quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:57 schreef Darkestrah het volgende:
Dat nummer van Maroon 5 waar Jagger ergens in de tekst voorkomt? Dat zou een schande zijn, maar dat zal ongeveer de enige zijn die ik ken.
ScottTracy +1quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:59 schreef ScottTracy het volgende:
Voice of Holland - One thousand voices
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:42 schreef bartrid het volgende:
Walk this way van run dmc en Aerosmith?
quote:Here he comes, he's all dressed in black
PR shoes and a big straw hat
He's never early, he's always late
Komt uit een film he...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:49 schreef bartrid het volgende:
Nooit geweten dat Giorgo Moroder iets met Berlin te doen had
Bosbeetle+1quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:
velvet underground Im waiting for the man?
Bartrid +1 dubbele vervolg vraagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:59 schreef bartrid het volgende:
Dat zal I'm the man van Anthrax dan wel zijn.
?? Deze heer is al een aantal maanden erg populair aan deze kant van het Kanaal maar had een paar weken geleden de Megahit op 3FM (blijkbaar).quote:
Goed genoeg, Ed Sheeran.quote:
quote:Mundiya Tu Bach Ke
en een punt voorquote:Punjabi MC. Met die Knightrider sample
n00bie + 1quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goo Goo Dolls - Iris lijkt me dan
tja zo simpel was ie..quote:Apple?
Ik dacht: ik zal ze klikbaar maken, maar dat werk ook al niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:35 schreef Blogman het volgende:
Oh, ik zag de mijne eerst wel en nu niet..
Strawbs-Strawbs
Pearl Jam - Pearl Jam
Depp Purple - Bananas
Lightning Seeds - Jollification
Grapefruit - Around
waren het.
Daarom gebruik ik dit soort vragen ook meestal Amazon. Mits ik de vraag op tijd zie natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:38 schreef belsen het volgende:
Ik dacht: ik zal ze klikbaar maken, maar dat werk ook al niet.
Visagequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:26 schreef ranja het volgende:
Mag ik 5 andere bands wiens naam begint met een V, anders dan The Virgin Prunes dus
alleen bands, geen solisten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:31 schreef Darkestrah het volgende:
Niet eerlijk, ik moest het op mijn mobiel typen.
Vroeger kon je niet eens meedoen met een mobieltje, dus niet zeurenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:31 schreef Darkestrah het volgende:
Niet eerlijk, ik moest het op mijn mobiel typen.
Gooit er hier iemand even zijn eigen ruiten in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bovendien is het eigenlijk RK Veulpoepers BV, dus die kan nog fout gerekend worden.
Darkestrah +1quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:29 schreef Darkestrah het volgende:
The Veils
The Vaccines
Vreid
The Velvet Underground
Virus
No problem. Allang blij dat ik een keer binnen no-time wat bandjes op kon noemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Darkestrah +1
RK Veulpoepers zijn alleen onder die naam bekend en RK is niet te vergelijken met The of A o.i.d.... sorry.
hangt van de zin en tijd van Belsen afquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:49 schreef Darkestrah het volgende:
Om de hoeveel tijd krijgt de stand eigenlijk een update?
Idemquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:48 schreef ranja het volgende:
hm die dj gaat 'm niet worden, 4 andere heb ik wel.
Die Nederlandse DJ weet ik dan wel weer, maar kom niet aan 4 andere projecten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:48 schreef ranja het volgende:
hm die dj gaat 'm niet worden, 4 andere heb ik wel.
Voorzetje voor de rest:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:55 schreef Darkestrah het volgende:
De 'samenwerking' met de DJ stamt uit 2006.
Op nummer 2.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:58 schreef Darkestrah het volgende:
Men Without Hats? Dat vind ik best een leuk nummer.![]()
Volgensmij kun je heel makkelijk veel slechtere muziek uit de jaren 80 vinden dit zijn meer de slechtste hitsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:57 schreef bartrid het volgende:
[..]
Op nummer 2.
Darkestrah +1
1 - Starship - 'We Built This City'
2 - Europe - 'The Final Countdown'
3 - Chris de Burgh - 'Lady In Red'
4 - Wham! - 'Wake Me Up (Before You Go Go)'
5 - Men Without Hats - 'The Safety Dance'
6 - Falco - 'Rock Me Amadeus'
7 - Bobby McFerrin - 'Don't Worry Be Happy'
8 - Toni Basil - 'Mickey'
9 - Taco - 'Puttin' On The Ritz'
10 - Rick Astley - 'Never Gonna Give You Up'
Slechter dan Lady in Red?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgensmij kun je heel makkelijk veel slechtere muziek uit de jaren 80 vinden dit zijn meer de slechtste hits
Tja, Rolling Stone... als je aan een paar mensen (journalisten) lijstjes vraagt krijg je als gemiddelde toch de bekendere nummers er uit. En ze kennen daar natuurlijk Bennie Neyman en Gerard Joling nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgensmij kun je heel makkelijk veel slechtere muziek uit de jaren 80 vinden dit zijn meer de slechtste hits
Neem alleen het oeuvre van gerard cox in de jaren 80 eens door wedden dat je slechtere nummers vindquote:
Dan komt er nog een stukje persoonlijke smaak bij kijkenquote:
Damn, noem je dat projecten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:20 schreef Mark het volgende:
Verder nog met Henny Vrienten, Jules Deelder, Sjef van Oekel en de Breedbekkikkers
kloptquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan komt er nog een stukje persoonlijke smaak bij kijkenIk vind Lady in Red niet eens de slechtste van dat lijstje laat staan van de hele 80s.
Hey Mickey staat op de shortlist van m'n top 100 allertijdenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:34 schreef bartrid het volgende:
kloptZo had ik het singletje van The Final Coundown
Wat van wie?quote:There is lambswool under my naked feet
The wool is soft and warm, gives off some kind of heat
A salamander scurries into flame to be destroyed
Imaginary creatures are trapped in birth on celluloid
goed, inderdaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:15 schreef MadMaster het volgende:
Carpet Crawlers - Genesis
Edit:
Hier bij aanwezig geweest, toch wel erg goed...
Nu wel.quote:
Ik had zelf ook meer antwoorden in de richting van Vitesse verwacht, maar dit kan ik niet fout rekenen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, noem je dat projecten?
Dat noem ik duetten en die had ik wel geweten.
Ik zat meer aan die big band-activiteiten van Brood te denken en meer dan dat wist ik niet...
't is volgens mij wel meer dan een Dubbel-C, maar wel goedquote:
Niet goedquote:
Hij lijkt inderdaad nogal op deze foto van Crystal Waters:quote:
Dank voor het waarnemen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:46 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
't is volgens mij wel meer dan een Dubbel-C, maar wel goed
Z + 1
Die ja..quote:Roger van [insert vocoder]I wanna be your man
Vreemd, dat was haar minste top40-notering. Dit was haar grootste.quote:
Deze zal ik achteraf ook wel kennen denk ik. Kiss it werd destijds in mijn herinnering best vaak op de muziekzenders vertoond.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vreemd, dat was haar minste top40-notering. Dit was haar grootste.
The Box idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:21 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Deze zal ik achteraf ook wel kennen denk ik. Kiss it werd destijds in mijn herinnering best vaak op de muziekzenders vertoond.
Bosbeetle + 1quote:
haha, ja dat had jij ook wel geweten natuurlijk. Ach ja, je hebt er genoegquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, eerst de vraag goed lezen
Ik wilde eerst bijna dit nummer noemen, maar van wie is dit dan (en het nummer ook, Noobiequote:I heard your airplay 'n tracks,
Bullshit 'n flack, men on stage,
Pamper trainers lacked,
Droppin' voodoo on doo doo
UDS!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, ja dat had jij ook wel geweten natuurlijk. Ach ja, je hebt er genoeg
[..]
Ik wilde eerst bijna dit nummer noemen, maar van wie is dit dan (en het nummer ook, Noobie)?
Precies, lijkt natuurlijk op Urban Cookie Collectivequote:
Yes, yes, yes....mijn eerste puntje!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Precies, lijkt natuurlijk op Urban Cookie Collective![]()
Kingstown+1
jazeker, ga dervoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yes, yes, yes....mijn eerste puntje!![]()
Is toch de bedoeling dat ik nu een nieuwe vraag stel?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:58 schreef cafca het volgende:
Die ene waar 2x een jongensnaam in voorkomt, telt die dubbel?
Die eerste 2 zijn goed....Teenage met 2 keer Kick (Stokhuizen) zou ik qua originaliteit bijna ook goed rekenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jimmy Jimmy
There Goes Norman
Teenage [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jimmy Jimmy
There Goes Norman
Teenage [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ha, nee, in de war met Teenage Fanclub. Die hebben een nummer Norman 3.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:43 schreef Kingstown het volgende:
Als variatie op There goes Norman?Nee.
Er is geen "normale gang van zaken"quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:55 schreef Kingstown het volgende:
Wat is de normale gang van zaken? Meer tips geven, afwachten of iets anders?
Goed genoeg, zeker in combi met je andere 2 antwoorden.quote:
Volgens mij is het Jerry Dammers.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom zeg je dan bijna? Dat IS gewoon dezelfde naam?
De titel is ook wel tamelijk rampzalig, band alleen mag ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:22 schreef Blogman het volgende:
De band denk ik me wel te herinneren, maar de titel..
Goed gedachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef Blogman het volgende:
Ik dacht dat het A Tribe Called Quest was.
same here, erg ver gezocht maar de men down under kunnen met terugwerkende kracht(paar jaar) een aantal procenten inleverenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:52 schreef Blogman het volgende:
En Belsen had het waarschijnlijk toch ook ergens al met verbazing gelezen net als ik.
Het is een kinderliedje uit Australië, ik kreeg het altijd te horen op de basisschool.quote:
Welk liedje?quote:Wij konden het eerst niet geloven
Het was ongeveer negen uur
Toen zagen wij u bij Telebingo
En u zong daar dit liedje vol vuur
Mijn vrouw kreeg een traan in haar ogen
En ik vroeg haar, komt dat door dat lied
Toen zei zij tot mij, heel bewogen
Welnee, ik had te bingo weer niet
Willy Alberti bedanktquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:02 schreef belsen het volgende:
Over royalties gesproken...
[..]
Welk liedje?
Close, maar de tekst is geen grap. Voor zover ik kan checken, that is.quote:
Die dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
alanis morisette - thank u
van het album transparent dangeling carrots
MadMaster +1quote:
Maar jij hebt hoofdletters en comma'squote:Op maandag 10 oktober 2011 13:37 schreef bartrid het volgende:
Maar jij hebt dan weer Lil' Kim goed gespeld
Daarom was ik ook een minuut laterquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar jij hebt hoofdletters en comma's
Katja, Linda, Kees en Martyquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ook al weer ?
(van links naar rechts, in één post graag!!)
als ze een beetje op Spinal Tap lijken zijn ze waarschijnlijk al 2 verderquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:51 schreef Darkestrah het volgende:
Ik hoorde in april dat er een nieuwe drummer was, is dat de nieuwste?
dit ja had gehoopt dat iemand het hier wel had gezienquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:58 schreef bartrid het volgende:
Ik weet dat ze een talentenjacht achtig programma daarvoor gebruikt hebben, maar wie het geworden is zou ik niet weten.
Ik heb daar wel delen van gezien maar Dream Theater valt bij mij onder de `bands waar ik totaal geen interesse in heb' dus niet verder gekekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dit ja had gehoopt dat iemand het hier wel had gezien
quote:In 1991,began working for the thrash metal band Annihilator. Mike performed on the drums on several tracks for the studio album, Set the World on Fire. He went on to tour with the band in support of this album up until 1994. In 1994 he was asked to play with the band Extreme, replacing original drummer Paul Geary. Mike
had been friends with noted Extreme guitarist Nuno Bettencourt since the 1980s. His time in Extreme included recording several tracks for their 1995 album, Waiting For The Punchline. During this time, he also made an appearance on The Late Show with David Letterman. While on tour with Extreme in 1995, Mike recorded songs for Nuno on his 4-track tape machine. Those songs ended up on Schizophonic after Nuno left Extreme to pursue a solo career.
Koos 'ie voor Nick & Simon of voor Rule van Velzen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dit ja had gehoopt dat iemand het hier wel had gezien
Fout!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:32 schreef cafca het volgende:
Tigermilk
If You're Feeling Sinister
The Boy with the Arab Strab
Dear Catastrophe Waitress
The Life Pursuit
Storytelling
ScottTracy + 1quote:
Heette de ex-partner van Marianne Weber zo, van wie ze vorige week 'gescheiden' is?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:43 schreef ScottTracy het volgende:
Wiens nieuwe cd gaat "Tot Ziens, Justine Keller" heten?
Helaas... ander genre ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heette de ex-partner van Marianne Weber zo, van wie ze vorige week 'gescheiden' is?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |