Dat doet Fok! al langere tijd. Niet zozeer valse informatie, maar wel zodanig herschrijven dat er weinig meer van klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef rakotto het volgende:
Vrouw (20) vreest doodstraf na naaktfoto
Alles wat er in de tekst staat is volledige onzin. Het is een pure sensatie verhaal dat door Djeez is geschreven...
In Egypte worden deze straffen niet gegeven en op dit manier wordt het beeld van Egypte slecht gevormd. Een site met veel bezoekers zoals Fok! kan geen valse informatie geven naar mijn mening.
Okay dat wist ik niet, ik ken die hele website niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef rakotto het volgende:
BikyaMasr als bron gebruiken is als Prive als bron gebruiken. Het staat er bekend om als een sarcastische website te zijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Okay dat wist ik niet, ik ken die hele website niet.
Ik ken de website, en het is een sarcastische website dat nooit berichten volledig op waarheid basseert. Ze maken van waargebeurde verhalen hun eigen versie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:55 schreef sp3c het volgende:
is het onbetrouwbaar of wat?
normaal gesproken hebben wij niet heel veel van doen met de frontpage maar ik kan het even doorspelen naar achter
boutzooiquote:Op woensdag 23 november 2011 00:09 schreef eriksd het volgende:
Wat een flutmods zijn jullie. Het hele NWS forum is een grote trollbende zonder enige discussie.
Echt, wat een boutzooi.
bijnaquote:Op woensdag 23 november 2011 10:14 schreef sp3c het volgende:
is dit nou nog niet vol?
wat een boutzooi!
tis wel mooi elfletterigquote:Op woensdag 23 november 2011 10:25 schreef sp3c het volgende:
ja mooi woord idd maar niet van toepassing want ik praatte niet tegen mezelf maar tegen die knakker met die oubollige vocabulaire jonge!
Je Ecstacy of Gold linkje zou de doodstraf op moeten staan.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:36 schreef sp3c het volgende:
en het begint met SCH en das altijd lachen!
15quote:
Ach...wat boeit het ook. Slotje!!!!quote:
Nee, want jullie als mod-team moeten de OP nog aanpassen:quote:
Wat moeten we doen? Het volgooien met opblaasmevrouwen of zo?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:14 schreef paddy het volgende:
Nou, kom op! Bagger dit kreng eens naar zijn eind!!
Whehe, ik vond dat wel het ultieme cadeau voor je broer! Altijd maar roepen over die opblaasmevrouwen, maar er altijd te degelijk voor zijn om het werkelijk te doen! We hebben haar in ieder geval wel kleding aangetrokken...nou ja, een kanten slipje danquote:Op woensdag 23 november 2011 15:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat moeten we doen? Het volgooien met opblaasmevrouwen of zo?
En geeneens een bh.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Whehe, ik vond dat wel het ultieme cadeau voor je broer! Altijd maar roepen over die opblaasmevrouwen, maar er altijd te degelijk voor zijn om het werkelijk te doen! We hebben haar in ieder geval wel kleding aangetrokken...nou ja, een kanten slipje dan
Die paste niet!quote:
Dan juist! Nu staat er zo'n saaie OP omdat ik gewoon even niet wist er een sublieme tvp van te maken.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, want jullie als mod-team moeten de OP nog aanpassen:
[NWS FEEDBACK] Waar grijs misschien mogelijk is.![]()
Overigens hoef ik sowieso NWS-Feedback niet te openen, want het is van zichzelf al elfletterig
Ja, die pop zal daar nu wel last van hebbenquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, die pop zal daar nu wel last van hebben
Zoals ik dat ding verpakt heb, zal het vanavond lijken alsof we een lijk in een deken hebben gepakt en willen dumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |