Zo zien zij zichzelf serieus, er hangt een bordje bij de kassa waarop dat staatquote:
Goede reclame hoor ahahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef toenie het volgende:
Nee, dit moet een troll zijn![]()
![]()
Bristol; de klanten en de bazin
Iemand plaatste net een link naar dit topic Bristol; de klanten en de bazin zelfs de werknemers klagen over hun collega'squote:
Die ik niet heb, die trut vroeg niet eens of ik de bon wouquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:54 schreef Ouqz het volgende:
Dan zat je vast bij een verkeerde Bristol. Leiden staat sowieso bekend om de slechte winkelstraat. Bij de main stream Bristols kun je gewoon fashionable kleding kopen. Zo hebben ze zeer fijne overhemden van goed geïsoleerd materiaal en stevig genaaide stiksels.
Als ik jou was zou ik een klacht indienen bij het overkoepelende Bristol-bedrijf over dit filiaal. Het filiaal nummer ter identificatie, wat je wel even moet vermelden in je aangetekende brief, kun je vinden op je kassabon.
Het was al bijna 5 uur en ik zag een bordje hangen met 35% korting op allesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ga dan ook naar fatsoenlijke winkels, muts.
Gewoon op hun website.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:55 schreef magneetstrip het volgende:
Die ik niet heb, die trut vroeg niet eens of ik de bon wouKan ik dat nummer ergens anders vinden?
Boeiend, al hangt er een bordje dat je er geld bij krijgt, naar zulke winkels ga je gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:00 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Het was al bijna 5 uur en ik zag een bordje hangen met 35% korting op alles
Denk je dat ik zomaar binnenloop als er korting is bij de BRISTOL? Ik had een nieuwe gymbroek nodig, anders kwam ik hier nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boeiend, al hangt er een bordje dat je er geld bij krijgt, naar zulke winkels ga je gewoon niet.
Ga dan naar een intersport of een andere sportzaak. Toch niet naar de BRISTOL.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:22 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Denk je dat ik zomaar binnenloop als er korting is bij de BRISTOL? Ik had een nieuwe gymbroek nodig, anders kwam ik hier niet
Dit is Leiden, hier mag je blij zijn als je een normale winkel vindt, laat staan met redelijke producten in de juiste maatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ga dan naar een intersport of een andere sportzaak. Toch niet naar de BRISTOL.
Arme schat je mag bij mij wel wat kledingstukjes mogen passen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:30 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dit is Leiden, hier mag je blij zijn als je een normale winkel vindt, laat staan met redelijke producten in de juiste maat
ja tog of je neemt gewoon die g-star shit, jwzquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
ga naar de score dan met je bristol
gweoon mooie chasin' halen tog?
Verhuizen dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:30 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dit is Leiden, hier mag je blij zijn als je een normale winkel vindt, laat staan met redelijke producten in de juiste maat
Das lief van je :$ Geen kledingstukjes van de Bristol hoop ik?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Arme schat je mag bij mij wel wat kledingstukjes mogen passen.
Natuurlijk niet alleen het beste van het beste voor jou.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:03 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Das lief van je :$ Geen kledingstukjes van de Bristol hoop ik?
Zeker niet bij de Bristol in Leidenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef 9611Niels het volgende:
Ik haal daar altijd zeer goede kwaliteit Italiaanse overhemden en pantalons. Stijlvolle kleding, goede afwerking, kundig personeel en een fijne ambiance in de winkel, niets mis mee.
Wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:12 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Zeker niet bij de Bristol in Leiden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef 9611Niels het volgende:
Ik haal daar altijd zeer goede kwaliteit Italiaanse overhemden en pantalons. Stijlvolle kleding, goede afwerking, kundig personeel en een fijne ambiance in de winkel, niets mis mee.
Kleding valt mee, althans op de sportafdeling. Schoenen zijn wel duidelijk meestal van zeer slechte kwaliteit, en nog in verhouding duur ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:38 schreef themole het volgende:
Bristol daar is de kleding lelijk en valt alles in de rekken al uit elkaar.
Bij de vestiging in Leiden? Dan hebben die vast dit topic gelezenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:55 schreef CindieY het volgende:
Mijn joggingbroek van vandaag had gewoon 35 % korting en da's ook het enige wat ik er soms koop. Verder terechte klacht.
Neuh. Was een landelijke actie. Stond aangegeven dat op ECHT* alles 35 % korting was. * was al reeds afgeprijsde artikelen en instore-acties. Ga je dan met je echt allesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:57 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Bij de vestiging in Leiden? Dan hebben die vast dit topic gelezen
Een vestiging kan geen topic lezen. Je hebt het vast over het personeel. Al hoewel ik mij afvraag hoeveel invloed zij hebben over hun eigen winkel, zonder inmenging van het overkoepelende Bristol bedrijf. Snap je wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:57 schreef magneetstrip het volgende:
Bij de vestiging in Leiden? Dan hebben die vast dit topic gelezen
Dan blijft het vreemd dat ze 35% korting weigerden te geven en een andere vestiging die wel gaf, als het landelijk is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:02 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Een vestiging kan geen topic lezen. Je hebt het vast over het personeel. Al hoewel ik mij afvraag hoeveel invloed zij hebben over hun eigen winkel, zonder inmenging van het overkoepelende Bristol bedrijf. Snap je wat ik bedoel?
Niet op vrijdag rond 5 uur zeker?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:45 schreef pinine het volgende:
pas ben ik ook daar bij die Bristol in Leiden geweest en werd vriendelijk begroet door meerdere medewerksters en zeer beleefd naar waar ik zijn wilde gestuurd, uiteindelijk niets gekocht maar bij vertrek weer vriendelijk gegroet door marrokaanse medewerksters, kom ik zeker nog eens terug
Zorg er dan ook voor dat u goede producten verkoopt en het personeel meer voorstelt dan de gemiddelde tokkie van Nederland, dan klagen mensen ook niet, groetjes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:00 schreef JeMoeder het volgende:
Ik ben de directeur van Bristol en vind dit kudt!
Ja graag!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Wil je een foto van het bordje bij de kassa waarop staat dat het een modewinkel is?
Ze heeft geen ban maar zegt gelukkig ook niks.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:20 schreef Chillerd het volgende:
Dolfijntjeslove2? Waar is die slet trouwens of heeft die ban?
Die Dolfijnenlover was toch zogenaamd naar de havo toe? Zeker heel de dag huiswerk aan het maken ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ze heeft geen ban maar zegt gelukkig ook niks.
Dan vraag ik me toch af TS, welke middelbareschool stroming heb jij niet afgemaakt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
TS moet bij de Bristol winkelen
Ik zit in 5vwo en doe het profiel NT met Frans, tekenen en algemene kunst.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:43 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af TS, welke middelbareschool stroming heb jij niet afgemaakt?
en dan moet je winkelen in de bristolquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:44 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik zit in 5vwo en doe het profiel NT met Frans, tekenen en algemene kunst.
Zo goed?
Achjoh er zijn ergere winkels, en als ik op wugly kijk is het eigenlijk vooral de vestiging in Leiden die slecht isquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:58 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
en dan moet je winkelen in de bristolman ik zou nog niet een stap buiten de deur zetten met iets van de bristol aan
Hé, ben jij de bedrijfsleidster?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:45 schreef pinine het volgende:
pas ben ik ook daar bij die Bristol in Leiden geweest en werd vriendelijk begroet door meerdere medewerksters en zeer beleefd naar waar ik zijn wilde gestuurd, uiteindelijk niets gekocht maar bij vertrek weer vriendelijk gegroet door marrokaanse medewerksters, kom ik zeker nog eens terug
Nou wees er maar trots op dat je vaker naar de Bristol gaatquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:45 schreef pinine het volgende:
Bristol, mode voor het hele gezinquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:41 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Nou wees er maar trots op dat je vaker naar de Bristol gaat
Werken bij de Bristol? Nooit!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef Democritus. het volgende:
Ik ben wel eens in een Bristol in leiden geweest. Wat een kutmensen werken daar. Een dik wijf met kort pittig haar, toevallig een collega van je, TS? Krab haar ogen er aub uit.
Terechte klacht, in ieder geval.
pics?quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:47 schreef koffiepot het volgende:
Bristol, daar verkochten ze vroeger O'Hara schoenen. Als je daar op liep werd je er 5 jaar later nog mee gepest
jawel ik kreeg perosneelskorting en de bazin dacht dat deze een hippe winkel isquote:
De bazin kan wel zoveel denken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:29 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
jawel ik kreeg perosneelskorting en de bazin dacht dat deze een hippe winkel is
op een paar na zijn de bristol collega's ook geak ze ging een keer uit eten tijdens werk gelijk dikke party in da shopquote:
En welke collega's van je zijn dan 'kk chill'? Degene die bezig zijn met de klant of die alleen maar met elkaar staan te kwekken en naar de klanten snauwen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Haha ik werkde bij die bristol je hep daar wel een paar kk chille mense die daaar werke maar de bazen zijn idd bot en de kleren zijn soms dan weer wel leuk
Sowieso is het gebruik van "kk" niet echt "chill" te noemen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:13 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
En welke collega's van je zijn dan 'kk chill'? Degene die bezig zijn met de klant of die alleen maar met elkaar staan te kwekken en naar de klanten snauwen?
Ik heb het maar letterlijk overgenomen van haar, dan is de kans misschien iets groter dat dat ene celletje van haar de vraag begrijpt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Sowieso is het gebruik van "kk" niet echt "chill" te noemen.
Wat hou ik toch van jou!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik heb het maar letterlijk overgenomen van haar, dan is de kans misschien iets groter dat dat ene celletje van haar de vraag begrijpt.
die ene met dat nike petrjequote:Op zondag 16 oktober 2011 16:13 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
En welke collega's van je zijn dan 'kk chill'? Degene die bezig zijn met de klant of die alleen maar met elkaar staan te kwekken en naar de klanten snauwen?
Niet eens die ene met die vuilniszakjas?!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:33 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
die ene met dat nike petrje
En nu raad ik iedereen deze af wegens slechte ervaringen met de kwaliteitquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:36 schreef robin007bond het volgende:
Haha.
Mensen als jij faciliteren deze onzin door er je gymbroekje te kopen.
De gemiddelde Bristol! bezoeker heeft geen FOK! accountquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:29 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
En nu raad ik iedereen deze af wegens slechte ervaringen met de kwaliteit
Er zullen toch weleens FOK!ers in de Bristol zijn geweest?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De gemiddelde Bristol! bezoeker heeft geen FOK! account
Waarom zou ik me daar laten zien? Ik koop alleen bij kwaliteitswinkels zoals de Wibra, Zeeman, Action en Xenos!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:22 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Er zullen toch weleens FOK!ers in de Bristol zijn geweest?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De gemiddelde Bristol! bezoeker heeft geen FOK! account
Niet eens bij een winkel met mode voor het hele gezin, nounouquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom zou ik me daar laten zien? Ik koop alleen bij kwaliteitswinkels zoals de Wibra, Zeeman, Action en Xenos!
GAAN ZE SLUITEN??quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:43 schreef magneetstrip het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die naar de Bristol in Leiden willen, ik hoop voor jullie dat ze deze keer zich wel aan hun kortingen houden
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |