Geen idee, nooit gezien volgens mij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Waar is eigenlijk die toffe OP die Krea onlangs maakte?
Huh? Now I'm confused.quote:
Niet heel spannend geloof ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
nog beetje plannen voor het weekend?
Ow klinkt lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:07 schreef Godtje het volgende:
Niet heel spannend geloof ik.
Vanavond broer helpen (o.a. met wat drankjes drinken). Morgen hele dag bij vrienden in Amsterdam. Even lunchen , shoppen, borrelen, eten, naborrelen, etc
Maar vriendin was niet helemaal lekker dus kan misschien niet doorgaan. Dat is nog ff afwachten.
quote:
...goede vraag dit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Waar is eigenlijk die toffe OP die Krea onlangs maakte?
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar, het was toch de niet werkenden die fout zijn!
Ik ook niet hoor.quote:
Cuff him!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, wat een leuke vertegenwoordiger was hier net.
Nee gek. Ik heb wel lief gelachen.quote:
Waarschijnlijk nadat je je zaadophoping in zijn poepertje hebt gedeponeerd en je vakkundig je gemorste druppeltjes van zijn gebleekte sterretje hebt afgelikt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:33 schreef xFriendx het volgende:
Ik moet wachten op een CV monteur voor de jaarlijkse controle. Als het een leukerd is (voor zover ik dat kan beoordelen) wijs ik hem wel even op dit topic.
DUDE, ik sta op het punt te gaan lunchen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nadat je je zaadophoping in zijn poepertje hebt gedeponeerd en je vakkundig je gemorste druppeltjes van zijn gebleekte sterretje hebt afgelikt.
Heb je het lastig jongen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nadat je je zaadophoping in zijn poepertje hebt gedeponeerd en je vakkundig je gemorste druppeltjes van zijn gebleekte sterretje hebt afgelikt.
Te veel leeswerkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:58 schreef Godtje het volgende:
Wat moet je een lol hebben met dit soort dingen verzinnen![]()
Steve Jobs leeft nog ???
Hey ik een mop!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Kan iemand asjeblieft iets leuks vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:
Hey ik een mop!Das geen mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zit een deuk in mijn wagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Kan iemand asjeblieft iets leuks vertellen?
Mmm.. misschien maar eens veranderen danquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:11 schreef m1st1g het volgende:
Cue_ je hebt een feestje :
Op woensdag 7 oktober 2009 19:34 schreef vencodark het volgende:
Ik snap het. Je bent idd. raar
al 2 jaar...
Wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ben bang dat dat niet echt meer gaat werken....
niks...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen artsen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:18 schreef Kreator het volgende:
Ik. Haat. Artsen. Met. Een. Dure. Laptop. Maar. Geen. Kennis.![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:21 schreef rival het volgende:
niks...
ik kreeg deze foto binnen met een berichtje "sorry"Wie heeft dat gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met JOUW auto?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |