tof die sjaal!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:34 schreef mariyette het volgende:
Wat een hoop mooie projecten hier! En wat leuk dat er weer nieuwe mensen met haken zijn begonnen, veel succes!! Let op: het is wel verslavend!!
In deeltje 100 moet ik natuurlijk wel ff WIP showen!!
Vorige week in Engeland geweest, gehaakt en mooie wolletjes gescoord.
Deze was ik al mee bezig en is meegeweest maar nog niet af...
[ afbeelding ]
En deze wol heb ik gekocht en ben gelijk daar aan een sjaal begonnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjaal moet nog groter worden maar ik wil ook een muts maken misschien... of misschien ook niet dan kan ik gewoon verder met de sjaal... Ik twijfel nog ff verder.
die ben ik even zatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:53 schreef trui het volgende:
en mirjam, hoe is 't met de plu/sol inmiddels?
Lief!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:42 schreef StefanieV het volgende:
Fotootje van de konijnen!
[ afbeelding ]
Nu nog bezig met de amineko om ook te geven dan :-)
Oeh, mooie tas!! Dat is met een tas van de AH toch? Gewoon erop genaaid met naald & (borduur)draad of met garen waar ook mee gehaakt is? Tof cadeau trui!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:58 schreef phluphy het volgende:
Ik kreeg vandaag een pakketje binnen met een kado'tje van trui.
Kijk nou hoe geweldig.![]()
![]()
![]()
Nogmaals bedankt lieve trui, ik ben er echt superblij mee.![]()
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]]
Foto's zijn niet helemaal mooi, ik ben op kantoor en heb hier beperkte mogelijkheden.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:10 schreef BrainTeaser het volgende:
Wordt toch altijd een beetje gek van al die losse onderdelen van m'n beestjes!
Mijn LIP:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Edit: op de rechter foto zitten kop+lijf nog niet vast hoor!Lijfje moet nog afgemaakt worden!
Ik zou gekker worden van die pluizige wol, maar in elkaar zetten is ook niet mijn hobby inderdaad. Ziet er schattig uit, ondanks dat ie nog uit elkaar ligt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke guusje! Ben ook net begonnen met een giraffe, Gideon uit Amigurumi & more, maar eigenlijk vind ik Guusje leuker denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef Tgirl88 het volgende:
Eindelijk Guusje is af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben wel tevreden
leuke dingen weer gezien hier
Oh die sjaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:34 schreef mariyette het volgende:
Wat een hoop mooie projecten hier! En wat leuk dat er weer nieuwe mensen met haken zijn begonnen, veel succes!! Let op: het is wel verslavend!!
In deeltje 100 moet ik natuurlijk wel ff WIP showen!!
Vorige week in Engeland geweest, gehaakt en mooie wolletjes gescoord.
Deze was ik al mee bezig en is meegeweest maar nog niet af...
[ afbeelding ]
En deze wol heb ik gekocht en ben gelijk daar aan een sjaal begonnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjaal moet nog groter worden maar ik wil ook een muts maken misschien... of misschien ook niet dan kan ik gewoon verder met de sjaal... Ik twijfel nog ff verder.
Ziet er uitermate knuffelbaar uit![]()
dank je! en inderdaad, het is zo'n AH-tas (idee gejat van mmascha & toverheks). ik heb de gehaakte delen erop genaaid met hetzelfde garen als waar ze mee gehaakt zijn. en vervolgens de voering met gewoon naaigaren (wel met de hand ook). zo zie je niks meer van de witte draadjes waarmee het gehaakte aan de tas vast zit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:21 schreef Serinde het volgende:
Oeh, mooie tas!! Dat is met een tas van de AH toch? Gewoon erop genaaid met naald & (borduur)draad of met garen waar ook mee gehaakt is? Tof cadeau trui!
Je hebt hem ook gevoerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef trui het volgende:
handig mapje trovey!
[..]
dank je! en inderdaad, het is zo'n AH-tas (idee gejat van mmascha & toverheks). ik heb de gehaakte delen erop genaaid met hetzelfde garen als waar ze mee gehaakt zijn. en vervolgens de voering met gewoon naaigaren (wel met de hand ook). zo zie je niks meer van de witte draadjes waarmee het gehaakte aan de tas vast zit.
Beter goed gejat dan slecht bedacht. Lief kado trui! (Ik heb mijn haakwerk er met een soort doorzichtig visdraad aan gemaakt. Zie je niks van!)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef trui het volgende:
handig mapje trovey!
[..]
dank je! en inderdaad, het is zo'n AH-tas (idee gejat van mmascha & toverheks). ik heb de gehaakte delen erop genaaid met hetzelfde garen als waar ze mee gehaakt zijn. en vervolgens de voering met gewoon naaigaren (wel met de hand ook). zo zie je niks meer van de witte draadjes waarmee het gehaakte aan de tas vast zit.
Info?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 06:39 schreef Tan het volgende:
Oh jongensmeisjes, wat maken jullie mooie sjaals!!! Ik haak op het moment even niet, ben met vilt bezig (peperkoekhuisje en toebehoren) maar heb nog zoveel liggen dat ik wil maken! Heb laatst een Nederlandstalig grannysquare-boek gekocht
té leuk gewoon, mijn handen jeuken, maar tijd tijd tijd
Welk katoen gebruik je? Zoals je het omschrijft klinkt het alsof het garen nogal splijt. Dat ligt niet (perse) aan jou, maar aan het garen. Sommige garens doen dat nou eenmaal, en als je wat meer haakervaring hebt wordt het gemakkelijker om ermee te werken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:31 schreef Nijna het volgende:
Ik wil het ook voorzichtig aan maar eens proberen, maar het lukt nog even niet, ik heb het filmpje uit de startpost al op gehad, maar even gebrek aan geduld.
En ik heb gewoon katoen, kan het daarmee? Het gaat een beetje uit elkaar waardoor ik niet altijd alle draadjes heb, maar misschien is dat gebrek aan techniek...
Ik heb een boekje met amigurumi (lieve diertjes zelf haken), hoop dat ik het een beetje vlot onder de knie krijggeduld is niet mijn sterkste kant...
Het is makkelijker om gewoon te beginnen met een acryl garen zoals Saskia van de Wibra (is nog lekker goedkoop ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:31 schreef Nijna het volgende:
Ik wil het ook voorzichtig aan maar eens proberen, maar het lukt nog even niet, ik heb het filmpje uit de startpost al op gehad, maar even gebrek aan geduld.
En ik heb gewoon katoen, kan het daarmee? Het gaat een beetje uit elkaar waardoor ik niet altijd alle draadjes heb, maar misschien is dat gebrek aan techniek...
Ik heb een boekje met amigurumi (lieve diertjes zelf haken), hoop dat ik het een beetje vlot onder de knie krijggeduld is niet mijn sterkste kant...
Ojaaa, met zwart beginnen is ook wel heel erg ambitieus hoor! Met zwart haken vinden de meesten hier volgens mij nog best lastig, ik iig wel!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:04 schreef Nijna het volgende:
Even ander kleurtje gepakt dan zwart..., stuk beter te zien. Rechtuit krijg ik nu voor elkaar, maar nu weer terug... ik ga het filmpje weer even bestuderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |