Geen idee, nooit gezien volgens mij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Waar is eigenlijk die toffe OP die Krea onlangs maakte?
Huh? Now I'm confused.quote:
Niet heel spannend geloof ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
nog beetje plannen voor het weekend?
Ow klinkt lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:07 schreef Godtje het volgende:
Niet heel spannend geloof ik.
Vanavond broer helpen (o.a. met wat drankjes drinken). Morgen hele dag bij vrienden in Amsterdam. Even lunchen , shoppen, borrelen, eten, naborrelen, etc
Maar vriendin was niet helemaal lekker dus kan misschien niet doorgaan. Dat is nog ff afwachten.
quote:
...goede vraag dit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Waar is eigenlijk die toffe OP die Krea onlangs maakte?
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar, het was toch de niet werkenden die fout zijn!
Ik ook niet hoor.quote:
Cuff him!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, wat een leuke vertegenwoordiger was hier net.
Nee gek. Ik heb wel lief gelachen.quote:
Waarschijnlijk nadat je je zaadophoping in zijn poepertje hebt gedeponeerd en je vakkundig je gemorste druppeltjes van zijn gebleekte sterretje hebt afgelikt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:33 schreef xFriendx het volgende:
Ik moet wachten op een CV monteur voor de jaarlijkse controle. Als het een leukerd is (voor zover ik dat kan beoordelen) wijs ik hem wel even op dit topic.
DUDE, ik sta op het punt te gaan lunchen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nadat je je zaadophoping in zijn poepertje hebt gedeponeerd en je vakkundig je gemorste druppeltjes van zijn gebleekte sterretje hebt afgelikt.
Heb je het lastig jongen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nadat je je zaadophoping in zijn poepertje hebt gedeponeerd en je vakkundig je gemorste druppeltjes van zijn gebleekte sterretje hebt afgelikt.
Te veel leeswerkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:58 schreef Godtje het volgende:
Wat moet je een lol hebben met dit soort dingen verzinnen![]()
Steve Jobs leeft nog ???
Hey ik een mop!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Kan iemand asjeblieft iets leuks vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:
Hey ik een mop!Das geen mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zit een deuk in mijn wagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Kan iemand asjeblieft iets leuks vertellen?
Mmm.. misschien maar eens veranderen danquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:11 schreef m1st1g het volgende:
Cue_ je hebt een feestje :
Op woensdag 7 oktober 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
Ik snap het. Je bent idd. raar
al 2 jaar...
Wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ben bang dat dat niet echt meer gaat werken....
niks...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen artsen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:18 schreef Kreator het volgende:
Ik. Haat. Artsen. Met. Een. Dure. Laptop. Maar. Geen. Kennis.![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:21 schreef rival het volgende:
niks...
ik kreeg deze foto binnen met een berichtje "sorry"Wie heeft dat gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met JOUW auto?![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
niks...
ik kreeg deze foto binnen met een berichtje "sorry"Mooie deukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucked up zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Maatje... Nou hij is was eigenlijk voor de handel maar was momenteel wel mijn vervoer
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hey ik een mop!Moppen! Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom vochten de joden niet mee in de 2e wereldoorlog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef rival het volgende:
[..]Wat voor klassieker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Heeft er ook nog eens wat gelekt in m'n tas.. en ik heb de hik![]()
en zitten de druiven nu in t doosje?quote:
vezelverantwoordquote:
hoogstirriquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel voor m'n hik gezorgd
Praten hielpquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:45 schreef clevy het volgende:
hoogstirri
eten/drinken hoor je lol van te hebben
ach vrouw zeker..quote:
Ik ben al stil genoeg hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:50 schreef clevy het volgende:
ach vrouw zeker..
kunt beter even stil zijn, druk opbouwen, scheet laten en er van af zijn ipv dat halfslachtige gehik
das minder.. hier is het al ff droogquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Denk ik heel leuk.. ik neem wel mijn pauzecompensatie op.. blijft het nog wel 1,5 uur regenen met een beetje pech
T westen is weer droog.. t oosten is nu even aan de beurt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:10 schreef clevy het volgende:
[..]
das minder.. hier is het al ff droog
waaide wel fris met de wandeling na de lunch
Eén en al ellende ja...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:10 schreef clevy het volgende:
waaide wel fris met de wandeling na de lunch
zo vermaak ik me beterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eén en al ellende ja...Ik ben er niet voor gemaakt!
Dit is meer mijn ding:
[ afbeelding ]
k zit toch echt zuid oostquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
T westen is weer droog.. t oosten is nu even aan de beurt.
zuid zit je nooit te ver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan te ver zuid
http://buienradar.nl/h.as(...)-4&voor=201110071455
ach.. t wordt toch steeds zonniger.. en ik bedoelde wel in nederland..quote:
Vandaar ook de kuch.. en de restquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:51 schreef clevy het volgende:
ach.. t wordt toch steeds zonniger.. en ik bedoelde wel in nederland..
het zal wel weerquote:
maar ik wil Eanske niet dood gevonden worden hoorquote:
wat oppervlakkig Cuequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je hou![]()
maar als je verhuist nog meer
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:06 schreef clevy het volgende:
maar ik wil Eanske niet dood gevonden worden hoor
Heerlijk zo op de vrijdagquote:
volgende week ben ik wel een aardig eind in de buurtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
[..]
Heerlijk zo op de vrijdag
Vooral niet dood gaan dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:10 schreef clevy het volgende:
[..]
volgende week ben ik wel een aardig eind in de buurt
ligt er aan hoe lastig jij bentquote:
geen ideequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want? ik vermoord je? jij gaat zelfmoord plegen als ik lastig ben?
Nigga, whud?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:06 schreef clevy het volgende:
[..]
maar ik wil Eanske niet dood gevonden worden hoor
Voor de verandering eens ín de broek?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:05 schreef Kreator het volgende:
Ik ben geil. Waar zal ik vanavond mijn piemel eens instoppen.
een appeltaart natuurliuk.. duh!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:05 schreef Kreator het volgende:
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor de verandering eens ín de broek?
gehaktmolen een optie ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:05 schreef Kreator het volgende:
SOMS MOET JE GEWOON FF NIKS POSTEN, ALS ER NIETS GRAPPIGS BOVEN KOMT BORRELEN.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nope, wel voor het kuisheidsgordeltje dat je draagt...
timing is perfect... vrijdag middag...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
ZIE EERDERE POST OVER GRAPJES EN TIMING.
de pianoquote:
dan heb ik nog wel een fluitquote:
Over een minuut of 5quote:
ik eet ook sla op mn broodquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
en vitaminepillen werken niet zoals groenten en fruit eten werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |