Info?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 06:39 schreef Tan het volgende:
Oh jongensmeisjes, wat maken jullie mooie sjaals!!! Ik haak op het moment even niet, ben met vilt bezig (peperkoekhuisje en toebehoren) maar heb nog zoveel liggen dat ik wil maken! Heb laatst een Nederlandstalig grannysquare-boek gekocht
té leuk gewoon, mijn handen jeuken, maar tijd tijd tijd
Welk katoen gebruik je? Zoals je het omschrijft klinkt het alsof het garen nogal splijt. Dat ligt niet (perse) aan jou, maar aan het garen. Sommige garens doen dat nou eenmaal, en als je wat meer haakervaring hebt wordt het gemakkelijker om ermee te werken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:31 schreef Nijna het volgende:
Ik wil het ook voorzichtig aan maar eens proberen, maar het lukt nog even niet, ik heb het filmpje uit de startpost al op gehad, maar even gebrek aan geduld.
En ik heb gewoon katoen, kan het daarmee? Het gaat een beetje uit elkaar waardoor ik niet altijd alle draadjes heb, maar misschien is dat gebrek aan techniek...
Ik heb een boekje met amigurumi (lieve diertjes zelf haken), hoop dat ik het een beetje vlot onder de knie krijggeduld is niet mijn sterkste kant...
Het is makkelijker om gewoon te beginnen met een acryl garen zoals Saskia van de Wibra (is nog lekker goedkoop ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:31 schreef Nijna het volgende:
Ik wil het ook voorzichtig aan maar eens proberen, maar het lukt nog even niet, ik heb het filmpje uit de startpost al op gehad, maar even gebrek aan geduld.
En ik heb gewoon katoen, kan het daarmee? Het gaat een beetje uit elkaar waardoor ik niet altijd alle draadjes heb, maar misschien is dat gebrek aan techniek...
Ik heb een boekje met amigurumi (lieve diertjes zelf haken), hoop dat ik het een beetje vlot onder de knie krijggeduld is niet mijn sterkste kant...
Ojaaa, met zwart beginnen is ook wel heel erg ambitieus hoor! Met zwart haken vinden de meesten hier volgens mij nog best lastig, ik iig wel!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:04 schreef Nijna het volgende:
Even ander kleurtje gepakt dan zwart..., stuk beter te zien. Rechtuit krijg ik nu voor elkaar, maar nu weer terug... ik ga het filmpje weer even bestuderen
Dat was ook wel even afzien inderdaad, die pluizige wol!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:21 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik zou gekker worden van die pluizige wol, maar in elkaar zetten is ook niet mijn hobby inderdaad. Ziet er schattig uit, ondanks dat ie nog uit elkaar ligt!
Cute!quote:
Oeh, die zijn ook leuk!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:27 schreef EsseEi het volgende:
Zoo eindelijk weer wat foto'tjes:
het uiltje dat ik gisteravond gemaakt heb:
[ afbeelding ]
En Rendier, die vorige week al af was, moet alleen nog wel een shawl, vind 'm toch wel bloot zo
[ afbeelding ]
Leuk garenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Topic 100![]()
![]()
Ik ben ook nog altijd bezig, post alleen niet zo actief mee. Op het moment maak ik een want
[ afbeelding ]
ah die is ook echt leuk! en de wol is rukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:39 schreef BrainTeaser het volgende:
M'n lammetje is af!![]()
Naar eigen patroon + niet bepaald de makkelijkste wol =
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Kleuren komen niet helemaal mooi uit, maar hij is gewoon wit met grijs!)
Dank je! Het is een oude bol van Zeeman, die kleur hebben ze allang niet meer helaasquote:
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
maar ik heb even een klein vraagje.
Weten jullie of je je haaknaald mee mag nemen in je handbagage in een vliegtuig?
Ik heb ze altijd bij me en er is nog nooit wat over gezegdquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Reken er maar niet op... Ze zijn scherp en puntig, houden ze in vliegtuigen niet zo van...
Als je zeker wilt zijn, even bellen naar de luchtvaartmaatschappij, maar anders in je checkin bagage stoppen
M'n vriendin heeft m eens kunnen inleveren, toen mocht ie niet mee... Maar dat is dus niet altijd zo. Goed om te weten!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd bij me en er is nog nooit wat over gezegdZelfs op Schiphol niet en daar zijn ze vaak strenger dan op andere vliegvelden.
Dat meen je nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft m eens kunnen inleveren, toen mocht ie niet mee... Maar dat is dus niet altijd zo. Goed om te weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |