nog een jaar vast zit aan de Mol,ik hoop wel dat ze bij 8Ballmusic beseffen dat Erwin zijn eigen muziek en teksten schrijft.Ik zou wel heel teleurgesteld zijn als op zijn nieuwe Album bv Lonely Rider er niet op staat
Erwin klonk mij beetje naïef,maar aan de andere kant hij mag natuurlijk niet te kritisch zijn over De Mol want dan snijt hij in eigen vlees.Wat betreft de nummers die gezongen worden ruim van te voren vastgelegd en voornamelijk door programma/coach gekozen. Erwin maakte ook de opmerking " ik ken duizend(en) liedjes en Angela wist dat hij ook Nights in White satin song dus doen we die zei Angela.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat wist ie voor hij ging meedoen waarschijnlijk wel
En ze zullen daar bij die platenmaatschappij bv niet achterlijk zijn en hem ineens Spice Girls achtige nummers laten zingen. Hij zong nu tijdens de shows volgens mij ook zijn eigen smaak, dan laten ze hem dat op een album vast ook wel doen.
Dat van zijn eigen nummers zingen tijdens een programma als dit vind ik wel een beetje naiefquote:Op zondag 22 januari 2012 12:30 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
Erwin klonk mij beetje naïef,maar aan de andere kant hij mag natuurlijk niet te kritisch zijn over De Mol want dan snijt hij in eigen vlees.Wat betreft de nummers die gezongen worden ruim van te voren vastgelegd en voornamelijk door programma/coach gekozen. Erwin maakte ook de opmerking " ik ken duizend(en) liedjes en Angela wist dat hij ook Nights in White satin song dus doen we die zei Angela.
Erwin zou liefst zijn eigen nummers hebben gezongen,denk ik. We zullen zien hoe het album eruit komt te zien, is het niet Erwin eigen valt dat natuurlijk direct op
Laten we vooral naar Erwin,s woorden luisteren en niet de mijnequote:Op zondag 22 januari 2012 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van zijn eigen nummers zingen tijdens een programma als dit vind ik wel een beetje naief
Dat gebeurt volgens mij nooit, dus dat had hij kunnen weten. En als je allemaal onbekende nummers gaat staan doen, is er denk ik weinig jeugd (en die moeten toch ook stemmen...) die daar op gaat stemmen.
Maar eigenlijk proef ik uit je woorden dat hij dus spijt heeft dat ie meegedaan heeft? Omdat hij niet zijn eigen nummers mocht zingen, Angela bepaalde dat ie Nights in White Satin moest doen en nu nog een jaar aan De Mol vast zit?
Chris heeft helemaal niet zo'n geweldige stem en verder heeft een lantaarnpaal nog meer uitstraling dan hij. De juryleden kunnen kletsen wat ze willen, maar Charly is echt -tig keer beter.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Angela formuleerde het gisteren goed: "Erwin was 10 jaar geleden al een artiest en hij gaat ook over 10 jaar nog een artiest zijn. De andere kandidaten gaan dan vergeten zijn".
Nu heb ik nog mijn twijfels over Chris, met zo'n stem zou hij wel eens voor een langere termijn succes kunnen hebben maar Paul en Iris zijn waarschijnlijk niet meer bekend over 10 jaar.
Erg leuk Tootsyquote:Op zondag 22 januari 2012 14:05 schreef Tootsy het volgende:
Chris heeft helemaal niet zo'n geweldige stem en verder heeft een lantaarnpaal nog meer uitstraling dan hij. De juryleden kunnen kletsen wat ze willen, maar Charly is echt -tig keer beter.
Paul zie ik zo de musicalwereld induiken, alhoewel hij dan natuurlijk wel het middelpunt zal willen zijn.
Iris zou eerst weer haar rode krullenkop terug moeten krijgen, want steil haar staat haar absoluut niet. Overal een harp mee naar toe slepen, is behoorlijk lastig, maar zonder harp vind ik haar niks bijzonders.
Chris heeft wel degelijk een geweldige stem, beter dan die van Charly al hoor ik graag Charly zijn kopstem. Jij verwart volgens mij zangtechniek met timbre (al kan timbre volgens mij wel worden verbeterd met een betere zangtechniek (Elton John is hier een voorbeeld van)).quote:Chris heeft helemaal niet zo'n geweldige stem en verder heeft een lantaarnpaal nog meer uitstraling dan hij. De juryleden kunnen kletsen wat ze willen, maar Charly is echt -tig keer beter.
Paul zie ik zo de musicalwereld induiken, alhoewel hij dan natuurlijk wel het middelpunt zal willen zijn.
Iris zou eerst weer haar rode krullenkop terug moeten krijgen, want steil haar staat haar absoluut niet. Overal een harp mee naar toe slepen, is behoorlijk lastig, maar zonder harp vind ik haar niks bijzonders.
quote:Op maandag 23 januari 2012 03:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het geknauw van Erwin ontzettend storend. Bij elk woord je bovenlip naar binnen zuigen maakt je een boertje van buut'n, wat mij betreft. Ik kon er echt niet meer 'doorheen luisteren'. Ik zag en hoorde alleen nog maar die overdreven blues-lip.
Leuk verwoord @Bram ben jij zangleraar???quote:Op maandag 23 januari 2012 02:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Chris heeft wel degelijk een geweldige stem, beter dan die van Charly al hoor ik graag Charly zijn kopstem. Jij verwart volgens mij zangtechniek met timbre (al kan timbre volgens mij wel worden verbeterd met een betere zangtechniek (Elton John is hier een voorbeeld van)).
Hij heeft zo'n stem waarin je opgaat, waar je je goed bij voelt.
Musicals zijn leuk en aardig maar dat is maar dan ben je slechts bij een zeer klein deel van de mensen bekend, hij zou dus vergeten worden als hij weer terug in de musicals actief wordt en hoofdrollen waarbij gezongen moet worden gaat hij sowieso niet krijgen. Paul heeft een aangename stem (serieus) maar zogauw hij beweegt zingt hij vals en verliest hij elk gevoel van timing.
Erwin is met afstand de artiest van wie je een CD koopt: zoveel emotie die hij in zijn stem legt.
Dat uurtje was het net droog,stonden honderden mensen op dat dorpsplein leuk Erwin heeft zijn eerste gouden plaat in ontvangst mogen nemenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:22 schreef Tootsy het volgende:
Een 'beetje' fan? Hartstikke! ;-)
Ik woon al zowat m'n hele leven in Salland, dus dan snap je 't wel.
Trouwens, laat iedereen die dichtbij woont massaal naar Heeten gaan, want ik kan niet, moet naar een diner, en ik zou 't triest vinden als Erwin in z'n dooie eentje op dat podium staat in de stromende regen.
Nee maar ik ben wel vrij muzikaal: 5 instrumenten bespeeld (als ik twee fluiten meetel), waaronder 2 snaarinstrumenten en ik kan volgens anders muzikale mensen redelijk zingen (geen valse noten maar een onvoldoende getrainde stem). Snaarinstrumenten leerde ik gemakkelijk te bespelen, het maakt voor mij geen verschil uit welke het is. Blazen ligt mij minder goed al zou ik graag nog eens de alt-sax of tenor-sax willen bespelen.quote:Leuk verwoord @Bram ben jij zangleraar???
Dat best muzikaal. Drummen leuk overweeg ook een te nemen voor de kids.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel vrij muzikaal: 5 instrumenten bespeeld (als ik twee fluiten meetel), waaronder 2 snaarinstrumenten en ik kan volgens anders muzikale mensen redelijk zingen (geen valse noten maar een onvoldoende getrainde stem). Snaarinstrumenten leerde ik gemakkelijk te bespelen, het maakt voor mij geen verschil uit welke het is. Blazen ligt mij minder goed al zou ik graag nog eens de alt-sax of tenor-sax willen bespelen.
Ook zou ik graag nog eens willen drummen.
idd, verbazingwekkend goed!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij opende vanavond Voetbal International. (RTL, 20.30 uur)
En dan vindt ik hem op tv altijd minder dan livequote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
idd, verbazingwekkend goed!
rtlgemist.nl kun je het terugzien.
Ben jij Erwin?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 05:20 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
En dan vindt ik hem op tv altijd minder dan live![]()
En commentaar gehoord van Johan Derksen![]()
Jullie kennen ''Jenny'' wel ???
Jenny en ik niet, maar ik heb het even voor je opgezocht (ik ben trouwens ook geen fan van Erwin).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 05:20 schreef prodigalsons het volgende:
[..]
En dan vindt ik hem op tv altijd minder dan live![]()
En commentaar gehoord van Johan Derksen![]()
Jullie kennen ''Jenny'' wel ???
Thx zeer fraaie uitvoering maar ik ken het nummer al ruim 15 jaar maar blijft geweldig zeker met zo,n groot orkest erbijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Jenny en ik niet, maar ik heb het even voor je opgezocht (ik ben trouwens ook geen fan van Erwin).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |