Geen idee, nooit gezien volgens mij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Waar is eigenlijk die toffe OP die Krea onlangs maakte?
Huh? Now I'm confused.quote:
Niet heel spannend geloof ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
nog beetje plannen voor het weekend?
Ow klinkt lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:07 schreef Godtje het volgende:
Niet heel spannend geloof ik.
Vanavond broer helpen (o.a. met wat drankjes drinken). Morgen hele dag bij vrienden in Amsterdam. Even lunchen , shoppen, borrelen, eten, naborrelen, etc
Maar vriendin was niet helemaal lekker dus kan misschien niet doorgaan. Dat is nog ff afwachten.
quote:
...goede vraag dit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Waar is eigenlijk die toffe OP die Krea onlangs maakte?
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar, het was toch de niet werkenden die fout zijn!
Ik ook niet hoor.quote:
Cuff him!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, wat een leuke vertegenwoordiger was hier net.
Nee gek. Ik heb wel lief gelachen.quote:
Waarschijnlijk nadat je je zaadophoping in zijn poepertje hebt gedeponeerd en je vakkundig je gemorste druppeltjes van zijn gebleekte sterretje hebt afgelikt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:33 schreef xFriendx het volgende:
Ik moet wachten op een CV monteur voor de jaarlijkse controle. Als het een leukerd is (voor zover ik dat kan beoordelen) wijs ik hem wel even op dit topic.
DUDE, ik sta op het punt te gaan lunchen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nadat je je zaadophoping in zijn poepertje hebt gedeponeerd en je vakkundig je gemorste druppeltjes van zijn gebleekte sterretje hebt afgelikt.
Heb je het lastig jongen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nadat je je zaadophoping in zijn poepertje hebt gedeponeerd en je vakkundig je gemorste druppeltjes van zijn gebleekte sterretje hebt afgelikt.
Te veel leeswerkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:58 schreef Godtje het volgende:
Wat moet je een lol hebben met dit soort dingen verzinnen![]()
Steve Jobs leeft nog ???
Hey ik een mop!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Kan iemand asjeblieft iets leuks vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:
Hey ik een mop!Das geen mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zit een deuk in mijn wagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Kan iemand asjeblieft iets leuks vertellen?
Mmm.. misschien maar eens veranderen danquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:11 schreef m1st1g het volgende:
Cue_ je hebt een feestje :
Op woensdag 7 oktober 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
Ik snap het. Je bent idd. raar
al 2 jaar...
Wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ben bang dat dat niet echt meer gaat werken....
niks...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen artsen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:18 schreef Kreator het volgende:
Ik. Haat. Artsen. Met. Een. Dure. Laptop. Maar. Geen. Kennis.![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:21 schreef rival het volgende:
niks...
ik kreeg deze foto binnen met een berichtje "sorry"Wie heeft dat gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met JOUW auto?![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
niks...
ik kreeg deze foto binnen met een berichtje "sorry"Mooie deukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucked up zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Maatje... Nou hij is was eigenlijk voor de handel maar was momenteel wel mijn vervoer
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hey ik een mop!Moppen! Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom vochten de joden niet mee in de 2e wereldoorlog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef rival het volgende:
[..]Wat voor klassieker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Heeft er ook nog eens wat gelekt in m'n tas.. en ik heb de hik![]()
en zitten de druiven nu in t doosje?quote:
vezelverantwoordquote:
hoogstirriquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel voor m'n hik gezorgd
Praten hielpquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:45 schreef clevy het volgende:
hoogstirri
eten/drinken hoor je lol van te hebben
ach vrouw zeker..quote:
Ik ben al stil genoeg hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:50 schreef clevy het volgende:
ach vrouw zeker..
kunt beter even stil zijn, druk opbouwen, scheet laten en er van af zijn ipv dat halfslachtige gehik
das minder.. hier is het al ff droogquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Denk ik heel leuk.. ik neem wel mijn pauzecompensatie op.. blijft het nog wel 1,5 uur regenen met een beetje pech
T westen is weer droog.. t oosten is nu even aan de beurt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:10 schreef clevy het volgende:
[..]
das minder.. hier is het al ff droog
waaide wel fris met de wandeling na de lunch
Eén en al ellende ja...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:10 schreef clevy het volgende:
waaide wel fris met de wandeling na de lunch
zo vermaak ik me beterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eén en al ellende ja...Ik ben er niet voor gemaakt!
Dit is meer mijn ding:
[ afbeelding ]
k zit toch echt zuid oostquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
T westen is weer droog.. t oosten is nu even aan de beurt.
zuid zit je nooit te ver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan te ver zuid
http://buienradar.nl/h.as(...)-4&voor=201110071455
ach.. t wordt toch steeds zonniger.. en ik bedoelde wel in nederland..quote:
Vandaar ook de kuch.. en de restquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:51 schreef clevy het volgende:
ach.. t wordt toch steeds zonniger.. en ik bedoelde wel in nederland..
het zal wel weerquote:
maar ik wil Eanske niet dood gevonden worden hoorquote:
wat oppervlakkig Cuequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je hou![]()
maar als je verhuist nog meer
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:06 schreef clevy het volgende:
maar ik wil Eanske niet dood gevonden worden hoor
Heerlijk zo op de vrijdagquote:
volgende week ben ik wel een aardig eind in de buurtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
[..]
Heerlijk zo op de vrijdag
Vooral niet dood gaan dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:10 schreef clevy het volgende:
[..]
volgende week ben ik wel een aardig eind in de buurt
ligt er aan hoe lastig jij bentquote:
geen ideequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want? ik vermoord je? jij gaat zelfmoord plegen als ik lastig ben?
Nigga, whud?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:06 schreef clevy het volgende:
[..]
maar ik wil Eanske niet dood gevonden worden hoor
Voor de verandering eens ín de broek?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:05 schreef Kreator het volgende:
Ik ben geil. Waar zal ik vanavond mijn piemel eens instoppen.
een appeltaart natuurliuk.. duh!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:05 schreef Kreator het volgende:
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor de verandering eens ín de broek?
gehaktmolen een optie ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:05 schreef Kreator het volgende:
SOMS MOET JE GEWOON FF NIKS POSTEN, ALS ER NIETS GRAPPIGS BOVEN KOMT BORRELEN.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nope, wel voor het kuisheidsgordeltje dat je draagt...
timing is perfect... vrijdag middag...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
ZIE EERDERE POST OVER GRAPJES EN TIMING.
de pianoquote:
dan heb ik nog wel een fluitquote:
Over een minuut of 5quote:
ik eet ook sla op mn broodquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
en vitaminepillen werken niet zoals groenten en fruit eten werkt.
Het was niet zo veel.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geloof er niks van, je hebt gewoon weer zitten schransen
De tijd van topless zonnen is toch voorbij....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:51 schreef missbehavin het volgende:
Godver, mijn vader heeft alle bamboe voor de heg weggesnoeid, nu kan de hele flat mijn tuin inkijken.
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De tijd van topless zonnen is toch voorbij....
Nou, nou, wat een onthulling.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah, dus je geeft toe topless te zonnen.....
Je mag ook voor mij koken..vind je vast leukerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben al andijviestamppot aan t maken, maar god wat haat iik voor mezelf koken (vooral als ik moe ben)
De flat staat aan de zijkant, die kijken sowieso niet naar binnen. Maar het gaat om het principequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gordijnen dicht als je naakt door huis gaat lopen dan maar he
Je bent dus gewoon aan het zeurenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De flat staat aan de zijkant, die kijken sowieso niet naar binnen. Maar het gaat om het principe
kun je dat bewijzen?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar of ikn dat wil is een tweede
quote:
dacht je een keus te hebben?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar of ikn dat wil is een tweede
Gelukkig wonen we in Nederland, dus die vrijheid heeft zequote:
Bij mij ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog een uurtje en dan is het tijd voor bier
Nog recente aankopen gedaan?quote:
Alsof er nog singles zijn die niet op je tieten gefapt hebbenquote:
Ik zit gemoedelijk aan een wodkaatje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog een uurtje en dan is het tijd voor bier
ik heb er 30 ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog recente aankopen gedaan?Hoeveel heb je er nu onderhand?
Ik zat gisteren weer op de victoria's secret site te neuzen... moet ik niet doen..
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alsof er nog singles zijn die niet op je tieten gefapt hebben
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er 30 ofzoen dinsdga mn gewonnen set ophalen
ben benieuwd hoe die in t echt isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Addict! Ah ja, dat vond ik zo leuk, dat juist jij 'm gewonnen hebt!
Waarom verbaasd me dat nu nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit gemoedelijk aan een wodkaatje.
Er is vast wel een kerel hier die zijn instrument aanbiedquote:
Dus naast een rugzak nu ook een bijsluiter......quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man gaat meewerken aan een onderzoek van de Erasmus universiteit, en dan krijgt hij straks zijn eigen 'bijsluiter'.
Dat joch sjouwt zich een ongeluk ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus naast een rugzak nu ook een bijsluiter......
geef hem een koffer met wieltjes...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat joch sjouwt zich een ongeluk ja.
Das op zich wel briljant.... Al die brugkoters met een rugzak en hij met een trolley.....quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das op zich wel briljant.... Al die brugkoters met een rugzak en hij met een trolley.....
Ik zie een trend onder scholieren.....
Oeh Placebo.....quote:
De hele week al hier.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oeh Placebo.....![]()
Tijd niet gedraaid..... Straks eens opzetten.....
Zeg, het is een 11 jarige brugklasser, die heeft het al zwaar genoeg zonder voor lul te staan met een trekhaak.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon met een mini trekhaak vastmaken
Nee man, hij's juist een trendzetter....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, het is een 11 jarige brugklasser, die heeft het al zwaar genoeg zonder voor lul te staan met een trekhaak.
elektrische rolstoel dan maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, het is een 11 jarige brugklasser, die heeft het al zwaar genoeg zonder voor lul te staan met een trekhaak.
Als ie de drankvoorraad van MamaB onder zijn klasgenoten verdeeld dan zal ie vast wel populair zijn op schoolquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:19 schreef xFriendx het volgende:
Misschien is PuberB wel zo stoer dat ze hem daar simpelweg op handen dragen, hoeft ie niet meer te lopen en sjouwen.
Maar dan hoeft ie ook niet meer thuis te komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ie de drankvoorraad van MamaB onder zijn klasgenoten verdeeld dan zal ie vast wel populair zijn op school
Die drankvoorraad van MissB is zo enorm, die merkt dat niet eens joh....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar dan hoeft ie ook niet meer thuis te komen.
Hij is 11, dan denk je meestal nog niet na over de gevolgen van je actiesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar dan hoeft ie ook niet meer thuis te komen.
Dat kan er maar 1 zijn hequote:
Ik was op 11 jarige leeftijd ook alleen thuis.... dus hup, get dressed and go out!quote:
Dat vind ik best jong eigenlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik was op 11 jarige leeftijd ook alleen thuis.... dus hup, get drenssed and go out!
+30quote:
Je zit op Fok, need i say more?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En toch ben ik prima terecht gekomen!
Kan je nagaan, jij was niet eens alleen thuis op je 11e en je zit op Fokquote:
Je hoort mij dan ook niet beweren dat ik helemaal goed benquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan je nagaan, jij was niet eens alleen thuis op je 11e en je zit op Fok
+1quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoort mij dan ook niet beweren dat ik helemaal goed ben
Niet eens bier en tieten?quote:
Das bedacht door een kneus die dacht een rel te veroorzaken enzo....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
waar slaat dat werkende singles op eigenlijk?![]()
niet werkende singles zijn niet welkom?
al een paar dagen mislukt hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das bedacht door een kneus die dacht een rel te veroorzaken enzo....
ik vind het nergens op slaan iig. het is Singles. punt,quote:
vind ik ook.... maar goed, hoe meer je er negatief over bent, des te geweldiger vindt die persoon zichquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind het nergens op slaan iig. het is Singles. punt,
dat is waar, dus we knallen m snel vol, en dan maken we er weer een goede vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
vind ik ook.... maar goed, hoe meer je er negatief over bent, des te geweldiger vindt die persoon zich
Lijkt mij een goed planquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is waar, dus we knallen m snel vol, en dan maken we er weer een goede van
Wie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
vind ik ook.... maar goed, hoe meer je er negatief over bent, des te geweldiger vindt die persoon zich
En wie was dat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
dat figuur dat werkende singles bedacht heeft
nee, nee, nee en nee.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dus, iemand nog leuke verhalen, roddels, spannende dingen oid?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
nee, nee, nee en nee.....
tenminste... niet voor hier
helaas sorry nee...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dus, iemand nog leuke verhalen, roddels, spannende dingen oid?
he bah. je bent een fokker hoorquote:
zoals wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
helaas sorry nee...
maar misschien dat er zo nog wat leuks kan gebeuren
he getsie. seks.. wat een vies woord. Ik doe daar niet aan hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een dame ontmoeten om goede harde neukseks mee te hebben
een telefoon die spontaan gaat rinkelen en dan horen dat het vliegtuig over een paar uur vertrekt en dat de tickets klaar liggen...quote:
sex beter dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
he getsie. seks.. wat een vies woord. Ik doe daar niet aan hoor
zou idd leuk zijn, het zou alleen nog leuker zijn als iemand belde dat er 1000 euro voor me klaarligt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
een telefoon die spontaan gaat rinkelen en dan horen dat het vliegtuig over een paar uur vertrekt en dat de tickets klaar liggen...
zou leuk zijn
nee, ook niet.quote:
ook een leuk idee mar dat gaat het niet worden vanavond.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een dame ontmoeten om goede harde neukseks mee te hebben
Ga stappen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ook een leuk idee mar dat gaat het niet worden vanavond.
Seks is gewoon vies, zolang je het goed doetquote:
geld maakt niet gelukkig... het helpt wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou idd leuk zijn, het zou alleen nog leuker zijn als iemand belde dat er 1000 euro voor me klaarligt.
Amen sister!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Seks is gewoon vies, zolang je het goed doet
ik ben het hier helemaal mee eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Seks is gewoon vies, zolang je het goed doet
ik ook wel, maar mijn rekeningen zijn toe aan geldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
geld maakt niet gelukkig... het helpt wel.
maar die vlucht zou beter zijn voor mij. ben toe aan vakantie
quote:
Ik ga een kerk beginnenquote:
ik heb net speklapjes op.quote:
De Als Je Het Goed Doet Is Seks Vies Kerk.quote:
salaris staat er maandag weer dus dat is het probleem niet....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook wel, maar mijn rekeningen zijn toe aan geld
Daar is geen leuke afkorting van te makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De Als Je Het Goed Doet Is Seks Vies Kerk.
Onbetaald verlofquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
salaris staat er maandag weer dus dat is het probleem niet....
het probleem is dat ik gewoon geen dagen meer over heb....
Dagen genoeg, geld nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
salaris staat er maandag weer dus dat is het probleem niet....
het probleem is dat ik gewoon geen dagen meer over heb....
SIV Kerk? .quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar is geen leuke afkorting van te maken
leven ook niet, maar zonder geld is het ook veel te duurquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
Vakantie hoeft sowieso niet duur te zijn.....
Het leven is zo duur als je het zelf maakt.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
leven ook niet, maar zonder geld is het ook veel te duur
ja, dat is waar, maar ik kan niet zeggen dat ik ruig leef. Ik krijg alleen gewoon veel te weinig uren op mn werk en kan tot nu toe niks anders vinden..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het leven is zo duur als je het zelf maakt.....
wat doe je dan voor werk ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat is waar, maar ik kan niet zeggen dat ik ruig leef. Ik krijg alleen gewoon veel te weinig uren op mn werk en kan tot nu toe niks anders vinden..
Beddencentrale/ Transport in n ziekenhuisquote:
zijn er dan zoveel collega's ? of zijn de patienten te snel vertrokken ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Beddencentrale/ Transport in n ziekenhuis
nee, ze plannen gewoon standaard veel te weinig man in, en dat wordt steeds minder, het ziekenhuis moet bezuinigen (ondanks dat de aanbouw van het nieuwe stuk wel miljoenen mag kostenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zijn er dan zoveel collega's ? of zijn de patienten te snel vertrokken ?
De bekende verhalen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ze plannen gewoon standaard veel te weinig man in, en dat wordt steeds minder, het ziekenhuis moet bezuinigen (ondanks dat de aanbouw van het nieuwe stuk wel miljoenen mag kosten)
Ja, de top krijgen zelfs enorme tv's met touchscreen voor in de vergaderzalen, wij mogen als we dat willen zelf onze kantine schilderenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De bekende verhalen.
Egostrelende projecten voor de top krijgen geld maar zodra het voor het uitvoerende personeel is kan er niets...
Als ze jou 1 uur inzetten, kost ze dat ongeveer 3 tot 4 keer wat jij krijgt. Dus daar kunnen ze meer op besparen dan niet verbouwenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, de top krijgen zelfs enorme tv's met touchscreen voor in de vergaderzalen, wij mogen als we dat willen zelf onze kantine schilderen
Dat hebben wij elke week.... what's your point?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
We hadden vandaag "Formal Friday" op t werk, erg mooi
Bij ons is het normaal altijd casual, Formal Friday is bij ons bijzonder, het zien van sommige (vrouwelijke) collega's in mantelpakjes deed mijn aandacht af en toe wel verslappenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat hebben wij elke week.... what's your point?
personeelskosten is ongeveer 3 x salaris dat klopt...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze jou 1 uur inzetten, kost ze dat ongeveer 3 tot 4 keer wat jij krijgt. Dus daar kunnen ze meer op besparen dan niet verbouwen
Dan vergeet je nog trainig, ruimte, werkmaterialen, etc.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
personeelskosten is ongeveer 3 x salaris dat klopt...
1x salaris
1x voor de belastingdienst
en 1x voor de werkgever...
Dit gaat over salaris... Wat jij noemt zijn kosten....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog trainig, ruimte, werkmaterialen, etc.
nope dat is dus inbegrepen in die x voor de werkgeverquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog trainig, ruimte, werkmaterialen, etc.
Nou, ik betwijfel dat wel hoor, want de afdelingen betalen voor een service die ze momenteel niet krijgen. Ook is het zo dat als iemand ziek is, dat het ziekenhuis 250 euro per dag kost. Op deze manier raakt iedereen overspannen, last van rug/nek enz enz. Ze werken niet veilig omdat alles veel te snel moet, omdat je het anders gewoon niet red, maar zetten er steeds meer taken bij, en steeds minder manquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze jou 1 uur inzetten, kost ze dat ongeveer 3 tot 4 keer wat jij krijgt. Dus daar kunnen ze meer op besparen dan niet verbouwen
Ik begon de discussie en had het duidelijk over KOSTEN. Dus beter lezen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit gaat over salaris... Wat jij noemt zijn kosten....
Ze zijn wel perpersoon, hoe ze boekhoudkundig weggewerkt worden staat daar los van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:39 schreef m1st1g het volgende:
training , ruimte en werkmateriaal staan ook anders op de balans. die zijn nl collectief en niet per persoon.
er is geen training meer nodig bij mij, ik kan en mag alles doen. ruimte is speciaal voor de bedden, die huren ze toch wel af, of ik er werk of niet, machine is ingebouwd en bedden moeten door de wasstraat, en er zijn ook standaard 4 karretjes aanwezig, die op stroom rijden, en niet op gas of olie of benzine oid. werkmateriaal is er ook sowieso wel, maakt niet uit hoeveel man er zijn, want lakens, slopen, kussens en bedden moeten er gewoon zijn in n ziekenhuis.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:39 schreef m1st1g het volgende:
training , ruimte en werkmateriaal staan ook anders op de balans. die zijn nl collectief en niet per persoon.
Oh boehoe, huillie huillie.....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik begon de discussie en had het duidelijk over KOSTEN. Dus beter lezen.
[..]
Ze zijn wel perpersoon, hoe ze boekhoudkundig weggewerkt worden staat daar los van.
Gelukkig... een andere discussie....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
meer mensen die trouwens problemen hebben met het mobiele internet van Vodafone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |