En welke collega's van je zijn dan 'kk chill'? Degene die bezig zijn met de klant of die alleen maar met elkaar staan te kwekken en naar de klanten snauwen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Haha ik werkde bij die bristol je hep daar wel een paar kk chille mense die daaar werke maar de bazen zijn idd bot en de kleren zijn soms dan weer wel leuk
Sowieso is het gebruik van "kk" niet echt "chill" te noemen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:13 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
En welke collega's van je zijn dan 'kk chill'? Degene die bezig zijn met de klant of die alleen maar met elkaar staan te kwekken en naar de klanten snauwen?
Ik heb het maar letterlijk overgenomen van haar, dan is de kans misschien iets groter dat dat ene celletje van haar de vraag begrijpt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Sowieso is het gebruik van "kk" niet echt "chill" te noemen.
Wat hou ik toch van jou!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik heb het maar letterlijk overgenomen van haar, dan is de kans misschien iets groter dat dat ene celletje van haar de vraag begrijpt.
die ene met dat nike petrjequote:Op zondag 16 oktober 2011 16:13 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
En welke collega's van je zijn dan 'kk chill'? Degene die bezig zijn met de klant of die alleen maar met elkaar staan te kwekken en naar de klanten snauwen?
Niet eens die ene met die vuilniszakjas?!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:33 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
die ene met dat nike petrje
En nu raad ik iedereen deze af wegens slechte ervaringen met de kwaliteitquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:36 schreef robin007bond het volgende:
Haha.
Mensen als jij faciliteren deze onzin door er je gymbroekje te kopen.
De gemiddelde Bristol! bezoeker heeft geen FOK! accountquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:29 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
En nu raad ik iedereen deze af wegens slechte ervaringen met de kwaliteit
Er zullen toch weleens FOK!ers in de Bristol zijn geweest?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De gemiddelde Bristol! bezoeker heeft geen FOK! account
Waarom zou ik me daar laten zien? Ik koop alleen bij kwaliteitswinkels zoals de Wibra, Zeeman, Action en Xenos!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:22 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Er zullen toch weleens FOK!ers in de Bristol zijn geweest?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De gemiddelde Bristol! bezoeker heeft geen FOK! account
Niet eens bij een winkel met mode voor het hele gezin, nounouquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom zou ik me daar laten zien? Ik koop alleen bij kwaliteitswinkels zoals de Wibra, Zeeman, Action en Xenos!
GAAN ZE SLUITEN??quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:43 schreef magneetstrip het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die naar de Bristol in Leiden willen, ik hoop voor jullie dat ze deze keer zich wel aan hun kortingen houden
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |