Jup ze zeiden inderdaad wij bellen jou vrijdag ochtend over de uitslag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat zeiden ze bij je sollicitatie?
Bel ons niet! Wij bellen jou?
Hmja heb op het gesprek gezegt dat ik zeer consequent bent en dat je afspraken naar moet komen. Ook hier een clausule over gehad. Dan kom ik maandag aankakken... Ik zou die gene dan echt niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:11 schreef annoniemevraag30 het volgende:
Wachten tot maandag zou ik doen
Daarom ook gelijk nu bellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:12 schreef Aloria het volgende:
[..]
Hmja heb op het gesprek gezegt dat ik zeer consequent bent en dat je afspraken naar moet komen. Ook hier een clausule over gehad. Dan kom ik maandag aankakken... Ik zou die gene dan echt niet meer serieus nemen.
Iets met woord en daad.....
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:11 schreef annoniemevraag30 het volgende:
Wachten tot maandag zou ik doen
Ze zijn hun afspraak kompleet vergetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En wat zeiden ze toen je belden?
Ze leggen je een situatie voor en jij moet het oplossen. Deze clausule ging over iemand die zich niet aan de afspraken kon houden en hoe ik hier dan mee om ging.quote:
Dan zou ik maar even doen wat je hebt aangegeven in je clausule.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:45 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ze leggen je een situatie voor en jij moet het oplossen. Deze clausule ging over iemand die zich niet aan de afspraken kon houden en hoe ik hier dan mee om ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |